Er liepen iets van 5 stillen rond (staat ergens in het nieuwsbericht in 1 van de topics over het aantal aanhoudingen), zo veel is dat niet, maar goed:quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef Byte_Me het volgende:
eerlijk waar? hoe herkende je die dan? vallen ze een beetje uit de toon of zo? nou ja, ik neem toch nooit drugs mee het terrein op, die liggen lekker in mn tentje.
quote:even een cursusje herken de stille:
*danst niet
*heeft een oortje in
*drinkt fris
*draagt kisten/nomands (standaard dienst schoen in hoog en laag model ) of andere stevige schoenen
*is vaak alleen (en altijd een 2e in de buurt).
*heeft het niet naar de zin/sjago kop. en staat om zich heen te kijken
*heeft meestal donkere (zwarte) kleding aan
quote:KEES VAN HONDT GOES CLUBBING
Vrijdag 17 Oktober
Ekko, Utrecht
Nog niet bevestigd op de Ekko site, maar we spreken hier van een heuse primeur!! Het is Kees van Hondt's eerste clubshow ooit!
Dus het is te hopen dat jullie je kliko's, bamboetakken en picknicktafels nog niet naar zolder hebben gebracht, want je zult ze 17 oktober toch echt weer nodig hebben
Meer info komt er zeker nog aan, maar dit nieuws wilde ik jullie zeker niet onthouden.
ik zal er eens een keer op proberen te letten :pquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:49 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Er liepen iets van 5 stillen rond (staat ergens in het nieuwsbericht in 1 van de topics over het aantal aanhoudingen), zo veel is dat niet, maar goed:
Post van mij uit een ander topic
als niemand drank en/of drugs op heeft is Lowlands echt minder leuk, geloof me. Stond je soms bij die kerk op camping 3?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je wat pas slim is. gewoon niks van die troep nemen, geloof me LL is dan nog steeds hartstikke leuk
nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodigquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
als niemand drank en/of drugs op heeft is Lowlands echt minder leuk, geloof me. Stond je soms bij die kerk op camping 3?
Ik ben heel blij voor je, hier, een mooie sticker:quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodigheb me meer dan prima vermaakt
Doe niet zo achterlijk, als je drank en drugs nodig hebt om lol te hebben is er echt iets goed mis met je.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
als niemand drank en/of drugs op heeft is Lowlands echt minder leuk, geloof me. Stond je soms bij die kerk op camping 3?
Gelul. Bewezen feit van drugs/alcohol: het haalt je remmingen weg --> meer lol.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, als je drank en drugs nodig hebt om lol te hebben is er echt iets goed mis met je.
Moeilijk he, lezen? Ik zeg toch: als niemand wat op heeft. Oftewel, een Lowlands met alleen maar nuchtere mensen. Nee, dat zal echt een dolle boel worden! Beter ga je naar de EO-jongerendag. En wie ben jij om te bepalen of er iets mis met me is, als ik een feestje leuker vind, met een biertje of een pil? Echte Lowlandsspirit hou jij er op na!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, als je drank en drugs nodig hebt om lol te hebben is er echt iets goed mis met je.
Nee jij, met je stickerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:27 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen? Ik zeg toch: als niemand wat op heeft. Oftewel, een Lowlands met alleen maar nuchtere mensen. Nee, dat zal echt een dolle boel worden! Beter ga je naar de EO-jongerendag. En wie ben jij om te bepalen of er iets mis met me is, als ik een feestje leuker vind, met een biertje of een pil? Echte Lowlandsspirit hou jij er op na!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee jij, met je stickerGast, gebruik vooral drank/drugs als je wilt. Ik doe het zelf ook. Ik vind het alleen sneu als mensen iets moeten innemen om lol te hebben.
Ik vind Lowlands en stickers prima samen gaan. En verder heb ik op Lowlands elke ochtend heel veel lol gehad, zonder drugsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee jij, met je stickerGast, gebruik vooral drank/drugs als je wilt. Ik doe het zelf ook. Ik vind het alleen sneu als mensen iets moeten innemen om lol te hebben.
Nee, maar ik bedoel dus eigenlijk dat ik het sneu vindt dat je zonder drank/drugs geen lol kunt hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja, en drinkt de alcohol natuurlijk alleen maar omdat het zo lekker smaakt
Ik snap je punt wel hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dus eigenlijk dat ik het sneu vindt dat je zonder drank/drugs geen lol kunt hebben.
Nevermind, ik ben niet zo helder meer.
wie zegt er dat ik zonder drugs geen lol kan hebben? het is een keuze, geen verslaving. normaal gesproken neem ik 1 keer per jaar een pilletje en dat is op lowlands. net zo min als ik zal zeggen dat jij drugs moet nemen, heb jij te zeggen dat ik het moet laten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodigheb me meer dan prima vermaakt, vind het altijd een beetje sneu dat er mensen zijn die het zonder drugs niet leuk kunnen hebben.
Eens!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee camping 1, en ik heb echt geen drugs nodigheb me meer dan prima vermaakt, vind het altijd een beetje sneu dat er mensen zijn die het zonder drugs niet leuk kunnen hebben
Ik heb verder niet zo'n zin om hier een voor of tegen drugs discussie te houden, maar jouw ervaring vind ik een beetje vreemd. Mensen met XTC op zijn de liefste en gezelligste mensen die er zijn, en over het algemeen juist hartstikke open. OK, zo'n strakke kop kan er soms wat naar uitzien, maar goed, mensen die lelijk zijn, zijn ook niet per definitie vervelend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind Lowlands toch wel de laatste plek om leuk een pilletje te nemen.. paar biertjes en goed gezelschap werkt echt prima..
Maar ja, ik heb dan ook een hekel aan alles wat in pilvorm genuttigd moet wordenVind de mensen er over het algemeen niet gezelliger op worden. Al die strakke koppen.. weg openheid.. Nee, dan zijn mensen onder invloed van alcohol en wiet over het algemeen toch een stukje gezelliger en opener is mijn ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |