2 keer spatie is een punt en een spatie, handig bij zinnen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:00 schreef shroomer het volgende:
Wat gebeurt er wanneer je op internet wil dan?
Ik ontdek net dat als je op een naam gaat staan bij smsberichten en je maakt een veegje naar rechts je het gesprek snel kunt wissen. HandigNog meer mensen met foefjes die misschien meer of minder bekend zijn?
"Safari kan de pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet."quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:00 schreef shroomer het volgende:
Wat gebeurt er wanneer je op internet wil dan?
*Apple storequote:Op zondag 31 augustus 2008 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Erg vette Ipod-store in NY, op 5th avenue.
Zo ziek druk is het daar meestal.
Er zijn plannen bij Apple om dit aan te bieden volgensmij maar vooralsnog is dat toekomst muziek en misschien ook alleen voor de iPhone? (Je loop echt terugzien in google maps op Nike+ dmv GPS)quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef ryan_atwood het volgende:
Kan je op de een of andere manier je iPod Touch niet softwarematig aan laten passen, dat die ook compatable is met Nike+? Ik heb nu zo'n receiver setje gekregen, maar weinig zin om een Nano te kopen alleen maar voor het hardlopen..
Nadeel is wel dat je pas dat Iphone abbo krijgt als je normale abbo voorbij is. Dat heb ik dus. Klant die via de Lost and Stolen procedure de Iphone hebben aangeschaft kunnen niet hun bestaande abbo omzetten naar een Iphone abbo.quote:Op maandag 1 september 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik weet alleen dat ze een 'Lost en Stolen' regel hebben. Jij gaat naar T-Mobile en verteld ze dat je telefoon kapot of weg is. Nadeel: Je moet dan 2 jaar (!!) bijtekenen.
Alleen bij de launch van de iPhone hebben veel mensen van deze regel gebruikt gemaakt. T-Mobile stak daar op een gegeven moment een stokje voor. Het was dus niet meer mogelijk om deze regel te treffen icm een iPhone.
Maar nu lees ik hier en daar wel weer dat er toch mensen zijn die van deze regel gebruik maken nu de iPhone volop te verkrijgen is. Ik zou, mocht je dit willen doen, T-Mobile even bellen als ik jou was omtrent de mogelijkheden.
Kan wel hoor. Ik heb mijn abbo ook vroegtijdig om laten zetten naar i300!quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat je pas dat Iphone abbo krijgt als je normale abbo voorbij is. Dat heb ik dus. Klant die via de Lost and Stolen procedure de Iphone hebben aangeschaft kunnen niet hun bestaande abbo omzetten naar een Iphone abbo.
De klantenservice van T-Mobile wilde dat bij mij absoluut niet doen (heb ook verlengd via Lost & Stolen procedure). De T-Mobile shop (in Hoofddorp) daarentegen had daar helemaal geen problemen mee. Binnen 5 minuten geregeld en een kortingsbon van 30% op accessoires in de T-shop erbij. Hoezo service?quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat je pas dat Iphone abbo krijgt als je normale abbo voorbij is. Dat heb ik dus. Klant die via de Lost and Stolen procedure de Iphone hebben aangeschaft kunnen niet hun bestaande abbo omzetten naar een Iphone abbo.
Jailbreaken is niet hetzelfde als unlocken he.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:28 schreef Banzaiaap het volgende:
Wat kan ik het beste doen als ik een iPhone wil maar nog wel een jaar aan mijn huidige abbonement bij Telfort zit? Een iPhone (3G) kopen via Marktplaats/eBay, (jailbraken) en mijn abbonement met 10 euro verhogen voor oneindig internet?
En heeft telfort wel support voor 3g?
Ik vind het ook een beetje ingewikkeld allemaal..quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jailbreaken is niet hetzelfde als unlocken he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |