de biertjes waren wel erg kleinquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef xLottex het volgende:
ik heb jullie allemaal te dure drankjes verkochtow het werken was zo tof
!
Ik heb een aantal keren gevraagd of ik een normaal biertje kon krijgen. Dan stond het schuim tot onder die richel die in het bekertje zat. Dat is meer dan de helft schuimquote:
Volgens mij liep jezus er zelf ook rondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:42 schreef Aoristus het volgende:
heeft er iemand een mening over de campingkerk op terrein 3?
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39920648
In het filmpje zie je dat ze gratis koffie gaven. Dat is wel een stuk beter dan die DE t-shirts waar je een hoop lui in zag lopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens mij liep jezus er zelf ook rondhij was vrij vroeg opgestaan want het was nog geen pasen.
Die theisten hebben toch al genoeg festivals waar ze hun waanideeen kunnen spuien
Mmmmm... drie kopjes koffie een te gek T-shirt, praatje met leuk koffiemeisje voor drie muntjes (¤6,90) of een bakkie koffie een hoop flauwe kul/propaganda en een gratis ' metal-bijbel' half-vol met sprookjesverhalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:48 schreef Aoristus het volgende:
In het filmpje zie je dat ze gratis koffie gaven. Dat is wel een stuk beter dan die DE t-shirts waar je een hoop lui in zag lopen
Zo gaat dat altijd, afhankelijkheid is het bindmiddel. Geloof is de opium van het volk. Ja, dat klopt wel, ze hadden net zo goed kunnen dealenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmmmm... drie kopjes koffie een te gek T-shirt, praatje met leuk koffiemeisje voor drie muntjes (¤6,90) of een bakkie koffie een hoop flauwe kul/propaganda en een gratis ' metal-bijbel' half-vol met sprookjesverhalen![]()
Sorry hoor maar niets is gratis in het christendom, word nu lid en later komen ze het geld vanzelf halen hoor
Dat ding was gruwelijk lelijk, je snapt niet waarom zoveel mensen in zo'n gaar shirt gaan lopen. Op lowlands wil je er toch een beetje aardig uitzien, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:39 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb nog wel een keer 's nachts de tent van de christenhonden open gemaakt en keihard KOFFIEWEKKER lopen schreeuwen.
En dat DE shirt is zo lelijk dat ik express die koffiewekker heb genomen en dat shirt morgen aantrek op de verjaardag van een vriend die hem echt afschuwelijk vindt..
Lovin' itquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:44 schreef Aoristus het volgende:
Reklame voor koffie maken = selling out
ik ook, maar dan als vlek op mijn shirtquote:
tsja. een beugel was maar half muntje meer en dan krijg je iets meer dan het dubbele. Vond t wel een goeie deal die beugelbarquote:
Jammer joh, dat was het leukste onderdeel van het hele festivalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:31 schreef Tism het volgende:
De Beugelbar!?..![]()
Shit!! Daar ben ik helemaal niet geweest!..
Ja, ik dacht al, ik mis nog wat!..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jammer joh, dat was het leukste onderdeel van het hele festival
WAT?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja. een beugel was maar half muntje meer en dan krijg je iets meer dan het dubbele. Vond t wel een goeie deal die beugelbar
een half muntje MEER, anderhalf muntje dus voor een begel van 450CCquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
WAT?!![]()
Een half muntje, voor een beugel....?
Was dat er dan? Het Rode Kruis was er dit jaar (officieel) niet namelijk...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:15 schreef Toad het volgende:
Waar waren eigenlijk de mensen van het Rode Kruis die gratis appels uitdeelden?
Ze kondigden het aan als dat er een act was waar helemaal niets gebeurde. Ik denk dat ze daarmee de beugelbar bedoelden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al, ik mis nog wat!..
Nu weet ik wat!..![]()
Het 666 pad op zondag avond richting die kerk tent was kewl.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:42 schreef Aoristus het volgende:
heeft er iemand een mening over de campingkerk op terrein 3?
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39920648
blauw? je bedoelt roze?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze kondigden het aan als dat er een act was waar helemaal niets gebeurde. Ik denk dat ze daarmee de beugelbar bedoelden.
Ik werd trouwens nog wel lastiggevallen door een paar breezers met zo'n blauw bandje die vol bleven houden dat ze al 25 waren.Ze konden het niet hebben dat ik me openlijk afvroeg waarom ze naar de beugelbar gingen met een blauw bandje
Right, ik heb zelf een blauwe om mijn armquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef xLottex het volgende:
ik heb jullie allemaal te dure drankjes verkochtow het werken was zo tof
!
we hebben tijdens het festival eens een voorzichtige schatting gemaakt van de omzetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:11 schreef MOETIG het volgende:
ik ben wel benieuwd hoeveel omzet er gedraaid is op drank en eten! dat kan nieta nders dan lucratief zijn!
ik kreeg ook een biertje met veel schuim, ik klagen........... zegt die muts "trekt wel bij" toen heb ik een half muntje op de bar gegooid met de toevoeging "trekt wel bij" ja doei voor 2 euro 30 wil ik wel een vol bekertje hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keren gevraagd of ik een normaal biertje kon krijgen. Dan stond het schuim tot onder die richel die in het bekertje zat. Dat is meer dan de helft schuim
En dan wordt je nog gaar aangekeken ook![]()
En een keertje gratis drinken gehad omdat er ééntje niet oplette en wegliep.
La Place 1,3 miljoen euroquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:11 schreef MOETIG het volgende:
ik ben wel benieuwd hoeveel omzet er gedraaid is op drank en eten! dat kan nieta nders dan lucratief zijn!
Oe daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb er erg veel aan bijgedragen, vrees ik. Maar hun spul was ook zo lekker! (die tosti van ze, broodje roomkaas, zalm, gyros, friet)quote:
Het was ook wel te eten, juist heel goed, maar er was een hoop duurder geworden. En dat gebeurde ook al van 2006 naar 2007..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:58 schreef Irien het volgende:
[..]
Oe daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb er erg veel aan bijgedragen, vrees ik. Maar hun spul was ook zo lekker! (die tosti van ze, broodje roomkaas, zalm, gyros, friet)
Vrienden van me klaagden wel dat La Place wel een heeeel groot deel van de catering over heeft genomen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kreeg ook een biertje met veel schuim, ik klagen........... zegt die muts "trekt wel bij" toen heb ik een half muntje op de bar gegooid met de toevoeging "trekt wel bij" ja doei voor 2 euro 30 wil ik wel een vol bekertje hoor
Zout is goed voor je op zo'n festival. Hou je toch nog wat vocht vast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:32 schreef snorfiets het volgende:
spaghetti vond ik wel tegenvallen.
was net een hap zout wat je weg zat te kanen.
x
Ik houd op een festival continu vocht vast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Zout is goed voor je op zo'n festival. Hou je toch nog wat vocht vast.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd op een festival continu vocht vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |