RTL7 is DE flutzender allertijden. Die homo's namen niet eens de moeite om de meest legendarische race ter wereld uit te zenden.quote:Als RTL7 zich DE racezender noemt moeten ze dit ook uitzenden i.p.v. RTL Z wat niemand kijkt.
Ik ook. Onder protestquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef HPoi het volgende:
Toch ga ik zo even kijken op die hoerige kut zender.
Zeker welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef NED het volgende:
Oef, ik heb een kater en de training gemist.
Nog niks van gezien trouwens.
Is het een beetje een gaaf circuit geworden?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:12 schreef Sally het volgende:
Ik mag hier vast wel de Specials van sportcrewlid Peterselieman droppen, met nog een boel foto'sDaar zie je wel dat er gewoon gereden wordt op de delen in de stad.
[Special] Het stratencircuit in Valencia deel 1
[Special] Het stratencircuit in Valencia deel 2
En ook: Vooruitblik GP Europa
Toffe OP trouwens Trystar, waar had je de foto's vandaan?
Mijn broertje had de baan gedownload voor GTR2. En moet zeggen dat die er realistisch uitzag, als ik dit zo ziequote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
Raikkonen & Massa 11 & 12
Dat zie je niet vaak (genoeg)
Dan was STR inderdaad iets beter geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:22 schreef Sally het volgende:
OOOOOOOOOOooooooooh, daaar gaat m'm team, met de 2 Honda-rijders EN een Honda-motor
Iets?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan was STR inderdaad iets beter geweest.Maar het kan aan de tijden te zien sowieso alle kanten op.
Wet/Dry is toch echt 0quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:27 schreef Schunckelstar het volgende:
het regent toch nog wel wat hoor
en of ze zo'n tempo een hele race kunnen volhoudenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:43 schreef ElmarO het volgende:
Ben benieuwd of STR en dan met name Vettel zich kan gaan melden voor een plek in de top 5.
Ook dat. We kunnen in ieder geval wel eens geen Ferrari of McLaren op pole zien staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
en of ze zo'n tempo een hele race kunnen volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |