Gefeliciteerd! (Sorry, heb het pas door na je mail gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Dank
Anderen ook dank voor de felicitatie
geeft niet, het zal zijn als mijn plaat gedraaid wordtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! (Sorry, heb het pas door na je mail gelezen te hebben)
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
geeft niet, het zal zijn als mijn plaat gedraaid wordt.
Ergens begin november als m'n geheugen me niet in de steek laat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha waneer ben jij jarig eigenljik?
2 novemberquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha waneer ben jij jarig eigenljik?
Dan bereik je toch de leeftijd waar Gerard in maart tegenop zag? Heb je de tijd al proberen stop te zetten?quote:
Ja, en?quote:
Nee hoor, ik heb er totaal geen problemen mee. Ik kan het niet tegenhouden of veranderenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan bereik je toch de leeftijd waar Gerard in maart tegenop zag? Heb je de tijd al proberen stop te zetten?
Alsof dat nodig isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan bereik je toch de leeftijd waar Gerard in maart tegenop zag? Heb je de tijd al proberen stop te zetten?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er totaal geen problemen mee. Ik kan het niet tegenhouden of veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |