Op zich creeert dat wel weer potentieel vermaak. "Hopie!!" op zo'n verse nieuwkomer. Lekker met 10 stinkende emo-hippies erop springen en dan vooral veel okselwerk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat wil ik dus nooit op Lowlands
ik wil op zondag tussen de andere vermoeide en stinkende Lowlanders zitten en niet bij van die frisse mensen
Nou die gasten lukte het wel hoor, 1 sprong met z'n knie bij een maat van mij in z'n rug, ik zag het gebeuren en gaf die gast een doodschop, waarna er nog meer mensen volgden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
HOAX, het was te druk om door de Alpha te rennen.
Whehe dat vind ik mooiquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou die gasten lukte het wel hoor, 1 sprong met z'n knie bij een maat van mij in z'n rug, ik zag het gebeuren en gaf die gast een doodschop, waarna er nog meer mensen volgden.
Ik vond die nieuwe gewoon lelijk en om nou met enkel een 2007 bandje te gaan lopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:01 schreef Irving het volgende:
[..]
Moest ook mijn bandje afknippen van mijn werk
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb mijn bandje in de auto op de terugweg eraf getrokken.
Dat maakt geen flikker uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:39 schreef RedGuy het volgende:
Heb je dan ook echt pillen op het terrein genomen?
Nee, opzich niet, maar het is niet slim want er liepen echt heel veel stillen rond, zelfs in de Silent Disco heb ik er een paar gezien.quote:
gekocht in de Bravo, helemaal geen risicoquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:39 schreef RedGuy het volgende:
Heb je dan ook echt pillen op het terrein genomen?
Ik heb ze lekker fijn in mijn tent, op de camping genomen. Dan kan niemand je pakken.
Nee, dan is het ook al te laat natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben geen een keer gecontroleerd, zelfs niet toen ik met joekels van pupillen door het poortje liep. Erg vreemd.
Gelukkig heb ik alleen maar 2006 en 2007 omquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:53 schreef Longmen het volgende:
Mensen die nog een bandje van bv 2005 dragen zijn vies
Foto's?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Vanmiddag in Walibi/Sixflags/pretpark kon ik vanuit de achtbanen nog even snel zien dat de Alphatent er nog half stond. Alleen de pijlers nog en het tentdoek lag op de grond. Had heimwee
.
ik wel! voor de allereerste keer ooit. vlieg regelmatig, ga regelmatig naar concerten e.d., nog nooit eruit gepikt om wat grondiger te worden gecontroleerd. ik hou het op de mdma die ik op had, maar die kerel zei dat het was omdat ik een geel shirt aan had. die dag controleerde hij mensen met een geel shirt :pquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben geen een keer gecontroleerd, zelfs niet toen ik met joekels van pupillen door het poortje liep. Erg vreemd.
eerlijk waar? hoe herkende je die dan? vallen ze een beetje uit de toon of zo? nou ja, ik neem toch nooit drugs mee het terrein op, die liggen lekker in mn tentje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, opzich niet, maar het is niet slim want er liepen echt heel veel stillen rond, zelfs in de Silent Disco heb ik er een paar gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |