Een collega van mij zit in de studioquote:
Allard deelt mijn meningquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
vind het niet echt als een stratencircuit lijken als ik de foto's uit de OP zieOf ligt dat aan mij?
Geweldig hequote:Kalfs quote van de dag "Ik vind het geen stratencircuit, maar het is wel een circuit op een straat"..
De enigste ontwerper met een tekenbord ipv CADquote:
Erg bijzonder om te zien en ik wist niet dat hij een tekentafel had van 3 meter lang.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:34 schreef Sinister-D- het volgende:
De enigste ontwerper met een tekenbord ipv CAD
Had het wel eens eerder gezien dat hij alles nog met een tekenbord doet. Wel leuk om te zien bij een sport waar zo goed als alles toch wel high-tech is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg bijzonder om te zien en ik wist niet dat hij een tekentafel had van 3 meter lang.![]()
Bijzondere (slimme) man.
"Nee, hij zit er voor de sier op. "quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:44 schreef Atreidez het volgende:
Goh, wordt bij deze race t stuur veel gebruikt?
Die heb ik ook gezien ja, was dat niet ''Inside Formula 1'' op Discovery 'n aantal jaar terug. Die documentaire over Williams?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had het wel eens eerder gezien dat hij alles nog met een tekenbord doet. Wel leuk om te zien bij een sport waar zo goed als alles toch wel high-tech is.
Dat zou kunnen. Dat kan ik me dan weer niet herinneren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien ja, was dat niet ''Inside Formula 1'' op Discovery 'n aantal jaar terug. Die documentaire iver Williams?
Me 2quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, Canvas en RTL7 op de 'back-button' en de ITV-stream aan. Ben er klaar voor. Wat een erg mooi circuit.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Godver, en juist nu beslist mijn brandmelder dat de batterij op is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |