abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61165045
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:42 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Heb ik hier ook liggen. Vind het maar niks. Ding wordt zo stroef, dat je hem je broekzak in moet rammen.

Krassen op een telefoon hoort [ afbeelding ]
Eens!

Mijn Alu iPhone heeft ook een mooie kras op de achterkant van een sleutelbos.

Zo zeg ik twee dingen: (1) ik heb hem al veel langer dan jij jouw zwarte/witte heb en (2) ik gebruik hem ook veel langer.
Calmer than you are
pi_61172666
vandaag met google maps 3 uur in de auto gezeten, bij constant 3G, en ook ongeveer in 4 uur mijn baterij leeg...moet even zo'n auto lader kopen, dit schiet niet bepaald op..

Hebben hier mensen ervaring met die NES spellen, ik heb ze gevonden en gedownload, winSCP gedownload en iPhone Tunne Suit gedownload, verder lukt het me niet echt...oow trouwens ook open ssh gedownload...

Is er een stappenplan hoe dit nu werkt??
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
pi_61173498
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:13 schreef Foppema het volgende:
vandaag met google maps 3 uur in de auto gezeten, bij constant 3G, en ook ongeveer in 4 uur mijn baterij leeg...moet even zo'n auto lader kopen, dit schiet niet bepaald op..

Hebben hier mensen ervaring met die NES spellen, ik heb ze gevonden en gedownload, winSCP gedownload en iPhone Tunne Suit gedownload, verder lukt het me niet echt...oow trouwens ook open ssh gedownload...

Is er een stappenplan hoe dit nu werkt??
ja 3 uur gebruik maken van google maps inclusief gps.. Dat houdt een standaard tomtom ook niet vol.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:55:26 #154
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61173905
tvp, hoop dat de 'alverbeterende' update vroeg in september komt..
gisteren na opnieuwe ordenen van m'n springboard en het verwijderen van een aantal applicaties hem voor de 2e keer deze week moeten restoren. Hij bleef bij opstarten namelijk op het appeltje staan.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_61174202
Dat ordenen van je springboard is sowieso een hell. Als je apps update plaatst hij die icons weer doodleuk op de laatste pagina :S
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:32:37 #156
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_61174987
Wat was nou de plaats waar je gratis spelletjes/apps voor je i-phöne kon halen?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:38:06 #157
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61175142
Zet je i-phöne aan dan zie je op het scherm het icoon "App Store" en daar is het mogelijk om spelletjes/apps voor je i-phöne te verkrijgen.

Wist je dat je ook liedjes kunt downloaden? Dit kan door met de vinger op het Itunes icoontje te drukken.

Ik snap ook niet dat apple het de consument zo moeilijk heeft gemaakt. De gebruiksvriendelijkheid laat te wensen over..

[ Bericht 15% gewijzigd door shroomer op 27-08-2008 21:44:55 ]
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:45:20 #158
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_61175313
Dank je wel, je bent een ware weldoener.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_61175851
heb mijne nu een week maar visual voice mail werkt nog steeds niet? of moet je dit instellen via t-mobile.nl oid? (waar ik maar geen wachtwoord van opgestuurd krijg )
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:47:35 #160
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61177047
Dat ging bij mij automatisch.. (Ik las trouwens dat je extra moet betalen voor het gebruik van je gewone voicemail, ja dat is heel erg: . dus ik zou indien je vaak voicemail krijgt z.s.m. visual voicemail aan de praat krijgen. Enige wat ik kan bedenken is dat je eventuele bestaande abbo nog niet overgezet is naar het Iphone abbonement, gebeurde bij mij aan het eind van de maand i.v.m. verlenging. Dit kun je checken op 'mijn t-mobile'. Moet zeggen dat visual voicemail erg handig in gebruik is.
pi_61179792
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef shroomer het volgende:
tvp, hoop dat de 'alverbeterende' update vroeg in september komt..
gisteren na opnieuwe ordenen van m'n springboard en het verwijderen van een aantal applicaties hem voor de 2e keer deze week moeten restoren. Hij bleef bij opstarten namelijk op het appeltje staan.
Mazzelaar, die van mij heb ik in 24 uur 2 keer moeten restoren. Eer dat hij klaar was met de 1e keer was hij alweer vastgelopen.
Heb m'n telefoon dus ook de hele dag niet kunnen gebruiken, ik word er een beetje moedeloos van.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:44:47 #162
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61180904
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:04 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Mazzelaar, die van mij heb ik in 24 uur 2 keer moeten restoren. Eer dat hij klaar was met de 1e keer was hij alweer vastgelopen.
Heb m'n telefoon dus ook de hele dag niet kunnen gebruiken, ik word er een beetje moedeloos van.
Kijk dat restoren is dan nog niet het ergste maar dan het een halve dag duurt is intens triest.
pi_61183700
Geweldig ding zo te lezen, wat een stuk hardware/software.
pi_61183947
Die van mij is ook binnen
Alleen jammer dat er tot het weekend geen tijd voor heb om mee te spelen
So we just called him Fred too
pi_61192062
Hee, ik heb ineens bereik op mijn werk

En op de site van T-mobile stond dat ik 8 euro nogwat aan extra kosten had. Maar hoe ik die kosten heb gemaakt is me onduidelijk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61192362
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 07:35 schreef Cothen het volgende:
Die van mij is ook binnen
Alleen jammer dat er tot het weekend geen tijd voor heb om mee te spelen
Heb jij een iPhone? Jij was toch heel erg anti?
pi_61193224
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef dottinator het volgende:
Heb jij een iPhone? Jij was toch heel erg anti?

Maar sinds ik tijdens mijn vakantie heb mogen spelen met de 2G van een maat van me ben ik helemaal om
En als Hollander denk ik ook aan de knaken en de iPhone was goedkoper dan de HTC die ik eigenlijk wilde hebben.
So we just called him Fred too
pi_61197444
ik heb het goedkoopste iphone abbonement afgesloten (30 euro) maar krijg nu bericht dat ik de flex 30 abbo heb... of is dit hetzelfde?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:47:00 #169
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_61197784
Goedkoopste abo heet i150. Moet je even aan de bel trekken, anders heb je geen snel internet volgens mij.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_61203667
Heb de IceBox Pro binnen. Handig zo'n hoesje. Beter dan die rubberen dingen. Nu kan ik em zonder moeite uit mijn broekzak halen. Die oordopjes van V-Moda Vibe Duo zijn ook helemaal geweldig. Alleen irri dat de afstandsbediening een beetje hoog zit. Maar dat is niet zo heeeel erg. Binnekort dat ding maar eens jailbreaken heb gezien hoe dat eruitziet en wat je er meer mee kunt. HElemaal top .
pi_61207345
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef RHCPeter het volgende:
T-mobile dood? Zegt dat alle lijnen bezet zijn enzo
Problemen met de telefooncentrale. Hebben ze de laatste tijd wel vaker gehad.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:40:46 #173
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:29:17 #174
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61244533
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
WinPwn 2.5 is uit!
Ziet er mooi uit, maar ik wacht nog even tot 2.1 denk ik.
2000 light years from home
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:51:30 #175
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61244982
quote:
Darwinian Dude:
Many people have experienced this on the Apple forums with 2.0, 2.0.1 hasn't fixed it. I've got lots of apps, and i've restored 5 times since July 11th, and my backup only worked once. But, Mr Buzz posted the following. I'm yet to try this as it hasn't happened again, but it seems to be a way to save your data and make it boot up when frozen on the apple logo and others have reported that this works.

15-MIN SOLUTION: CONNECT TO ITUNES AND REBOOT 3 TIMES TO AVOID RESTORE
So this has happened to me more times than i can count, and I've recovered both my phones (2G + 3G) using this method. I've seen some people in this thread allude to this solution but let me just spell it out completely and hopefully this will save you a few restores on your phone.

1. Connect to iTunes via USB. Do not disconnect for rest of these steps. iTunes may appear frozen or stuck with spinning beachball....this is okay, do not Force Quit iTunes. I tried a few times w/o it being connected to iTunes and it doesn't work.
2. Once connected, hold Home + Power until screen blinks then Apple logo comes back up.
3. Wait until Apple logo dims slightly (~5 minutes or less). Do NOT reboot until the apple logo dims.
4. Hold Home + Power again until it reboots and Apple logo comes back up.
5. After 2 min or so, the phone may vibrate once or twice. Continue waiting for the full 5 min until Apple logo dims slightly. iTunes at this stage MAY recognize the phone...do not sync or do anything in iTunes.
6. Hold Home + Power for the 3rd time until it reboots. Phone may vibrate again after 2 minutes or so. Eventually you'll break into your Home screen.
Hope that helps and let me know if it does.

Apparently what causes this endless loop is that the SpringBoard crashes upon launch (over and over again) and launches CrashReporter on the phone itself. It goes into an endless loop until somehow iTunes while connected via USB triggers some sort of fix on the SpringBoard or its preferences/database.
Schijnt bij sommige mensen te helpen.

Ik ga nu denk ik voor de 3e keer deze week opnieuw restoren. Vandaag weer een moedige poging gedaan om updates van 7 programma's te installeren. Maar crash tijdens een installatie betekent voor mij brickphone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')