quote:Georgië is sinds 27 april 1999 lid van de Raad van Europa en beschouwt zichzelf als een Europees land.
quote:Potentiële lidstaten
De Balkanlanden Bosnië en Herzegovina, Servië, Montenegro en Albanië hebben van de EU te horen gekregen dat ze op termijn lid kunnen worden van de EU. Hun toetreding heeft voor de EU meer prioriteit dan die van Oekraïne, Moldavië of de Aziatische staten Armenië en Georgië.
'Arme luis landen'? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:44 schreef detlevico het volgende:
Ben der geen voorstander van om al die arme luis landen binnen te halen.
De europese unie is al veel te groot,heeft trouwens wel gelijkenis met het voormalig sovjet unie;-)
Die had één machtscentrum moskou,bij de europese unie is dat brussel.
Gaat men zo de wereld veroveren...........................
Landen waarvan de inwoners qua koopkracht het niet zo breed hebben, in vergelijking met West-Europa.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Arme luis landen'? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
En dat is nog maar zwak uitgedrukt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:02 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Landen waarvan de inwoners qua koopkracht het niet zo breed hebben, in vergelijking met West-Europa.
Georgië bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Arme luis landen'? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
prachtig jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef IHVK het volgende:
De laatste keer dat ik hem op TV zag at hij trouwens zijn stropdas op.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:18 schreef NFSU2 het volgende:
Waarom toch al die landen bij de EU willen betrekken? Dat is hetzelfde als een willekeurige crimineel in huis nemen en 'm vriendelijk vragen of hij asjeblieft je spullen niet wil jatten. Ze hadden de EU alleen moeten doen met West-Europa (Scandinavie, Spanje, Portugal, Italie, Frankrijk, Belgie, Nederland, Duitsland en Groot Brittanië). Dat is een stuk overzichtelijker, een stuk sterker en betrouwbaarder. Het lijkt er nu op dat de EU net zo groot als de VS wil worden. Jullie 50 staten, wij dan ook.
Dat is ze door de West-Europesche landen beloofd ten tijde van de koude oorlog in de hoop dat ze dan in opstand zouden komen tegen het communisme. En ja, als wat belooft moet je dat ook nakomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:18 schreef NFSU2 het volgende:
Waarom toch al die landen bij de EU willen betrekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |