Laten wij het hopen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:15 schreef Raamkonijn het volgende:
Via de mail deed ik alsof ik een bedrag van 1100 had betaald via Paypal terwijl ik dat niet had gedaan.
Paypalbon gefaked, en gemaild en ik zei dat het over 5 dgen op zijn rek zou zijn... En toen ging ik langs om het product op te halen. En werd opgepakt!
Ik heb echt fucking spijt dat ik zo dom ben geweest, maar ja. Ik leer van mijn fouten
Ik denk een taakstraf of een celstraf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:18 schreef Sport_Life het volgende:
Hoe zou jij iemand gestraft zien worden die jouw voor ¤ 1.100,- oplicht?
Godverdomme hey, wat leven er een mongolen op deze wereldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:15 schreef Raamkonijn het volgende:
Via de mail deed ik alsof ik een bedrag van 1100 had betaald via Paypal terwijl ik dat niet had gedaan.
Paypalbon gefaked, en gemaild en ik zei dat het over 5 dgen op zijn rek zou zijn... En toen ging ik langs om het product op te halen. En werd opgepakt!
Ik heb echt fucking spijt dat ik zo dom ben geweest, maar ja. Ik leer van mijn fouten
Een strafblad!?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:19 schreef tong_poh het volgende:
Tja, men leert van zijn fouten hoop je.
Maar het kan dus gewoon meer dan 9 maanden duren voordat je er nog wat van hoort. Kans is zeer groot, dat je er een strafblad aan overhoudt. En oplichting op je strafblad is nooit leuk. Je kunt er echt je hele leven veel last van krijgen.
Wie zegt dat ik Marokkaans ben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:22 schreef MaGNeT het volgende:
Zo bezorg je je mede-Marokkanen een slechte naam...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:27 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Marokkaans ben?
Alleen omdat ik een verhaal volg dat gaat over een Marokkaanse jongen?
Betere research doen, mijn kind
Over kinderen gesprokenquote:
Was voor jezelf ook niet onaardig geweest, je weet blijkbaar niet eens dat een misdrijf (anders dan een overtreding) op je strafblad komt te staan.quote:
Ow, jij gaat nu iemand anders vertellen hoe hij zich moet gedragen? frappant.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:27 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Misdrijf i.c.m. met 18+ , lijkt me wel een strafblad iddquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Was voor jezelf ook niet onaardig geweest, je weet blijkbaar niet eens dat een misdrijf (anders dan een overtreding) op je strafblad komt te staan.
Naam: Angelo Razziquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:27 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Strafblad? Wat is er mis met die goede oude kerfstok?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:31 schreef liefhart het volgende:
[..]
Misdrijf i.c.m. met 18+ , lijkt me wel een strafblad idd
Ach ja, het maakt ook niet veel uit in feite.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:32 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Naam: Angelo Razzi
Dat klinkt niet echt Nederlands zegmaar... Eerder ZuidAmerika of Spanje..
"Mede-Marokkanen kun je ook zien als "allochtonen" en dan heeft die persoon wellicht een punt (misschien ook niet)
Ik ga niet in discussie over het wel of niet functioneren van ons rechtssysteem omdat die OT is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Strafblad? Wat is er mis met die goede oude kerfstok?
Ik heb hem toen aangegeven. Hij vertelde mij dat hij het ook een paar keer gedaan had, en dat hij er snel geld mee verdiende. Daar is hij ook op gepakt denk ik, ik heb hem sinds die dag nooit meer gesproken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:46 schreef Strani het volgende:
TS, waarom heb je die jongen eigenlijk willen oplichten? Wat bewoog je?
En heb je die vriend aangegeven? Dat zou je misschien nog kunnen helpen. Of was hij ook al opgepakt?
Nou dat is in elk geval iets. Ik ken het rechtssysteem niet goed en weet ook niet of dat je zou kunnen helpen, maar misschien hebben anderen er hier meer kennis van?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:54 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Ik heb hem toen aangegeven. Hij vertelde mij dat hij het ook een paar keer gedaan had, en dat hij er snel geld mee verdiende. Daar is hij ook op gepakt denk ik, ik heb hem sinds die dag nooit meer gesproken.
Lijkt me dat je geen spijt hebt van de daad, dat je het wat onprettig vind dat je gepakt bent. Je weet wat ze vroegah met oplichters deden hé?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:15 schreef Raamkonijn het volgende:
quote:
Hoezo, ik heb nog nooit gehoord dat ze daar een bewijs van goed gedrag vragen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:26 schreef liefhart het volgende:
Ook meeste kantoorbaantjes zullen problemen gaan opleveren
Ligt eraan wat er op je strafblad staatquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
dan mag je zelfs Amerika niet in..
Ligt eraan waar het kantoor bij hoortquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb nog nooit gehoord dat ze daar een bewijs van goed gedrag vragen...
in aanmerking geweestquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef Raamkonijn het volgende:
Ik heb dus een hele grote fout gemaakt..
Ik liet me door een vriend overhalen om iemand op te lichten via internet.
Dus ik ben toen opgepakt voordat ik het geld had. Volgens mij had hij al de politie ingeschakeld voordat ik kwam. Ik heb dus een nachtje doorgebracht in een cel. Echt erg! Ik ben trouwens nog nooit in aanmerking geweest met politie ofzo.
En het is nu een maand verder.en geen brief ofzo... Krijg ik nog iets te horen hierover?
Wat is de straf hierop? En kan iemand mij meer vertellen over mijn grootste fout?
Aub geen lompe opmerkingen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |