Kut, niet aan gedacht... Het is dan ook al 10 uur en 51 minuten geleden da'k hem gefeliciteerd heb!quote:
Lijkt me ook niet fijn nee, good luckquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:01 schreef muisje-eliza het volgende:goeiemorgen iedereen...kreeg vanacht nog een giga-migraine-aanval nu lijkt het te zakken
*haat aan migraine*![]()
![]()
Da's mooi kut...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:01 schreef muisje-eliza het volgende:goeiemorgen iedereen...kreeg vanacht nog een giga-migraine-aanval nu lijkt het te zakken
*haat aan migraine*![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Is Borisz jarig? Zo ja, GEFELICITEERD
o ja, nog gefeliciteerd jochie!!quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
1ste post vanaf de nieuwe werkplek, eindelijk interpret
WELKOM !! wat was er nou mis dan ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
1ste post vanaf de nieuwe werkplek, eindelijk interpret
Verkeerd uitgerold policy script, herstelscriptje deed zijn werk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
WELKOM !! wat was er nou mis dan ?
Aha, dus toch weer die handige policy'squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verkeerd uitgerold policy script, herstelscriptje deed zijn werk.
* muisje-eliza zwaait terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh begroet muisje en zegt gedag!
De 'dirty version' (Masturbation) of de normale?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf vrolijk meezingen.
Idd. 't Begint erg irritant te worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is Fascination weer...
Is alweer de tweede keer vandaag dat ik 'm hoor...![]()
Jupzquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. 't Begint erg irritant te worden.
Meeste papagaaien zijn stresskippen, voelen zich kiplekker in vertrouwde omgeving, buiten hun omgeving zijn ze extreem verlegen en introvert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het echt leuk om te zien hoe spastisch zich iedereen zich bij die gaai gedraagd. Ik heb ook lang een gaai gehad en het enige wat ze deed in gezelschap was het zelfde als deze doet. Beetje zenuwachtig heen en weer wiegen en zenuwachtige half afgefloten liedjes. Als iedereen de deur uit ging ging ze helemaal los. Volgens mij doet deze dat ook
Haha, die lult idd nogal behoorlijk 1980quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan die niet wat nieuwe jingles voor 3FM maken in plaats van die saaie Edwin Diergaarde?
Je had het zelf kunnen maken ,was je nu iets rijkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:29 schreef cosmick het volgende:
"Wat een vette track is dit zeg!".
Vier minuten lang hetzelfde stompzinnige pianoriedeltje. BRILJANT!
Stimmtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je had het zelf kunnen maken ,was je nu iets rijker
Ik nie wat hè.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Kooks.., tsja...
waarquote:
nou latere durf ik dit niet echt te noemen, de meeste samenwerkingsverbanden van ub40 zijn niet zo heel sterk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:51 schreef Againzender het volgende:
UB 40
kutband. tenminste, wel die latere zooi van ze zoals dit
het ging ook al heel snel fout met UB40quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nou latere durf ik dit niet echt te noemen, de meeste samenwerkingsverbanden van ub40 zijn niet zo heel sterk.
Past ook thuis in het rijtje van saaie bagger.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Kooks.., tsja...
f*cking briljante track !quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:14 schreef Againzender het volgende:
Die nieuwe van de Verve begint aan te slaan bij mijmoet mij alleen inhouden op de fiets om een soort kraai na te gaan doen
op welke muziek hupst het paardjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ben knollen aant kijken op de OS...Anky komt zometeen, ben erg benieuwd
Love love Me Love love Me love love Me Me Mequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'N OREN!
Die jengelplaat vanMika
weer
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op welke muziek hupst het paardje
Nou, voor deze keer dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Love love Me Love love Me love love Me Me Me.
Lekkere romantische film ook!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef Broekie het volgende:
Ja, een tweede keer is WALL-E op z'n minst net zo leuk als de eerste keer
Al helemaal wanneer de jongedame naast je het allemaal ook zo enorm schattig vindt
Ik moet 'm nog steeds zien.. misschien zaterdag dan maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef Broekie het volgende:
Ja, een tweede keer is WALL-E op z'n minst net zo leuk als de eerste keer
Al helemaal wanneer de jongedame naast je het allemaal ook zo enorm schattig vindt
Werkelijk echt een geweldige plaat. Er zit zoveel energie in de plaat en het klinkt nog steeds echt heel tof. Nummer staat geloof ik ook in de top 3 van het lijstje van Ekdom. Helaas nooit Megahit geworden, maar ik vind het nog steeds een van de beste platen van 2007.quote:
Elke vrijdag eigenlijk, maar het ligt nu iets hoger (2x per week).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:44 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeeeh Hans hoeveel keer per week eet jij pizza
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:47 schreef Broekie het volgende:
Hey muisje!
Voel je je alweer iets beter?
Morgen lekker thuis blijven of moet je toch maar weer naar het werk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah hoor gaat wel, kzit onder de meds maar ik leef
dat moet ik echt per uur bekijken, als ik morgen hoofdpijnvrij opsta ga ik naar mn werk, als ik nog maar ergens iets van migraine voel blijf ik thuis. Wou je morgen langskomen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Morgen lekker thuis blijven of moet je toch maar weer naar het werk?
Dat was in principe niet de reden waarom ik het vroeg, maar opzich ook weer niet zo'n gek idee aangezien ik morgen toch vrij ben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat moet ik echt per uur bekijken, als ik morgen hoofdpijnvrij opsta ga ik naar mn werk, als ik nog maar ergens iets van migraine voel blijf ik thuis. Wou je morgen langskomen?
ja, vette plaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
Oh oh oh echt FANTASTISCH ! Geluid vol open en keihard meezingen met We Are Your Friends.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah hoor gaat wel, kzit onder de meds maar ik leef
Ik snap nu pas waar de plaat over gaat, dankzij Michielquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wombats - Kill The Director
Ben de plaat nu al moe.
Ik blijf 'm mooi vinden, al is het in sommige gemoedstoestanden wel een tranentrekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
*zucht* Leona Lewis - Bleeding Love... Even snel de afwas doen.
Script dan een macrotje, dat als je nog niet gepost hebt altijd even postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef Piles het volgende:
Oh ja, ik miste een topic in mn AT
Deze was het
ik zal morgenochtend voor ik WEL naar mn werk ga een berichtje posten oke? anders lig ik met migraine te kotsen in bed als je hier niks leestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat was in principe niet de reden waarom ik het vroeg, maar opzich ook weer niet zo'n gek idee aangezien ik morgen toch vrij ben.
Maar, jouw gezondheid is belangrijker hoor
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Navond E & M (op de achtergrond)
Zal wel aan de situatie liggen maar na 5x horen had ik de plaat toch wel gehoord. Heb ook de indruk dat er flink is geknipt in het liedje, maar kan me vergissen hoor..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf 'm mooi vinden, al is het in sommige gemoedstoestanden wel een tranentrekker
Klinkt zeker nie kud!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Wat een topplaat de nieuwe van Armin van Buuren FT Sharon.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eliza met michel op de achtergrond
Die werken zich te pletter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn vast je letter aan het produceren
Rick zit af en toe in de studio, niet elke avondquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waar is Rick ?
Was je hem nu al zatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Rick zit af en toe in de studio, niet elke avond
Okequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zal morgenochtend voor ik WEL naar mn werk ga een berichtje posten oke? anders lig ik met migraine te kotsen in bed als je hier niks leest
Gewoon aanvragen, bij Michiel weet je maar nooit wat ie eventueel nog in z'n koffertje heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil vanaaf iets aanvragen maar ik denk niet dat het in de puter staat
Ahh. Dan mag ik je bij deze welkom heetten bij de Club van de Echte FOK!kers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:sjeeez duurde 5 minuten voor ik hier wat kon posten
craaaaazeeeeeeeeeehhhh
538 DS hits 1993quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Gewoon aanvragen, bij Michiel weet je maar nooit wat ie eventueel nog in z'n koffertje heeft
Nerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
Now Playing: Thomas Newman & Bill Bernstein - [Wall-E #14] BNL [0:20]
Buy N' Large (is your) superstore.
(We've got) All you need, and so much more.
Happiness is what we sell.
(That's why) Everyone loves BnL.
Ik krijg het maar niet uit m'n kop
Mjah, 'k kan er ook niets aan doen, 't blijft gewoon hangen...quote:
gelijk heb je...ik ga iets van Björk aanvragen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Gewoon aanvragen, bij Michiel weet je maar nooit wat ie eventueel nog in z'n koffertje heeft
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
Kweet nog de week erna dat iemand wakker mocht worden met Green Day..kwas wel teleurgesteld dat "mijn" Metallica niet mocht
Yep, is echt de handigste site die ik ken om te checken wanneer een plaat voor het laatst is geweest. Propjes!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
Goh, bekende pagina op Michiel z'n scherm
Michiel, gebruikte je nu echt de 3FMFan Muziekstats om die feitjes op te zoeken?
Heeft Floris goed gedaan inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:12 schreef MichielV het volgende:
[..]
Yep, is echt de handigste site die ik ken om te checken wanneer een plaat voor het laatst is geweest. Propjes!
Opvallend dat dat niet in Dalet is te vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:12 schreef MichielV het volgende:
[..]
Yep, is echt de handigste site die ik ken om te checken wanneer een plaat voor het laatst is geweest. Propjes!
Een maar? Komen daar wel extra zegels bij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
Ziet mijn oog daar een Tjibbe Tjibsma in de StuStuStudio?
Ja die kwam ffquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
Ziet mijn oog daar een Tjibbe Tjibsma in de StuStuStudio?
Gefeliciteerd! (Sorry, heb het pas door na je mail gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Dank
Anderen ook dank voor de felicitatie
geeft niet, het zal zijn als mijn plaat gedraaid wordtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! (Sorry, heb het pas door na je mail gelezen te hebben)
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
geeft niet, het zal zijn als mijn plaat gedraaid wordt.
Ergens begin november als m'n geheugen me niet in de steek laat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha waneer ben jij jarig eigenljik?
2 novemberquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha waneer ben jij jarig eigenljik?
Dan bereik je toch de leeftijd waar Gerard in maart tegenop zag? Heb je de tijd al proberen stop te zetten?quote:
Ja, en?quote:
Nee hoor, ik heb er totaal geen problemen mee. Ik kan het niet tegenhouden of veranderenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan bereik je toch de leeftijd waar Gerard in maart tegenop zag? Heb je de tijd al proberen stop te zetten?
Alsof dat nodig isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan bereik je toch de leeftijd waar Gerard in maart tegenop zag? Heb je de tijd al proberen stop te zetten?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er totaal geen problemen mee. Ik kan het niet tegenhouden of veranderen
Hoe kan het dat de Nederlandse hitlijsten gedomineerd worden door bagger?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
*hoe kan het dat Alphabeat 91% heeft*
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Staat je slijmbal-mode ook wel eens uit als je het over Maricha dames hebt?
Idd. Was laatst zelfs nog een vraag in de Popkwis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:51 schreef Broekie het volgende:
Hmm, 't valt me nu dankzij de comments onder de singlestrijd pagina pas op dat er in de tekst staat dat Alphabeat een Zweedse band is. Dat zijn ze dus inderdaad niet, ze zijn Deens.
Dansje? 't was meer één en hetzelfde danspasje wat ze bij alle nummers dedenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Het leuke aan deze plaat is dat wanneer Alphabeat het live speelt, dat ze precies hetzelfde dansje doen als op Fascination. Eigenlijk hetzelfde dansje als ze op alle nummers doen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat hoor je wel als die misschien langskomt
Misschien dat ie dat toch eens wat meer bij vrijgezelle dames moet doen. Dan was BZV ook niet nodig geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze heeft al een wederhelft , maar je lobbiet voor het geval dat het een keer eindig is
moedig
Uhm, nee. 'k ben gewoon af en toe een enorme slijmbal, zonder verdere bijbedoelingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze heeft al een wederhelft , maar je lobbiet voor het geval dat het een keer eindig is
moedig
Ik bleef bij dat optreden lekker in het gras liggen. Heb dus niet veel gezien en wat ik heb gezien was dus steeds datzelfde danspasje. Wilde ze nog het voordeel van de twijfel gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dansje? 't was meer één en hetzelfde danspasje wat ze bij alle nummers deden
Ik wilde eenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat ie dat toch eens wat meer bij vrijgezelle dames moet doen. Dan was BZV ook niet nodig geweest
Ik ken het probleem. Er zijn gewoon te veel leuke dames die al bezet zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik wilde eengaan posten maar eigenlijk heb je gewoon gelijk
quote:
quote:
Mjah, ach.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Er zijn gewoon te veel leuke dames die al bezet zijn.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, ach.
Ik hoorde vandaag dat de instroom van MT tegen valt dit jaar. Kleine kans dat daar nog leuke vrijgezelle dames van 20+ jaar oud tusen zitten...
Ergens blijf ik het toch een klein beetje jammer vinden dat de leuke jongedame welke nu naar het tweede jaar MT gaat en mij de afgelopen weken geholpen heeft (en vandaag dus ook met mij naar WALL-E is gegaan en zich met haar hoofd tegen m'n arm lag te verzuchten hoe schattig het wel niet allemaal was) niet vrijgezel is. Al heb ik daar inmiddels vrede mee en werk ik gewoon aan een goede vriendschap.
Nee, pas voor het eerst. In Nederland dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:11 schreef Feivel1 het volgende:
Heeft 'ie Love Today ook opnieuw uitgebracht?
Kan het me niet herinneren, dus zal wel niet. Wel een goeie requestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:14 schreef Timo20 het volgende:
Heb gisteren het request uurtje niet geluisterd, maar weet iemand toevallig nog of de live versie van Belief van John Mayer is langs gekomen?
Was nl. mijn requestje
Volgens de muziekstats iig niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:14 schreef Timo20 het volgende:
Heb gisteren het request uurtje niet geluisterd, maar weet iemand toevallig nog of de live versie van Belief van John Mayer is langs gekomen?
Was nl. mijn requestje
Belief is geen single geweest, maar volgens mij heeft Michiel Where the Light is altijd bij zich voor het geval dat iemand Free Fallin' aanvraagd, dus best kans dat ie gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:17 schreef Timo20 het volgende:
Toch jammer
Had `t via Last.fm aangevraagd. Zal t dan maar eens keertje mailen
School weer begonnen? Sterkte. Moet morgen ook weer naar de universiteit, maar dat is semi-vrijwillig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb stiekem het gevoel dat deze plaat nog wel eens MegaaaaaaaHit kon worden.
Ik ga er zo van door.
quote:
Morgen zit ik weer semi-vrijwillig thuisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
School weer begonnen? Sterkte. Moet morgen ook weer naar de universiteit, maar dat is semi-vrijwillig.
Ik hoop dat de MH Oasis (hehe), maar hij zal eerst nog wel een maand regelmatig langs komen en pas bij de officiele release, wanneer we em allang kennen, MH worden.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:25 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat, tot morgenavond (Morgen van 08.00-16.00, zwaar!)
je weet `t nooitquote:
denk het wel, hoor haar zo nu en dan wel eens langs komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
Michiel of Maricha...staat Björk eigenlijk wel in jullie putter?
misschien het flora en fauna gedeelte?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
is er ook iets hier op FOK waar je vermiste dieren neer kan zetten?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
De spaanse Gitaar![]()
De overgang naar het up-tempo gedeelte.. Tsja, gewoon briljant
blijft prachtig iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
De spaanse Gitaar![]()
De overgang naar het up-tempo gedeelte.. Tsja, gewoon briljant
oh echt? dan lig ik zeker wel op 1 oor dan..heb dr nog nooit op 3FM gehoordquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk het wel, hoor haar zo nu en dan wel eens langs komen
http://www.3fm.nl/page/3fm_artistsongs/255quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
Michiel of Maricha...staat Björk eigenlijk wel in jullie putter?
OK, die worden dus echt niet allemaal gedraaid. Meer het standaard gedoe, It's o so quiet enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_artistsongs/255
Dat zijn de nummers die in het systeem zitten
thxquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_artistsongs/255
Dat zijn de nummers die in het systeem zitten
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=bjork&zoekop=artiestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, die worden dus echt niet allemaal gedraaid. Meer het standaard gedoe, It's o so quiet enzo.
Euh?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:41 schreef borisz het volgende:
Nou dat..
Is er al een Michiel Veenstra bingokaart ?
Ik dacht al dat ik iets gemist had, maar ben dus kennelijk niet de enigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |