abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60948688
Tja, dat zijn dus een beetje de berichten waarom ik haper om over te stappen naar een iPhone-abonnement. Is er ergens info hoe een andere provider om dergelijke locaties omgaat met het 3G-signaal? Ik lees her en der dat het probleem eerder bij Apple dan bij T-Mobile zou liggen, maar dat kan natuurlijk ook het bekende 'wc-eend-argument zijn'.
Calmer than you are
pi_60949888
Ik ben nog steeds op zoek naar een goed beschermding. Ik heb de nare neiging om telefoons vaak op de grond te laten vallen. Oudere foons die ik had trokken dat redelijk, maar ik heb geen zin in barsten in het scherm oid.

Wat zijn aanraders qua bescherming? Ik heb geen zin om met een survivalkit-achtige telefoon rond te lopen, maar ik denk dat alleen een screenprotector niet echt veel bescherming biedt tegen vallen.. Of valt het wel mee? Heb van Brando een paar doorzichtige dingen gezien; een hardcover en een siliconending, welke er wel redelijk uitzagen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_60950141
Ik heb een sena case (senacases.com) en dan de ultraslim pouch. Super ding, en dankzij de dollar ook erg goedkoop.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60950398
Daar schuif je 'm als het ware gewoon in? Gaat dat stroef of niet? Het is irritant als je wil bellen en dat ding plakt als een gek vast aan het hoesje.

-edit- het lijkt leer oid in plaats van siliconen?
pi_60950527
Het is leer idd. En het erin schuiven gaat soepel hoor. Mijn 3G zit gewoon in het hoesje dat ik voor de 2G had, dat gaat wel ietsjes stroever maar de 3G is ook net ff wat dikker.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_60950741
En het trillen voel je nog wel, door de case heen?
pi_60950787
't Is vrij dun leer. Nou ben ik niet zo'n triller, maar ik zou zeggen dat dat niet echt een belemmering vormt.

En hey! Na een herstart van m'n iPhone heb ik opeens weer 3G!
pi_60951105
En vol bereik ook, gelijk ff testen: 621 kbit down!

Niet verkeerd met PIT+ wat in principe op 384 kbit afgekapt zou moeten zijn.
pi_60953821
Ik kan de site iphoneclub.nl niet meer bereiken. Zijn er meer mensen met dit probleem?
pi_60953932
Hier ook onbereikbaar. Ze hebben wel vaker hikjes.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:49:30 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60955317
Een iPhone is toch ook een iPod? DIe schijnen in brand te vliegen hoorde ik net op het nieuws
pi_60955425
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:49 schreef leolinedance het volgende:
Een iPhone is toch ook een iPod? DIe schijnen in brand te vliegen hoorde ik net op het nieuws
Ja, klopt.. De mijne vliegt gemiddeld zo'n 3 a 4 keer per dag in brand. Maar het vuur is opzich goed te doven
pi_60955651
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:53 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ja, klopt.. De mijne vliegt gemiddeld zo'n 3 a 4 keer per dag in brand. Maar het vuur is opzich goed te doven
Dan ben je een heet meisje lol

OT:
quote:
Apple verspreidt update voor iPhone
Uitgegeven: 19 augustus 2008 11:40
Laatst gewijzigd: 19 augustus 2008 11:42

AMSTERDAM - Apple is maandagavond begonnen met de verspreiding van een softwareupdate voor de iPhone. Of die de netwerkproblemen van sommige gebruikers oplost, is onduidelijk.

Apple hult zich, zoals gewoonlijk, in stilte over de aard van de update. De nieuwe versie 2.0.2 van de software op het toestel verhelpt een aantal niet nader omschreven bugs, aldus het bedrijf.

Verbindingsproblemen

Onduidelijk is voorlopig dan ook of de nieuwe software een einde maakt aan de verbindingsproblemen die sommige gebruikers van de telefoon melden. Veel iPhonebezitters krijgen geen of instabiele verbindingen met snel mobiel internet.

De meeste gebruikers die de nieuwe versie hebben geïnstalleerd, melden geen grote veranderingen. Het meest in het oog springt de verdwijning van een functie waarmee alle applicaties op het toestel in één keer kunnen worden geüpdate.

Volgens sommige gebruikers werken onder meer het opstellen van een sms-bericht en het bladeren door het adresboek sneller.

Alom wordt aangenomen dat Apple in september een grotere update aan de software uitbrengt.

Chip

Chuq Von Rospach, een ex-medewerker van Apple, beweert op zijn weblog uit betrouwbare bronnen te hebben vernomen dat het bedrijf de oorzaak van de verbindingsproblemen inmiddels heeft ontdekt. Het zou gaan om een bug in de software op een chip in het toestel.

Apple heeft een oplossing voor de bug gereed, maar het zou de fabrikant van de chip tot ergernis van Apple nog twee tot drie maanden kosten om die update te implementeren.

Bron
pi_60956878
Ik heb van die opplak-protectors gekocht. Vier voor 12,95 (wat ik met vier stuks moet ben ik ook nog niet uit).
Doordat het een dubbelzijdig plaksysteem is (eerst het vel met nr 1 verwijderen, dan omdraaien, op de iphone plakken, belletjes eruit strijken met plastic dingetje dat er bij zit, dan nummer 2 er af en het is klaar), was ik binnen 5 min klaar. Er zitten twee bijna onzichtbare belletjes op, maar daar moet je echt op zitten turen als het scherm niet actief is. Aanrader!
Alleen nog steeds geen beschermding voor het vallen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:16:24 #65
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60958043
De vorige keer dat ik mijn iPhone gejailbreakt heb, heb ik de rootpartitie niet vergroot. Nu is dit op zich nog geen probleem, maar ik denk dat als ik hem iets groter maak ik problemen in de toekomst (als ik meer programmaatjes geinstalleerd heb) uit de weg kan gaan.

Kan ik nu mijn iPhone opnieuw jailbreaken, met custom firmware en dat ik dan mijn huidige geinstalleerde shit allemaal nog heb? Of moet ik dan opnieuw de hele handel installeren?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:38:51 #66
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60963019
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
De vorige keer dat ik mijn iPhone gejailbreakt heb, heb ik de rootpartitie niet vergroot. Nu is dit op zich nog geen probleem, maar ik denk dat als ik hem iets groter maak ik problemen in de toekomst (als ik meer programmaatjes geinstalleerd heb) uit de weg kan gaan.

Kan ik nu mijn iPhone opnieuw jailbreaken, met custom firmware en dat ik dan mijn huidige geinstalleerde shit allemaal nog heb? Of moet ik dan opnieuw de hele handel installeren?
Dat laatste dus... Jammer hoor... Kleine kans nog dat hij na het herstellen vanaf een reservekopie de boel weer teruggezet heeft, daar is ie inmiddels alweer even mee bezig en net op de helft... Niet vooruit te branden!
pi_60967773
Ik probeer mijn Iphone te updaten via Itunes naar 2.02 maar na het downloaden geef ie een timeout. Iemand hier een oplossing voor?
pi_60967913
Nu lukt het wel opeens :S. Na vier keer. Stom gedoe...
pi_60969715
Downloaden duurt gruwelijk lang, lijkt het.. Hier al 20 minuten bezig.
pi_60972552
Updaten ging wel in 1 x goed, maar wat er nu precies gefixed is... Bereik thuis is nog net iets slechter geworden ( ) en onderweg naar en op het werk weinig verschil.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:11:16 #71
126637 Onnib
lekker dan...
pi_60973406
Update staat er op. Duurde weer lekker lang.
Heb 't gevoel dat ie wat sneller is met typen en laden van apps, maar het bereik is nog niet beter.
pi_60973454
Hier is het wel beter geworden. Alleen HTTP://mobile.fok.nl is niet meer bereikbaar voor mij. Nog iemand?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:08:01 #73
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60974544
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:38 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Dat laatste dus... Jammer hoor... Kleine kans nog dat hij na het herstellen vanaf een reservekopie de boel weer teruggezet heeft, daar is ie inmiddels alweer even mee bezig en net op de helft... Niet vooruit te branden!
Ook niet dus, is er een manier om je filmpjes van MxTube te backuppen?
pi_60976988
is weer van de partij ":D
pi_60982443
ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')