Kut, niet aan gedacht... Het is dan ook al 10 uur en 51 minuten geleden da'k hem gefeliciteerd heb!quote:
Lijkt me ook niet fijn nee, good luckquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:01 schreef muisje-eliza het volgende:goeiemorgen iedereen...kreeg vanacht nog een giga-migraine-aanval nu lijkt het te zakken
*haat aan migraine*![]()
![]()
Da's mooi kut...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:01 schreef muisje-eliza het volgende:goeiemorgen iedereen...kreeg vanacht nog een giga-migraine-aanval nu lijkt het te zakken
*haat aan migraine*![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Is Borisz jarig? Zo ja, GEFELICITEERD
o ja, nog gefeliciteerd jochie!!quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
1ste post vanaf de nieuwe werkplek, eindelijk interpret
WELKOM !! wat was er nou mis dan ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
1ste post vanaf de nieuwe werkplek, eindelijk interpret
Verkeerd uitgerold policy script, herstelscriptje deed zijn werk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
WELKOM !! wat was er nou mis dan ?
Aha, dus toch weer die handige policy'squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verkeerd uitgerold policy script, herstelscriptje deed zijn werk.
* muisje-eliza zwaait terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh begroet muisje en zegt gedag!
De 'dirty version' (Masturbation) of de normale?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf vrolijk meezingen.
Idd. 't Begint erg irritant te worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is Fascination weer...
Is alweer de tweede keer vandaag dat ik 'm hoor...![]()
Jupzquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. 't Begint erg irritant te worden.
Meeste papagaaien zijn stresskippen, voelen zich kiplekker in vertrouwde omgeving, buiten hun omgeving zijn ze extreem verlegen en introvert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het echt leuk om te zien hoe spastisch zich iedereen zich bij die gaai gedraagd. Ik heb ook lang een gaai gehad en het enige wat ze deed in gezelschap was het zelfde als deze doet. Beetje zenuwachtig heen en weer wiegen en zenuwachtige half afgefloten liedjes. Als iedereen de deur uit ging ging ze helemaal los. Volgens mij doet deze dat ook
Haha, die lult idd nogal behoorlijk 1980quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan die niet wat nieuwe jingles voor 3FM maken in plaats van die saaie Edwin Diergaarde?
Je had het zelf kunnen maken ,was je nu iets rijkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:29 schreef cosmick het volgende:
"Wat een vette track is dit zeg!".
Vier minuten lang hetzelfde stompzinnige pianoriedeltje. BRILJANT!
Stimmtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je had het zelf kunnen maken ,was je nu iets rijker
Ik nie wat hè.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Kooks.., tsja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |