http://www.gaiapark.nl/index.php?id=3quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:09 schreef Fha het volgende:
Wat is dat?
Goede les dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:21 schreef Fha het volgende:
Nee daar kwam ik later vandaag dus ook achter
En ja dat is wel leukAlleen gaat het nu alleen nog maar over theoriën.. daar word je soms best duizelig van
Als het dan in het Nederlands moet, zorg ervoor dat je geen Babelfish gebruiktquote:Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: natolove29@yahoo.com
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia
email:
natolove29@yahoo.com
Idemquote:
Pics!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:35 schreef Pheno het volgende:
Victoria Silvstedt
Al geprobeerd met keukenrol en strijkijzer?quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:54 schreef DR34M3R het volgende:
Eerst eens zien of ik het kaarsvet uit de vloerbedekking kan krijgen
Arnhem ook niet oid?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al rondgekeken, maar hier niet. Alleen in Almere/Den Haag.
Niet volgens de websites van praxis, multimate, hornbach, gamma.quote:
Guestquote:
Zie het jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet volgens de websites van praxis, multimate, hornbach, gamma.
Het is soms net de veluwequote:Op zondag 17 augustus 2008 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het ja
Daar doen ze niet aan bij jou in de buurt
quote:
Uwe hoogheidquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
Die heb ik al aan:
Pinguin tot ridder geslagen in Noorwegen.
whehehehe... dat heb ik geprobeerd voor het laatste restje. Alles schoon nuquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al geprobeerd met keukenrol en strijkijzer?
En nu niet meer met de kaarsen spelen hequote:Op zondag 17 augustus 2008 10:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe... dat heb ik geprobeerd voor het laatste restje. Alles schoon nu
Ik speel er niet meequote:Op zondag 17 augustus 2008 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu niet meer met de kaarsen spelen he
Eigenlijk niet zoveel... (hoewel het verhaal van Rien Poortvliet over kabouters die door trollen door de snijbonenmolen gehaald worden vroeger wel indruk heeft gemaaktquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:22 schreef DR34M3R het volgende:
mogguh es. Wat heb jij met trollen?
quote:
Dat zeg je nu jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik speel er niet mee![]()
Ze lekten en stonden niet op een schaal...met als resultaat dat er vele druppels van het kastje afgedruipt hebben, waarschijnlijk uren aan een stuk.. Het zag er uuuiiiiiiiit! een grote dikke kaarsvetplek in het midden, met allemaal kleine spatjes eromheen. (die waren nog het makkelijkst trouwens).
Maar goed, tijd voor nieuwe kaarsen dus. Ik zag dat de AH hier er verschillende had staan, 35% korting. Morgen ff binnenwandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |