quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:55 schreef _GdR_ het volgende:
3G is gewoon te unlocken jailbreaken alles.
Dat is jailbreaken wat je daar ziet, wat iets totaal anders is dan unlockenquote:
Bron. Vijf uur geleden gepost op hun site. Niet geheel ontoevallig zijn dat ook de makers van het programma wat je in het YouTube-filmpje ziet hierboven.quote:PS: Yes, our best baseband hackers are working away hard on the 3G unlock, we are not sure when, or even if it is possible, but we’ll keep you informed of any new progress that is made.
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-uit/#comment-35741quote:Het iPhone Dev Team heeft een verrassing: QuickPwn, een jailbreakmethode die sneller en makkelijker is dan voorheen. Een volledige restore is daarmee niet meer nodig. Als je toch geen custom firmware met specifieke functies wilt hebben, is er eigenlijk geen reden om tijdens het Pwnage-proces een restore uit te voeren; vandaar deze nieuwe tool QuickPwn. Volgens het Dev Team waren ze al een tijdlang van plan om een tool als QuickPwn uit te voeren.
quote:60.000 iPhone 3G's hebben een probleem
Volgens een bericht op het forum van Macrumors heeft Steve Jobs zelf een reactie gegeven aan een iPhone 3G eigenaar met problemen. Dit is zijn reactie:
"We are working on some bugs which affect around 2% of the iPhones shipped, and hope to have a software update soon."
Of het echt is weten we niet maar dat Steve Jobs mail terug stuurt bij problemen met Apple producten hebben we ooit zelf kunnen ervaren toen we een probleem hadden met een Apple Powerbook. Wij kregen na 3 maanden een reactie van Steve zelf en het probleem is toen keurig opgelost door Apple Nederland.
Schattingen van vorige week gingen al uit dat 2 tot 3% van de iPhone 3G's problemen hebben met het netwerk ontvangst.
quote:Steve heeft het druk... de haarscheurtjes
Danielle stuurde ons een tip dat het probleem met de scheurtjes in de behuizing van de iPhone 3G opgelost schijnt te zijn. Er staan meerdere reacties in het Apple discussie forum dat er een remanufactured iPhone 3G is. iPhones die gemaakt zijn vanaf week 30 hebben het probleem niet meer en de opening van de simkaarthouder schijnt ook beter te zijn. Daarbij zitten de knoppen voor de bediening van de iPhone 3G beter in de behuizing. In het Apple forum kwamen we ook nog een bericht van een iPhone 3G gebruiker tegen die Steve Jobs heeft gemaild over de scheurtjes in de achterkant van de iPhone 3G. Hierbij zijn reactie:
From: Steve Jobs xxx@apple.com
(we hebben er maar even kruisjes voor gezet en wij hebben een ander adres
Date: August 10, 2008 3:43:39 PM PDT
To: Andrew
Subject: Re: Cracks in iPhone 3G
The cases are not cracking.
Steve
In ieder geval niet meer na week 30...
Zal ik het doen?quote:HALLO
Dank voor de mail
Zodra u uw bestelling plaatst met uw volledige leveringsadres E stuurt de telefoons aan uw afleveradres WITEN 2-3DAY op PAUYMENT bevestiging zullen wij schip rechtstreeks bij u thuis via DHL en je alleen aanmelden en het verzamelen van het pakket SAFLY
Wij hopen dat u zaken doen met de VS
Wacht u een e-mail
WAT
OLIVER
Reken er maar wel op dat dat nog wel komt. Duurt misschien nog ff maar zal komen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Nog steeds geen Tom Tom voor de iPhone 3G.
Ook géén aankondigingen of enige berichten van Tom Tom zelf.
Tom Tom Press Releases
Lijkt er dus niet op dat het ooit komt.
Lekker maken met een GPS maar geen navigatie applicaties beschikbaar.
En welke navigatie applicaties zijn er nu daadwerkelijk aangekondigd?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:44 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Reken er maar wel op dat dat nog wel komt. Duurt misschien nog ff maar zal komen.
Telenav heeft aangekondigd een dingetje te maken voor de ei-Föhnquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En welke navigatie applicaties zijn er nu daadwerkelijk aangekondigd?
En dan bedoel ik geen roddels of geruchten, maar echte officiële aankondigingen.
Ook weer een onbevestigd gerucht van begin juli.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:55 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Telenav heeft aangekondigd een dingetje te maken voor de ei-Föhn
Godver kanker update, krijg nu telkens 1604 error en kan nu niet updaten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:53 schreef sunmoonstar het volgende:
iPhone Firmware 2.0.2. beschikbaar via iTunes!!!
Bij een oude versie krijg ik een 5 error!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Godver kanker update, krijg nu telkens 1604 error en kan nu niet updaten.
Ja, klopt.. De mijne vliegt gemiddeld zo'n 3 a 4 keer per dag in brand. Maar het vuur is opzich goed te dovenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:49 schreef leolinedance het volgende:
Een iPhone is toch ook een iPod? DIe schijnen in brand te vliegen hoorde ik net op het nieuws
Dan ben je een heet meisjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:53 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, klopt.. De mijne vliegt gemiddeld zo'n 3 a 4 keer per dag in brand. Maar het vuur is opzich goed te doven
quote:Apple verspreidt update voor iPhone
Uitgegeven: 19 augustus 2008 11:40
Laatst gewijzigd: 19 augustus 2008 11:42
AMSTERDAM - Apple is maandagavond begonnen met de verspreiding van een softwareupdate voor de iPhone. Of die de netwerkproblemen van sommige gebruikers oplost, is onduidelijk.
Apple hult zich, zoals gewoonlijk, in stilte over de aard van de update. De nieuwe versie 2.0.2 van de software op het toestel verhelpt een aantal niet nader omschreven bugs, aldus het bedrijf.
Verbindingsproblemen
Onduidelijk is voorlopig dan ook of de nieuwe software een einde maakt aan de verbindingsproblemen die sommige gebruikers van de telefoon melden. Veel iPhonebezitters krijgen geen of instabiele verbindingen met snel mobiel internet.
De meeste gebruikers die de nieuwe versie hebben geïnstalleerd, melden geen grote veranderingen. Het meest in het oog springt de verdwijning van een functie waarmee alle applicaties op het toestel in één keer kunnen worden geüpdate.
Volgens sommige gebruikers werken onder meer het opstellen van een sms-bericht en het bladeren door het adresboek sneller.
Alom wordt aangenomen dat Apple in september een grotere update aan de software uitbrengt.
Chip
Chuq Von Rospach, een ex-medewerker van Apple, beweert op zijn weblog uit betrouwbare bronnen te hebben vernomen dat het bedrijf de oorzaak van de verbindingsproblemen inmiddels heeft ontdekt. Het zou gaan om een bug in de software op een chip in het toestel.
Apple heeft een oplossing voor de bug gereed, maar het zou de fabrikant van de chip tot ergernis van Apple nog twee tot drie maanden kosten om die update te implementeren.
Dat laatste dus... Jammer hoor... Kleine kans nog dat hij na het herstellen vanaf een reservekopie de boel weer teruggezet heeft, daar is ie inmiddels alweer even mee bezig en net op de helft... Niet vooruit te branden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
De vorige keer dat ik mijn iPhone gejailbreakt heb, heb ik de rootpartitie niet vergroot. Nu is dit op zich nog geen probleem, maar ik denk dat als ik hem iets groter maak ik problemen in de toekomst (als ik meer programmaatjes geinstalleerd heb) uit de weg kan gaan.
Kan ik nu mijn iPhone opnieuw jailbreaken, met custom firmware en dat ik dan mijn huidige geinstalleerde shit allemaal nog heb? Of moet ik dan opnieuw de hele handel installeren?
Ook niet dus, is er een manier om je filmpjes van MxTube te backuppen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat laatste dus... Jammer hoor... Kleine kans nog dat hij na het herstellen vanaf een reservekopie de boel weer teruggezet heeft, daar is ie inmiddels alweer even mee bezig en net op de helft... Niet vooruit te branden!![]()
![]()
de mogelijkheid om in één keer al je applicaties te updaten is wegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
Mensen die al dingen hebben gemerkt na de nieuwe update?
Ik weet iig dat ik na de update van 2.0 naar 2.0.1 al mijn tags in shazam kwijt benquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
Die dingen schijnen je SIM tray te slopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:08 schreef Chillah.Bee het volgende:
Voor mensen die nog hun iPhone willen 'unlocken' (b.v. Orange-klanten) is dit misschien een handige optie:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220270189122&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:11
http://www.iphoneclub.nl/(...)eel-3g-problemen-op/quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef sunmoonstar het volgende:
Leuk nieuws:
Belminuten-status (en ook sms-status) weer zichtbaar via My T-mobile!!!
De goede berichten mogen ook wel eens gehoord wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:09 schreef Skv het volgende:
Sinds de laatste update lijkt het of mijn batterijduur veel beter is! Het kan ook komen omdat ik 'm in totaal pas 5 keer had opgeladen en naarmate je vaker oplaadt de batterij het langer volhoudt? Eerst haalde ik 12 uur met 3G aan en af en toe mail checken. Hij heeft het nu 36 uur volgehouden, waarvan ik 2 uur heb zitten bellen en om het uur het weer en mn mail checkte en twee keer 25 minuten gebruik heb gemaakt van navigatie. 3G constant aan, WiFi uit. Best prima!
Meer als een jaar oud? Dan gratis op te vragen volgens mij...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoor zojuist dat het om een 'simplele' nokia gaat (het vrvangende toestel)
Ik heb nog een N73 liggen, maar die heeft een Vodafone simlock. Iemand een idee wat het kost zo'n lock te verwijderen?
Nee, da's in België zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:26 schreef EvilMarc het volgende:
Ik dacht dat de iPhones in Zwitserland simlockvrij waren
Dat wel, maar wel prepaidquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Meer als een jaar oud? Dan gratis op te vragen volgens mij...
Je iPhone was niet simlock vrij, maar nu wel? Jailbreaken is niet hetzelfde als unlocken hè.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:02 schreef Dr.Crane het volgende:
Titel klopt niet helemaal hoor, heb zojuist na een boel gekloot m'n iPhone hardwarematig 'geunlocked'. Ik zit nu alleen nog met de activatie via iTunes, kun je die activatie omzeilen als je hem jailbreakt?
Hij is in principe niet direct SIM-lock vrij nu, maar ik heb met zo'n Yessim-achtig iets m'n Orange SIM-kaart zo kunnen bewerken dat die hem 'pakt'. Nu moet ik alleen dat activatieproces nog zien te omzeilen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je iPhone was niet simlock vrij, maar nu wel? Jailbreaken is niet hetzelfde als unlocken hè.
Oh, ik zie het. Ik las over het woordje hardwarematig heen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hij is in principe niet direct SIM-lock vrij nu, maar ik heb met zo'n Yessim-achtig iets m'n Orange SIM-kaart zo kunnen bewerken dat die hem 'pakt'. Nu moet ik alleen dat activatieproces nog zien te omzeilen.
Je kan het ook met een overschrijving kopen of gewoon bij een apple reseller halen..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:09 schreef RHCPeter het volgende:
Klotenzooi man. Ik wil Mobile Me maar dat kan alleen als je creditcard hebt en dat heb ik dus niet
Supportformuliertje invullen op de apple-website lijkt me, dan sturen ze wel een nieuwtje op... Overigens: HIER is een inkoopactie voor betere oordopjesquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:35 schreef Skv het volgende:
mijn headset is kapot, binnen de week is het rechter oortje kapot gegaan. Geeft constant irritante kraakgeluiden bij het luisteren van muziek. Als ik een nieuwe headset wil, neem ik aan dat niet de hele telefoon opgestuurd moet worden, toch? Beetje schraal dat ie er nu al mee gestopt is.
Sennheiser CX500 kopen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:35 schreef Skv het volgende:
mijn headset is kapot, binnen de week is het rechter oortje kapot gegaan. Geeft constant irritante kraakgeluiden bij het luisteren van muziek. Als ik een nieuwe headset wil, neem ik aan dat niet de hele telefoon opgestuurd moet worden, toch? Beetje schraal dat ie er nu al mee gestopt is.
Dat is toevallig, ik heb ook een nieuwe 207 met ingebouwde carkit. Daar werkt het wel elke keer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:23 schreef Adjeuj het volgende:
Nog iemand met grote trubbels om de iPhone met een carkit te pairen. Het gaat om de ingebouwde carkit van een nieuwe Peugeot 207. Ik kan hem (vaak) wel pairen, maar na het contact verbroken te hebben wordt er niet opnieuw gepaird (ook al staat er op de iPhone van wel). Hetzelfde werkt wel met al m'n andere BlueTooth telefoons.
Beetje jammer dat we die carkit als extra hebben genomen, en hem nu niet kunnen gebruiken.
Overigens kan ik ook niet met de Iphone via BT andere telefoons vinden. Andersom lukt het wel. Iemand enig idee?
Apart, ik ben wel vergeten te vermelden dat het GEEN 3G toestel is ('t is het vorige model uit de US), wellicht heeft dat er iets mee te maken. Ik zal hem er vanavond nog even in zetten. Ik meen dat er een software-update beschikbaar was, wellicht haalt dat iets uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:01 schreef Onnib het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik heb ook een nieuwe 207 met ingebouwde carkit. Daar werkt het wel elke keer.
Ik had eerst een nokia 6021 gekoppeld, dat werkte perfect.
Voor de iPhone heb ik alle koppelingen via het menu van de 207 verwijderd en via de iPhone een nieuwe koppeling gemaakt. Nu pakt ie m elke keer als ik in de auto stap. Ik vind het wel minder werken dan de nokia omdat bij de nokia ik direct verbinding had na het opnemen, bij de iPhone moet ik altijd een paar seconden extra wachten.
en je kan geen andere telefoons vinden omdat de bluetooth op de iPhone gelimiteerd is tot het gebruik ervan met headsets en carkits. Je kan geen bestanden versturen via bluetooth. Heel irritant, maar ik denk dat het te maken heeft met iTunes. Ze gaan er vanuit dat al je muziek legaal gekocht wordt in iTunes en dat je dan niet de mogelijkheid moet hebben om ze illegaal te kunnen versturen en kopieeren naar iedereen met bluetooth.
het valt te proberen natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef Onnib het volgende:
KAn je defecte oordopjes ook omruilen in de t-mobile shops?
Net naar de t-mobile shop geweest en kon omgeruild worden. Er is een nieuwe besteld. Gast zij dat het onder de garantie valt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
het valt te proberen natuurlijk.
je kreeg direct een nieuwe headset mee? Of moeten ze dingen opsturen en wachten? Mijn headset vd iPhone werkt ook niet goed...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:59 schreef Onnib het volgende:
[..]
Net naar de t-mobile shop geweest en kon omgeruild worden. Er is een nieuwe besteld. Gast zij dat het onder de garantie valt.
Naijs. 1Mbit is okay. (Nu nog bereik!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:39 schreef Biogarde het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)nementen-vernieuwen/![]()
Hopelijk kunnen wij dan ook tv kijken
Hmmm.....dus voor 10 euro pm extra de huidige iPhone behouden, of voor 28 euro pm extra de nieuwe iPhone met 3G? Lastig lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:39 schreef Biogarde het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)nementen-vernieuwen/![]()
Hopelijk kunnen wij dan ook tv kijken
Iemand?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:58 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zoek nog een goede headset met bedieningspaneel ( bijv display en forward/nack/pause knop) voor de Iphone 3G. Bestaan die dingen uberhaupt voor de iphone? Tot nu toe alleen oordopjes gevonden zonder paneel.
Ik heb de vmoda vibe duo's. Dat zijn hele goed in-ears met zo'n panel. Kosten wel wat.quote:
Dat kan met die standaard ook hoor?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik wil er eentje waar ik ik kan skippen zonder eerst mijn Iphone uit mijn zak te halen. Kan dat met die jij hebt?
V-Moda Vibe Duoquote:Met de gesprekscontroleknop van de microfoon kunnen telefoontjes snel worden beantwoord en muziekafspeelfuncties worden bediend
Heb ik hier ook liggen. Vind het maar niks. Ding wordt zo stroef, dat je hem je broekzak in moet rammen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
voor ongeveer 10 euro dit dingetje besteld, kijken of het wat is om m'n iPhone krasvrij te houden.
Moet ie kosten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:44 schreef Jarno het volgende:
Iemand nog een 2G (8GB, US) kopen trouwens? Scherm is pas vervangen dus nog zgan enzo.
Eens!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb ik hier ook liggen. Vind het maar niks. Ding wordt zo stroef, dat je hem je broekzak in moet rammen.
Krassen op een telefoon hoort[ afbeelding ]
ja 3 uur gebruik maken van google maps inclusief gps.. Dat houdt een standaard tomtom ook niet vol.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:13 schreef Foppema het volgende:
vandaag met google maps 3 uur in de auto gezeten, bij constant 3G, en ook ongeveer in 4 uur mijn baterij leeg...moet even zo'n auto lader kopen, dit schiet niet bepaald op..
Hebben hier mensen ervaring met die NES spellen, ik heb ze gevonden en gedownload, winSCP gedownload en iPhone Tunne Suit gedownload, verder lukt het me niet echt...oow trouwens ook open ssh gedownload...
Is er een stappenplan hoe dit nu werkt??
Mazzelaar, die van mij heb ik in 24 uur 2 keer moeten restoren. Eer dat hij klaar was met de 1e keer was hij alweer vastgelopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef shroomer het volgende:
tvp, hoop dat de 'alverbeterende' update vroeg in september komt..
gisteren na opnieuwe ordenen van m'n springboard en het verwijderen van een aantal applicaties hem voor de 2e keer deze week moeten restoren. Hij bleef bij opstarten namelijk op het appeltje staan.
Kijk dat restoren is dan nog niet het ergste maar dan het een halve dag duurt is intens triest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mazzelaar, die van mij heb ik in 24 uur 2 keer moeten restoren. Eer dat hij klaar was met de 1e keer was hij alweer vastgelopen.
Heb m'n telefoon dus ook de hele dag niet kunnen gebruiken, ik word er een beetje moedeloos van.
Heb jij een iPhone? Jij was toch heel erg anti?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:35 schreef Cothen het volgende:
Die van mij is ook binnen
Alleen jammer dat er tot het weekend geen tijd voor heb om mee te spelen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef dottinator het volgende:
Heb jij een iPhone? Jij was toch heel erg anti?
Problemen met de telefooncentrale. Hebben ze de laatste tijd wel vaker gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef RHCPeter het volgende:
T-mobile dood? Zegt dat alle lijnen bezet zijn enzo
Ziet er mooi uit, maar ik wacht nog even tot 2.1 denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
WinPwn 2.5 is uit!
Schijnt bij sommige mensen te helpen.quote:Darwinian Dude:
Many people have experienced this on the Apple forums with 2.0, 2.0.1 hasn't fixed it. I've got lots of apps, and i've restored 5 times since July 11th, and my backup only worked once. But, Mr Buzz posted the following. I'm yet to try this as it hasn't happened again, but it seems to be a way to save your data and make it boot up when frozen on the apple logo and others have reported that this works.
15-MIN SOLUTION: CONNECT TO ITUNES AND REBOOT 3 TIMES TO AVOID RESTORE
So this has happened to me more times than i can count, and I've recovered both my phones (2G + 3G) using this method. I've seen some people in this thread allude to this solution but let me just spell it out completely and hopefully this will save you a few restores on your phone.
1. Connect to iTunes via USB. Do not disconnect for rest of these steps. iTunes may appear frozen or stuck with spinning beachball....this is okay, do not Force Quit iTunes. I tried a few times w/o it being connected to iTunes and it doesn't work.
2. Once connected, hold Home + Power until screen blinks then Apple logo comes back up.
3. Wait until Apple logo dims slightly (~5 minutes or less). Do NOT reboot until the apple logo dims.
4. Hold Home + Power again until it reboots and Apple logo comes back up.
5. After 2 min or so, the phone may vibrate once or twice. Continue waiting for the full 5 min until Apple logo dims slightly. iTunes at this stage MAY recognize the phone...do not sync or do anything in iTunes.
6. Hold Home + Power for the 3rd time until it reboots. Phone may vibrate again after 2 minutes or so. Eventually you'll break into your Home screen.
Hope that helps and let me know if it does.
Apparently what causes this endless loop is that the SpringBoard crashes upon launch (over and over again) and launches CrashReporter on the phone itself. It goes into an endless loop until somehow iTunes while connected via USB triggers some sort of fix on the SpringBoard or its preferences/database.
2 keer spatie is een punt en een spatie, handig bij zinnen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:00 schreef shroomer het volgende:
Wat gebeurt er wanneer je op internet wil dan?
Ik ontdek net dat als je op een naam gaat staan bij smsberichten en je maakt een veegje naar rechts je het gesprek snel kunt wissen. HandigNog meer mensen met foefjes die misschien meer of minder bekend zijn?
"Safari kan de pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet."quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:00 schreef shroomer het volgende:
Wat gebeurt er wanneer je op internet wil dan?
*Apple storequote:Op zondag 31 augustus 2008 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Erg vette Ipod-store in NY, op 5th avenue.
Zo ziek druk is het daar meestal.
Er zijn plannen bij Apple om dit aan te bieden volgensmij maar vooralsnog is dat toekomst muziek en misschien ook alleen voor de iPhone? (Je loop echt terugzien in google maps op Nike+ dmv GPS)quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef ryan_atwood het volgende:
Kan je op de een of andere manier je iPod Touch niet softwarematig aan laten passen, dat die ook compatable is met Nike+? Ik heb nu zo'n receiver setje gekregen, maar weinig zin om een Nano te kopen alleen maar voor het hardlopen..
Nadeel is wel dat je pas dat Iphone abbo krijgt als je normale abbo voorbij is. Dat heb ik dus. Klant die via de Lost and Stolen procedure de Iphone hebben aangeschaft kunnen niet hun bestaande abbo omzetten naar een Iphone abbo.quote:Op maandag 1 september 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik weet alleen dat ze een 'Lost en Stolen' regel hebben. Jij gaat naar T-Mobile en verteld ze dat je telefoon kapot of weg is. Nadeel: Je moet dan 2 jaar (!!) bijtekenen.
Alleen bij de launch van de iPhone hebben veel mensen van deze regel gebruikt gemaakt. T-Mobile stak daar op een gegeven moment een stokje voor. Het was dus niet meer mogelijk om deze regel te treffen icm een iPhone.
Maar nu lees ik hier en daar wel weer dat er toch mensen zijn die van deze regel gebruik maken nu de iPhone volop te verkrijgen is. Ik zou, mocht je dit willen doen, T-Mobile even bellen als ik jou was omtrent de mogelijkheden.
Kan wel hoor. Ik heb mijn abbo ook vroegtijdig om laten zetten naar i300!quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat je pas dat Iphone abbo krijgt als je normale abbo voorbij is. Dat heb ik dus. Klant die via de Lost and Stolen procedure de Iphone hebben aangeschaft kunnen niet hun bestaande abbo omzetten naar een Iphone abbo.
De klantenservice van T-Mobile wilde dat bij mij absoluut niet doen (heb ook verlengd via Lost & Stolen procedure). De T-Mobile shop (in Hoofddorp) daarentegen had daar helemaal geen problemen mee. Binnen 5 minuten geregeld en een kortingsbon van 30% op accessoires in de T-shop erbij. Hoezo service?quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat je pas dat Iphone abbo krijgt als je normale abbo voorbij is. Dat heb ik dus. Klant die via de Lost and Stolen procedure de Iphone hebben aangeschaft kunnen niet hun bestaande abbo omzetten naar een Iphone abbo.
Jailbreaken is niet hetzelfde als unlocken he.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:28 schreef Banzaiaap het volgende:
Wat kan ik het beste doen als ik een iPhone wil maar nog wel een jaar aan mijn huidige abbonement bij Telfort zit? Een iPhone (3G) kopen via Marktplaats/eBay, (jailbraken) en mijn abbonement met 10 euro verhogen voor oneindig internet?
En heeft telfort wel support voor 3g?
Ik vind het ook een beetje ingewikkeld allemaal..quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jailbreaken is niet hetzelfde als unlocken he.
Vinkje aan en uit zetten bij 'sync photos'? Dan moet je waarschijnlijk wel alle foto's er opnieuw opzetten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:57 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb ooit via iPhoto wat foto's op mn iPhone gezet, in de mapjes fotobibliotheek en een ander mapje, bij normale foto's kan je ze ook gewoon vanuit de telefoon wissen, maar deze lukt dat niet, ook de foto's in iPhoto verwijderen en dan synchroniseren werkt niet..
Hoe krijg ik deze foto's eraf?
Dat was het inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vinkje aan en uit zetten bij 'sync photos'? Dan moet je waarschijnlijk wel alle foto's er opnieuw opzetten.
Schijnt normaal te zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS heeft een piepklein scheurtje ontdekt vanuit zijn aan/uit/vergrendel-knop op zijn witte iPhone
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja..had je een andere telefoon moeten kopen he.
Ow dan ga ik binnenkort even langs bij de T-mobile shopquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:47 schreef blue_funk het volgende:
[..]
De klantenservice van T-Mobile wilde dat bij mij absoluut niet doen (heb ook verlengd via Lost & Stolen procedure). De T-Mobile shop (in Hoofddorp) daarentegen had daar helemaal geen problemen mee. Binnen 5 minuten geregeld en een kortingsbon van 30% op accessoires in de T-shop erbij. Hoezo service?
Wat betreft levertijden van de iPhone via de T-mobile klantenservice, ik heb hem (16gb zwart) vorige week dinsdag besteld en kreeg de melding dat het 3 weken zou duren. Ik had hem de donderdag daarop (2 dagen later dus) al in huis. De voorraadcrisis lijkt dus voorbij te zijn...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:11 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje ingewikkeld allemaal..
Edit: een 3g is dus nog niet te unlocken? Ik kan dan zeker beter een 1st gen iPhone kopen denk ik?
Ik dacht dat jij zo'n iPhone hater was. Wat doe je in dit topic danquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja..had je een andere telefoon moeten kopen he.
Je kan ze ook emailen. Dit vind ik een makkelijke en snelle manier voor één enkele foto.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dat was het inderdaadIk dacht dat die gewoon al aanstond, maar goed, nu zijn de foto's verdwenen.
thnx
je i300 gaat pas in nadat je huidige abo is afgelopen. Ik zit nu ook nog op mijn oude abo (met PIT gelukkig)quote:Op woensdag 3 september 2008 00:42 schreef Foppema het volgende:
Kan het zijn dat mijn i300 niet is ingegaan op het moment van kopen?
Ik verlengde met 2 jaar, had nog 4 maanden open staan (mag max 4 mnd van te voren verlengen)..
Verkoper zei dat dat per direct werd opgezet, maar heb nu al 40 euro 'extra kosten'
quote:Op woensdag 3 september 2008 07:16 schreef RHCPeter het volgende:
Je kunt kijken op iphoneclub.nl voor voorbeelden op het forum.
Lees eens terug.. een telefoontje naar T-Mobile dat je hem al eerder wil overzetten naar i300 en klaar is Kees.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
je i300 gaat pas in nadat je huidige abo is afgelopen. Ik zit nu ook nog op mijn oude abo (met PIT gelukkig)
Even inloggen op www.t-mobile.nl en kijken wat je prijsplan is?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:42 schreef Foppema het volgende:
Kan het zijn dat mijn i300 niet is ingegaan op het moment van kopen?
Ik verlengde met 2 jaar, had nog 4 maanden open staan (mag max 4 mnd van te voren verlengen)..
Verkoper zei dat dat per direct werd opgezet, maar heb nu al 40 euro 'extra kosten'
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even inloggen op www.t-mobile.nl en kijken wat je prijsplan is?
quote:Mijn abonnement
Tariefplan
i-300, 1 jaar
Startdatum contract:
16 maart 2008
(Nog) niet..quote:Op woensdag 3 september 2008 01:46 schreef Cothen het volgende:
hoe zet ik trouwens die woordcorrectie uit in Safari?
Ik wil gewoon tikfouten kunnen maken en Safari zonder hoofdletter kunnen typen.
Nou lopen de Apple-fanboys te klagen over het monopoly van Microsoft, maar de dictatuur van Apple is nog veel ergerquote:Op woensdag 3 september 2008 09:41 schreef nicomart het volgende:
(Nog) niet..
Overdrijven is ook een vak. Heb 4 jaar een paar verschillende HTC's gehad, maar iPhone loopt zeker minder vast!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nou lopen de Apple-fanboys te klagen over het monopoly van Microsoft, maar de dictatuur van Apple is nog veel erger
Wat een baggerding is het eigenlijk, hij loopt nog vaker vast dan mijn HTC die ik hiervoor had.
Jup... Leg de tissues maar klaar!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:51 schreef Gellarboy het volgende:
Hoera, gisteren besteld en zou binnen 10 dagen in huis moeten zijn. Het enige wat me blijft verbazen dat is dat onbeperkte internet. Is dat echt onbeperkt-onbeperkt? Geen datalimiet, niks? Dat zou ik echt retegeil vinden.24 uur per dag streaming radio. *fap fap fap*
wellusquote:
Ha, GB ook aan de iPhone. Logisch, want hip!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:51 schreef Gellarboy het volgende:
Hoera, gisteren besteld en zou binnen 10 dagen in huis moeten zijn. Het enige wat me blijft verbazen dat is dat onbeperkte internet. Is dat echt onbeperkt-onbeperkt? Geen datalimiet, niks? Dat zou ik echt retegeil vinden.24 uur per dag streaming radio. *fap fap fap*
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:02 schreef Jarno het volgende:
Ha, GB ook aan de iPhone. Logisch, want hip!
Bij mij anders welquote:Op woensdag 3 september 2008 18:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
.
Ik denk dat hij het heel leuk zal doen met mijn pasgekochte iMac samen.
Alleen ik kom er net achter dat iTunes geen radio heeft. EN! DAT! WIL! IK!.
En staan hier ook de stations tussen die iTunes (desktop iTunes dus) aanbiedt? Daar zit namelijk een zender tussen die ik graag luister.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef shroomer het volgende:
Streaming radio uit alle landen van de wereld![]()
itunes link: http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=286474488&mt=8
20 of 24 inch ?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
.
Ik denk dat hij het heel leuk zal doen met mijn pasgekochte iMac samen.
Alleen ik kom er net achter dat iTunes geen radio heeft. EN! DAT! WIL! IK!.
Bedoel je niet gewoon radio die je via iTunes op je pc kan luisteren?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En staan hier ook de stations tussen die iTunes (desktop iTunes dus) aanbiedt? Daar zit namelijk een zender tussen die ik graag luister.
Ja ja, dat bedoel ik exact. Ik luister dus vaak naar die radio.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef ZigoSOS het volgende:
Bedoel je niet gewoon radio die je via iTunes op je pc kan luisteren?
Bij mij staat er links in het menu gewoon 'Radio', waar ik heel veel zenders kan uitkiezen.
Nieuwe versie van iTunes installeren? FF bij instellingen kijken?
Als je zegt welke specifieke zender zal ik even voor je luisteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja ja, dat bedoel ik exact. Ik luister dus vaak naar die radio.
Maar kan dat ook via de iTunes op je iPhone? (evt. met die applicatie)
Het gaat me echt specifiek om een zender die ik alleen kan luisteren via iTunes.
Euhhh.....quote:Op donderdag 4 september 2008 01:14 schreef shroomer het volgende:
Als je zegt welke specifieke zender zal ik even voor je luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Staat onder Dance.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Euhhh......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Staat onder Dance.
![]()
![]()
Nee die staat er niet in alleen de grote radiostations van allerlei landen kun je selecteren maar het is wel gewoon mogelijk om aan de hand van een url elk mogelijk station toe te voegen.(Zolang die url eindigt op .pls)
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
Helemaal geen hater hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 00:44 schreef dottinator het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n iPhone hater was. Wat doe je in dit topic dan
wil je plaatjes van een pijpende smurf of wiebelende tieten opslaan? Dan kan je ook beter met een oude nokia blijven spelen.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:36 schreef Onnib het volgende:
Wel matig hoor, je kan niet eens animated gifjes opslaan. Het kan wel, maar dan slaat ie alleen de eerste frame op.
Mijn oude Nokia kon dat zelfs...
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:
wil je plaatjes van een pijpende smurf of wiebelende tieten opslaan? Dan kan je ook beter met een oude nokia blijven spelen.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
wil je plaatjes van een pijpende smurf of wiebelende tieten opslaan? Dan kan je ook beter met een oude nokia blijven spelen.
Dat het niet mogelijk is wil niet zeggen dat het nutteloos is?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:11 schreef shroomer het volgende:
in de 1 seconde dat je je achtergrond ziet?
Dat dus, en dat je bijvoorbeeld geen icoontje op het scherm ziet als je het geluid (belsignaal) op stil hebt staan.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:44 schreef Onnib het volgende:
Ja zoals als je de verjaardag invult bij contacts dat die dan niet automatisch in de agenda gezet worden
Kan dat écht allemaal nietquote:Op donderdag 4 september 2008 13:59 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Dat dus, en dat je bijvoorbeeld geen icoontje op het scherm ziet als je het geluid (belsignaal) op stil hebt staan.
En dat er geen tellertje komt als je een sms aan het typen bent, zodat je weet hoeveel tekens je nog hebt. En dat je in een emailtje maar 1 foto als bijlage mee kan sturen.
Allemaal kleine dingetjes die ik eigenlijk toch wel mis!
In iCal abonneren op de Verjaardagskalender en dan syncen.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:44 schreef Onnib het volgende:
Ja zoals als je de verjaardag invult bij contacts dat die dan niet automatisch in de agenda gezet worden
Het zijn allemaal geen grote drama's of problemen, maar wel kleine dingetjes die je toch soms wel mist...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan dat écht allemaal niet![]()
Het is dus nog erger dan gedacht..
Ik ken het..heb altijd van die dingetjes bij het aanschaffen van een nieuwe telefoon. Maar dit zijn er wel érg veel..quote:Op donderdag 4 september 2008 14:28 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Het zijn allemaal geen grote drama's of problemen, maar wel kleine dingetjes die je toch soms wel mist...
Ja maar weetje, (ik weet nie of je zelf ook een iPhone hebt) maar voor de rest is het echt gewoon een toptoestel waarvan ik echt elke dag veel plezier heb. Het gebruiksgemak is geweldig, hij ziet er erg mooi uit, heeft ook heel veel functies wel... en ja... eerlijk gezegd zou ik, ondanks het missen van een aantal functies, niet meer anders willen!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ken het..heb altijd van die dingetjes bij het aanschaffen van een nieuwe telefoon. Maar dit zijn er wel érg veel..
Hopelijk voor de iPhone bezitters komt er snel een firmware update met de nodige verbeteringen.
Heb ergens gelezen (volgens mij op het T-mobile iPhone blog) dat berichten 7 dagen blijven staan, en dan automatisch verwijderd worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:11 schreef Skv het volgende:
Wat is het voor onzin dat je voicemails ineens verdwijnen? Had er vier in staan, ze zijn na een week allemaal weg ineens? Alleen eentje van gisteren is bewaard gebleven. Waarom worden die verwijderd?
Dat dus. Natuurlijk zijn er dingen die je mist, als die er niet zouden zijn zou het toestel de perfectie hebben bereikt en dat is in weze onmogelijk. En toch, afgezien van al die kleine dingen, heeft de iPhone voor mij meer de perfectie benadert dan welke andere telefoon dan ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:41 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja maar weetje, (ik weet nie of je zelf ook een iPhone hebt) maar voor de rest is het echt gewoon een toptoestel waarvan ik echt elke dag veel plezier heb. Het gebruiksgemak is geweldig, hij ziet er erg mooi uit, heeft ook heel veel functies wel... en ja... eerlijk gezegd zou ik, ondanks het missen van een aantal functies, niet meer anders willen!
Er wordt sowieso automatisch gesynct. Je kan instellen of er niets, alles, of verschillende playlists gesynct moeten worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:35 schreef ForumGek het volgende:
Ben me aan het orienteren op een nieuwe telefoon i.v.m. aflopen huidige abo (via Orange) en heb een vraag voor huidige iphone gebruikers die ook een ipod bezitten.
Als je je iphone aansluit op je pc gaat hij dan direct je hele muzieklijst op je iphone overzetten? Of kan je een 2e lijst voor je iphone maken? Want ik heb nu 24gig aan muziek op mijn ipod classic staan, maar dat past natuurlijk nooit op een iphone van 8 gig. Ik zal de iphone ook niet als mp3-speler gebruiken, alleen wel leuk om wat nummers te hebben voor ringtones.
Er is geen TomTom voor de iPhone. Je kan wel een route laten maken, maar dat komt erop neer dat je jezelf als een puntje over de kaart ziet bewegen, de kaart beweegt niet mee, ook niet als je er af gaat. En je moet handmatig doorklikken naar de volgende actie via de pijltjestoetsen. En dus in de gaten houden wanneer je daar aankomt. Je hebt dus bijna wel een bijrijder nodig voor de route. Oh en je moet wel 3G bereik hebben (dacht ik), anders laadt de kaart niet, want die staat dus niet op de iPhone. Ik hoop dan ook heeeeel hard dat er op korte termijn een TomTom(-ish) programma voor de iPhone komt.quote:Is het erg vervelend om te navigeren google maps? Ik heb nu een Nokia N73 met tomtom erop staan.
In buitenland kan je ook GPS gebruiken, alleen kaarten gaat via Google Maps en dat is via 3G (en dat is duur). Bij die N82 zullen de kaarten al opgeslagen zijn op een geheugenkaart. Als je echt graag TomTom wil gebruiken kan je beter de N82 nemen.quote:Ik twijfel eigenlijk tussen een nieuwe N82 of iphone. Op de N82 kan ik dan route66 (die maakt wel gebruik van de interne GPS ontvanger) gebruiken voor navigatie, ook in het buitenland, en dat is wel makkelijk.
Of kan je de iphone ook in het buitenland gebruiken via alleen GPS ?
Yep, net zoals bij gewone iPods.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:36 schreef ForumGek het volgende:
Maar bij de syncs in Itunes kan je aangeven welke playlist hij alleen naar de iphone synct?
En radio URL's die eindigen op m3u? Kan ik daar iets mee?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:28 schreef shroomer het volgende:
... het is wel gewoon mogelijk om aan de hand van een url elk mogelijk station toe te voegen.(Zolang die url eindigt op .pls)
Niet in dat programma, maar er is misschien wel een andere die dat wel kan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En radio URL's die eindigen op m3u? Kan ik daar iets mee?
Ik heb een aantal sites gelezen hierover. Men beweert dat je de accu niet zelf vervangen kan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:20 schreef Stinosss het volgende:
Waar lees jij dat de accu niet vervangbaar is?
Daar zeg je het zelf al. Is idd niet snel zelf te vervangen maar hij is wel vervangbaar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb een aantal sites gelezen hierover. Men beweert dat je de accu niet zelf vervangen kan.
Dat kan wel, maar dan moet je wel solderen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb een aantal sites gelezen hierover. Men beweert dat je de accu niet zelf vervangen kan.
Zitten zat handige / leuke / grappige tussen, en als je ff zoekt zijn ze ook 'gratis' te krijgen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:31 schreef TC03 het volgende:
Vind eigenlijk de apps uit de AppStore behoorlijk matig. Gebruik alleen NOS TT echt. De rest is volkomen nutteloos, en de spelletjes zuigen ook nog eens stuk voor stuk. Allemaal vinden ze het leuk om die accelerometer te gebruiken, terwijl je daar geen reet aan hebt.
Palringo en Remote heb ik al, Palringo is ook goed idd. De overige apps vind ik niet bijzonder.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:39 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Zitten zat handige / leuke / grappige tussen, en als je ff zoekt zijn ze ook 'gratis' te krijgen.
Zoals units, palringo, remote, sketches, picoli, bejeweled 2, pianist, slots, holdem, blackjack 21, asleep, facemelter
Nee, dat verwachten ze met update 2.1 op te lossen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:01 schreef arneaux het volgende:
Nog wat anders, als ik mijn contacts open duurt het echt een aantal seconden voordat ik kan scrollen, is hiervoor al een oplossing?
Officieel bij T-Mobile je telefoon unlocken? Uhuh.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef soylent het volgende:
Dan kan je net zo goed een 3G van T-mobile nemen voor twee jaar (80eur ineens, 100eur ofzo voor het officieel bij T-mobile unlocken, en de rest lekker in termijnen van 30eur/mnd afbetalen).
Dat kan echt hoor. Maar volgens mij pas na een jaar.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Officieel bij T-Mobile je telefoon unlocken? Uhuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |