Okequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zal morgenochtend voor ik WEL naar mn werk ga een berichtje posten oke? anders lig ik met migraine te kotsen in bed als je hier niks leest
Gewoon aanvragen, bij Michiel weet je maar nooit wat ie eventueel nog in z'n koffertje heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil vanaaf iets aanvragen maar ik denk niet dat het in de puter staat
Ahh. Dan mag ik je bij deze welkom heetten bij de Club van de Echte FOK!kers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:sjeeez duurde 5 minuten voor ik hier wat kon posten
craaaaazeeeeeeeeeehhhh
538 DS hits 1993quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Gewoon aanvragen, bij Michiel weet je maar nooit wat ie eventueel nog in z'n koffertje heeft
Nerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
Now Playing: Thomas Newman & Bill Bernstein - [Wall-E #14] BNL [0:20]
Buy N' Large (is your) superstore.
(We've got) All you need, and so much more.
Happiness is what we sell.
(That's why) Everyone loves BnL.
Ik krijg het maar niet uit m'n kop
Mjah, 'k kan er ook niets aan doen, 't blijft gewoon hangen...quote:
gelijk heb je...ik ga iets van Björk aanvragen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Gewoon aanvragen, bij Michiel weet je maar nooit wat ie eventueel nog in z'n koffertje heeft
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
Kweet nog de week erna dat iemand wakker mocht worden met Green Day..kwas wel teleurgesteld dat "mijn" Metallica niet mocht
Yep, is echt de handigste site die ik ken om te checken wanneer een plaat voor het laatst is geweest. Propjes!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
Goh, bekende pagina op Michiel z'n scherm
Michiel, gebruikte je nu echt de 3FMFan Muziekstats om die feitjes op te zoeken?
Heeft Floris goed gedaan inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:12 schreef MichielV het volgende:
[..]
Yep, is echt de handigste site die ik ken om te checken wanneer een plaat voor het laatst is geweest. Propjes!
Opvallend dat dat niet in Dalet is te vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:12 schreef MichielV het volgende:
[..]
Yep, is echt de handigste site die ik ken om te checken wanneer een plaat voor het laatst is geweest. Propjes!
Een maar? Komen daar wel extra zegels bij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
Ziet mijn oog daar een Tjibbe Tjibsma in de StuStuStudio?
Ja die kwam ffquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
Ziet mijn oog daar een Tjibbe Tjibsma in de StuStuStudio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |