Ik heb een aantal sites gelezen hierover. Men beweert dat je de accu niet zelf vervangen kan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:20 schreef Stinosss het volgende:
Waar lees jij dat de accu niet vervangbaar is?
Daar zeg je het zelf al. Is idd niet snel zelf te vervangen maar hij is wel vervangbaar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb een aantal sites gelezen hierover. Men beweert dat je de accu niet zelf vervangen kan.
Dat kan wel, maar dan moet je wel solderen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb een aantal sites gelezen hierover. Men beweert dat je de accu niet zelf vervangen kan.
Zitten zat handige / leuke / grappige tussen, en als je ff zoekt zijn ze ook 'gratis' te krijgen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:31 schreef TC03 het volgende:
Vind eigenlijk de apps uit de AppStore behoorlijk matig. Gebruik alleen NOS TT echt. De rest is volkomen nutteloos, en de spelletjes zuigen ook nog eens stuk voor stuk. Allemaal vinden ze het leuk om die accelerometer te gebruiken, terwijl je daar geen reet aan hebt.
Palringo en Remote heb ik al, Palringo is ook goed idd. De overige apps vind ik niet bijzonder.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:39 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Zitten zat handige / leuke / grappige tussen, en als je ff zoekt zijn ze ook 'gratis' te krijgen.
Zoals units, palringo, remote, sketches, picoli, bejeweled 2, pianist, slots, holdem, blackjack 21, asleep, facemelter
Nee, dat verwachten ze met update 2.1 op te lossen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:01 schreef arneaux het volgende:
Nog wat anders, als ik mijn contacts open duurt het echt een aantal seconden voordat ik kan scrollen, is hiervoor al een oplossing?
Officieel bij T-Mobile je telefoon unlocken? Uhuh.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef soylent het volgende:
Dan kan je net zo goed een 3G van T-mobile nemen voor twee jaar (80eur ineens, 100eur ofzo voor het officieel bij T-mobile unlocken, en de rest lekker in termijnen van 30eur/mnd afbetalen).
Dat kan echt hoor. Maar volgens mij pas na een jaar.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Officieel bij T-Mobile je telefoon unlocken? Uhuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |