Ja, klopt.. De mijne vliegt gemiddeld zo'n 3 a 4 keer per dag in brand. Maar het vuur is opzich goed te dovenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:49 schreef leolinedance het volgende:
Een iPhone is toch ook een iPod? DIe schijnen in brand te vliegen hoorde ik net op het nieuws
Dan ben je een heet meisjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:53 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, klopt.. De mijne vliegt gemiddeld zo'n 3 a 4 keer per dag in brand. Maar het vuur is opzich goed te doven
quote:Apple verspreidt update voor iPhone
Uitgegeven: 19 augustus 2008 11:40
Laatst gewijzigd: 19 augustus 2008 11:42
AMSTERDAM - Apple is maandagavond begonnen met de verspreiding van een softwareupdate voor de iPhone. Of die de netwerkproblemen van sommige gebruikers oplost, is onduidelijk.
Apple hult zich, zoals gewoonlijk, in stilte over de aard van de update. De nieuwe versie 2.0.2 van de software op het toestel verhelpt een aantal niet nader omschreven bugs, aldus het bedrijf.
Verbindingsproblemen
Onduidelijk is voorlopig dan ook of de nieuwe software een einde maakt aan de verbindingsproblemen die sommige gebruikers van de telefoon melden. Veel iPhonebezitters krijgen geen of instabiele verbindingen met snel mobiel internet.
De meeste gebruikers die de nieuwe versie hebben geïnstalleerd, melden geen grote veranderingen. Het meest in het oog springt de verdwijning van een functie waarmee alle applicaties op het toestel in één keer kunnen worden geüpdate.
Volgens sommige gebruikers werken onder meer het opstellen van een sms-bericht en het bladeren door het adresboek sneller.
Alom wordt aangenomen dat Apple in september een grotere update aan de software uitbrengt.
Chip
Chuq Von Rospach, een ex-medewerker van Apple, beweert op zijn weblog uit betrouwbare bronnen te hebben vernomen dat het bedrijf de oorzaak van de verbindingsproblemen inmiddels heeft ontdekt. Het zou gaan om een bug in de software op een chip in het toestel.
Apple heeft een oplossing voor de bug gereed, maar het zou de fabrikant van de chip tot ergernis van Apple nog twee tot drie maanden kosten om die update te implementeren.
Dat laatste dus... Jammer hoor... Kleine kans nog dat hij na het herstellen vanaf een reservekopie de boel weer teruggezet heeft, daar is ie inmiddels alweer even mee bezig en net op de helft... Niet vooruit te branden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
De vorige keer dat ik mijn iPhone gejailbreakt heb, heb ik de rootpartitie niet vergroot. Nu is dit op zich nog geen probleem, maar ik denk dat als ik hem iets groter maak ik problemen in de toekomst (als ik meer programmaatjes geinstalleerd heb) uit de weg kan gaan.
Kan ik nu mijn iPhone opnieuw jailbreaken, met custom firmware en dat ik dan mijn huidige geinstalleerde shit allemaal nog heb? Of moet ik dan opnieuw de hele handel installeren?
Ook niet dus, is er een manier om je filmpjes van MxTube te backuppen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat laatste dus... Jammer hoor... Kleine kans nog dat hij na het herstellen vanaf een reservekopie de boel weer teruggezet heeft, daar is ie inmiddels alweer even mee bezig en net op de helft... Niet vooruit te branden!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |