Nee, de verbanden die gelegt worden, zijn echt. Het is aan de ontvanger van deze gegevens om ze te interpeteren zoals het ze overkomt. Bovendien gebeuren er wel meer rare dingen in de wereld. Is dat ook allemaal onzin?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:45 schreef Alcatraz het volgende:
Wat een onzin.
DrWolffenstein, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, de verbanden die gelegt worden, zijn echt. Het is aan de ontvanger van deze gegevens om ze te interpeteren zoals het ze overkomt. Bovendien gebeuren er wel meer rare dingen in de wereld. Is dat ook allemaal onzin?
sorry, maar is het niet makkelijk om iedere keer als er wat gebeurt op het gebied van internationale politiek, alles zo uit te leggen dat het precies volgens een exact opgezette agenda verloopt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, de verbanden die gelegt worden, zijn echt. Het is aan de ontvanger van deze gegevens om ze te interpeteren zoals het ze overkomt. Bovendien gebeuren er wel meer rare dingen in de wereld. Is dat ook allemaal onzin?
Dat denk ik dus ook. Wereldheerschappij hebben of nastreven en dat ook nog geheim houden. Dat is gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:12 schreef Flurry het volgende:
De menselijke hersenen zitten zo in elkaar dat we erg goed zijn in het ontdekken van dit soort verbanden... Daardoor zien we vaak meer verbanden dan er daadwerkelijk zijn. Bedenk ook dat de wereld en mensen (vooral mensen met macht) te onvoorspelbaar zijn om dit soort lange termijn strategieen zowel te kunnen plannen als uit te kunnen voeren.
Mijn idee!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:47 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Wereldheerschappij hebben of nastreven en dat ook nog geheim houden. Dat is gewoon onmogelijk.
2 jaar geleden dacht ik er ook zo over. maar toen wist ik weinig van de amerikaanse politieke geschiedenis. Nu dat ik daar een aantal boeken over heb gelezen (die je gewoon bij Donner, Rotterdam kunt kopen) zie ik dit fundamenteel anders maar nu weet ik meer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:12 schreef Flurry het volgende:
De menselijke hersenen zitten zo in elkaar dat we erg goed zijn in het ontdekken van dit soort verbanden... Daardoor zien we vaak meer verbanden dan er daadwerkelijk zijn. Bedenk ook dat de wereld en mensen (vooral mensen met macht) te onvoorspelbaar zijn om dit soort lange termijn strategieen zowel te kunnen plannen als uit te kunnen voeren.
maakt het uit uit welke branche deze enorme invloed komt? gaat het niet meer om de natie waar dergelijke ideeen bedacht worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:38 schreef RM-rf het volgende:
Oo-blackgirl-oO, wat Flurry nu net beweert is dat de menselijke hersenen perfect verbanden kunnen ontdekken, ook waar die er feitelijk niet zijn.
politiek heeft een natuurlijke wijze van functioneren volgens methoden waarin economische lobbies erg sterk kunnen zijn, dat is echter geenszins en kwestie van 'complot-denken' en ook geen van-bovenaf-geplaande handelingen, gewoon de aard van het beestje.[....]
Ben het helemaal met je eens ...:)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:02 schreef Eru het volgende:
De illuminati bestaat allang niet meer in de vorm die mensen vandaag de dag er al gauw aan zouden geven.
De groep die nu nog "over" is is in feite meer bezig een machtsbasis op te bouwen zodat (uiteindelijk) bedrijven het voor het zeggen hebben en niet een regering.
(wat eigenlijk al zo is in veel landen maar voornamelijk amerika)
Kapitalisme is dan ook bij uitstek de ubertool van dat soort groeperingen.
(en ja puur kapitalisme werkt niet sorry to burst your bubble)
Goed voorbeeld hiervan is the Carlyle group.
Een oorlog met china?? Dat betekent economische zelfmoord, daar heeft de vs niks aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:26 schreef Aurora025 het volgende:
Blackgirl, dat wat david icke zegt is correct. De plan is om een wereldregering te installeren en om dat te realiseren komt er een oorlog met China waarbij Rusland meegetrokken wordt. Deze oorlog zal honderden miljoenen doden kosten.
Het feit dat je steeds meer UFO meldingen ziet heeft er ook mee te maken. Is het niet erg vreemd dat USA videobeelden van UFOs maakt in mexico maakt en ze ook nog eens officieel laat zien?
Het is moeilijk te bavatten, maar de 3de wereldoorlog komt eraan.
Velen geloven dit niet, maar dit zal met het verloop van de tijd veranderen.
Uiteraard, zoals het de pseudo-geleerden betaamt, heeft alles met elkaar te maken. Mij zou het niet verbazen wanneer Paaseiland, in combinatie met Gizeh (laten we fair zijn), er mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:26 schreef Aurora025 het volgende:
Het feit dat je steeds meer UFO meldingen ziet heeft er ook mee te maken
we wachten hier vol spanning af tot je wel een keertje tijd hebt ons alles uit te leggen ....quote:Op maandag 24 mei 2004 05:40 schreef BaajGuardian het volgende:
meer zeg ik er liever even niks meer over , ik zit al met mijn nek in de conversaties
ik kom hier wel even een keer op terug.
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel veel meer voor nodig is om dit te doen afbreken dan deze kleine stootjes. What's the next step?quote:Hun grootste struikelblok is een Natie die beschikt over een sterke nationale identiteit en diep gewortelde "national pride", patriottisme. Want een Natie die zo in elkaar zit laat zich dan niet makkelijk openlijk dicteren door een globale wereld regering.
burgeroorlogje ofzo...quote:Op maandag 24 mei 2004 10:13 schreef Rulin het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel veel meer voor nodig is om dit te doen afbreken dan deze kleine stootjes. What's the next step?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |