Elke vrijdag eigenlijk, maar het ligt nu iets hoger (2x per week).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:44 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeeeh Hans hoeveel keer per week eet jij pizza
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:47 schreef Broekie het volgende:
Hey muisje!
Voel je je alweer iets beter?
Morgen lekker thuis blijven of moet je toch maar weer naar het werk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah hoor gaat wel, kzit onder de meds maar ik leef
dat moet ik echt per uur bekijken, als ik morgen hoofdpijnvrij opsta ga ik naar mn werk, als ik nog maar ergens iets van migraine voel blijf ik thuis. Wou je morgen langskomen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Morgen lekker thuis blijven of moet je toch maar weer naar het werk?
Dat was in principe niet de reden waarom ik het vroeg, maar opzich ook weer niet zo'n gek idee aangezien ik morgen toch vrij ben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat moet ik echt per uur bekijken, als ik morgen hoofdpijnvrij opsta ga ik naar mn werk, als ik nog maar ergens iets van migraine voel blijf ik thuis. Wou je morgen langskomen?
ja, vette plaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
Oh oh oh echt FANTASTISCH ! Geluid vol open en keihard meezingen met We Are Your Friends.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah hoor gaat wel, kzit onder de meds maar ik leef
Ik snap nu pas waar de plaat over gaat, dankzij Michielquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wombats - Kill The Director
Ben de plaat nu al moe.
Ik blijf 'm mooi vinden, al is het in sommige gemoedstoestanden wel een tranentrekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
*zucht* Leona Lewis - Bleeding Love... Even snel de afwas doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |