abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61051515
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

oh wacht, zijn we al gechipped?

Maar als men beweert dat dit voor de lol uitgelekt wordt, gaat dat in tegen een basisprincipe wat ik overal wel lees, van mensen die in de NOW geloven.
De NWO wilt volgens het meerendeel ons chippen omdat we dan onder controle gehouden worden, zodat we al ons geld verdienen voor de overheid, zodat we dus niks mogen doen voor onszelf. Niks voor de lol.

Laten de geheime oliehandelaren bij Alice Internet, Paramount Pictures en Universal studios nou precies iets doen wat dus niet mag: lol maken dmv alles te laten uitlekken door overal ogen en 9/11 verwijzingen te plaatsen.
quote:
What are some of the Illuminati trademarks, symbols and clues that are placed throughout society as their signals (other than the pyramid and all-seeing-eye of Horus), intentionally or unintentionally. Does the Illuminati get careless?

A: To completely answer these questions, you would need my whole biography. I had thought once about writing it, but I doubt many would read it (seriously, this isn't false modesty) and also I really don't believe people will do anything about the Illuminati even if they know. Sorry for the cynicism, but it is based on a lifetime of experience.

The Illuminists don't care who prints this stuff, or if they are "exposed" because they are counting on the majority not believing it, having done a pretty good job with a media blitz campaign (seen any articles in Newsweek or Time lately that addresses this other than as a laughable conspiracy theory? Guess who owns Time-Warner?).
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/pt7.htm
Dat is ook wel zo'n btje mijn hoofdopvatting.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:21:26 #102
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_61052463
Gast
Ik val je niet aan op theorieën ofzo, maar kom op. Dit is nog doorzichtiger dan Tell-Sell of een glazen plaat.
quote:
To completely answer these questions, you would need my whole biography.
Tuurlijk moet je dat doen bij die figuren. Die leven op mensen die in die theoriën trappen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_61052916
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:21 schreef GasTurbine het volgende:
Gast
Ik val je niet aan op theorieën ofzo, maar kom op. Dit is nog doorzichtiger dan Tell-Sell of een glazen plaat.
[..]

Tuurlijk moet je dat doen bij die figuren. Die leven op mensen die in die theoriën trappen.
Ik heb andere methoden om zijn werk te lezen.

Maar waarom zulke opvattingen jegens mensen die geld verdienen met iets, ben je anti kapitalist (net als ik) ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61054588
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar waarom zulke opvattingen jegens mensen die geld verdienen met iets, ben je anti kapitalist (net als ik) ?
Nou ben ik van nature cynisch tegenover dit soort mensen. Niet alleen weten ze hele mooie theorieeen te overleggen die moeilijk te bewijzen zijn, maar zoals Gasturbine al zegt; ze maken eigenlijk misbruik van de mensen die graag geloven in dit soort zaken en die zich dus ook makkelijker open stellen hiervoor.
pi_61054795
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:48 schreef NorthernStar het volgende:
Hier staan nog meer voorbeelden van 9/11 referenties in films:

Hollywood 9/11: 9/11 Synchronicities In Films

Niet zo sterk als Neo's paspoort, maar ok.
Dat plaatje is anders wel sterker. Met dat gesproken tekst, moet de 2 strepen rechtsonderin de Twin Towers uitbeelden, en dat zwaard lijkt op een vliegtuig die je van achteren ziet. Die zet koers naar de Twin towers.
pi_61054819
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:47 schreef Een_Schuitje het volgende:

[..]

Dat plaatje is anders wel sterker. Met dat gesproken tekst, moet de 2 strepen rechtsonderin de Twin Towers uitbeelden, en dat zwaard lijkt op een vliegtuig die je van achteren ziet. Die zet koers naar de Twin towers.
Of het is gewoon een gereedschap waarmee ze meubels maken, dat kan natuurlijk ook.
pi_61055135
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ben ik van nature cynisch tegenover dit soort mensen. Niet alleen weten ze hele mooie theorieeen te overleggen die moeilijk te bewijzen zijn, maar zoals Gasturbine al zegt; ze maken eigenlijk misbruik van de mensen die graag geloven in dit soort zaken en die zich dus ook makkelijker open stellen hiervoor.
Ik ken grote groepen mensen die op veel dwingender manier bezig zijn om anderen te overtuigen van hun zienswijzen daarbij vaak de negatieve kant van hun zienswijzen verzwijgend. Je "bezorgdheid" vind ik misplaatst.
Eisenhower1961.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:00:10 #108
34793 neo567
You know who
pi_61064544
tvp
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:42:12 #109
158899 GasTurbine
pi_61065423
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Neuh, maar ik vind het nogal de wereld op zijn kop eigenlijk, iemand die waarschuwt dat de regeringen e.d. alleen maar op macht en geld uit zijn, en dan zelf een boek schrijven en er lekker binnen mee lopen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_61065440
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:42 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Neuh, maar ik vind het nogal de wereld op zijn kop eigenlijk, iemand die waarschuwt dat de regeringen e.d. alleen maar op macht en geld uit zijn, en dan zelf een boek schrijven en er lekker binnen mee lopen.
De cirkel is daarmee dus rond....geld en macht....

Ook dus voor de zogenaamde wereldverbeteraar en klokkenluider.
pi_61065643
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:42 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Je hoeft zijn boek niet te kopen, dit i.t.t. veel van de diensten van de overheid/multinationals , daaraan kun je je niet ongestraft ontrekken. De vgl is imo dus onjuist.
Eisenhower1961.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:03:09 #112
158899 GasTurbine
pi_61065770
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je hoeft zijn boek niet te kopen, dit i.t.t. veel van de diensten van de overheid/multinationals , daaraan kun je je niet ongestraft ontrekken. De vgl is imo dus onjuist.
Nee dat snap ik ook wel. Het is dat ik die theorieën niet geloof, maar als dat wel zo was, zou ik misschien ook zo'n boek kopen. Gewoon omdat het intressant is.

Hetzelfde als dat ik ineens een boek ga uitbrengen voor, laat ik zeggen, moslims. Ik heb een boek en daarin staan de ware geheimen van de Koran, zelf gevonden in een woestijn!
Dan lijkt het me logisch dat veel moslims dat boek gaan kopen. Dan maak je dus misbruik van het geloof van die personen, want als je echt goede bedoelingen had, zou je het wel op internet keilen. Of tegen een prijs aanbieden die de drukkosten vergoedt.

En ik vind het, zoals ik eerder al zei, frappant, dat juist deze mensen die waarschuwen voor uitbuiting zelf een boek verkopen waarin, gok ik zo, weinig tot niets nieuws instaat. Dan maak je misbruik van de goedgelovigheid van je 'mede-believers'.
pi_61065898
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:03 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook wel. Het is dat ik die theorieën niet geloof, maar als dat wel zo was, zou ik misschien ook zo'n boek kopen. Gewoon omdat het intressant is.

Hetzelfde als dat ik ineens een boek ga uitbrengen voor, laat ik zeggen, moslims. Ik heb een boek en daarin staan de ware geheimen van de Koran, zelf gevonden in een woestijn!
Dan lijkt het me logisch dat veel moslims dat boek gaan kopen. Dan maak je dus misbruik van het geloof van die personen, want als je echt goede bedoelingen had, zou je het wel op internet keilen. Of tegen een prijs aanbieden die de drukkosten vergoedt.

En ik vind het, zoals ik eerder al zei, frappant, dat juist deze mensen die waarschuwen voor uitbuiting zelf een boek verkopen waarin, gok ik zo, weinig tot niets nieuws instaat. Dan maak je misbruik van de goedgelovigheid van je 'mede-believers'.

Het merendeel van zijn artikelen is kosteloos te lezen.
http://www.suite101.com/articles.cfm/ritual_abuse/
http://tracker.conspiracycentral.net/
Maar om fysiek n boek van hem in handen te krijgen moet je betalen ja.. zou ook niet weten hoe dit anders zou moeten/kunnen. Ruilhandel?

En zo heb ik nog wel n paar honderd linkjes met gratis Ebook e.d. , maar daar gaat het jouw vast niet om.

Je maakt je er zorgen om dat hij anderen lucht verkoopt?

Ik voel me vnl uitgebuit door mensen die hun theorieen dmv leugens verkopen, zeker als die theorieen o.a. honderduizenden doden en nog meer zieken tot gevolg hebben.
Om de gevolgen die ontstaan bij lezers van eerder genoemde PlanetX achtige theorieen maak ik me 'n stuk minder zorgen. Wat de auteur met zijn geld doet weet ik niet, in zoverre geef ik je gelijk. Misschien is het wel "n terrorist .

Wat uit het eigen werk van de NWO, helemaal gratis.
quote:
9/11 Commission Report, formally named Final Report of the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States, is the official report of the events leading up to the September 11, 2001 attacks. It was prepared by the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States (informally sometimes known as the "9/11 Commission" or the "Kean/Zelikow Commission") at the request of the President and Congress, and it is available to the public for sale or free download.
http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_Commission_Report
Deze dan weer niet.
http://www.flight93.net/

Erg he, geld verdienen over de ruggen van de goedgelovigen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Resonancer op 24-08-2008 01:36:32 ]
Eisenhower1961.
pi_61264907
Eisenhower1961.
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:45:57 #115
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61265337
quote:
Nee... Deze filmpjes leggen verbanden die er gewoon niet zijn.
pi_61266045
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:45 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nee... Deze filmpjes leggen verbanden die er gewoon niet zijn.
Yes Master. No Master..
Eisenhower1961.
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:17:35 #117
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61266158
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:13 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Yes Master. No Master..
Je weet toch dat ik altijd gelijk heb

Maar dingen als deze:

Vind ik toch aardig ver gezocht:
pi_61266547
idd, en een stukje van dat een opname op de kop wordt afgespeeld waarbij je ergens helemaal bovenaan (dus normaal onderaan) een paar ledjes "911" laten zien (dus werkelijk 116) maakt de boel ook niet echt geloofwaardig.

Hoeveel vrije tijd heb je in godsnaam te veel om dit soort dingen helemaal uit te gaan pluizen? Ga eens iets nuttigs doen, zoals audio-opnames achterstevoren beluisteren om te kijken of er satanische subliminale berichten in voorkomen of zo...
pi_61267196
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je weet toch dat ik altijd gelijk heb

Maar dingen als deze:

[ afbeelding ]

Vind ik toch aardig ver gezocht:
Ben het helemaal met je eensch dat er 'n aantal ver gezocht zijn, maar anderen vind ik wel frappant.
Eisenhower1961.
pi_61267426
Ik zou het lolliger hebben gevonden als ze als datum iets nerderigs met eentjes en nulletjes met een speciale betekenis hadden gedaan.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_61267886
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:00 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eensch dat er 'n aantal ver gezocht zijn, maar anderen vind ik wel frappant.
Zoals?
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:11:49 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61273276
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:00 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Big Lebowski
Rug rats in Paris
Super Mario Bros.
Mercury Rising
Die Hard 2 : 77 /93
Terminator 2 : Caution 911
True Lies : Eerst wat vergezocht. maar komt wel vaak voor 911
End of Days .. de opmerking over de rare gezichtspunt van de torens
Fight Club : Griebel de griebel .. dit is een meesterwerk. Dit is een en al clues for 911.

Wat wel erg opmerkelijk is is 77, 93 en 911 wat stevast weer terug komt en dicht bij elkaar....

Aan de andere kant 16 jaar voor dato is BTTF niet echt iets. Maar wel frappant

De grote vraag is dan ook waarom is er zo overduidelijke synchromysticism verwerkt in films. Waarom wordt het zo vaak herhaaldelijk verkondigd in Bruce Willis films.

Waarom wordt FEMA zo wegzet in X-Files? Of de 93 bombing naar CIA wijzen in Longkiss goodnight?

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 31-08-2008 21:14:57 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61274942
I don't want to sound like a dickhole, maar "911" heeft ook nog een ANDERE betekenis in Amerika!
pi_61275089
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Big Lebowski
Rug rats in Paris
Super Mario Bros.
Mercury Rising
Die Hard 2 : 77 /93
Terminator 2 : Caution 911
True Lies : Eerst wat vergezocht. maar komt wel vaak voor 911
End of Days .. de opmerking over de rare gezichtspunt van de torens
Fight Club : Griebel de griebel .. dit is een meesterwerk. Dit is een en al clues for 911.

Wat wel erg opmerkelijk is is 77, 93 en 911 wat stevast weer terug komt en dicht bij elkaar....

Aan de andere kant 16 jaar voor dato is BTTF niet echt iets. Maar wel frappant

De grote vraag is dan ook waarom is er zo overduidelijke synchromysticism verwerkt in films
En dan heb je ook nog de Porsche 911...

Tip: zoek eens op 4-12 in films en ga dan eens tellen hoe vaak dat voorkomt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2008 21:14:51 ]
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:17:33 #125
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61275207
911 en emergency nummer lijkt mij niet toepasselijk in de zin van torens, aanslag, geweld en moslims. Tsss zo veel moeite door filmmakers om wakker te schudden. Of onbewust toch zaken kenbaar te maken.

Het is wel duidelijk. Gemiddeld persoon is blind en kan totaal niet associëren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')