quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
oh wacht, zijn we al gechipped?
Maar als men beweert dat dit voor de lol uitgelekt wordt, gaat dat in tegen een basisprincipe wat ik overal wel lees, van mensen die in de NOW geloven.
De NWO wilt volgens het meerendeel ons chippen omdat we dan onder controle gehouden worden, zodat we al ons geld verdienen voor de overheid, zodat we dus niks mogen doen voor onszelf. Niks voor de lol.
Laten de geheime oliehandelaren bij Alice Internet, Paramount Pictures en Universal studios nou precies iets doen wat dus niet mag: lol maken dmv alles te laten uitlekken door overal ogen en 9/11 verwijzingen te plaatsen.
Dat is ook wel zo'n btje mijn hoofdopvatting.quote:What are some of the Illuminati trademarks, symbols and clues that are placed throughout society as their signals (other than the pyramid and all-seeing-eye of Horus), intentionally or unintentionally. Does the Illuminati get careless?
A: To completely answer these questions, you would need my whole biography. I had thought once about writing it, but I doubt many would read it (seriously, this isn't false modesty) and also I really don't believe people will do anything about the Illuminati even if they know. Sorry for the cynicism, but it is based on a lifetime of experience.
The Illuminists don't care who prints this stuff, or if they are "exposed" because they are counting on the majority not believing it, having done a pretty good job with a media blitz campaign (seen any articles in Newsweek or Time lately that addresses this other than as a laughable conspiracy theory? Guess who owns Time-Warner?).
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/pt7.htm

Tuurlijk moet je dat doen bij die figuren. Die leven op mensen die in die theoriën trappen.quote:To completely answer these questions, you would need my whole biography.

Ik heb andere methoden om zijn werk te lezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:21 schreef GasTurbine het volgende:
Gast
Ik val je niet aan op theorieën ofzo, maar kom op. Dit is nog doorzichtiger dan Tell-Sell of een glazen plaat.
[..]
Tuurlijk moet je dat doen bij die figuren. Die leven op mensen die in die theoriën trappen.

Nou ben ik van nature cynisch tegenover dit soort mensen. Niet alleen weten ze hele mooie theorieeen te overleggen die moeilijk te bewijzen zijn, maar zoals Gasturbine al zegt; ze maken eigenlijk misbruik van de mensen die graag geloven in dit soort zaken en die zich dus ook makkelijker open stellen hiervoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb andere methoden om zijn werk te lezen.
Maar waarom zulke opvattingen jegens mensen die geld verdienen met iets, ben je anti kapitalist (net als ik) ?

Dat plaatje is anders wel sterker. Met dat gesproken tekst, moet de 2 strepen rechtsonderin de Twin Towers uitbeelden, en dat zwaard lijkt op een vliegtuig die je van achteren ziet. Die zet koers naar de Twin towers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:48 schreef NorthernStar het volgende:
Hier staan nog meer voorbeelden van 9/11 referenties in films:
Hollywood 9/11: 9/11 Synchronicities In Films
Niet zo sterk als Neo's paspoort, maar ok.

Of het is gewoon een gereedschap waarmee ze meubels maken, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:47 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Dat plaatje is anders wel sterker. Met dat gesproken tekst, moet de 2 strepen rechtsonderin de Twin Towers uitbeelden, en dat zwaard lijkt op een vliegtuig die je van achteren ziet. Die zet koers naar de Twin towers.

Ik ken grote groepen mensen die op veel dwingender manier bezig zijn om anderen te overtuigen van hun zienswijzen daarbij vaak de negatieve kant van hun zienswijzen verzwijgend. Je "bezorgdheid" vind ik misplaatst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ben ik van nature cynisch tegenover dit soort mensen. Niet alleen weten ze hele mooie theorieeen te overleggen die moeilijk te bewijzen zijn, maar zoals Gasturbine al zegt; ze maken eigenlijk misbruik van de mensen die graag geloven in dit soort zaken en die zich dus ook makkelijker open stellen hiervoor.

Neuh, maar ik vind het nogal de wereld op zijn kop eigenlijk, iemand die waarschuwt dat de regeringen e.d. alleen maar op macht en geld uit zijn, en dan zelf een boek schrijven en er lekker binnen mee lopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb andere methoden om zijn werk te lezen.
Maar waarom zulke opvattingen jegens mensen die geld verdienen met iets, ben je anti kapitalist (net als ik) ?

De cirkel is daarmee dus rond....geld en macht....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vind het nogal de wereld op zijn kop eigenlijk, iemand die waarschuwt dat de regeringen e.d. alleen maar op macht en geld uit zijn, en dan zelf een boek schrijven en er lekker binnen mee lopen.

Je hoeft zijn boek niet te kopen, dit i.t.t. veel van de diensten van de overheid/multinationals , daaraan kun je je niet ongestraft ontrekken. De vgl is imo dus onjuist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vind het nogal de wereld op zijn kop eigenlijk, iemand die waarschuwt dat de regeringen e.d. alleen maar op macht en geld uit zijn, en dan zelf een boek schrijven en er lekker binnen mee lopen.

Nee dat snap ik ook wel. Het is dat ik die theorieën niet geloof, maar als dat wel zo was, zou ik misschien ook zo'n boek kopen. Gewoon omdat het intressant is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je hoeft zijn boek niet te kopen, dit i.t.t. veel van de diensten van de overheid/multinationals , daaraan kun je je niet ongestraft ontrekken. De vgl is imo dus onjuist.

quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel. Het is dat ik die theorieën niet geloof, maar als dat wel zo was, zou ik misschien ook zo'n boek kopen. Gewoon omdat het intressant is.
Hetzelfde als dat ik ineens een boek ga uitbrengen voor, laat ik zeggen, moslims. Ik heb een boek en daarin staan de ware geheimen van de Koran, zelf gevonden in een woestijn!
Dan lijkt het me logisch dat veel moslims dat boek gaan kopen. Dan maak je dus misbruik van het geloof van die personen, want als je echt goede bedoelingen had, zou je het wel op internet keilen. Of tegen een prijs aanbieden die de drukkosten vergoedt.
En ik vind het, zoals ik eerder al zei, frappant, dat juist deze mensen die waarschuwen voor uitbuiting zelf een boek verkopen waarin, gok ik zo, weinig tot niets nieuws instaat. Dan maak je misbruik van de goedgelovigheid van je 'mede-believers'.
Deze dan weer niet.quote:9/11 Commission Report, formally named Final Report of the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States, is the official report of the events leading up to the September 11, 2001 attacks. It was prepared by the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States (informally sometimes known as the "9/11 Commission" or the "Kean/Zelikow Commission") at the request of the President and Congress, and it is available to the public for sale or free download.
http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_Commission_Report

Nee... Deze filmpjes leggen verbanden die er gewoon niet zijn.quote:

Yes Master. No Master..quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee... Deze filmpjes leggen verbanden die er gewoon niet zijn.

Ben het helemaal met je eensch dat er 'n aantal ver gezocht zijn, maar anderen vind ik wel frappant.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik altijd gelijk heb
Maar dingen als deze:
[ afbeelding ]
Vind ik toch aardig ver gezocht:

Zoals?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eensch dat er 'n aantal ver gezocht zijn, maar anderen vind ik wel frappant.

Big Lebowskiquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eensch dat er 'n aantal ver gezocht zijn, maar anderen vind ik wel frappant.

En dan heb je ook nog de Porsche 911...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Big Lebowski
Rug rats in Paris
Super Mario Bros.
Mercury Rising
Die Hard 2 : 77 /93
Terminator 2 : Caution 911
True Lies : Eerst wat vergezocht. maar komt wel vaak voor 911
End of Days .. de opmerking over de rare gezichtspunt van de torens
Fight Club : Griebel de griebel .. dit is een meesterwerk. Dit is een en al clues for 911.
Wat wel erg opmerkelijk is is 77, 93 en 911 wat stevast weer terug komt en dicht bij elkaar....
Aan de andere kant 16 jaar voor dato is BTTF niet echt iets. Maar wel frappant
De grote vraag is dan ook waarom is er zo overduidelijke synchromysticism verwerkt in films

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |