http://www.gaiapark.nl/index.php?id=3quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:09 schreef Fha het volgende:
Wat is dat?
Goede les dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:21 schreef Fha het volgende:
Nee daar kwam ik later vandaag dus ook achter
En ja dat is wel leukAlleen gaat het nu alleen nog maar over theoriën.. daar word je soms best duizelig van
Als het dan in het Nederlands moet, zorg ervoor dat je geen Babelfish gebruiktquote:Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: natolove29@yahoo.com
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia
email:
natolove29@yahoo.com
Idemquote:
Pics!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:35 schreef Pheno het volgende:
Victoria Silvstedt
Al geprobeerd met keukenrol en strijkijzer?quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:54 schreef DR34M3R het volgende:
Eerst eens zien of ik het kaarsvet uit de vloerbedekking kan krijgen
Arnhem ook niet oid?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al rondgekeken, maar hier niet. Alleen in Almere/Den Haag.
Niet volgens de websites van praxis, multimate, hornbach, gamma.quote:
Guestquote:
Zie het jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet volgens de websites van praxis, multimate, hornbach, gamma.
Het is soms net de veluwequote:Op zondag 17 augustus 2008 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het ja
Daar doen ze niet aan bij jou in de buurt
quote:
Uwe hoogheidquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
Die heb ik al aan:
Pinguin tot ridder geslagen in Noorwegen.
whehehehe... dat heb ik geprobeerd voor het laatste restje. Alles schoon nuquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al geprobeerd met keukenrol en strijkijzer?
En nu niet meer met de kaarsen spelen hequote:Op zondag 17 augustus 2008 10:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe... dat heb ik geprobeerd voor het laatste restje. Alles schoon nu
Ik speel er niet meequote:Op zondag 17 augustus 2008 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu niet meer met de kaarsen spelen he
Eigenlijk niet zoveel... (hoewel het verhaal van Rien Poortvliet over kabouters die door trollen door de snijbonenmolen gehaald worden vroeger wel indruk heeft gemaaktquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:22 schreef DR34M3R het volgende:
mogguh es. Wat heb jij met trollen?
quote:
Dat zeg je nu jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik speel er niet mee![]()
Ze lekten en stonden niet op een schaal...met als resultaat dat er vele druppels van het kastje afgedruipt hebben, waarschijnlijk uren aan een stuk.. Het zag er uuuiiiiiiiit! een grote dikke kaarsvetplek in het midden, met allemaal kleine spatjes eromheen. (die waren nog het makkelijkst trouwens).
Maar goed, tijd voor nieuwe kaarsen dus. Ik zag dat de AH hier er verschillende had staan, 35% korting. Morgen ff binnenwandelen.
quote:
Was het wel gezellig?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
Marc
Ik ben gaar
Ben ik eens een keer vroeg thuis...
volgens mij heb ik gisteren te veel gezopen
Ja, was mega gezelligquote:
SILENCE, I kill Youquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, was mega gezellig
En druk!!
Iedereen was ook in kerst/winter kleren gekomen
Was topsfeer...
DJ draaide Jingle Bombs
Oude grap, kut revivalhype.quote:
Ga toch op zoek naar een leopardsealquote:
En dan ga je achter een beeldscherm zitten?quote:
* LL Doet kusje opquote:
ELLOOOOOO I'm Lindsey Lohan!!quote:
Van de week nog gekekenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Doet kusje op
[..]
ELLOOOOOO I'm Lindsey Lohan!!
(en dan walter op de achtergrond: WHEHEHEHEHEHE!! )
DVD's zijn echt geweldig
Dat kan niet, door alle SILENCE kutmobieltjesreclamesquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga toch op zoek naar een leopardseal
Neppinguinquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan niet, door alle SILENCE kutmobieltjesreclames
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dan ga je achter een beeldscherm zitten?
Cumshot in eye. Nasty.quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:
Ja, ik ga toch N. Dus japans. Ik weet al wat ik wil gaan uitbeelden, maar ik snap dat kutpakket van een wintrack niet. Ik heb flexrails, maar ik kan niets met dat stukje, niet eens buigen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over Roco gesproken, ben je gisteren nog verder gekomen met de hobby?
Ik heb wintrack ook geprobeerd, maar echt makkelijk was het inderdaad niet. 3D Modeltreinen werkte wel aardig, alleen heb ik nog niet door hoe je met verschillende hoogtes kunt werken. Uiteindelijk heb ik dus gewoon de rails gepakt, en ben gewoon op de plaat gaan uitproberen. Aan de hand daarvan heb ik gekeken met wat voor rails het verbeterd zou kunnen worden, en zo is mijn uiteindelijke baan ontstaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch N. Dus japans. Ik weet al wat ik wil gaan uitbeelden, maar ik snap dat kutpakket van een wintrack niet. Ik heb flexrails, maar ik kan niets met dat stukje, niet eens buigen.
quote:
Tijd voor je middagdutje ondertussen?quote:
Nogal. Overmorgen maar de 80k gaan halenquote:
statsgeilertquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Overmorgen maar de 80k gaan halen
guestquote:
fapfapfapquote:
Ik moet overigens wat doen voor de megapulsquote:
Jij doet Whatpulse ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet overigens wat doen voor de megapuls
Pheno has been a participant since 2008-03-27 (5 months ago), and in that time has typed 1,747,913 keys, clicked 675,557 times and moved his or her mouse for 44.36 miles.quote:
JortK has been a participant since 2005-05-23 (42 months ago), and in that time has typed 10,844,323 keys, clicked 4,043,255 times and moved his or her mouse for 212.97 miles.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pheno has been a participant since 2008-03-27 (5 months ago), and in that time has typed 1,747,913 keys, clicked 675,557 times and moved his or her mouse for 44.36 miles.
Het valt nog mee, zoveel typ ik niet.
Dat zeg ik, sinds ik minder prog schiet het sowieso niet op.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:01 schreef JortK het volgende:
[..]
JortK has been a participant since 2005-05-23 (42 months ago), and in that time has typed 10,844,323 keys, clicked 4,043,255 times and moved his or her mouse for 212.97 miles.
Nee, het telt je toetsen die je hebt gebruikt. Etc. In totaal dus.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik hoor dat nu heel veel vaker, dat Whatpuls gebeuren, wat is het eigenlijk? Telt het je aanslagen ofzo per minuut ?
Theequote:
Lolquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het telt je toetsen die je hebt gebruikt. Etc. In totaal dus.
Wat is genoegquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey Marc, toevallig nog genoeg bier in huis?
Dat is niet genoeg.quote:
Dat is meer dan genoeg voor mijn doeleindenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is meer dan genoeg voor mijn doeleinden
Dat valt weer tegen danquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:24 schreef JortK het volgende:
Dan ben jij lekker goedkoop in de kroeg marc
Nu moet ik lachenquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
MacDrekquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Macdinges
Couscous hebben ze daar toch nietquote:
quote:
Wat maakt ze lekkerquote:
Gewone gehaktballetjes dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
Gehakt, paneermeel, ei, knoflook, zout en peper
dat gaat erin
Moet zeggen dat 'patatfriet' minder aantrekkelijk is dan couscous met perzik en gehaktballetjes. Maar daar moet ik het toch maar mee doen vanavondquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:34 schreef Fha het volgende:
Ik krijg er honger van..
Ik vind couscous niet lekker, maar die gehaktballetjesquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 'patatfriet' minder aantrekkelijk is dan couscous met perzik en gehaktballetjes. Maar daar moet ik het toch maar mee doen vanavond.
Je kids winnen het jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 'patatfriet' minder aantrekkelijk is dan couscous met perzik en gehaktballetjes. Maar daar moet ik het toch maar mee doen vanavond.
Couscous past daar prima bijquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind couscous niet lekker, maar die gehaktballetjes
Ja maar dat lust ik niet hahaquote:
Ik heb nog nooit couscous gegeten...quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kook niet op zondag, heb dus niets te zeggen over wat er gegeten gaat worden (en wil dat ook niet).quote:
Geen zalm, geen couscous, lust je nog wel iets?quote:
Ik vind de structuur op mn tong erg vervelend voelen hahaquote:
Welke film ga je kijken?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kook niet op zondag, heb dus niets te zeggen over wat er gegeten gaat worden (en wil dat ook niet).
Ga 's kijken of ik het geduld kan vinden een film te kijken...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind de structuur op mn tong erg vervelend voelen haha
nietusquote:
Geenquote:
Falafelballetjesquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggenquote:
Dat is alleen maar de lens, ook nog de camera gekocht voor 600 euro (body) en een flitser van 300 euroquote:
Dat is dus een ja?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat is alleen maar de lens, ook nog de camera gekocht voor 600 euro (body) en een flitser van 300 euro.
Toch vraag ik me af waarom je van Nikon bent afgestaptquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat is alleen maar de lens, ook nog de camera gekocht voor 600 euro (body) en een flitser van 300 euro.
Ghehe inderdaadquote:
It's a small world after allquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:00 schreef Klonk het volgende:
zo, ik kom dit topic met mijn aanwezigheid vervuilen
vandaag lekker gefietst, onderweg terrasje gepakt en lekker wat gegeten en gedronken, en op dat terrasje hoorde ik de taal van mijn moederland (Drents) en dan raak je zo eens aan de praat, en toen bleek dat de oudere man waarmee we zaten te praten en ik iets overeen hadden. Mijn vader heeft een tijdje voor een kliniek gewerkt voor mensen met een alcoholprobleem en die oudere man was de neef van de voorganger van mijn vader. En bij dat werk hoorde een huis (zo ging dat toen nog) en wat bleek, die man had een tijdje bij zijn oom gewoond en we hadden in hetzelfde huis gewoond, en niet alleen dat we hadden in dezelfde slaapkamer geslapen
(op verschillende tijden dan wel)
Wauwquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:00 schreef Klonk het volgende:
zo, ik kom dit topic met mijn aanwezigheid vervuilen
vandaag lekker gefietst, onderweg terrasje gepakt en lekker wat gegeten en gedronken, en op dat terrasje hoorde ik de taal van mijn moederland (Drents) en dan raak je zo eens aan de praat, en toen bleek dat de oudere man waarmee we zaten te praten en ik iets overeen hadden. Mijn vader heeft een tijdje voor een kliniek gewerkt voor mensen met een alcoholprobleem en die oudere man was de neef van de voorganger van mijn vader. En bij dat werk hoorde een huis (zo ging dat toen nog) en wat bleek, die man had een tijdje bij zijn oom gewoond en we hadden in hetzelfde huis gewoond, en niet alleen dat we hadden in dezelfde slaapkamer geslapen
(op verschillende tijden dan wel)
Hier nietquote:
op zulk soort bizarre moment is dat het eerste wat je denkt, en je weet ook gelijk zeker dat toeval bestaat want zelfs de meest handige god zou dit nog niet voor elkaar hebben gekregenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Klein he de wereldbol waar we op leven
Geen toeval.. celestijnsquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
op zulk soort bizarre moment is dat het eerste wat je denkt, en je weet ook gelijk zeker dat toeval bestaat want zelfs de meest handige god zou dit nog niet voor elkaar hebben gekregen
Da's lomp...quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:51 schreef Fha het volgende:
Auauauau ik stoot mn kleine teen tegen de drempel![]()
Ik struikelde over de katquote:
Net zoals die donderdag in februari, toen ik een andere treinroute moest nemen omdat een vrachtwagen dacht dat een spoorviaduct wel zou wijken voor zijn te hoge voertuig. Omdat mijn fiets bij een ander station stond, moest ik terug ook via de andere route. Een collega reisde mee en in plaats van de eerste de beste wagon, wat ik altijd doe, gingen we op zijn advies halverwege zitten. Een station verder stond daar ineens een neef van me naast me, die ik al ruim 15 jaar niet had gezien... al vind ik het teveel toevalligheden bij elkaar die tot die ontmoeting hebben geleid, om te geloven dat het echt toeval wasquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
op zulk soort bizarre moment is dat het eerste wat je denkt, en je weet ook gelijk zeker dat toeval bestaat want zelfs de meest handige god zou dit nog niet voor elkaar hebben gekregen
Ik woon tegenwoordig in Deventer. Maar jij ging toch weg?quote:
Ik niet, Martquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig in Deventer. Maar jij ging toch weg?![]()
Oh sorryquote:
Ik zit er ook op te wachten jaquote:
--> KLBquote:
oh.. had je daar ook al gezocht.quote:
Ik heb geen kloonquote:
quote:
Hoiquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi ^^
Thxquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:34 schreef Fha het volgende:
Smakelijk!
Aardappelwafeltjes, rode kool en zalm. Niet echt een super combi, maar het moest even snelquote:
Eten is eten hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aardappelwafeltjes, rode kool en zalm. Niet echt een super combi, maar het moest even snel
Och, je hebt het tegen iemand die van de bbq-leftovers macaroni maakt voor de dag daarop hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aardappelwafeltjes, rode kool en zalm. Niet echt een super combi, maar het moest even snel
kan toch ook prima daar macaroni van makenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, je hebt het tegen iemand die van de bbq-leftovers macaroni maakt voor de dag daarop hoor
Lekker!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, je hebt het tegen iemand die van de bbq-leftovers macaroni maakt voor de dag daarop hoor
Pilletjes er wel in doen hequote:Op zondag 17 augustus 2008 20:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat mijn hoesten niet weg wil gaan...
quote:
komt spuitelf ook nog ff langsquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar zijn jullie al aardig mee bezig!
Ja, ik was even weg bij de pc... en het zou trouwens helemaal wat zijn als Muck zelf nog even kwam muckenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |