Ja, het duurt soms even i.v.m. toestemming van artiesten, dus er kan nog wel e.e.a. bijkomen (al zal het nu niet veel meer zijn).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:00 schreef Tourniquet het volgende:
Er wordt nog steeds audio en video toegevoegd op 3voor12. De set van Simian Mobile Disco bijvoorbeeld staat nu ook online!![]()
![]()
![]()
Zet het aantal topics onderin op tussen 9 en 12 maanden en ctrl+f, en dan 6 tot 9 maanden (nakaarten duurde nogal lang vorig jaar meen ik me te herinneren). En post even een linkje als je het gevonden hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:58 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand mij ff helpen met wat linkjes naar de lowlands 2007 nakaart topics? daarin had ik namelijk een guide geplaatst hoe ASF's te rippen van 3v12, ben het inmiddels vergeten en moet toch nodig weer wat muziek daarvandaan halenzelf ben ik niet verder gekomen dan topic #6 maar daar staan geen links in naar de andere topics.
Ja, dat gaan we dus niet doen. Mag niet, verboden. En zo ingewikkeld is dat google nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:58 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand mij ff helpen met wat linkjes naar de lowlands 2007 nakaart topics? daarin had ik namelijk een guide geplaatst hoe ASF's te rippen van 3v12, ben het inmiddels vergeten en moet toch nodig weer wat muziek daarvandaan halenzelf ben ik niet verder gekomen dan topic #6 maar daar staan geen links in naar de andere topics.
Dat is de Lima.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Dit was in de bravo?
Ik stond helemaal vooraan, heb de takken nog wel gezien, op een gegeven moment stond er ook plotseling een picknicktafel een meter achter me, maar de kliko heb ik niet opgemerkt...
x
Limaquote:
de biertjes waren wel erg kleinquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef xLottex het volgende:
ik heb jullie allemaal te dure drankjes verkochtow het werken was zo tof
!
Ik heb een aantal keren gevraagd of ik een normaal biertje kon krijgen. Dan stond het schuim tot onder die richel die in het bekertje zat. Dat is meer dan de helft schuimquote:
Volgens mij liep jezus er zelf ook rondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:42 schreef Aoristus het volgende:
heeft er iemand een mening over de campingkerk op terrein 3?
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39920648
In het filmpje zie je dat ze gratis koffie gaven. Dat is wel een stuk beter dan die DE t-shirts waar je een hoop lui in zag lopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens mij liep jezus er zelf ook rondhij was vrij vroeg opgestaan want het was nog geen pasen.
Die theisten hebben toch al genoeg festivals waar ze hun waanideeen kunnen spuien
Mmmmm... drie kopjes koffie een te gek T-shirt, praatje met leuk koffiemeisje voor drie muntjes (¤6,90) of een bakkie koffie een hoop flauwe kul/propaganda en een gratis ' metal-bijbel' half-vol met sprookjesverhalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:48 schreef Aoristus het volgende:
In het filmpje zie je dat ze gratis koffie gaven. Dat is wel een stuk beter dan die DE t-shirts waar je een hoop lui in zag lopen
Zo gaat dat altijd, afhankelijkheid is het bindmiddel. Geloof is de opium van het volk. Ja, dat klopt wel, ze hadden net zo goed kunnen dealenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmmmm... drie kopjes koffie een te gek T-shirt, praatje met leuk koffiemeisje voor drie muntjes (¤6,90) of een bakkie koffie een hoop flauwe kul/propaganda en een gratis ' metal-bijbel' half-vol met sprookjesverhalen![]()
Sorry hoor maar niets is gratis in het christendom, word nu lid en later komen ze het geld vanzelf halen hoor
Dat ding was gruwelijk lelijk, je snapt niet waarom zoveel mensen in zo'n gaar shirt gaan lopen. Op lowlands wil je er toch een beetje aardig uitzien, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:39 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb nog wel een keer 's nachts de tent van de christenhonden open gemaakt en keihard KOFFIEWEKKER lopen schreeuwen.
En dat DE shirt is zo lelijk dat ik express die koffiewekker heb genomen en dat shirt morgen aantrek op de verjaardag van een vriend die hem echt afschuwelijk vindt..
Lovin' itquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:44 schreef Aoristus het volgende:
Reklame voor koffie maken = selling out
ik ook, maar dan als vlek op mijn shirtquote:
tsja. een beugel was maar half muntje meer en dan krijg je iets meer dan het dubbele. Vond t wel een goeie deal die beugelbarquote:
Jammer joh, dat was het leukste onderdeel van het hele festivalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:31 schreef Tism het volgende:
De Beugelbar!?..![]()
Shit!! Daar ben ik helemaal niet geweest!..
Ja, ik dacht al, ik mis nog wat!..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jammer joh, dat was het leukste onderdeel van het hele festival
WAT?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja. een beugel was maar half muntje meer en dan krijg je iets meer dan het dubbele. Vond t wel een goeie deal die beugelbar
een half muntje MEER, anderhalf muntje dus voor een begel van 450CCquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
WAT?!![]()
Een half muntje, voor een beugel....?
Was dat er dan? Het Rode Kruis was er dit jaar (officieel) niet namelijk...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:15 schreef Toad het volgende:
Waar waren eigenlijk de mensen van het Rode Kruis die gratis appels uitdeelden?
Ze kondigden het aan als dat er een act was waar helemaal niets gebeurde. Ik denk dat ze daarmee de beugelbar bedoelden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al, ik mis nog wat!..
Nu weet ik wat!..![]()
Het 666 pad op zondag avond richting die kerk tent was kewl.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:42 schreef Aoristus het volgende:
heeft er iemand een mening over de campingkerk op terrein 3?
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39920648
blauw? je bedoelt roze?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze kondigden het aan als dat er een act was waar helemaal niets gebeurde. Ik denk dat ze daarmee de beugelbar bedoelden.
Ik werd trouwens nog wel lastiggevallen door een paar breezers met zo'n blauw bandje die vol bleven houden dat ze al 25 waren.Ze konden het niet hebben dat ik me openlijk afvroeg waarom ze naar de beugelbar gingen met een blauw bandje
Right, ik heb zelf een blauwe om mijn armquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef xLottex het volgende:
ik heb jullie allemaal te dure drankjes verkochtow het werken was zo tof
!
we hebben tijdens het festival eens een voorzichtige schatting gemaakt van de omzetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:11 schreef MOETIG het volgende:
ik ben wel benieuwd hoeveel omzet er gedraaid is op drank en eten! dat kan nieta nders dan lucratief zijn!
ik kreeg ook een biertje met veel schuim, ik klagen........... zegt die muts "trekt wel bij" toen heb ik een half muntje op de bar gegooid met de toevoeging "trekt wel bij" ja doei voor 2 euro 30 wil ik wel een vol bekertje hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keren gevraagd of ik een normaal biertje kon krijgen. Dan stond het schuim tot onder die richel die in het bekertje zat. Dat is meer dan de helft schuim
En dan wordt je nog gaar aangekeken ook![]()
En een keertje gratis drinken gehad omdat er ééntje niet oplette en wegliep.
La Place 1,3 miljoen euroquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:11 schreef MOETIG het volgende:
ik ben wel benieuwd hoeveel omzet er gedraaid is op drank en eten! dat kan nieta nders dan lucratief zijn!
Oe daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb er erg veel aan bijgedragen, vrees ik. Maar hun spul was ook zo lekker! (die tosti van ze, broodje roomkaas, zalm, gyros, friet)quote:
Het was ook wel te eten, juist heel goed, maar er was een hoop duurder geworden. En dat gebeurde ook al van 2006 naar 2007..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:58 schreef Irien het volgende:
[..]
Oe daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb er erg veel aan bijgedragen, vrees ik. Maar hun spul was ook zo lekker! (die tosti van ze, broodje roomkaas, zalm, gyros, friet)
Vrienden van me klaagden wel dat La Place wel een heeeel groot deel van de catering over heeft genomen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kreeg ook een biertje met veel schuim, ik klagen........... zegt die muts "trekt wel bij" toen heb ik een half muntje op de bar gegooid met de toevoeging "trekt wel bij" ja doei voor 2 euro 30 wil ik wel een vol bekertje hoor
Zout is goed voor je op zo'n festival. Hou je toch nog wat vocht vast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:32 schreef snorfiets het volgende:
spaghetti vond ik wel tegenvallen.
was net een hap zout wat je weg zat te kanen.
x
Ik houd op een festival continu vocht vast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Zout is goed voor je op zo'n festival. Hou je toch nog wat vocht vast.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd op een festival continu vocht vast.
DIe spice on ice bedoel je? Die was echt goddelijk!!quote:
En je verstond die vrouwen gewoon niet, of je moest bekwaam zijn in de lahmburchsa tongval. Ik knikte maar wat vriendelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:34 schreef Byte_Me het volgende:
ik vond la place ook erg goed. die thaise curry ging me toch een partij goed naar binnen en de uitsmijter ook. verder waren de houtoven pizza's een aanrader, alleen dat wachten wat minder.
Ja in de theetuin, die bovenste van de 2. met citroengras en nog iets. fuck, daar heb ik liters van weggezopen. heeeeeerlijk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:02 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
DIe spice on ice bedoel je? Die was echt goddelijk!!
En de beugelbar was DE shit, duidelijk.
Die tweede had ik willen zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:21 schreef chansadres het volgende:
Vrijdag: Hellboy II
Zaterdag: Young People Fucking
Zondag: Deception
Een medestander!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
La Place is altijd prima. Het enige waar ik wel van baal is het kartonnen(ja, het is hout, haha) bestek.
Gaat mij er meer om dat het breekt als je er naar kijkt en een broodkorst kun je niet snijden met een glad, houten mesjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Een medestander!
Ik eet gewoon niet lekker van houten bestek.
Talk and eat like a pirat arrrrrrrr!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik at sowieso gewoon Middeleeuws, gezien mijn houten-bestek-fobie. Geen last dus van botte mesjes.
Het was een aardige film. Alleen heel voor de hand liggend...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die tweede had ik willen zien.
Standaard plastic bestek is echt een heel stuk steviger dan die houten goedje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:20 schreef Irving het volgende:
Mja het bestek was dus niet ideaal maar plastic vind ik eigenlijk nog onhandiger omdat dat niet stevig is
M'n vriendin kan daar ook niet tegen... ze was niet blij @ Lowlands dus... blijkbaar bestaan er nog meer van dat soort freaksquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik at sowieso gewoon Middeleeuws, gezien mijn houten-bestek-fobie. Geen last dus van botte mesjes.
IJs van een stokje vind ik ook een kleine gruwel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:25 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
M'n vriendin kan daar ook niet tegen... ze was niet blij @ Lowlands dus... blijkbaar bestaan er nog meer van dat soort freaks
Ik heb dat ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
IJs van een stokje vind ik ook een kleine gruwel.
Ik krijg het altijd voor elkaar om die plastic vorken binnen een minuut stuk te krijgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Standaard plastic bestek is echt een heel stuk steviger dan die houten goedje.
Argh, ja! Dat houten bestek van de La Place was al een kleine crime, de houten lepels bij de Swirls waren helemaal erg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Oh ja...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:29 schreef Aisumasen het volgende:
Ik wilde even een korte review schrijven over mijn Lowlands-ervaringen. Zit op 2500 woorden, en dat wil ik jullie nu ook weer niet aandoen. Ik ga even een schaar pakken, en dan zien jullie het wel verschijnen.
Hehe, dan ben je vast de enige!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ach, laat het verhaal gewoon 2500 worden, ik heb wel zin om zo'n verhaal te lezen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:42 schreef MadGuy het volgende:
"Het is maar een festival hoor".
Ik heb ook een fobie voor dat ruwe hout. Sowieso onbewerkt hout, brrr. Houten spatels enzo, vooral als ze afgewassen moeten worden. Ik heb alleen maar kunstof en metaal in huis. Een ijsstokje is ook kut, maar voor een raket heb ik het nog net wel over, met moeite.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:38 schreef MadGuy het volgende:
bizarre fobiequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik heb ook een fobie voor dat ruwe hout. Sowieso onbewerkt hout, brrr. Houten spatels enzo, vooral als ze afgewassen moeten worden. Ik heb alleen maar kunstof en metaal in huis. Een ijsstokje is ook kut, maar voor een raket heb ik het nog net wel over, met moeite.
Ah, ik wist niet eens dat die een tvgids hadden, dank voor de tip, tvgids.nl doet het al een tijdje niet hier.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:53 schreef Irien het volgende:
snif! zelfs de tv gids van nu.nl doen me denken aan het blokkenschema...
In België tellen ze de dagen bij elkaar op. Het is dus 319000/4=79750 per dagquote:Op zondag 24 augustus 2008 @ 21:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
quote van festivalinfo:
Rock werchter is met 319.000 bezoekers nummer één. Pukkelpop (152.000 bezoekers) is tweede.
uhmmm.. 152.000 bezoekers?? tsja das andere koek dan 55.000 en niet verder kunnen groeien ...
Klopt, omdat je daar ook dagkaarten hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
In België tellen ze de dagen bij elkaar op. Het is dus 319000/4=79750 per dag
In hun berekening heeft Lowlands 165.000 bezoekers gehad.
gelukkig kreeg je bij B&J wel een plastic lepeltjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, omdat je daar ook dagkaarten hebt.
eensch! alles of nietsquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat wil ik dus nooit op Lowlands
ik wil op zondag tussen de andere vermoeide en stinkende Lowlanders zitten en niet bij van die frisse mensen
Laat zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:32 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Die housebroekdaar heb ik ergens een foto van. Ik vond het net zo'n tokkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet mag haal maar weg.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dat was mijn gedachte vooraf, dus.quote:
HOAX, het was te druk om door de Alpha te rennen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:54 schreef Luni het volgende:
Trouwens aan die gasten die hard door de Alpha heen renden tijdens Underworld, ik hoop dat je nu nog pijn hebt van die schop!
Op zich creeert dat wel weer potentieel vermaak. "Hopie!!" op zo'n verse nieuwkomer. Lekker met 10 stinkende emo-hippies erop springen en dan vooral veel okselwerk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat wil ik dus nooit op Lowlands
ik wil op zondag tussen de andere vermoeide en stinkende Lowlanders zitten en niet bij van die frisse mensen
Nou die gasten lukte het wel hoor, 1 sprong met z'n knie bij een maat van mij in z'n rug, ik zag het gebeuren en gaf die gast een doodschop, waarna er nog meer mensen volgden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
HOAX, het was te druk om door de Alpha te rennen.
Whehe dat vind ik mooiquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou die gasten lukte het wel hoor, 1 sprong met z'n knie bij een maat van mij in z'n rug, ik zag het gebeuren en gaf die gast een doodschop, waarna er nog meer mensen volgden.
Ik vond die nieuwe gewoon lelijk en om nou met enkel een 2007 bandje te gaan lopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:01 schreef Irving het volgende:
[..]
Moest ook mijn bandje afknippen van mijn werk
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb mijn bandje in de auto op de terugweg eraf getrokken.
Dat maakt geen flikker uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:39 schreef RedGuy het volgende:
Heb je dan ook echt pillen op het terrein genomen?
Nee, opzich niet, maar het is niet slim want er liepen echt heel veel stillen rond, zelfs in de Silent Disco heb ik er een paar gezien.quote:
gekocht in de Bravo, helemaal geen risicoquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:39 schreef RedGuy het volgende:
Heb je dan ook echt pillen op het terrein genomen?
Ik heb ze lekker fijn in mijn tent, op de camping genomen. Dan kan niemand je pakken.
Nee, dan is het ook al te laat natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben geen een keer gecontroleerd, zelfs niet toen ik met joekels van pupillen door het poortje liep. Erg vreemd.
Gelukkig heb ik alleen maar 2006 en 2007 omquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:53 schreef Longmen het volgende:
Mensen die nog een bandje van bv 2005 dragen zijn vies
Foto's?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Vanmiddag in Walibi/Sixflags/pretpark kon ik vanuit de achtbanen nog even snel zien dat de Alphatent er nog half stond. Alleen de pijlers nog en het tentdoek lag op de grond. Had heimwee
.
ik wel! voor de allereerste keer ooit. vlieg regelmatig, ga regelmatig naar concerten e.d., nog nooit eruit gepikt om wat grondiger te worden gecontroleerd. ik hou het op de mdma die ik op had, maar die kerel zei dat het was omdat ik een geel shirt aan had. die dag controleerde hij mensen met een geel shirt :pquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben geen een keer gecontroleerd, zelfs niet toen ik met joekels van pupillen door het poortje liep. Erg vreemd.
eerlijk waar? hoe herkende je die dan? vallen ze een beetje uit de toon of zo? nou ja, ik neem toch nooit drugs mee het terrein op, die liggen lekker in mn tentje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, opzich niet, maar het is niet slim want er liepen echt heel veel stillen rond, zelfs in de Silent Disco heb ik er een paar gezien.
Er liepen iets van 5 stillen rond (staat ergens in het nieuwsbericht in 1 van de topics over het aantal aanhoudingen), zo veel is dat niet, maar goed:quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef Byte_Me het volgende:
eerlijk waar? hoe herkende je die dan? vallen ze een beetje uit de toon of zo? nou ja, ik neem toch nooit drugs mee het terrein op, die liggen lekker in mn tentje.
quote:even een cursusje herken de stille:
*danst niet
*heeft een oortje in
*drinkt fris
*draagt kisten/nomands (standaard dienst schoen in hoog en laag model ) of andere stevige schoenen
*is vaak alleen (en altijd een 2e in de buurt).
*heeft het niet naar de zin/sjago kop. en staat om zich heen te kijken
*heeft meestal donkere (zwarte) kleding aan
quote:KEES VAN HONDT GOES CLUBBING
Vrijdag 17 Oktober
Ekko, Utrecht
Nog niet bevestigd op de Ekko site, maar we spreken hier van een heuse primeur!! Het is Kees van Hondt's eerste clubshow ooit!
Dus het is te hopen dat jullie je kliko's, bamboetakken en picknicktafels nog niet naar zolder hebben gebracht, want je zult ze 17 oktober toch echt weer nodig hebben
Meer info komt er zeker nog aan, maar dit nieuws wilde ik jullie zeker niet onthouden.
ik zal er eens een keer op proberen te letten :pquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:49 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Er liepen iets van 5 stillen rond (staat ergens in het nieuwsbericht in 1 van de topics over het aantal aanhoudingen), zo veel is dat niet, maar goed:
Post van mij uit een ander topic
als niemand drank en/of drugs op heeft is Lowlands echt minder leuk, geloof me. Stond je soms bij die kerk op camping 3?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je wat pas slim is. gewoon niks van die troep nemen, geloof me LL is dan nog steeds hartstikke leuk
nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodigquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
als niemand drank en/of drugs op heeft is Lowlands echt minder leuk, geloof me. Stond je soms bij die kerk op camping 3?
Ik ben heel blij voor je, hier, een mooie sticker:quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodigheb me meer dan prima vermaakt
Doe niet zo achterlijk, als je drank en drugs nodig hebt om lol te hebben is er echt iets goed mis met je.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
als niemand drank en/of drugs op heeft is Lowlands echt minder leuk, geloof me. Stond je soms bij die kerk op camping 3?
Gelul. Bewezen feit van drugs/alcohol: het haalt je remmingen weg --> meer lol.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, als je drank en drugs nodig hebt om lol te hebben is er echt iets goed mis met je.
Moeilijk he, lezen? Ik zeg toch: als niemand wat op heeft. Oftewel, een Lowlands met alleen maar nuchtere mensen. Nee, dat zal echt een dolle boel worden! Beter ga je naar de EO-jongerendag. En wie ben jij om te bepalen of er iets mis met me is, als ik een feestje leuker vind, met een biertje of een pil? Echte Lowlandsspirit hou jij er op na!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, als je drank en drugs nodig hebt om lol te hebben is er echt iets goed mis met je.
Nee jij, met je stickerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:27 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen? Ik zeg toch: als niemand wat op heeft. Oftewel, een Lowlands met alleen maar nuchtere mensen. Nee, dat zal echt een dolle boel worden! Beter ga je naar de EO-jongerendag. En wie ben jij om te bepalen of er iets mis met me is, als ik een feestje leuker vind, met een biertje of een pil? Echte Lowlandsspirit hou jij er op na!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee jij, met je stickerGast, gebruik vooral drank/drugs als je wilt. Ik doe het zelf ook. Ik vind het alleen sneu als mensen iets moeten innemen om lol te hebben.
Ik vind Lowlands en stickers prima samen gaan. En verder heb ik op Lowlands elke ochtend heel veel lol gehad, zonder drugsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee jij, met je stickerGast, gebruik vooral drank/drugs als je wilt. Ik doe het zelf ook. Ik vind het alleen sneu als mensen iets moeten innemen om lol te hebben.
Nee, maar ik bedoel dus eigenlijk dat ik het sneu vindt dat je zonder drank/drugs geen lol kunt hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja, en drinkt de alcohol natuurlijk alleen maar omdat het zo lekker smaakt
Ik snap je punt wel hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dus eigenlijk dat ik het sneu vindt dat je zonder drank/drugs geen lol kunt hebben.
Nevermind, ik ben niet zo helder meer.
wie zegt er dat ik zonder drugs geen lol kan hebben? het is een keuze, geen verslaving. normaal gesproken neem ik 1 keer per jaar een pilletje en dat is op lowlands. net zo min als ik zal zeggen dat jij drugs moet nemen, heb jij te zeggen dat ik het moet laten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodigheb me meer dan prima vermaakt, vind het altijd een beetje sneu dat er mensen zijn die het zonder drugs niet leuk kunnen hebben.
Eens!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodigheb me meer dan prima vermaakt, vind het altijd een beetje sneu dat er mensen zijn die het zonder drugs niet leuk kunnen hebben
Ik heb verder niet zo'n zin om hier een voor of tegen drugs discussie te houden, maar jouw ervaring vind ik een beetje vreemd. Mensen met XTC op zijn de liefste en gezelligste mensen die er zijn, en over het algemeen juist hartstikke open. OK, zo'n strakke kop kan er soms wat naar uitzien, maar goed, mensen die lelijk zijn, zijn ook niet per definitie vervelend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind Lowlands toch wel de laatste plek om leuk een pilletje te nemen.. paar biertjes en goed gezelschap werkt echt prima..
Maar ja, ik heb dan ook een hekel aan alles wat in pilvorm genuttigd moet wordenVind de mensen er over het algemeen niet gezelliger op worden. Al die strakke koppen.. weg openheid.. Nee, dan zijn mensen onder invloed van alcohol en wiet over het algemeen toch een stukje gezelliger en opener is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |