dag dan maar alvast.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef teamlead het volgende:
en ik heb nu nog precies 7 en een halve minuut internettoegang
Oh! dan moet ik opschieten met je gedag zeggen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef teamlead het volgende:
en ik heb nu nog precies 7 en een halve minuut internettoegang
heb ik in Nederlandse hotels pas 1x meegemaakt... en toen was het gewoon een toeslag voor de kamer.. geen bedrag per uurquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef VoreG het volgende:
Het is vrij normaal om extra te betalen voor het internet.
Inderdaad, datalimieten anno 2008!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef afcajos het volgende:
Zal wel te maken hebben met die gierige datalimieten in dat land.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:48 schreef Gutz het volgende:
isse normaal in belgenland, datalimieten enzo. Vandaar dat ze wel moeten anders zit je er met een hotel zo overheen.
In europa ja...quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef VoreG het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:50 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die zelfs op vakantie niet zonder internet kunnen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:43 schreef teamlead het volgende:
Ik zit voor m'n werk de komende tijd in België.
Nee, het is niet normaal... Het is een melkkoe van hotelsquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef VoreG het volgende:
Bij het Hilton op Schiphol betaal je ¤7.50 per uur.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb ik in Nederlandse hotels pas 1x meegemaakt... en toen was het gewoon een toeslag voor de kamer.. geen bedrag per uur
belachelijk. Dan betaal je waarschijnlijk al 100 euro per nacht, en dan moet je voor een simpele service nog zoveel extra betalen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij het Hilton op Schiphol betaal je ¤7.50 per uur.
Als ik het goed herinner was het meer dan 200 per nacht. Vind ook dat voor die prijs er internet bij in mag zitten, maar ach, ik stuur de rekening gewoon door en gebruik wat ik voor mijn werk nodig heb.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:10 schreef Houtworm het volgende:
[..]
belachelijk. Dan betaal je waarschijnlijk al 100 euro per nacht, en dan moet je voor een simpele service nog zoveel extra betalen.
Zo hard zakt de dollar nou ook weer niet!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:06 schreef Houtworm het volgende:
5 dollar (of euro) voor een euro is echt niet uitzonderlijk.
hmmmquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zo hard zakt de dollar nou ook weer niet!
nope. je moet vouchers kopen zodat je op de hotspot kunt inloggenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:08 schreef Zenon het volgende:
Geen wifi ofzo?
Dus wel Wi-Fi? (lijkt me niet dat je een kabel moet aansluiten of dat ze een eigen draadloos systeem hebben ontwikkeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope. je moet vouchers kopen zodat je op de hotspot kunt inloggen
Tja, dan heb je misschien een lege zak, maar nog steeds geen internetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
Voor die prijs kun je je beter laten pijpen door een hoer in je hotelkamer !
Ben je goedkoper mee uit. (wel een heroinehoertje he)
hangt van het type hotel af. toen ik door japan, china en amerika reisde, waren het juist de meer budget hotels die wel gratis internet aanbodde via wifi, en de duurdere waar je wel per uur voor moest betalenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb buiten europa nog nooit betaald voor internet.
* Cothen had gratis internet bij zijn appartement in Spanjequote:Op maandag 25 augustus 2008 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
In europa ja...
Inderdaad, 5 euro per 2 uur is spot goedkoop.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef LuckyLoek het volgende:
Niet zeiken. 5 euro voor 2 uur internet is in heel veel hotels een koopje, trust me. Hotels weten echt wel waarmee ze nog meer geld uit je zak kunnen poeieren. Vaak zijn die internetverbindingen ook zo gaar als wat, of in ieder geval zwaar overbelast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |