Ha die gast was juist grappig!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik een man verkleed als 'worm' had gezien, die werd afgevoerd bij Franz Ferdinand. Hij probeerde al voor te kruipen (letterlijk, kruipen. of kronkelen) bij de rij voor het eerste vak
Dit was in de bravo?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:57 schreef ruud_fr het volgende:
niet meer in staat om fatsoenlijke foto's te nemen![]()
wel de kliko erop![]()
[ afbeelding ]
Droevige foto .. met nummer van chickiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Even inhaken op de laatste pagina van het vorige topic hoor. Ik stond op camping 3 ja, maar ik word niet gezocht. Onze buurmannen zijn al vriendjes op hyves en myspace.Serieus, in alle jaren dat ik naar festivals ben geweest heb ik nog nooit zo'n ontzettend toffe lui naast me gehad. Ze stonden ook in de Daily Paradise, bij de sauna met hun handdoekje om, Demon_Hunter staat geloof ik ook op die foto.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:53 schreef 988012 het volgende:
Ik heb echt zo'n geweldige tijd gehad de laatste nacht van zondag op maandag. Eerst heerlijke techno op het terrein zelf en daarna feestje gemaakt op camping 1. Hier wat geweldige gasten ontmoet waarmee we vervolgens door zijn gegaan naar de Duracell tent..
Mensen die hier rond 7/8uur waren waren hebben ons ongetwijfeld opgemerkt met de rubberboot en de opblaasband
Een "24-uurstent" die om 8 uur sluit kan natuurlijk niet, dus vervolgens weer het feestje op camping 1 doorgezet in de buurt van het toiletgebouw. Mensen hier die ons nog hebben opgemerkt?
nee dat is echt de Limaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Dit was in de bravo?
Ik stond helemaal vooraan, heb de takken nog wel gezien, op een gegeven moment stond er ook plotseling een picknicktafel een meter achter me, maar de kliko heb ik niet opgemerkt...
x
Ja ja??!..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]wtf opweg naar het badhok kwam ik op dat moment langs
toen die jongen de sloot indook met zijn boot
ik dacht nog, dat filmpje zie ik nooit. Tis niet alsof die op FOK! zitten
![]()
ideaal trouwens rubberboten, wij hadden er 2 bij de tent
Dat was ik dusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]wtf opweg naar het badhok kwam ik op dat moment langs
toen die jongen de sloot indook met zijn boot
ik dacht nog, dat filmpje zie ik nooit. Tis niet alsof die op FOK! zitten
![]()
Wel audio van het hele concert: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39915970quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan maar ben naar wat anders gegaan. Is er niet een video van toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |