Laten wij het hopen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:15 schreef Raamkonijn het volgende:
Via de mail deed ik alsof ik een bedrag van 1100 had betaald via Paypal terwijl ik dat niet had gedaan.
Paypalbon gefaked, en gemaild en ik zei dat het over 5 dgen op zijn rek zou zijn... En toen ging ik langs om het product op te halen. En werd opgepakt!
Ik heb echt fucking spijt dat ik zo dom ben geweest, maar ja. Ik leer van mijn fouten
Ik denk een taakstraf of een celstraf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:18 schreef Sport_Life het volgende:
Hoe zou jij iemand gestraft zien worden die jouw voor ¤ 1.100,- oplicht?
Godverdomme hey, wat leven er een mongolen op deze wereldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:15 schreef Raamkonijn het volgende:
Via de mail deed ik alsof ik een bedrag van 1100 had betaald via Paypal terwijl ik dat niet had gedaan.
Paypalbon gefaked, en gemaild en ik zei dat het over 5 dgen op zijn rek zou zijn... En toen ging ik langs om het product op te halen. En werd opgepakt!
Ik heb echt fucking spijt dat ik zo dom ben geweest, maar ja. Ik leer van mijn fouten
Een strafblad!?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:19 schreef tong_poh het volgende:
Tja, men leert van zijn fouten hoop je.
Maar het kan dus gewoon meer dan 9 maanden duren voordat je er nog wat van hoort. Kans is zeer groot, dat je er een strafblad aan overhoudt. En oplichting op je strafblad is nooit leuk. Je kunt er echt je hele leven veel last van krijgen.
Wie zegt dat ik Marokkaans ben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:22 schreef MaGNeT het volgende:
Zo bezorg je je mede-Marokkanen een slechte naam...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:27 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Marokkaans ben?
Alleen omdat ik een verhaal volg dat gaat over een Marokkaanse jongen?
Betere research doen, mijn kind
Over kinderen gesprokenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |