Ja, het duurt soms even i.v.m. toestemming van artiesten, dus er kan nog wel e.e.a. bijkomen (al zal het nu niet veel meer zijn).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:00 schreef Tourniquet het volgende:
Er wordt nog steeds audio en video toegevoegd op 3voor12. De set van Simian Mobile Disco bijvoorbeeld staat nu ook online!![]()
![]()
![]()
Zet het aantal topics onderin op tussen 9 en 12 maanden en ctrl+f, en dan 6 tot 9 maanden (nakaarten duurde nogal lang vorig jaar meen ik me te herinneren). En post even een linkje als je het gevonden hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:58 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand mij ff helpen met wat linkjes naar de lowlands 2007 nakaart topics? daarin had ik namelijk een guide geplaatst hoe ASF's te rippen van 3v12, ben het inmiddels vergeten en moet toch nodig weer wat muziek daarvandaan halenzelf ben ik niet verder gekomen dan topic #6 maar daar staan geen links in naar de andere topics.
Ja, dat gaan we dus niet doen. Mag niet, verboden. En zo ingewikkeld is dat google nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:58 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand mij ff helpen met wat linkjes naar de lowlands 2007 nakaart topics? daarin had ik namelijk een guide geplaatst hoe ASF's te rippen van 3v12, ben het inmiddels vergeten en moet toch nodig weer wat muziek daarvandaan halenzelf ben ik niet verder gekomen dan topic #6 maar daar staan geen links in naar de andere topics.
Dat is de Lima.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Dit was in de bravo?
Ik stond helemaal vooraan, heb de takken nog wel gezien, op een gegeven moment stond er ook plotseling een picknicktafel een meter achter me, maar de kliko heb ik niet opgemerkt...
x
Limaquote:
de biertjes waren wel erg kleinquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef xLottex het volgende:
ik heb jullie allemaal te dure drankjes verkochtow het werken was zo tof
!
Ik heb een aantal keren gevraagd of ik een normaal biertje kon krijgen. Dan stond het schuim tot onder die richel die in het bekertje zat. Dat is meer dan de helft schuimquote:
Volgens mij liep jezus er zelf ook rondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:42 schreef Aoristus het volgende:
heeft er iemand een mening over de campingkerk op terrein 3?
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39920648
In het filmpje zie je dat ze gratis koffie gaven. Dat is wel een stuk beter dan die DE t-shirts waar je een hoop lui in zag lopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens mij liep jezus er zelf ook rondhij was vrij vroeg opgestaan want het was nog geen pasen.
Die theisten hebben toch al genoeg festivals waar ze hun waanideeen kunnen spuien
Mmmmm... drie kopjes koffie een te gek T-shirt, praatje met leuk koffiemeisje voor drie muntjes (¤6,90) of een bakkie koffie een hoop flauwe kul/propaganda en een gratis ' metal-bijbel' half-vol met sprookjesverhalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:48 schreef Aoristus het volgende:
In het filmpje zie je dat ze gratis koffie gaven. Dat is wel een stuk beter dan die DE t-shirts waar je een hoop lui in zag lopen
Zo gaat dat altijd, afhankelijkheid is het bindmiddel. Geloof is de opium van het volk. Ja, dat klopt wel, ze hadden net zo goed kunnen dealenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmmmm... drie kopjes koffie een te gek T-shirt, praatje met leuk koffiemeisje voor drie muntjes (¤6,90) of een bakkie koffie een hoop flauwe kul/propaganda en een gratis ' metal-bijbel' half-vol met sprookjesverhalen![]()
Sorry hoor maar niets is gratis in het christendom, word nu lid en later komen ze het geld vanzelf halen hoor
Dat ding was gruwelijk lelijk, je snapt niet waarom zoveel mensen in zo'n gaar shirt gaan lopen. Op lowlands wil je er toch een beetje aardig uitzien, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:39 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb nog wel een keer 's nachts de tent van de christenhonden open gemaakt en keihard KOFFIEWEKKER lopen schreeuwen.
En dat DE shirt is zo lelijk dat ik express die koffiewekker heb genomen en dat shirt morgen aantrek op de verjaardag van een vriend die hem echt afschuwelijk vindt..
Lovin' itquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:44 schreef Aoristus het volgende:
Reklame voor koffie maken = selling out
ik ook, maar dan als vlek op mijn shirtquote:
tsja. een beugel was maar half muntje meer en dan krijg je iets meer dan het dubbele. Vond t wel een goeie deal die beugelbarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |