Ik heb hierom werkelijk moeten huilen van het lachen.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:46 schreef jovak het volgende:
Overigens heb ik wel eens eerder zo'n verhaal gelezen, waar een hek geplaatst was in een brandgang. Deze was voorzien van een hek wat wel de vluchtweg intact late, maar dus geen toegang verschafte tot de woningen. Dit was toegestaan omdat dit echt puur een vlucht route was.
Pleister op de wonde.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:28 schreef zquing het volgende:
ik wil bijdragen omdat fok tof is en niet omdat ik dan een velbegeerd tagje krijg(wat mensen zullen gaan denken)
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:43 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Wat een laagdunkende houding, die gozert smeert 'm met zo'n verhalen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef LuckyLoek het volgende:
Hotels weten echt wel waarmee ze nog meer geld uit je zak kunnen poeieren.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef Raamkonijn het volgende:
Ik heb dus een nachtje doorgebracht in een cel. Echt erg! Ik ben trouwens nog nooit in aanmerking geweest met politie ofzo.
Een zoen of een beet van Pake?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Isegrim heeft het over - daar wat ik er uit haal - over een keuze, iets worden. Pakenbeetzoeen 90% van de moslims ervaart hier geen keuze in en wordt als moslim geboren, opgevoed, opgeleid en een identiteit aangemeten waardoor er vervolgens geen sprake van een keuze kan zijn omdat ze niet beter weten?
Had ik niet verwacht van de NOS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef Svensational het volgende:
Hoewel niet op FOK! vond ik dit toch wel een hele aparte d/t-fout.
[ afbeelding ]
Omleiding?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef Locusta het volgende:
Is wel behoorlijk misleidend ja.... het huis in Utrecht voor minder dan 300 euro heb ik niet kunnen vinden op de site.
Bovendien riekt de website naar bkr-omleidende hypotheken enzo.... ik zou er nooit wat via kopen/huren/lening afsluiten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:23 schreef larzzzman het volgende:
TS begint:
Ik heb zins 16 maanden een kind en mijn vriendin is na de zwangerschap haar sexdrive kwijt .
Enig idee hoe ik hiermee om moet gaan en haar kan helpen die terug te krijgen?
Want als het elke keer van jou kant moet komen , hoe hou je de spirit er dan in?
meer mensen waarbij dit bekend voorkomt?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Het beste is gewoon uit de EU stappen en samen met UK, Duitseland, Belgie, Luxenburg, Noorwegen, Zweden, Denemarken een Noord Atlantisch HANDELSblok te vormen. Met de nadruk op HANDEL. Dus zeker geen Unie. Verder zoeken al die andere bananerepublieken het maar lekker zelf uit.
Dit woord geeft een nieuwe dimensie aan dementie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:04 schreef vaseline het volgende:
Ik zat dus laatst met een vriend te maken, hij vertelde over een theorie over verschillende demensie's het had ook iets te maken met mogelijkheden tot tijd reizen.
Maar het was laat en ingewikkeld, ik was moe en stoned dus:...
Ik zoek een goed boek over de thorie van meerdere demensies. (meer dan 3 bedoel ik dan he:P)
quote:Na de geboorte gaat Bridget het programma Hoe wordt ik Mamma? maken. De serie is een vervolg op het tv-programma 'Hoe wordt ik een Gooische vrouw?'
[Novum]
Dat is pas wat ik echt verontrustend vind: dat de journaals en de kranten dit soort fouten laten passeren. Ik het AD heb ik zelfs eens van een redacteur een vurige verdediging van spel- en taalfouten gezien!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:27 schreef marsterretje het volgende:
Weer niet van op het forum, toch wel genant voor een nieuwsboer:
http://www.trouw.nl/laats(...)y_levert_vakantie_op
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |