Couscous past daar prima bijquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind couscous niet lekker, maar die gehaktballetjes
Ja maar dat lust ik niet hahaquote:
Ik heb nog nooit couscous gegeten...quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kook niet op zondag, heb dus niets te zeggen over wat er gegeten gaat worden (en wil dat ook niet).quote:
Geen zalm, geen couscous, lust je nog wel iets?quote:
Ik vind de structuur op mn tong erg vervelend voelen hahaquote:
Welke film ga je kijken?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kook niet op zondag, heb dus niets te zeggen over wat er gegeten gaat worden (en wil dat ook niet).
Ga 's kijken of ik het geduld kan vinden een film te kijken...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind de structuur op mn tong erg vervelend voelen haha
nietusquote:
Geenquote:
Falafelballetjesquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggenquote:
Dat is alleen maar de lens, ook nog de camera gekocht voor 600 euro (body) en een flitser van 300 euroquote:
Dat is dus een ja?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat is alleen maar de lens, ook nog de camera gekocht voor 600 euro (body) en een flitser van 300 euro.
Toch vraag ik me af waarom je van Nikon bent afgestaptquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat is alleen maar de lens, ook nog de camera gekocht voor 600 euro (body) en een flitser van 300 euro.
Ghehe inderdaadquote:
It's a small world after allquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:00 schreef Klonk het volgende:
zo, ik kom dit topic met mijn aanwezigheid vervuilen
vandaag lekker gefietst, onderweg terrasje gepakt en lekker wat gegeten en gedronken, en op dat terrasje hoorde ik de taal van mijn moederland (Drents) en dan raak je zo eens aan de praat, en toen bleek dat de oudere man waarmee we zaten te praten en ik iets overeen hadden. Mijn vader heeft een tijdje voor een kliniek gewerkt voor mensen met een alcoholprobleem en die oudere man was de neef van de voorganger van mijn vader. En bij dat werk hoorde een huis (zo ging dat toen nog) en wat bleek, die man had een tijdje bij zijn oom gewoond en we hadden in hetzelfde huis gewoond, en niet alleen dat we hadden in dezelfde slaapkamer geslapen
(op verschillende tijden dan wel)
Wauwquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:00 schreef Klonk het volgende:
zo, ik kom dit topic met mijn aanwezigheid vervuilen
vandaag lekker gefietst, onderweg terrasje gepakt en lekker wat gegeten en gedronken, en op dat terrasje hoorde ik de taal van mijn moederland (Drents) en dan raak je zo eens aan de praat, en toen bleek dat de oudere man waarmee we zaten te praten en ik iets overeen hadden. Mijn vader heeft een tijdje voor een kliniek gewerkt voor mensen met een alcoholprobleem en die oudere man was de neef van de voorganger van mijn vader. En bij dat werk hoorde een huis (zo ging dat toen nog) en wat bleek, die man had een tijdje bij zijn oom gewoond en we hadden in hetzelfde huis gewoond, en niet alleen dat we hadden in dezelfde slaapkamer geslapen
(op verschillende tijden dan wel)
Hier nietquote:
op zulk soort bizarre moment is dat het eerste wat je denkt, en je weet ook gelijk zeker dat toeval bestaat want zelfs de meest handige god zou dit nog niet voor elkaar hebben gekregenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Klein he de wereldbol waar we op leven
Geen toeval.. celestijnsquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
op zulk soort bizarre moment is dat het eerste wat je denkt, en je weet ook gelijk zeker dat toeval bestaat want zelfs de meest handige god zou dit nog niet voor elkaar hebben gekregen
Da's lomp...quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:51 schreef Fha het volgende:
Auauauau ik stoot mn kleine teen tegen de drempel![]()
Ik struikelde over de katquote:
Net zoals die donderdag in februari, toen ik een andere treinroute moest nemen omdat een vrachtwagen dacht dat een spoorviaduct wel zou wijken voor zijn te hoge voertuig. Omdat mijn fiets bij een ander station stond, moest ik terug ook via de andere route. Een collega reisde mee en in plaats van de eerste de beste wagon, wat ik altijd doe, gingen we op zijn advies halverwege zitten. Een station verder stond daar ineens een neef van me naast me, die ik al ruim 15 jaar niet had gezien... al vind ik het teveel toevalligheden bij elkaar die tot die ontmoeting hebben geleid, om te geloven dat het echt toeval wasquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
op zulk soort bizarre moment is dat het eerste wat je denkt, en je weet ook gelijk zeker dat toeval bestaat want zelfs de meest handige god zou dit nog niet voor elkaar hebben gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |