abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:19:22 #176
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61250097
Ik heb nu ineens het instorten van bereik (wat we kennen van filmpjes).

Alles is ge-update etc etc, maar merkte vanmiddag op dat m'n bereik soms compleet wegvalt al zit ik op dezelfde plek. Hoop dat 2.1 nog iets uithaalt. Zou september komen volgens diverse bronnen op het internetz.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61264857
Ik heb 2,5 weken geleden mijn iphone besteld en nog steeds niks ontvangen, er staat echter dat de leeftijd 10 werkdagen is maar daar zit ik al aan. Heeft het zin om even te bellen, of gewoon afwachten?
pi_61267368
Beste mensen,

Ik heb bij mij thuis met mijn iphone 3g geen bereik. Nu heb ik hem op de wireless modem aangesloten bij mij thuis. Tenminste dat denk ik, na wat prutsen zie ik staan;
een vinkje dan de naam van mijn wireless modem vervolgens een slotje en die 3 halve circkels van mijn bereik. Echter kan ik nu nog steeds niet op internet met mijn telefoon.

Vermoedelijk zal dit wel een ultra stomme vraag zijn, maar toch hoop ik dat iemand mee zou kunnen helpen. Alvast heel hartelijk dank!
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:20:47 #179
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61269286
Nou nou ultra stom niet overdrijven

Druk ff op dat ding en dan moet je je wachtwoord ingeven(eenmalig) waarna ja erop kunt. Rechts naast T-mobile zie je dan die streepjes van wifi staan.

Maar volgensmij ben je wel gewoon verbonden als je een vinkje voor de netwerknaam ziet staan. Vaag.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_61269507
Dankjewel,

Ja door dat vinkje zou ik inderdaad verbonden moeten zijn, dat wachtwoord heb ik weleens opgegeven, dus eigenlijk zou hij het dan moeten doen? mm vaag ik zal is verder rondvragen.
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:00:17 #181
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61270263
Wat gebeurt er wanneer je op internet wil dan?

Ik ontdek net dat als je op een naam gaat staan bij smsberichten en je maakt een veegje naar rechts je het gesprek snel kunt wissen. Handig Nog meer mensen met foefjes die misschien meer of minder bekend zijn?
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_61271814
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:00 schreef shroomer het volgende:

Ik ontdek net dat als je op een naam gaat staan bij smsberichten en je maakt een veegje naar rechts je het gesprek snel kunt wissen. Handig Nog meer mensen met foefjes die misschien meer of minder bekend zijn?
2 keer spatie is een punt en een spatie, handig bij zinnen.
pi_61275422
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:00 schreef shroomer het volgende:
"Safari kan de pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet."

Overigens staat linksboven in de hoek "geen service".

Wanneer ik naar instellingen ga, dan staat er achter Wi-Fi de naam van mijn wireless modem.

[ Bericht 17% gewijzigd door fietsband88 op 31-08-2008 21:39:52 ]
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:26:26 #184
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_61275519
Erg vette Ipod-store in NY, op 5th avenue.

Zo ziek druk is het daar meestal.
pi_61279005
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Erg vette Ipod-store in NY, op 5th avenue.

Zo ziek druk is het daar meestal.
*Apple store
Was er paar weken geleden ook ja, idd echt een gekke huis heel veel geflipte chinezen.
pi_61279167
Kan je op de een of andere manier je iPod Touch niet softwarematig aan laten passen, dat die ook compatable is met Nike+? Ik heb nu zo'n receiver setje gekregen, maar weinig zin om een Nano te kopen alleen maar voor het hardlopen..
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:28:44 #187
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61279402
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef ryan_atwood het volgende:
Kan je op de een of andere manier je iPod Touch niet softwarematig aan laten passen, dat die ook compatable is met Nike+? Ik heb nu zo'n receiver setje gekregen, maar weinig zin om een Nano te kopen alleen maar voor het hardlopen..
Er zijn plannen bij Apple om dit aan te bieden volgensmij maar vooralsnog is dat toekomst muziek en misschien ook alleen voor de iPhone? (Je loop echt terugzien in google maps op Nike+ dmv GPS)

Hopelijk nog dit jaar Verkoop ik m'n nano ook, het is nu best irritant om 2 apparaten te syncen.
  maandag 1 september 2008 @ 13:39:39 #188
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_61290466
Iphone Band app....

ff mee gespeelt er leuk, en met wat zoeken ook free
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  maandag 1 september 2008 @ 15:32:36 #189
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_61293543
Beste mensen,

Ik heb sinds februari 2008 een abonnement bij t-mobile met de HTC touch. Nou is dat ding niet helemaal goed en kheb liever een i-phone eigenlijk. Nou kan ik mij herinneren een artikel te hebben gelezen dat ik via een omweg toch een i-phone zou kunnen krijgen als ik mijn HTC terug opstuur. En daarmee gewoon mijn abonnement wel afmaak maar dan met een i-phone. Momenteel betaal ik ook 30 euro wat ook het starttarief van zo'n I-phoneabonnement is.
Heeft iemand dit artikel toevallig gelezen of weet iemand er meer van af hoe ik toch een i-phone kan krijgen met mijn huidige abonnement.
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  maandag 1 september 2008 @ 15:36:33 #190
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61293658
Ik weet alleen dat ze een 'Lost en Stolen' regel hebben. Jij gaat naar T-Mobile en verteld ze dat je telefoon kapot of weg is. Nadeel: Je moet dan 2 jaar (!!) bijtekenen.

Alleen bij de launch van de iPhone hebben veel mensen van deze regel gebruikt gemaakt. T-Mobile stak daar op een gegeven moment een stokje voor. Het was dus niet meer mogelijk om deze regel te treffen icm een iPhone.

Maar nu lees ik hier en daar wel weer dat er toch mensen zijn die van deze regel gebruik maken nu de iPhone volop te verkrijgen is. Ik zou, mocht je dit willen doen, T-Mobile even bellen als ik jou was omtrent de mogelijkheden.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61307419
Ik krijg mijn mail niet geverivieerd. Iemand anders?
pi_61307720
Ik bedoel, wie zijn apple store account mag ik even gebruiken? Als je dus geen betaalgegevens hebt ingevoerd..
pi_61311662
Nvm solved.
  dinsdag 2 september 2008 @ 01:22:10 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61311728
Ok.
2000 light years from home
pi_61311940
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik weet alleen dat ze een 'Lost en Stolen' regel hebben. Jij gaat naar T-Mobile en verteld ze dat je telefoon kapot of weg is. Nadeel: Je moet dan 2 jaar (!!) bijtekenen.

Alleen bij de launch van de iPhone hebben veel mensen van deze regel gebruikt gemaakt. T-Mobile stak daar op een gegeven moment een stokje voor. Het was dus niet meer mogelijk om deze regel te treffen icm een iPhone.

Maar nu lees ik hier en daar wel weer dat er toch mensen zijn die van deze regel gebruik maken nu de iPhone volop te verkrijgen is. Ik zou, mocht je dit willen doen, T-Mobile even bellen als ik jou was omtrent de mogelijkheden.
Nadeel is wel dat je pas dat Iphone abbo krijgt als je normale abbo voorbij is. Dat heb ik dus. Klant die via de Lost and Stolen procedure de Iphone hebben aangeschaft kunnen niet hun bestaande abbo omzetten naar een Iphone abbo.
pi_61312873
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:45 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Nadeel is wel dat je pas dat Iphone abbo krijgt als je normale abbo voorbij is. Dat heb ik dus. Klant die via de Lost and Stolen procedure de Iphone hebben aangeschaft kunnen niet hun bestaande abbo omzetten naar een Iphone abbo.
Kan wel hoor. Ik heb mijn abbo ook vroegtijdig om laten zetten naar i300!
PS4 online: micro_nl
pi_61317194
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:45 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

De klantenservice van T-Mobile wilde dat bij mij absoluut niet doen (heb ook verlengd via Lost & Stolen procedure). De T-Mobile shop (in Hoofddorp) daarentegen had daar helemaal geen problemen mee. Binnen 5 minuten geregeld en een kortingsbon van 30% op accessoires in de T-shop erbij. Hoezo service?

Wat betreft levertijden van de iPhone via de T-mobile klantenservice, ik heb hem (16gb zwart) vorige week dinsdag besteld en kreeg de melding dat het 3 weken zou duren. Ik had hem de donderdag daarop (2 dagen later dus) al in huis. De voorraadcrisis lijkt dus voorbij te zijn...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:28:25 #198
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61318058
Wat kan ik het beste doen als ik een iPhone wil maar nog wel een jaar aan mijn huidige abbonement bij Telfort zit? Een iPhone (3G) kopen via Marktplaats/eBay, (jailbraken) en mijn abbonement met 10 euro verhogen voor oneindig internet?
En heeft telfort wel support voor 3g?
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:49:09 #199
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61318509
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:28 schreef Banzaiaap het volgende:
Wat kan ik het beste doen als ik een iPhone wil maar nog wel een jaar aan mijn huidige abbonement bij Telfort zit? Een iPhone (3G) kopen via Marktplaats/eBay, (jailbraken) en mijn abbonement met 10 euro verhogen voor oneindig internet?
En heeft telfort wel support voor 3g?
Jailbreaken is niet hetzelfde als unlocken he.
2000 light years from home
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:11:22 #200
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61318994
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

Jailbreaken is niet hetzelfde als unlocken he.
Ik vind het ook een beetje ingewikkeld allemaal..

Edit: een 3g is dus nog niet te unlocken? Ik kan dan zeker beter een 1st gen iPhone kopen denk ik?

[ Bericht 17% gewijzigd door Banzaiaap op 02-09-2008 13:42:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')