Yup, hij heeft blijkbaar een hulpje ingehuurd ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef NoizEkick het volgende:
Zit er nou iemand door Olav heen te praten?
Ik zou het wel mooi vinden voor 'mquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ook dat. We kunnen in ieder geval wel eens geen Ferrari of McLaren op pole zien staan.
Ja, die zegt m dingen voorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef NoizEkick het volgende:
Zit er nou iemand door Olav heen te praten?
hij kan een extra paar ogen iig goed gebruikenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja, die zegt m dingen voor
dr zit altijd zo'n technische jojo bij hem in het hok. Althans dat zei Olav in 2006 in Hongarije tegen me.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, hij heeft blijkbaar een hulpje ingehuurd ofzo.
Lewis zag ik al paar x eraf donderen dus dat komt wel goed met hemquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:57 schreef Sally het volgende:
Maar ik denk dat de betere coureurs hun trucs bewaard hebben...
Dan heeft die blijkbaar ook microfoonrechten gekregen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dr zit altijd zo'n technische jojo bij hem in het hok. Althans dat zei Olav in 2006 in Hongarije tegen me.
Vettel nog 1x een wereldrondje vandaag aub!!
Daarom en STR staat met twee wagens in de top 10. Kan grote broer RBR niet echt zeggen.quote:
Maar ik wist dat je hier meelasquote:
Red Bull en STR zijn eigenlijk dezelfde auto's op de motoren na, kan je dus zien wat het verschil is tussen een Ferrari motor en een Renault.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jezus... Red Bull zo hard liggen zwijnen dat ze vernederd worden door STR?
0 punten voor hem is veel leuker.. enkeltje in de muurquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:23 schreef Googolplexian het volgende:
Dus ...
Als Massa wint (54 + 10 = 64) moet Hamilton minimaal 7de worden (62 + 3 = 65)
Als Raikkonen wint (57 + 10 = 67) moet Hamilton minimaal 3de worden (62 + 6 = 68)
McLaren ligt 11 punten achter op Ferrari
Lekker close allemaal
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef Giem het volgende:
[..]
0 punten voor hem is veel leuker.. enkeltje in de muur![]()
Waarom die pa van hem ook elke Kwali en Race 4 keer in beeld moet komen.. Stomme hype..
Ferrari haterquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
De muur in is allang geen doodsverwensing meer
Maar als we het dan toch hebben over leuke verwensingen dan wil ik Massa wel eens 30 meter voor de finish stil zien vallen i.v.p. 3 ronden. En dan Kimi er keihard achterop knallen ... zo hard dat z'n transponder 1 meter voor de finish blijf liggen en de rest van de auto blijft doorschuiven.
En dat de Ferrari pitbox daarna explodeert natuurlijk
HAhahahhahaquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
Maar als we het dan toch hebben over leuke verwensingen dan wil ik Massa wel eens 30 meter voor de finish stil zien vallen i.v.p. 3 ronden. En dan Kimi er keihard achterop knallen ... zo hard dat z'n transponder 1 meter voor de finish blijf liggen en de rest van de auto blijft doorschuiven.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]Geen doodsverwensingen he! Anders moet ik het rapporteren
Neu, laat het maar lekker spannend blijven
Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat het chassis met name gebouwd is rond de Renault motor van RBR, waar STR vervolgens hun Ferrari motor in hebben mogen lepelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Red Bull en STR zijn eigenlijk dezelfde auto's op de motoren na, kan je dus zien wat het verschil is tussen een Ferrari motor en een Renault.
Een collega van mij zit in de studioquote:
Allard deelt mijn meningquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
vind het niet echt als een stratencircuit lijken als ik de foto's uit de OP zieOf ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |