Ze gaan nu opwegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:15 schreef MSNMGH het volgende:
iemand een idee hoe lang ze over een rondje doen?
die doet het ook niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef Burnie88 het volgende:
Er was toch ook een livetiming van ra1kkonen.com ofzoiets? Weet iemand hier meer vanaf?
En aardig wat coureurs die in de fout gaan in de eerste bocht na die brug.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Swindler het volgende:
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php
Eindelijk, top, thnx, heldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Swindler het volgende:
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php
Inderdaad een listig knikje, en net voor die brug ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En aardig wat coureurs die in de fout gaan in de eerste bocht na die brug.
Listig knikje is dat.
Verder zie ik niet heel erg veel inhaalmogelijkheden?
Einde van rechte stuk kun je inhalen, alleen ligt er aan de rechterkant totaal geen rubber, wordt erg lastig dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Inderdaad een listig knikje, en net voor die brug ook.
Ik vind die bochtencombinatie voor de laatste bocht erg strak, supersnel ook.
Inhaalmogelijkheden zijn er idd niet. Het is meer hopen op chaos of slecht weer.
ik dacht eurosport 2quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:59 schreef Burnie88 het volgende:
Ja altijd leuk die GP2, is dat nog live op eurosport ofzo? Of een livestream?
Ja heb ik toch niet, dus schiet weer lekker opquote:
Red Bull voorlopig ook nog niet echt lekker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef Burnie88 het volgende:
Bourdais zat al bijna in de muur
Heidfeld ook weer lekker in vorm dit weekend zo te zien. Hoe lang zal het nog duren met Nicholas?
Ze zijn aardig aan het vegen in de pit ja. Valt mij ook op hoe enorm veel het nog is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijk dat stof!
Dan wordt het Vaarmule 1, lololquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Baseboy het volgende:
Als het nu springvloed word daar ligt dan het circuit onder water of niet
De motor verschilt natuurlijk. En de Ferrari-motor schijnt toch wel wat krachtiger te zijn dan de Renault. Dus dat zal het verschil wel aardig verklaren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef Party_P het volgende:
WTF, Vetteltje wat doe je, en Bourdais momenteel derde. Apart zo'n mega verschil met de Red Bulls, bijna zelfde auto.
En Hamilton spint weer eens.
Ja ok, maar dat geeft absoluut geen 2,5seconde verschil.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De motor verschilt natuurlijk. En de Ferrari-motor schijnt toch wel wat krachtiger te zijn dan de Renault. Dus dat zal het verschil wel aardig verklaren.
Lijkt mij ook niet. Verder weet je natuurlijk ook niet wat voor programma beide teams vandaag hebben gedraaid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef Party_P het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat geeft absoluut geen 2,5seconde verschil.
En Vettel weer 1, zal wel erg licht wezen.
Ah, die foto heb ik ergens gezien, even opzoekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef Noud_ het volgende:
Vraagje. Je ziet nu de GP2 auto's door de pitstraat heen rollen. Waar zitten de GP2teams (en andere raceklassen die dit weekend in actie komen) eigenlijk? Ik bedoel, de pitboxen van F1 zullen niet even snel uitgeruimd worden voor een andere klasse.
Duidelijk! Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef Sally het volgende:
Nee, Alonso wilde als Spanjaard over rood-gele strepen rijden omdat dat een mooie plaatje maakt. Little did he know dat dat niet mag. Zondag start ie nu als laatste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Alonso verremde zich bij die bocht en schoot toen maar de pits in volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |