Je reageert dus ergens op terwijl je de betreffende website nooit gezien hebt, de prijzen niet weet, de verdere achtergrondinformatie niet. Dat is dus gewoon een dikke FAIL. Ieder weldenkend persoon had kunnen (en moeten) weten dat wat deze website aanbood niet in de haak was. Ik rook het al toen ik voor het eerst van de website hoorde.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben je maat niet! Ten tweede, zulke sites zitten wel zo goed in elkaar dat het wel zo lijkt dat het echt is. Als er een iphone 3g voor 20 euro aangeboden wordt dan ruik je onraad en dat is het je eigen schuld. Als je een iphone op een, normaal uitziende, site staat dan zou je d'r maar zo in kunnen trappen. De site heb ik niet gezien, en ik betwijfel of jij het wel hebt gezien. Volgens mij stond het bedrijf ook geregistreerd bij KVK (niet dat het wat wil zeggen!). En de verhalen die ik gelezen heb kwam het bedrijf vertrouwd over en reageerde snel terug op mail.
Misschien weten jij en ik dat de iphone nog niet geunlocked kan worden, maar als nu.nl er een bericht over schrijft kan ik begrijpen dat sommige mensen dit als betrouwbaar zien.
[..]
Mijn iphone 3g heeft tot nu toe al een paar weken trouwe dienst gedraaid!
dus meneertje zat voordat "het" nieuws al bekent was al te schreeuwen dat het nepperij was?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je reageert dus ergens op terwijl je de betreffende website nooit gezien hebt, de prijzen niet weet, de verdere achtergrondinformatie niet. Dat is dus gewoon een dikke FAIL. Ieder weldenkend persoon had kunnen (en moeten) weten dat wat deze website aanbood niet in de haak was. Ik rook het al toen ik voor het eerst van de website hoorde.
En ja, ik heb de website natuurlijk wel gezien en ik weet wel waarover ik praat.
Ik ben geen meneertje en ja, dat wist ik al bijna zeker ja. Zeker genoeg om hem daar nooit te hebben besteldquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dus meneertje zat voordat "het" nieuws al bekent was al te schreeuwen dat het nepperij was?
Nogmaals, ten tijde van de vorige generatie iPhone was de site wel gewoon een betrouwbare webshop, dat is de reden waarom veel mensen toch een iPhone 3G hadden besteld bij iPhonehelpdesk.nl.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben geen meneertje en ja, dat wist ik al bijna zeker ja. Zeker genoeg om hem daar nooit te hebben besteld
je klinkt echt alsof je zelf ook opgelicht bent..
Nee gast, je ziet het helemaal verkeerd. Je laat je misleiden door al die opgeklopte verhalen over dat ding. Er zijn heus niet meer problemen met de iPhone dan met welke willekeurige telefoon dan ook. Het is gewoon een kwalitatief hoogstaand product. Dat weet ik, dat weet jij, dat weet iedereen. Daarom hebben mensen zulke hoge verwachtingen van dat ding. En daarom wordt elk klein negatief puntje overdreven breed uitgelicht in de media.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Natuurlijk, ook al breekt hij nu voor je neus doormidden ofzo dan is het nog een geweldig ding
Op je home button klikken en het programma op je telefoon opnieuw openen. Dan gaat ie zoeken..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, ik krijg de melding dat m'n screenname of password niet klopt als ik wil verbinden, maar het klopt toch echt. Even verder kloten.
wees blijquote:-GSM-bereik is vreemd. Meestal 5 streepjes (binnen), maar op een paar plekken tussen gebouwen in is er opeens nog maar één streepje. Nog niet gehad dat er helemaal geen gebruik is.
Ik weet zeker dat als je monkeyball op b.v. nintendo DS speelt de batterijen van een DS niet langer meegaan. Dat is dus heel normaal! monkeyball is btw wel een kut spel.. het lukt me maar niet om in de volgende "wereld" te komen. Volgens mij moet je alle bananen vinden voordat je pas met level 10 bezig mag gaan.quote:-Batterij is niet echt geweldig. Heb WiFi uitgezet, gisterenavond een aantal keer mee lopen spelen, paar keer monkeyball gedaan, 3G contstant aan, 20 keer mn mail gecheckt en Twitter gebruikt. Gisterenavond (5 uur na het opladen oid) kreeg ik de melding dat 'ie nog maar 20% had. Toen heb ik 'm op standby gezet en hij doet het nu nog steeds op die 20%..
beetje raar zin, maar 3g kun je uitzetten bij algemeen -> netwerkquote:Ik heb trouwens het automatisch ophalen van mn email uit staan. Haal 't automatisch op..
Heeft hij dan nog wel steeds contact met 3G? Kan ik dat ook uitzetten om de accu te sparen?
België?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zoek een firma die mij een 8GB 3G kan verkopen. Dus zonder abbo.
Heeft iemand hier een goed adres?
Er moet een faktuur bijzitten
Mag ook in NL, dan laat ik hem kraken en draai ik ermee in Belgie...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
België?
Lijkt me lastig om een gekraakte Nederlandse versie te gaan declaren,
Ik heb gemaild dat ik er wel 3 op wil komen halenquote:Hallo
ja, wij verkopen voor deze prijs en we zullen graag willen weten hoeveel u graag kopen?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Marktplaats:
Aangeboden:
Apple iphone 3G(16gb):.300
Ik gemaild:
Geloof je zelf dat je ze voor deze prijzen kunt verkopen?
Reactie van ibexsale2@hotmail.com :
[..]
Ik heb gemaild dat ik er wel 3 op wil komen halen
die zin is zooooooo allochtoonquote:Hallo
ja, wij verkopen voor deze prijs en we zullen graag willen weten hoeveel u graag kopen?
Wat, je kent Blue October?quote:
De capacitijt van je accu is ook pas na een paar volledige laadcyclusen maximaal hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef Skv het volgende:
Zo, mijn eerste post vanaf mn iPhone zelf. Tikt een stuk makkelijker dan ik had verwacht eigenlijk.
Ik heb wifi maar uitgezet, de 3G ontvangst is in Enschede uitstekend. Heb hem net aan de lader gehangen. Hoe lang duurt het laden ongeveer? Leuk speeltje iig!
Toch maar niet gedaan, zo'n batterij is niet zo duur en kan je zelf best inbouwen als je zelf handig bent of iemand kent die dat kan. Het scherm is heel stuk lastiger.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef znarch het volgende:
[..]
De capacitijt van je accu is ook pas na een paar volledige laadcyclusen maximaal heDat je er even aan denkt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:03 schreef arneaux het volgende:
En sjawel, ik mocht vandaag mn iPhone ophalen, dacht ik.
De T-Mobile meneer wist mij te vertellen dat totdat mijn abbo afloopt ik geen gebruik zou kunnen maken van de belfunctie van de iPhone. Toch wel een redelijk essentiele functie. Punt is dat ik een Orange klant ben en dus overstap naar T-Mobile. Het blijkt nu zo te zijn dat ik moet wachten (nog 3 maanden) tot mn Orange account ophoudt met te bestaan, ik dan T-Mobile klant moet worden en dán pas kan bellen.
Fijn.
Heeft niets met Apple te maken he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat is het toch allemaal goed geregeld he![]()
Indirect wel, het zal vast iets met Apple te maken hebben. Ik heb weleens een Nokia gekocht terwijl ik nog een abo had lopen. Dat was geen probleemquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heeft niets met Apple te maken he.
Heeft nog steeds niets met de fabrikant te maken maar met de regels/voorwaarden van een provider.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Indirect wel, het zal vast iets met Apple te maken hebben. Ik heb weleens een Nokia gekocht terwijl ik nog een abo had lopen. Dat was geen probleem
En lol @ bovenstaand filmpje..
En met wie heeft uitgerekend Apple een contract? Ahaaa!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heeft nog steeds niets met de fabrikant te maken maar met de regels/voorwaarden van een provider.
Waarschijnlijk een van je betere aankopen geweestquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb ook weleens een Nokia gekocht.
Als je gelukt hebt haal je dat misschien:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:45 schreef fuckbuddy het volgende:
Kan iemand mij (uit ervaring) vertellen hoe het nou zit met batterij van een Iphone 3G?
Ik lees toch veel dat je na een dag alweer moeten laden met een 3G.
Is het echt zo slecht?
Dan heeft het er nog steeds niets mee te maken. Als je aan een oud contract zit welke je dient uit te dienen, dan krijg je gewoon niks. Of iig, misschien, heel misschien je toestel, maar gaat je abo pas in op het moment dat de oude afloopt. Da's al zolang we mobiele telefoons hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En met wie heeft uitgerekend Apple een contract? Ahaaa!
batterijen zijn gewoon goed!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:45 schreef fuckbuddy het volgende:
Kan iemand mij (uit ervaring) vertellen hoe het nou zit met batterij van een Iphone 3G?
Ik lees toch veel dat je na een dag alweer moeten laden met een 3G.
Is het echt zo slecht?
Nope.. iphone is veruit beste aankoop tot nu toe! apple pwned sony ericsson en nokia! niet voor niets dat nokia ook met een iphone clone komt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een van je betere aankopen geweestAl was mijn Sony Ericsson K750i ook prima, die heeft het ruim 2 jaar zonder probleem volgehouden
(toen werd ie gestolen..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |