Script dan een macrotje, dat als je nog niet gepost hebt altijd even postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef Piles het volgende:
Oh ja, ik miste een topic in mn AT
Deze was het
ik zal morgenochtend voor ik WEL naar mn werk ga een berichtje posten oke? anders lig ik met migraine te kotsen in bed als je hier niks leestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat was in principe niet de reden waarom ik het vroeg, maar opzich ook weer niet zo'n gek idee aangezien ik morgen toch vrij ben.
Maar, jouw gezondheid is belangrijker hoor
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Navond E & M (op de achtergrond)
Zal wel aan de situatie liggen maar na 5x horen had ik de plaat toch wel gehoord. Heb ook de indruk dat er flink is geknipt in het liedje, maar kan me vergissen hoor..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf 'm mooi vinden, al is het in sommige gemoedstoestanden wel een tranentrekker
Klinkt zeker nie kud!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Wat een topplaat de nieuwe van Armin van Buuren FT Sharon.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eliza met michel op de achtergrond
Die werken zich te pletter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn vast je letter aan het produceren
Rick zit af en toe in de studio, niet elke avondquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waar is Rick ?
Was je hem nu al zatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Rick zit af en toe in de studio, niet elke avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |