Gefeliciteerd! (Sorry, heb het pas door na je mail gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Dank
Anderen ook dank voor de felicitatie
geeft niet, het zal zijn als mijn plaat gedraaid wordtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! (Sorry, heb het pas door na je mail gelezen te hebben)
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
geeft niet, het zal zijn als mijn plaat gedraaid wordt.
Ergens begin november als m'n geheugen me niet in de steek laat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha waneer ben jij jarig eigenljik?
2 novemberquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha waneer ben jij jarig eigenljik?
Dan bereik je toch de leeftijd waar Gerard in maart tegenop zag? Heb je de tijd al proberen stop te zetten?quote:
Ja, en?quote:
Nee hoor, ik heb er totaal geen problemen mee. Ik kan het niet tegenhouden of veranderenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan bereik je toch de leeftijd waar Gerard in maart tegenop zag? Heb je de tijd al proberen stop te zetten?
Alsof dat nodig isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan bereik je toch de leeftijd waar Gerard in maart tegenop zag? Heb je de tijd al proberen stop te zetten?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er totaal geen problemen mee. Ik kan het niet tegenhouden of veranderen
Hoe kan het dat de Nederlandse hitlijsten gedomineerd worden door bagger?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
*hoe kan het dat Alphabeat 91% heeft*
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Staat je slijmbal-mode ook wel eens uit als je het over Maricha dames hebt?
Idd. Was laatst zelfs nog een vraag in de Popkwis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:51 schreef Broekie het volgende:
Hmm, 't valt me nu dankzij de comments onder de singlestrijd pagina pas op dat er in de tekst staat dat Alphabeat een Zweedse band is. Dat zijn ze dus inderdaad niet, ze zijn Deens.
Dansje? 't was meer één en hetzelfde danspasje wat ze bij alle nummers dedenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Het leuke aan deze plaat is dat wanneer Alphabeat het live speelt, dat ze precies hetzelfde dansje doen als op Fascination. Eigenlijk hetzelfde dansje als ze op alle nummers doen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat hoor je wel als die misschien langskomt
Misschien dat ie dat toch eens wat meer bij vrijgezelle dames moet doen. Dan was BZV ook niet nodig geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze heeft al een wederhelft , maar je lobbiet voor het geval dat het een keer eindig is
moedig
Uhm, nee. 'k ben gewoon af en toe een enorme slijmbal, zonder verdere bijbedoelingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze heeft al een wederhelft , maar je lobbiet voor het geval dat het een keer eindig is
moedig
Ik bleef bij dat optreden lekker in het gras liggen. Heb dus niet veel gezien en wat ik heb gezien was dus steeds datzelfde danspasje. Wilde ze nog het voordeel van de twijfel gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dansje? 't was meer één en hetzelfde danspasje wat ze bij alle nummers deden
Ik wilde eenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat ie dat toch eens wat meer bij vrijgezelle dames moet doen. Dan was BZV ook niet nodig geweest
Ik ken het probleem. Er zijn gewoon te veel leuke dames die al bezet zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik wilde eengaan posten maar eigenlijk heb je gewoon gelijk
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |