waarquote:
nou latere durf ik dit niet echt te noemen, de meeste samenwerkingsverbanden van ub40 zijn niet zo heel sterk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:51 schreef Againzender het volgende:
UB 40
kutband. tenminste, wel die latere zooi van ze zoals dit
het ging ook al heel snel fout met UB40quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nou latere durf ik dit niet echt te noemen, de meeste samenwerkingsverbanden van ub40 zijn niet zo heel sterk.
Past ook thuis in het rijtje van saaie bagger.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Kooks.., tsja...
f*cking briljante track !quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:14 schreef Againzender het volgende:
Die nieuwe van de Verve begint aan te slaan bij mijmoet mij alleen inhouden op de fiets om een soort kraai na te gaan doen
op welke muziek hupst het paardjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ben knollen aant kijken op de OS...Anky komt zometeen, ben erg benieuwd
Love love Me Love love Me love love Me Me Mequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'N OREN!
Die jengelplaat vanMika
weer
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op welke muziek hupst het paardje
Nou, voor deze keer dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Love love Me Love love Me love love Me Me Me.
Lekkere romantische film ook!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef Broekie het volgende:
Ja, een tweede keer is WALL-E op z'n minst net zo leuk als de eerste keer
Al helemaal wanneer de jongedame naast je het allemaal ook zo enorm schattig vindt
Ik moet 'm nog steeds zien.. misschien zaterdag dan maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef Broekie het volgende:
Ja, een tweede keer is WALL-E op z'n minst net zo leuk als de eerste keer
Al helemaal wanneer de jongedame naast je het allemaal ook zo enorm schattig vindt
Werkelijk echt een geweldige plaat. Er zit zoveel energie in de plaat en het klinkt nog steeds echt heel tof. Nummer staat geloof ik ook in de top 3 van het lijstje van Ekdom. Helaas nooit Megahit geworden, maar ik vind het nog steeds een van de beste platen van 2007.quote:
Elke vrijdag eigenlijk, maar het ligt nu iets hoger (2x per week).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:44 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeeeh Hans hoeveel keer per week eet jij pizza
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:47 schreef Broekie het volgende:
Hey muisje!
Voel je je alweer iets beter?
Morgen lekker thuis blijven of moet je toch maar weer naar het werk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah hoor gaat wel, kzit onder de meds maar ik leef
dat moet ik echt per uur bekijken, als ik morgen hoofdpijnvrij opsta ga ik naar mn werk, als ik nog maar ergens iets van migraine voel blijf ik thuis. Wou je morgen langskomen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Morgen lekker thuis blijven of moet je toch maar weer naar het werk?
Dat was in principe niet de reden waarom ik het vroeg, maar opzich ook weer niet zo'n gek idee aangezien ik morgen toch vrij ben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat moet ik echt per uur bekijken, als ik morgen hoofdpijnvrij opsta ga ik naar mn werk, als ik nog maar ergens iets van migraine voel blijf ik thuis. Wou je morgen langskomen?
ja, vette plaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
Oh oh oh echt FANTASTISCH ! Geluid vol open en keihard meezingen met We Are Your Friends.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah hoor gaat wel, kzit onder de meds maar ik leef
Ik snap nu pas waar de plaat over gaat, dankzij Michielquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wombats - Kill The Director
Ben de plaat nu al moe.
Ik blijf 'm mooi vinden, al is het in sommige gemoedstoestanden wel een tranentrekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
*zucht* Leona Lewis - Bleeding Love... Even snel de afwas doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |