Ze gaan nu opwegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:15 schreef MSNMGH het volgende:
iemand een idee hoe lang ze over een rondje doen?
die doet het ook niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef Burnie88 het volgende:
Er was toch ook een livetiming van ra1kkonen.com ofzoiets? Weet iemand hier meer vanaf?
En aardig wat coureurs die in de fout gaan in de eerste bocht na die brug.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Swindler het volgende:
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php
Eindelijk, top, thnx, heldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Swindler het volgende:
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php
Inderdaad een listig knikje, en net voor die brug ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En aardig wat coureurs die in de fout gaan in de eerste bocht na die brug.
Listig knikje is dat.
Verder zie ik niet heel erg veel inhaalmogelijkheden?
Einde van rechte stuk kun je inhalen, alleen ligt er aan de rechterkant totaal geen rubber, wordt erg lastig dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Inderdaad een listig knikje, en net voor die brug ook.
Ik vind die bochtencombinatie voor de laatste bocht erg strak, supersnel ook.
Inhaalmogelijkheden zijn er idd niet. Het is meer hopen op chaos of slecht weer.
ik dacht eurosport 2quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:59 schreef Burnie88 het volgende:
Ja altijd leuk die GP2, is dat nog live op eurosport ofzo? Of een livestream?
Ja heb ik toch niet, dus schiet weer lekker opquote:
Red Bull voorlopig ook nog niet echt lekker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef Burnie88 het volgende:
Bourdais zat al bijna in de muur
Heidfeld ook weer lekker in vorm dit weekend zo te zien. Hoe lang zal het nog duren met Nicholas?
Ze zijn aardig aan het vegen in de pit ja. Valt mij ook op hoe enorm veel het nog is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijk dat stof!
Dan wordt het Vaarmule 1, lololquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Baseboy het volgende:
Als het nu springvloed word daar ligt dan het circuit onder water of niet
De motor verschilt natuurlijk. En de Ferrari-motor schijnt toch wel wat krachtiger te zijn dan de Renault. Dus dat zal het verschil wel aardig verklaren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef Party_P het volgende:
WTF, Vetteltje wat doe je, en Bourdais momenteel derde. Apart zo'n mega verschil met de Red Bulls, bijna zelfde auto.
En Hamilton spint weer eens.
Ja ok, maar dat geeft absoluut geen 2,5seconde verschil.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De motor verschilt natuurlijk. En de Ferrari-motor schijnt toch wel wat krachtiger te zijn dan de Renault. Dus dat zal het verschil wel aardig verklaren.
Lijkt mij ook niet. Verder weet je natuurlijk ook niet wat voor programma beide teams vandaag hebben gedraaid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef Party_P het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat geeft absoluut geen 2,5seconde verschil.
En Vettel weer 1, zal wel erg licht wezen.
Ah, die foto heb ik ergens gezien, even opzoekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef Noud_ het volgende:
Vraagje. Je ziet nu de GP2 auto's door de pitstraat heen rollen. Waar zitten de GP2teams (en andere raceklassen die dit weekend in actie komen) eigenlijk? Ik bedoel, de pitboxen van F1 zullen niet even snel uitgeruimd worden voor een andere klasse.
Duidelijk! Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef Sally het volgende:
Nee, Alonso wilde als Spanjaard over rood-gele strepen rijden omdat dat een mooie plaatje maakt. Little did he know dat dat niet mag. Zondag start ie nu als laatste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Alonso verremde zich bij die bocht en schoot toen maar de pits in volgens mij
Heidfeld is een aflopende zaak, ben benieuwd wie er voor hem in de plaats komt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Heidfeld zit er ook weer lekker bij met een P18.
is die ergens te bekijken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:45 schreef Baseboy het volgende:
Hop Hop weer allemaal wakker zo meteen gaan we weer 3e training
En dan hop Kwalificatie ben benieuwd wat er uit komt.........
Hop is toch pas 11 uur?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:45 schreef Baseboy het volgende:
Hop Hop weer allemaal wakker zo meteen gaan we weer 3e training
En dan hop Kwalificatie ben benieuwd wat er uit komt.........
Op de Duitse rtl...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
is die ergens te bekijken?
die streams uit de OP doen alleen de quali vandaag
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:39 schreef Sally het volgende:
Ter compensatie: als het goed is, is hier zo live commentaar:
http://eurosport.yahoo.co(...)free-practice-3.html
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:42 schreef Baseboy het volgende:
ja was te vroeg was ff aan het kijken of jullie wakker waren :d
Premiere zometeen live
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Oude RTL +quote:
Haha, zegt me nog niets eigenlijk.quote:
Als ik beeld heb wel jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:01 schreef Sally het volgende:
Burnie88, je wil me vast wel op de hoogte houden van wat er zoal gebeurt?
Ik dacht dat jij Premiere had..quote:
Correctie: TVU-player zit op de pc...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Premiere had..
Ik heb wel TVU-player, maar dan gaat de laptop weer crashes of ik heb na 10 minuten geen beeld meer
Daar is wel ITV te zien.
no live comments for this eventquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:39 schreef Sally het volgende:
Ter compensatie: als het goed is, is hier zo live commentaar:
http://eurosport.yahoo.co(...)free-practice-3.html
Ik heb geen Premiere volgens mij nee, dat zit niet op CanalDigitaal volgens mij.. Maar dat TVU player ga ik ook niet downloaden voor een klein uurtje. Bovendien gebeurt er toch niet bar veel denk ik. Ze moeten echt eens iets gaan vinden op dit gezeur van geen live F1.. Als RTL7 zich DE racezender noemt moeten ze dit ook uitzenden i.p.v. RTL Z wat niemand kijkt. Maarja, alles zal wel weer met rechten e.d. te maken hebben, is wel jammerlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Premiere had..
Ik heb wel TVU-player, maar dan gaat de laptop weer crashes of ik heb na 10 minuten geen beeld meer
Daar is wel ITV te zien.
Die voetbalcoach? Schup 'm er eens af dan!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:04 schreef Baseboy het volgende:
knallen over die baan nu mc claren op de baan
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
no live comments for this event![]()
nou nja,dan houd het op
ik ga een uurtje wandelen maar dan
Idd, en nu is hgeen rtl Z, maar domme Best of Shoppingquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:06 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik heb geen Premiere volgens mij nee, dat zit niet op CanalDigitaal volgens mij.. Maar dat TVU player ga ik ook niet downloaden voor een klein uurtje. Bovendien gebeurt er toch niet bar veel denk ik. Ze moeten echt eens iets gaan vinden op dit gezeur van geen live F1.. Als RTL7 zich DE racezender noemt moeten ze dit ook uitzenden i.p.v. RTL Z wat niemand kijkt. Maarja, alles zal wel weer met rechten e.d. te maken hebben, is wel jammerlijk.
Alleen Hammie nog niet.quote:
http://eurosport.yahoo.co(...)html?u=1219482174000 dusquote:Live Commentary
1.
- Good morning race fans!! Welcome to our LIVE!! coverage of free practice three, from the European GP in Valencia. It's another glorious day of sunshine in spain, which should make for some RAPID TIMES!!
Het zijn nog maar vrije trainingen. Je weet niet welk programma ze draaien. Gisteren in VT2 werd Vettel slechts 16e.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:26 schreef Sally het volgende:
Vettel gaat super, trouwens
Ik vraag me af of ik niet naar de STR-motor had moeten gaan...
Vettel reed met een lege tank, gaf hij zelf toe na afloopquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het zijn nog maar vrije trainingen. Je weet niet welk programma ze draaien. Gisteren in VT2 werd Vettel slechts 16e.
Heb zelf Webber eruit getrapt voor Glock en heb mijn BMW-motor ingewisseld voor een Mercedes. Want Heidfeld lijkt weer niet echt geweldig te gaan.
Kewl, is die stream er altijd? Oftewel, bruikbaar in een OP?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:33 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
ik kan het hier prima volgen: http://www.justin.tv/hqtv_f1
RTL7 is DE flutzender allertijden. Die homo's namen niet eens de moeite om de meest legendarische race ter wereld uit te zenden.quote:Als RTL7 zich DE racezender noemt moeten ze dit ook uitzenden i.p.v. RTL Z wat niemand kijkt.
Ik ook. Onder protestquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef HPoi het volgende:
Toch ga ik zo even kijken op die hoerige kut zender.
Zeker welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef NED het volgende:
Oef, ik heb een kater en de training gemist.
Nog niks van gezien trouwens.
Is het een beetje een gaaf circuit geworden?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:12 schreef Sally het volgende:
Ik mag hier vast wel de Specials van sportcrewlid Peterselieman droppen, met nog een boel foto'sDaar zie je wel dat er gewoon gereden wordt op de delen in de stad.
[Special] Het stratencircuit in Valencia deel 1
[Special] Het stratencircuit in Valencia deel 2
En ook: Vooruitblik GP Europa
Toffe OP trouwens Trystar, waar had je de foto's vandaan?
Mijn broertje had de baan gedownload voor GTR2. En moet zeggen dat die er realistisch uitzag, als ik dit zo ziequote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
Raikkonen & Massa 11 & 12
Dat zie je niet vaak (genoeg)
Dan was STR inderdaad iets beter geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:22 schreef Sally het volgende:
OOOOOOOOOOooooooooh, daaar gaat m'm team, met de 2 Honda-rijders EN een Honda-motor
Iets?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan was STR inderdaad iets beter geweest.Maar het kan aan de tijden te zien sowieso alle kanten op.
Wet/Dry is toch echt 0quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:27 schreef Schunckelstar het volgende:
het regent toch nog wel wat hoor
en of ze zo'n tempo een hele race kunnen volhoudenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:43 schreef ElmarO het volgende:
Ben benieuwd of STR en dan met name Vettel zich kan gaan melden voor een plek in de top 5.
Ook dat. We kunnen in ieder geval wel eens geen Ferrari of McLaren op pole zien staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
en of ze zo'n tempo een hele race kunnen volhouden
Yup, hij heeft blijkbaar een hulpje ingehuurd ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef NoizEkick het volgende:
Zit er nou iemand door Olav heen te praten?
Ik zou het wel mooi vinden voor 'mquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ook dat. We kunnen in ieder geval wel eens geen Ferrari of McLaren op pole zien staan.
Ja, die zegt m dingen voorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef NoizEkick het volgende:
Zit er nou iemand door Olav heen te praten?
hij kan een extra paar ogen iig goed gebruikenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja, die zegt m dingen voor
dr zit altijd zo'n technische jojo bij hem in het hok. Althans dat zei Olav in 2006 in Hongarije tegen me.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, hij heeft blijkbaar een hulpje ingehuurd ofzo.
Lewis zag ik al paar x eraf donderen dus dat komt wel goed met hemquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:57 schreef Sally het volgende:
Maar ik denk dat de betere coureurs hun trucs bewaard hebben...
Dan heeft die blijkbaar ook microfoonrechten gekregen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dr zit altijd zo'n technische jojo bij hem in het hok. Althans dat zei Olav in 2006 in Hongarije tegen me.
Vettel nog 1x een wereldrondje vandaag aub!!
Daarom en STR staat met twee wagens in de top 10. Kan grote broer RBR niet echt zeggen.quote:
Maar ik wist dat je hier meelasquote:
Red Bull en STR zijn eigenlijk dezelfde auto's op de motoren na, kan je dus zien wat het verschil is tussen een Ferrari motor en een Renault.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jezus... Red Bull zo hard liggen zwijnen dat ze vernederd worden door STR?
0 punten voor hem is veel leuker.. enkeltje in de muurquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:23 schreef Googolplexian het volgende:
Dus ...
Als Massa wint (54 + 10 = 64) moet Hamilton minimaal 7de worden (62 + 3 = 65)
Als Raikkonen wint (57 + 10 = 67) moet Hamilton minimaal 3de worden (62 + 6 = 68)
McLaren ligt 11 punten achter op Ferrari
Lekker close allemaal
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef Giem het volgende:
[..]
0 punten voor hem is veel leuker.. enkeltje in de muur![]()
Waarom die pa van hem ook elke Kwali en Race 4 keer in beeld moet komen.. Stomme hype..
Ferrari haterquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
De muur in is allang geen doodsverwensing meer
Maar als we het dan toch hebben over leuke verwensingen dan wil ik Massa wel eens 30 meter voor de finish stil zien vallen i.v.p. 3 ronden. En dan Kimi er keihard achterop knallen ... zo hard dat z'n transponder 1 meter voor de finish blijf liggen en de rest van de auto blijft doorschuiven.
En dat de Ferrari pitbox daarna explodeert natuurlijk
HAhahahhahaquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
Maar als we het dan toch hebben over leuke verwensingen dan wil ik Massa wel eens 30 meter voor de finish stil zien vallen i.v.p. 3 ronden. En dan Kimi er keihard achterop knallen ... zo hard dat z'n transponder 1 meter voor de finish blijf liggen en de rest van de auto blijft doorschuiven.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]Geen doodsverwensingen he! Anders moet ik het rapporteren
Neu, laat het maar lekker spannend blijven
Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat het chassis met name gebouwd is rond de Renault motor van RBR, waar STR vervolgens hun Ferrari motor in hebben mogen lepelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Red Bull en STR zijn eigenlijk dezelfde auto's op de motoren na, kan je dus zien wat het verschil is tussen een Ferrari motor en een Renault.
Een collega van mij zit in de studioquote:
Allard deelt mijn meningquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
vind het niet echt als een stratencircuit lijken als ik de foto's uit de OP zieOf ligt dat aan mij?
Geweldig hequote:Kalfs quote van de dag "Ik vind het geen stratencircuit, maar het is wel een circuit op een straat"..
De enigste ontwerper met een tekenbord ipv CADquote:
Erg bijzonder om te zien en ik wist niet dat hij een tekentafel had van 3 meter lang.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:34 schreef Sinister-D- het volgende:
De enigste ontwerper met een tekenbord ipv CAD
Had het wel eens eerder gezien dat hij alles nog met een tekenbord doet. Wel leuk om te zien bij een sport waar zo goed als alles toch wel high-tech is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg bijzonder om te zien en ik wist niet dat hij een tekentafel had van 3 meter lang.![]()
Bijzondere (slimme) man.
"Nee, hij zit er voor de sier op. "quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:44 schreef Atreidez het volgende:
Goh, wordt bij deze race t stuur veel gebruikt?
Die heb ik ook gezien ja, was dat niet ''Inside Formula 1'' op Discovery 'n aantal jaar terug. Die documentaire over Williams?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had het wel eens eerder gezien dat hij alles nog met een tekenbord doet. Wel leuk om te zien bij een sport waar zo goed als alles toch wel high-tech is.
Dat zou kunnen. Dat kan ik me dan weer niet herinneren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien ja, was dat niet ''Inside Formula 1'' op Discovery 'n aantal jaar terug. Die documentaire iver Williams?
Me 2quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, Canvas en RTL7 op de 'back-button' en de ITV-stream aan. Ben er klaar voor. Wat een erg mooi circuit.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Godver, en juist nu beslist mijn brandmelder dat de batterij op is!
Inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:45 schreef ElmarO het volgende:
Had het wel eens eerder gezien dat hij alles nog met een tekenbord doet. Wel leuk om te zien bij een sport waar zo goed als alles toch wel high-tech is.
ook teveel reclame op verkeerde momenten.........quote:
Goed bekeken. Dit seizoen bijna alleen maar op sporza gekeken, alleen voor en na de race kijk ik RTL want dat doen ze wel goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
en we schakelen voor de eerste keer naar Sporza. Kut RTL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |