Dat het niet mogelijk is wil niet zeggen dat het nutteloos is?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:11 schreef shroomer het volgende:
in de 1 seconde dat je je achtergrond ziet?
Dat dus, en dat je bijvoorbeeld geen icoontje op het scherm ziet als je het geluid (belsignaal) op stil hebt staan.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:44 schreef Onnib het volgende:
Ja zoals als je de verjaardag invult bij contacts dat die dan niet automatisch in de agenda gezet worden
Kan dat écht allemaal nietquote:Op donderdag 4 september 2008 13:59 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Dat dus, en dat je bijvoorbeeld geen icoontje op het scherm ziet als je het geluid (belsignaal) op stil hebt staan.
En dat er geen tellertje komt als je een sms aan het typen bent, zodat je weet hoeveel tekens je nog hebt. En dat je in een emailtje maar 1 foto als bijlage mee kan sturen.
Allemaal kleine dingetjes die ik eigenlijk toch wel mis!
In iCal abonneren op de Verjaardagskalender en dan syncen.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:44 schreef Onnib het volgende:
Ja zoals als je de verjaardag invult bij contacts dat die dan niet automatisch in de agenda gezet worden
Het zijn allemaal geen grote drama's of problemen, maar wel kleine dingetjes die je toch soms wel mist...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan dat écht allemaal niet![]()
Het is dus nog erger dan gedacht..
Ik ken het..heb altijd van die dingetjes bij het aanschaffen van een nieuwe telefoon. Maar dit zijn er wel érg veel..quote:Op donderdag 4 september 2008 14:28 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Het zijn allemaal geen grote drama's of problemen, maar wel kleine dingetjes die je toch soms wel mist...
Ja maar weetje, (ik weet nie of je zelf ook een iPhone hebt) maar voor de rest is het echt gewoon een toptoestel waarvan ik echt elke dag veel plezier heb. Het gebruiksgemak is geweldig, hij ziet er erg mooi uit, heeft ook heel veel functies wel... en ja... eerlijk gezegd zou ik, ondanks het missen van een aantal functies, niet meer anders willen!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ken het..heb altijd van die dingetjes bij het aanschaffen van een nieuwe telefoon. Maar dit zijn er wel érg veel..
Hopelijk voor de iPhone bezitters komt er snel een firmware update met de nodige verbeteringen.
Heb ergens gelezen (volgens mij op het T-mobile iPhone blog) dat berichten 7 dagen blijven staan, en dan automatisch verwijderd worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:11 schreef Skv het volgende:
Wat is het voor onzin dat je voicemails ineens verdwijnen? Had er vier in staan, ze zijn na een week allemaal weg ineens? Alleen eentje van gisteren is bewaard gebleven. Waarom worden die verwijderd?
Dat dus. Natuurlijk zijn er dingen die je mist, als die er niet zouden zijn zou het toestel de perfectie hebben bereikt en dat is in weze onmogelijk. En toch, afgezien van al die kleine dingen, heeft de iPhone voor mij meer de perfectie benadert dan welke andere telefoon dan ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:41 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja maar weetje, (ik weet nie of je zelf ook een iPhone hebt) maar voor de rest is het echt gewoon een toptoestel waarvan ik echt elke dag veel plezier heb. Het gebruiksgemak is geweldig, hij ziet er erg mooi uit, heeft ook heel veel functies wel... en ja... eerlijk gezegd zou ik, ondanks het missen van een aantal functies, niet meer anders willen!
Er wordt sowieso automatisch gesynct. Je kan instellen of er niets, alles, of verschillende playlists gesynct moeten worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:35 schreef ForumGek het volgende:
Ben me aan het orienteren op een nieuwe telefoon i.v.m. aflopen huidige abo (via Orange) en heb een vraag voor huidige iphone gebruikers die ook een ipod bezitten.
Als je je iphone aansluit op je pc gaat hij dan direct je hele muzieklijst op je iphone overzetten? Of kan je een 2e lijst voor je iphone maken? Want ik heb nu 24gig aan muziek op mijn ipod classic staan, maar dat past natuurlijk nooit op een iphone van 8 gig. Ik zal de iphone ook niet als mp3-speler gebruiken, alleen wel leuk om wat nummers te hebben voor ringtones.
Er is geen TomTom voor de iPhone. Je kan wel een route laten maken, maar dat komt erop neer dat je jezelf als een puntje over de kaart ziet bewegen, de kaart beweegt niet mee, ook niet als je er af gaat. En je moet handmatig doorklikken naar de volgende actie via de pijltjestoetsen. En dus in de gaten houden wanneer je daar aankomt. Je hebt dus bijna wel een bijrijder nodig voor de route. Oh en je moet wel 3G bereik hebben (dacht ik), anders laadt de kaart niet, want die staat dus niet op de iPhone. Ik hoop dan ook heeeeel hard dat er op korte termijn een TomTom(-ish) programma voor de iPhone komt.quote:Is het erg vervelend om te navigeren google maps? Ik heb nu een Nokia N73 met tomtom erop staan.
In buitenland kan je ook GPS gebruiken, alleen kaarten gaat via Google Maps en dat is via 3G (en dat is duur). Bij die N82 zullen de kaarten al opgeslagen zijn op een geheugenkaart. Als je echt graag TomTom wil gebruiken kan je beter de N82 nemen.quote:Ik twijfel eigenlijk tussen een nieuwe N82 of iphone. Op de N82 kan ik dan route66 (die maakt wel gebruik van de interne GPS ontvanger) gebruiken voor navigatie, ook in het buitenland, en dat is wel makkelijk.
Of kan je de iphone ook in het buitenland gebruiken via alleen GPS ?
Yep, net zoals bij gewone iPods.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:36 schreef ForumGek het volgende:
Maar bij de syncs in Itunes kan je aangeven welke playlist hij alleen naar de iphone synct?
En radio URL's die eindigen op m3u? Kan ik daar iets mee?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:28 schreef shroomer het volgende:
... het is wel gewoon mogelijk om aan de hand van een url elk mogelijk station toe te voegen.(Zolang die url eindigt op .pls)
Niet in dat programma, maar er is misschien wel een andere die dat wel kan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En radio URL's die eindigen op m3u? Kan ik daar iets mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |