abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61125271
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Foto's?
Leek me niet zo verstandig in de achtbaan .
Tap tap tap
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:49:43 #277
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_61125295
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef Byte_Me het volgende:
eerlijk waar? hoe herkende je die dan? vallen ze een beetje uit de toon of zo? nou ja, ik neem toch nooit drugs mee het terrein op, die liggen lekker in mn tentje.
Er liepen iets van 5 stillen rond (staat ergens in het nieuwsbericht in 1 van de topics over het aantal aanhoudingen), zo veel is dat niet, maar goed:
Post van mij uit een ander topic
quote:
even een cursusje herken de stille:
*danst niet
*heeft een oortje in
*drinkt fris
*draagt kisten/nomands (standaard dienst schoen in hoog en laag model ) of andere stevige schoenen
*is vaak alleen (en altijd een 2e in de buurt).
*heeft het niet naar de zin/sjago kop. en staat om zich heen te kijken
*heeft meestal donkere (zwarte) kleding aan
Are these the nazis, Walter?
pi_61125376
quote:
KEES VAN HONDT GOES CLUBBING
Vrijdag 17 Oktober
Ekko, Utrecht

Nog niet bevestigd op de Ekko site, maar we spreken hier van een heuse primeur!! Het is Kees van Hondt's eerste clubshow ooit!
Dus het is te hopen dat jullie je kliko's, bamboetakken en picknicktafels nog niet naar zolder hebben gebracht, want je zult ze 17 oktober toch echt weer nodig hebben

Meer info komt er zeker nog aan, maar dit nieuws wilde ik jullie zeker niet onthouden.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_61125595
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:49 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Er liepen iets van 5 stillen rond (staat ergens in het nieuwsbericht in 1 van de topics over het aantal aanhoudingen), zo veel is dat niet, maar goed:
Post van mij uit een ander topic
ik zal er eens een keer op proberen te letten :p
pi_61125786
weet je wat pas slim is. gewoon niks van die troep nemen, geloof me LL is dan nog steeds hartstikke leuk
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:16:50 #281
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_61126168
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je wat pas slim is. gewoon niks van die troep nemen, geloof me LL is dan nog steeds hartstikke leuk
als niemand drank en/of drugs op heeft is Lowlands echt minder leuk, geloof me. Stond je soms bij die kerk op camping 3?
pi_61126220
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

als niemand drank en/of drugs op heeft is Lowlands echt minder leuk, geloof me. Stond je soms bij die kerk op camping 3?
nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodig heb me meer dan prima vermaakt, vind het altijd een beetje sneu dat er mensen zijn die het zonder drugs niet leuk kunnen hebben
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:20:41 #283
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_61126312
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodig heb me meer dan prima vermaakt
Ik ben heel blij voor je, hier, een mooie sticker:
pi_61127137
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk, als je drank en drugs nodig hebt om lol te hebben is er echt iets goed mis met je.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:52:25 #285
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61127300
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:45 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk, als je drank en drugs nodig hebt om lol te hebben is er echt iets goed mis met je.
Gelul. Bewezen feit van drugs/alcohol: het haalt je remmingen weg --> meer lol.

Dat je ook lol moet kunnen hebben zonder ben ik met je eens maar het maakt het wel een nog een stuk leuker.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:27:07 #286
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_61128135
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:45 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Moeilijk he, lezen? Ik zeg toch: als niemand wat op heeft. Oftewel, een Lowlands met alleen maar nuchtere mensen. Nee, dat zal echt een dolle boel worden! Beter ga je naar de EO-jongerendag. En wie ben jij om te bepalen of er iets mis met me is, als ik een feestje leuker vind, met een biertje of een pil? Echte Lowlandsspirit hou jij er op na!
pi_61128362
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 00:27 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Moeilijk he, lezen? Ik zeg toch: als niemand wat op heeft. Oftewel, een Lowlands met alleen maar nuchtere mensen. Nee, dat zal echt een dolle boel worden! Beter ga je naar de EO-jongerendag. En wie ben jij om te bepalen of er iets mis met me is, als ik een feestje leuker vind, met een biertje of een pil? Echte Lowlandsspirit hou jij er op na!
Nee jij, met je sticker Gast, gebruik vooral drank/drugs als je wilt. Ik doe het zelf ook. Ik vind het alleen sneu als mensen iets moeten innemen om lol te hebben.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:44:03 #288
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61128470
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 00:37 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Nee jij, met je sticker Gast, gebruik vooral drank/drugs als je wilt. Ik doe het zelf ook. Ik vind het alleen sneu als mensen iets moeten innemen om lol te hebben.

Ah ja, en drinkt de alcohol natuurlijk alleen maar omdat het zo lekker smaakt
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:44:36 #289
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_61128478
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 00:37 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Ik vind Lowlands en stickers prima samen gaan. En verder heb ik op Lowlands elke ochtend heel veel lol gehad, zonder drugs
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:50:02 #290
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61128551
Pissing match!
pi_61128840
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ah ja, en drinkt de alcohol natuurlijk alleen maar omdat het zo lekker smaakt
Nee, maar ik bedoel dus eigenlijk dat ik het sneu vindt dat je zonder drank/drugs geen lol kunt hebben.

Nevermind, ik ben niet zo helder meer.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:09:21 #292
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61128859
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 01:08 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Nee, maar ik bedoel dus eigenlijk dat ik het sneu vindt dat je zonder drank/drugs geen lol kunt hebben.

Nevermind, ik ben niet zo helder meer.
Ik snap je punt wel hoor
pi_61129244
quote:

[..]

nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodig heb me meer dan prima vermaakt, vind het altijd een beetje sneu dat er mensen zijn die het zonder drugs niet leuk kunnen hebben.
wie zegt er dat ik zonder drugs geen lol kan hebben? het is een keuze, geen verslaving. normaal gesproken neem ik 1 keer per jaar een pilletje en dat is op lowlands. net zo min als ik zal zeggen dat jij drugs moet nemen, heb jij te zeggen dat ik het moet laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Byte_Me op 26-08-2008 01:42:29 ]
pi_61130607
quote:

[..]

nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodig heb me meer dan prima vermaakt, vind het altijd een beetje sneu dat er mensen zijn die het zonder drugs niet leuk kunnen hebben
Eens!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_61131174
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 07:59 schreef Longmen het volgende:

[..]

Eens!
Hear hear.
pi_61131227
Ik vind Lowlands toch wel de laatste plek om leuk een pilletje te nemen.. paar biertjes en goed gezelschap werkt echt prima..

Maar ja, ik heb dan ook een hekel aan alles wat in pilvorm genuttigd moet worden Vind de mensen er over het algemeen niet gezelliger op worden. Al die strakke koppen.. weg openheid.. Nee, dan zijn mensen onder invloed van alcohol en wiet over het algemeen toch een stukje gezelliger en opener is mijn ervaring.

Oh en ik heb mijn bandje idd ook nog om. Laat ze altijd om tot ze er vanzelf af vallen. Heb alleen het idee dat dat met deze dikke bandjes nog wel eens heeeel lang kan gaan duren! Die van vorig jaar vertoont nog geen enkele slijtage, terwijl die van 2005 er al bijna af dondert. (overigens heb ik van die laatste wel de plastic sluiting verwijderd, ondingen waren dat zeg!)
Heb 2006 overgeslagen, maar zag dat die ook totaal niet kleurt bij de bandjes van 07 en 08. Hoop volgend jaar op paars of geel. Past het er nog een beetje bij. Echt dat ik me daar druk om maak maar ok
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:28:17 #297
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_61131618
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind Lowlands toch wel de laatste plek om leuk een pilletje te nemen.. paar biertjes en goed gezelschap werkt echt prima..

Maar ja, ik heb dan ook een hekel aan alles wat in pilvorm genuttigd moet worden Vind de mensen er over het algemeen niet gezelliger op worden. Al die strakke koppen.. weg openheid.. Nee, dan zijn mensen onder invloed van alcohol en wiet over het algemeen toch een stukje gezelliger en opener is mijn ervaring.
Ik heb verder niet zo'n zin om hier een voor of tegen drugs discussie te houden, maar jouw ervaring vind ik een beetje vreemd. Mensen met XTC op zijn de liefste en gezelligste mensen die er zijn, en over het algemeen juist hartstikke open. OK, zo'n strakke kop kan er soms wat naar uitzien, maar goed, mensen die lelijk zijn, zijn ook niet per definitie vervelend.
Misschien ben je in de war met doorgesnoven coketypes, die zijn vaak niet meer zo leuk. Maar geloof me, mensen met (te) veel alcohol op zijn vaker vervelend dan mensen met een pil.
pi_61132283
Dat zei ik vroeger ook altijd ja.. alleen inmiddels is mijn ervaring iets veranderd.. Maar goed, die discussie hoeven we hier idd niet te voeren.

(Cocke is idd nog veel erger, daar heb je zeker gelijk in!)
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:11:46 #299
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_61132584
Ik heb heerlijke gesprekken gevoerd met mensen die een pilletje op hadden.. .

1 avond stond ik te wachten op een maatje, komt er een meisje naar me toe: moet ik je helpen? Gaat het met je?

Toen dacht ik wel van: Ja, het is best kut dat je zo strak staat.
The Most Incredible, Baby
pi_61133024
Wat?
Ik las : Het is dat je een strakke kut hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')