Heidfeld is een aflopende zaak, ben benieuwd wie er voor hem in de plaats komt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Heidfeld zit er ook weer lekker bij met een P18.
is die ergens te bekijken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:45 schreef Baseboy het volgende:
Hop Hop weer allemaal wakker zo meteen gaan we weer 3e training
En dan hop Kwalificatie ben benieuwd wat er uit komt.........
Hop is toch pas 11 uur?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:45 schreef Baseboy het volgende:
Hop Hop weer allemaal wakker zo meteen gaan we weer 3e training
En dan hop Kwalificatie ben benieuwd wat er uit komt.........
Op de Duitse rtl...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
is die ergens te bekijken?
die streams uit de OP doen alleen de quali vandaag
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:39 schreef Sally het volgende:
Ter compensatie: als het goed is, is hier zo live commentaar:
http://eurosport.yahoo.co(...)free-practice-3.html
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:42 schreef Baseboy het volgende:
ja was te vroeg was ff aan het kijken of jullie wakker waren :d
Premiere zometeen live
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Oude RTL +quote:
Haha, zegt me nog niets eigenlijk.quote:
Als ik beeld heb wel jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:01 schreef Sally het volgende:
Burnie88, je wil me vast wel op de hoogte houden van wat er zoal gebeurt?
Ik dacht dat jij Premiere had..quote:
Correctie: TVU-player zit op de pc...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Premiere had..
Ik heb wel TVU-player, maar dan gaat de laptop weer crashes of ik heb na 10 minuten geen beeld meer
Daar is wel ITV te zien.
no live comments for this eventquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:39 schreef Sally het volgende:
Ter compensatie: als het goed is, is hier zo live commentaar:
http://eurosport.yahoo.co(...)free-practice-3.html
Ik heb geen Premiere volgens mij nee, dat zit niet op CanalDigitaal volgens mij.. Maar dat TVU player ga ik ook niet downloaden voor een klein uurtje. Bovendien gebeurt er toch niet bar veel denk ik. Ze moeten echt eens iets gaan vinden op dit gezeur van geen live F1.. Als RTL7 zich DE racezender noemt moeten ze dit ook uitzenden i.p.v. RTL Z wat niemand kijkt. Maarja, alles zal wel weer met rechten e.d. te maken hebben, is wel jammerlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Premiere had..
Ik heb wel TVU-player, maar dan gaat de laptop weer crashes of ik heb na 10 minuten geen beeld meer
Daar is wel ITV te zien.
Die voetbalcoach? Schup 'm er eens af dan!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:04 schreef Baseboy het volgende:
knallen over die baan nu mc claren op de baan
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
no live comments for this event![]()
nou nja,dan houd het op
ik ga een uurtje wandelen maar dan
Idd, en nu is hgeen rtl Z, maar domme Best of Shoppingquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:06 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik heb geen Premiere volgens mij nee, dat zit niet op CanalDigitaal volgens mij.. Maar dat TVU player ga ik ook niet downloaden voor een klein uurtje. Bovendien gebeurt er toch niet bar veel denk ik. Ze moeten echt eens iets gaan vinden op dit gezeur van geen live F1.. Als RTL7 zich DE racezender noemt moeten ze dit ook uitzenden i.p.v. RTL Z wat niemand kijkt. Maarja, alles zal wel weer met rechten e.d. te maken hebben, is wel jammerlijk.
Alleen Hammie nog niet.quote:
http://eurosport.yahoo.co(...)html?u=1219482174000 dusquote:Live Commentary
1.
- Good morning race fans!! Welcome to our LIVE!! coverage of free practice three, from the European GP in Valencia. It's another glorious day of sunshine in spain, which should make for some RAPID TIMES!!
Het zijn nog maar vrije trainingen. Je weet niet welk programma ze draaien. Gisteren in VT2 werd Vettel slechts 16e.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:26 schreef Sally het volgende:
Vettel gaat super, trouwens
Ik vraag me af of ik niet naar de STR-motor had moeten gaan...
Vettel reed met een lege tank, gaf hij zelf toe na afloopquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het zijn nog maar vrije trainingen. Je weet niet welk programma ze draaien. Gisteren in VT2 werd Vettel slechts 16e.
Heb zelf Webber eruit getrapt voor Glock en heb mijn BMW-motor ingewisseld voor een Mercedes. Want Heidfeld lijkt weer niet echt geweldig te gaan.
Kewl, is die stream er altijd? Oftewel, bruikbaar in een OP?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:33 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
ik kan het hier prima volgen: http://www.justin.tv/hqtv_f1
RTL7 is DE flutzender allertijden. Die homo's namen niet eens de moeite om de meest legendarische race ter wereld uit te zenden.quote:Als RTL7 zich DE racezender noemt moeten ze dit ook uitzenden i.p.v. RTL Z wat niemand kijkt.
Ik ook. Onder protestquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef HPoi het volgende:
Toch ga ik zo even kijken op die hoerige kut zender.
Zeker welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef NED het volgende:
Oef, ik heb een kater en de training gemist.
Nog niks van gezien trouwens.
Is het een beetje een gaaf circuit geworden?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:12 schreef Sally het volgende:
Ik mag hier vast wel de Specials van sportcrewlid Peterselieman droppen, met nog een boel foto'sDaar zie je wel dat er gewoon gereden wordt op de delen in de stad.
[Special] Het stratencircuit in Valencia deel 1
[Special] Het stratencircuit in Valencia deel 2
En ook: Vooruitblik GP Europa
Toffe OP trouwens Trystar, waar had je de foto's vandaan?
Mijn broertje had de baan gedownload voor GTR2. En moet zeggen dat die er realistisch uitzag, als ik dit zo ziequote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
Raikkonen & Massa 11 & 12
Dat zie je niet vaak (genoeg)
Dan was STR inderdaad iets beter geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:22 schreef Sally het volgende:
OOOOOOOOOOooooooooh, daaar gaat m'm team, met de 2 Honda-rijders EN een Honda-motor
Iets?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan was STR inderdaad iets beter geweest.Maar het kan aan de tijden te zien sowieso alle kanten op.
Wet/Dry is toch echt 0quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:27 schreef Schunckelstar het volgende:
het regent toch nog wel wat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |