Vinkje aan en uit zetten bij 'sync photos'? Dan moet je waarschijnlijk wel alle foto's er opnieuw opzetten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:57 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb ooit via iPhoto wat foto's op mn iPhone gezet, in de mapjes fotobibliotheek en een ander mapje, bij normale foto's kan je ze ook gewoon vanuit de telefoon wissen, maar deze lukt dat niet, ook de foto's in iPhoto verwijderen en dan synchroniseren werkt niet..
Hoe krijg ik deze foto's eraf?
Dat was het inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vinkje aan en uit zetten bij 'sync photos'? Dan moet je waarschijnlijk wel alle foto's er opnieuw opzetten.
Schijnt normaal te zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS heeft een piepklein scheurtje ontdekt vanuit zijn aan/uit/vergrendel-knop op zijn witte iPhone
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja..had je een andere telefoon moeten kopen he.
Ow dan ga ik binnenkort even langs bij de T-mobile shopquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:47 schreef blue_funk het volgende:
[..]
De klantenservice van T-Mobile wilde dat bij mij absoluut niet doen (heb ook verlengd via Lost & Stolen procedure). De T-Mobile shop (in Hoofddorp) daarentegen had daar helemaal geen problemen mee. Binnen 5 minuten geregeld en een kortingsbon van 30% op accessoires in de T-shop erbij. Hoezo service?
Wat betreft levertijden van de iPhone via de T-mobile klantenservice, ik heb hem (16gb zwart) vorige week dinsdag besteld en kreeg de melding dat het 3 weken zou duren. Ik had hem de donderdag daarop (2 dagen later dus) al in huis. De voorraadcrisis lijkt dus voorbij te zijn...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:11 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje ingewikkeld allemaal..
Edit: een 3g is dus nog niet te unlocken? Ik kan dan zeker beter een 1st gen iPhone kopen denk ik?
Ik dacht dat jij zo'n iPhone hater was. Wat doe je in dit topic danquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja..had je een andere telefoon moeten kopen he.
Je kan ze ook emailen. Dit vind ik een makkelijke en snelle manier voor één enkele foto.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dat was het inderdaadIk dacht dat die gewoon al aanstond, maar goed, nu zijn de foto's verdwenen.
thnx
je i300 gaat pas in nadat je huidige abo is afgelopen. Ik zit nu ook nog op mijn oude abo (met PIT gelukkig)quote:Op woensdag 3 september 2008 00:42 schreef Foppema het volgende:
Kan het zijn dat mijn i300 niet is ingegaan op het moment van kopen?
Ik verlengde met 2 jaar, had nog 4 maanden open staan (mag max 4 mnd van te voren verlengen)..
Verkoper zei dat dat per direct werd opgezet, maar heb nu al 40 euro 'extra kosten'
quote:Op woensdag 3 september 2008 07:16 schreef RHCPeter het volgende:
Je kunt kijken op iphoneclub.nl voor voorbeelden op het forum.
Lees eens terug.. een telefoontje naar T-Mobile dat je hem al eerder wil overzetten naar i300 en klaar is Kees.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
je i300 gaat pas in nadat je huidige abo is afgelopen. Ik zit nu ook nog op mijn oude abo (met PIT gelukkig)
Even inloggen op www.t-mobile.nl en kijken wat je prijsplan is?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:42 schreef Foppema het volgende:
Kan het zijn dat mijn i300 niet is ingegaan op het moment van kopen?
Ik verlengde met 2 jaar, had nog 4 maanden open staan (mag max 4 mnd van te voren verlengen)..
Verkoper zei dat dat per direct werd opgezet, maar heb nu al 40 euro 'extra kosten'
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even inloggen op www.t-mobile.nl en kijken wat je prijsplan is?
quote:Mijn abonnement
Tariefplan
i-300, 1 jaar
Startdatum contract:
16 maart 2008
(Nog) niet..quote:Op woensdag 3 september 2008 01:46 schreef Cothen het volgende:
hoe zet ik trouwens die woordcorrectie uit in Safari?
Ik wil gewoon tikfouten kunnen maken en Safari zonder hoofdletter kunnen typen.
Nou lopen de Apple-fanboys te klagen over het monopoly van Microsoft, maar de dictatuur van Apple is nog veel ergerquote:Op woensdag 3 september 2008 09:41 schreef nicomart het volgende:
(Nog) niet..
Overdrijven is ook een vak. Heb 4 jaar een paar verschillende HTC's gehad, maar iPhone loopt zeker minder vast!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nou lopen de Apple-fanboys te klagen over het monopoly van Microsoft, maar de dictatuur van Apple is nog veel erger
Wat een baggerding is het eigenlijk, hij loopt nog vaker vast dan mijn HTC die ik hiervoor had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |