DIe spice on ice bedoel je? Die was echt goddelijk!!quote:
En je verstond die vrouwen gewoon niet, of je moest bekwaam zijn in de lahmburchsa tongval. Ik knikte maar wat vriendelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:34 schreef Byte_Me het volgende:
ik vond la place ook erg goed. die thaise curry ging me toch een partij goed naar binnen en de uitsmijter ook. verder waren de houtoven pizza's een aanrader, alleen dat wachten wat minder.
Ja in de theetuin, die bovenste van de 2. met citroengras en nog iets. fuck, daar heb ik liters van weggezopen. heeeeeerlijk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:02 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
DIe spice on ice bedoel je? Die was echt goddelijk!!
En de beugelbar was DE shit, duidelijk.
Die tweede had ik willen zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:21 schreef chansadres het volgende:
Vrijdag: Hellboy II
Zaterdag: Young People Fucking
Zondag: Deception
Een medestander!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
La Place is altijd prima. Het enige waar ik wel van baal is het kartonnen(ja, het is hout, haha) bestek.
Gaat mij er meer om dat het breekt als je er naar kijkt en een broodkorst kun je niet snijden met een glad, houten mesjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Een medestander!
Ik eet gewoon niet lekker van houten bestek.
Talk and eat like a pirat arrrrrrrr!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik at sowieso gewoon Middeleeuws, gezien mijn houten-bestek-fobie. Geen last dus van botte mesjes.
Het was een aardige film. Alleen heel voor de hand liggend...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die tweede had ik willen zien.
Standaard plastic bestek is echt een heel stuk steviger dan die houten goedje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:20 schreef Irving het volgende:
Mja het bestek was dus niet ideaal maar plastic vind ik eigenlijk nog onhandiger omdat dat niet stevig is
M'n vriendin kan daar ook niet tegen... ze was niet blij @ Lowlands dus... blijkbaar bestaan er nog meer van dat soort freaksquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik at sowieso gewoon Middeleeuws, gezien mijn houten-bestek-fobie. Geen last dus van botte mesjes.
IJs van een stokje vind ik ook een kleine gruwel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:25 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
M'n vriendin kan daar ook niet tegen... ze was niet blij @ Lowlands dus... blijkbaar bestaan er nog meer van dat soort freaks
Ik heb dat ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
IJs van een stokje vind ik ook een kleine gruwel.
Ik krijg het altijd voor elkaar om die plastic vorken binnen een minuut stuk te krijgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Standaard plastic bestek is echt een heel stuk steviger dan die houten goedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |