quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
batterijen zijn gewoon goed!
standby time van 4 dagen + 7 uur intensief (lees gamen + internet + wi-fi continue aan + kwartier mail ophalen) gebruik.
[..]
Nope.. iphone is veruit beste aankoop tot nu toe! apple pwned sony ericsson en nokia! niet voor niets dat nokia ook met een iphone clone komt.
Even het scherm aangeraakt houden zodat het vergrootglasje met een cursor verschijnt, en vervolgens de cursor naar onderen slepenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:38 schreef Skv het volgende:
Overigens een vraagje: als ik op het fokforum een bericht wil quoten op mijn iPhone, hoe zorg ik er dan voor dat ik onderaan dat bericht post? Het bericht is namelijk iets te lang voor het invulvak en er zit geen pijltje oid om omlaag te scrollen in het te quoten bericht..
Het schijnt dat Orange druk bezig is te zorgen dat je ook daadwerkelijk kan bellen met je iPhone, dus ik zou even wachten met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:13 schreef Chillah.Bee het volgende:
Zonder dat ik naar linkjes etc. wil vragen, vroeg ik me af of iemand hier weet of de iPhone 3G al te unlocken valt? Ik wil graag m'n Orange-simkaart erin doen, omdat T-mobile me genaaid heeft door me van te voren niet te vertellen dat ik over 2 maanden pas overgezet word naar T-mobile.
pwnagequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:13 schreef Chillah.Bee het volgende:
Zonder dat ik naar linkjes etc. wil vragen, vroeg ik me af of iemand hier weet of de iPhone 3G al te unlocken valt? Ik wil graag m'n Orange-simkaart erin doen, omdat T-mobile me genaaid heeft door me van te voren niet te vertellen dat ik over 2 maanden pas overgezet word naar T-mobile.
Kan niet. Je kan een speciale simkaart wel proberen. Zie hier en lees even verder voor foto's en meer info. Schijnt goed te werken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:13 schreef Chillah.Bee het volgende:
Hoe wilden ze dit doen? Door middel van een speciale firmware-update ofzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het schijnt dat Orange druk bezig is te zorgen dat je ook daadwerkelijk kan bellen met je iPhone, dus ik zou even wachten met dat soort dingen.
Ik zal het even gaan lezen morgen, bedanktquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan niet. Je kan een speciale simkaart wel proberen. Zie hier en lees even verder voor foto's en meer info. Schijnt goed te werken.
Geen idee hoeveel, maar het zal je wel wat kosten. De bedragen op My T-mobile zijn niet héél betrouwbaar, en worden sowieso niet live ge-update.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:23 schreef Skv het volgende:
Ik heb vanmiddag in Duitsland een tijdje met GPRS wat internetpagina's bezocht en daarna GPS gebruikt. Ongeveer 15 minuten, heb verder geen mail binnengehaald oid. Wat zal dit me ongeveer gaan kosten? Of kost dit verder niks extra? Op T-mobile.nl bij mijn persoonlijke pagina staat dat er geen extra kosten zijn gemaakt.
Wel vreemd: volgens de site heb ik nog 316 smsjes tegoed, terwijl ik er maar 300 per maand heb..Het abo is eergisteren ingegaan.
Aantal belminuten dat ik nog heb is helemaal nergens terug te vinden..
Orange is overgenomen door T-Mobile, binnenkort worden de netwerken ook samengevoegd. Misschien dat hij dat bedoelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:24 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Hoe wilden ze dit doen? Door middel van een speciale firmware-update ofzo?
Ik ben ook enorm met dit probleem aan het stoeien geweest en kan het nu een dag uithouden door SSH handmatig af te zetten en mailfetch op 1 uur te zetten. Als ik ook gprs/Egde uitzet kom ik ineens op een dag of 2/3 dus er zitten stiekem veel datagebruikers tussen mijn apps.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:52 schreef Blaxje het volgende:
Hé tjaps. Ik heb mijn iPhone restored en daarmee alle lag-problemen opgelost. Échter, mijn batterij draint nu supersnel. Gisterenavond nog 100% en vanmorgen 5Iemand een idee hoe dit kan komen? 3G, GPS en Push services staan uit...
Je T-mobile abo start vanwege de dagelijkse verwerking pas op de eerstvolgende dag oid. Die 16 smsjes zijn van "maand 0". Je zal op je eerste factuur ook een bedragje krijgen voor, say, 14-15 augustus, en de eerste maand (16 aug tot 15 sep).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:23 schreef Skv het volgende:
Wel vreemd: volgens de site heb ik nog 316 smsjes tegoed, terwijl ik er maar 300 per maand heb..Het abo is eergisteren ingegaan.
Aantal belminuten dat ik nog heb is helemaal nergens terug te vinden..
pwnagequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:32 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hey mensen, i need some help please!
Mijn pa heeft z'n contract verlengt bij T-mobile en krijgt daar een Iphone (3G 8GB) bij. Hij gebruikt echter liever zijn oude telefoon want hij is niet zo van al die toeters en bellen, dus je raad het al... hij is van mij. Nu is dat toestel uiteraard simlock beschermd. Ik ben een beetje aan het rond zoeken naar wat en hoe ik mijn Iphone kan hacken maar het is me nog niet geheel duidelijk. Kunnen jullie me uitleggen waar ik moet beginnen?
Hmm ik lees net :quote:
quote:Om te beginnen eerst een paar aandachtspunten:
* Het is op dit moment nog niet mogelijk om een iPhone 3G te unlocken. Je kunt het toestel al wel jailbreaken, zodat je er applicaties van derden op kunt installeren via het programma Cydia en in de toekomst via het programma Installer.
quote:Pwnage Tool is alleen geschikt voor de Mac. Ga op zoek naar een vriend die een Mac heeft of gebruik de instructie voor Windows-gebruikers, onderaan deze pagina.
Winpwn is voor windows. Je kan hem dar idd nog steeds alleen maar mee jailbreaken maar zal binnenkort ook wel mee geunlocked kunnen wordenquote:
Lees jij überhaupt wel? Een paar posts voor je werd er nog duidelijk gezegd dat een 3G nog niet simlock vrij te maken is.quote:
Ja sorry. Ik ben de verschillende topics en fora wel aan het lezen maar er is zo veel om door te lezen. Ben gewoon een beetje lui en ongeduldig en wilde het gewoon even weten. Maar goedquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lees jij überhaupt wel? Een paar posts voor je werd er nog duidelijk gezegd dat een 3G nog niet simlock vrij te maken is.
Ook vind ik het dom van TheSeeker_NL dat hij een vraag stelt die een paar posts eerder ook al gesteld is, en daarop is ook al uitvoerig antwoord gegeven.
Wanneer leren mensen nou eens lezen.
Dat zegt niks, er zijn ook gewoon simlock vrije iPhones te koop. De 3G is nog niet te unlocken via Pwnage of WinPwn. Het iPhone Dev Team zelf zei dit vier dagen geleden:quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
Hij is al lang en breed geunlocke. Sterker nog,deze post maak ik met een 3g op airtel netwerk.
Probeer alsjeblieft niet te bijdehand uit de hoek te komen.
[ afbeelding ]
Dus het lijkt me stug dat jij dan wél je 3G hebt unlocked.quote:(we are making slow, but steady progress and we have no estimation of when, or even if we’ll be able to unlock the 3G iPhone)
Push werkt niet bij Gmail.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:34 schreef BaggerUser het volgende:
Kan je met gmail nu alleen automatisch laten ophalen om het kwartier of ook daadwerkelijk pushen?)
en als je kan pushen, hoe dan?
Er is een verschil tussen de iPhone 3G en gebruik maken van een 3G netwerk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
Hij is al lang en breed geunlocke. Sterker nog,deze post maak ik met een 3g op airtel netwerk.
[ afbeelding ]
Dan was dat al een simlockvrije foon die je ,bv in België gekocht hebt. De nederlandse kan nog nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarmee converteer jij?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb films van 500 MB gemiddeld. En series zijn gemiddeld 200 MB.
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=840quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarmee converteer jij?
Ik gebruikte altijd RipBot, maar sinds 2.0.x pakt ie weinig filmpjes die het eerst wel deden. "Movie type not supported" krijg ik dan.
Dit wil ik wel even volgen. Ik gebruik ook T-Mobile (zonder iPwn), misschien krijg ik er ook nog wat uit gesleeptquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Jarno het volgende:
Okay, ik denk, ik ga toch eens even bellen met T-Mobile mbt de dekking. Ook 2G valt hier regelmatig weg (wonen ook in een gat, maar toch) en ik denk, misschien sleep ik er nog een paar maanden korting uit. Dus 10 minuten in de wacht gehangen, hebben ze een 'systeemstoring' daar.. Echt he. "Kunt u morgen even terugbellen meneer?".
Ack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |