Jawel, ik besef me ook dat ze pas vanmiddag zijn geland in Spanje, en dat het tempratuur behoorlijk warm is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
heel het nieuwe Ajax valt nog tegen. maar goed, geeft het alsjeblieft wat tijd.

Neequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nederland - Argentinië de 1e helft gezien?
 .
. 

!e helft slecht, 2e helft best aardigquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef Rumille het volgende:
Hoe spelen ze?

quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef leonnekes het volgende:
kant de tt niet veranderd in woorden van: Waar Van Basten te veel vertrouwen krijgt van de fans of zo?

Best aardig? Ik vind eht nog steeds matig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:21 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
!e helft slecht, 2e helft best aardig

Justin.tvquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:20 schreef GGMM het volgende:
Niet dus, misleidende chat.

Dat valt toch ook wel mee? Er zijn er zelfs die hem voor het gerecht willen brengenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef leonnekes het volgende:
kant de tt niet veranderd in woorden van: Waar Van Basten te veel vertrouwen krijgt van de fans of zo?

als ze volgens het spelbeeld Argentinie-Nederland spelen, dan moet Murcia met 2-1 winnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:21 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
!e helft slecht, 2e helft best aardig

die is na dit seizoen onhoudbaar ben ik bang
  die is na dit seizoen onhoudbaar ben ik bang

Ach, is beter dan niks, ga geen sport1 kanaal aanschaffen voor 2 wedstrijden per jaar die ik nu via stream moet kijken.quote:

Nog even en voetbal wordt big businessquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:22 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel mee? Er zijn er zelfs die hem voor het gerecht willen brengen

Ja zeker, van Sunderland.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:23 schreef TornadoDK het volgende:
Hebben we eigenlijk al van een profclub gewonnen??
Suarez helddie is na dit seizoen onhoudbaar ben ik bang

Nee jij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef leonnekes het volgende:
Weten jullie eigelijk waarom Aissati op de bank zit?

Ben ook niet actief aan het kijken dus ik kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Best aardig? Ik vind eht nog steeds matig.

Hij is toch jarig?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef leonnekes het volgende:

Schijnt dat hij tijdens de vlucht richting Spanje een scheetkussen op Marco's stoel heeft gelegd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef leonnekes het volgende:

Als hij erop gaat staan krijgt hij straf van z'n moeder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef leonnekes het volgende:

Liverpool won vandaag maar met 1-0 van hun. Dus we hebben goede zaken gedaan!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
klopt ja dacht even dat het gelijkspel was.

O ik hoorde dat hij jeukpoeder in de nek van Marco had gestrooid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:27 schreef Pritt het volgende:
[..]
Schijnt dat hij tijdens de vlucht richting Spanje een scheetkussen op Marco's stoel heeft gelegd.

quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:30 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Och.. ja natuurlijk dat ben ik helemaal vergeten, dat had ik eigenlijk wel moeten weten.
 ik loop achter sorry
 ik loop achter sorry

Tegen Arsenal speelde we heel goed, zou me niet zo veel zorgen maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:46 schreef wolferl het volgende:
Ik ga me best zorgen maken als we zo aan de start van de competitie gaan beginnen..

quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef woooohaa het volgende:
Nou, Huntelaar. Zorg dat je voor 31 augustus onder de pannen bent bij een grote club. Dit Ajax gaat het niet worden zo...

Hopelijk wordt het beter als Vertonghen & Vermaelen terugzijn!
 Hopelijk wordt het beter als Vertonghen & Vermaelen terugzijn!  

Nee, typische voorbereidingswedstrijd waar je geen waarde aan moet hechten.quote:

Aah inderdaad duidelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:59 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nee, typische voorbereidingswedstrijd waar je geen waarde aan moet hechten.
Waarschijnlijk looplijnen oefenen enzo, dat gaat ten koste van het spel.

Ik vind dat Ajax minstens 1 maar eigenlijk dat ze nog 2 verdedegers moeten gaan halen, dat ik zag bij de tegen doelpunten dat de verdedegers niet goed genoeg van kwaliteit zijn. Als je kampioen wil worden moet je desnoods 8 miljoen voor een verdedeger gaan betalen, anders kan het nog negatief gaan uit pakken dit seizoen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:57 schreef Daniane het volgende:
Ah balen.Hopelijk wordt het beter als Vertonghen & Vermaelen terugzijn!

Vindt jij dat ja? Denk je nou echt dat je daarin de enige bent, en dat wij daarover hier op Fok! ook al niet drie maanden lopen te zeiken?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:02 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax minstens 1 maar eigenlijk dat ze nog 2 verdedegers moeten gaan halen, dat ik zag bij de tegen doelpunten dat de verdedegers niet goed genoeg van kwaliteit zijn. Als je kampioen wil worden moet je desnoods 8 miljoen voor een verdedeger gaan betalen, anders kan het nog negatief gaan uit pakken dit seizoen.

. Niets gemist? Of juist wel?
. Niets gemist? Of juist wel?

quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Angstgegner het volgende:
Gaat lekker jongens met jullie helden. Wielaert is nog steeds te koop voor een miljoen of tien.. Het wordt tijd dat Huntelaar zijn conclusies trekt. Wat moet hij nog bij dit wanhopige zootje?

quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Angstgegner het volgende:
Gaat lekker jongens met jullie helden. Wielaert is nog steeds te koop voor een miljoen of tien.. Het wordt tijd dat Huntelaar zijn conclusies trekt. Wat moet hij nog bij dit wanhopige zootje?

FC Twente - UD Alméria (Spa) 0-1quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Angstgegner het volgende:

Inderdaad. Het hele "je moet er geen waarde aan hechten"begint een beetje ongeloofwaardig te worden. Ze moeten nu toch wel een keer gaan overtuigen..Het komt allemaal wel dicht bij nu.quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:23 schreef steeze het volgende:
Het blijft een oefenduel, maar dan nog.

Gelukkig hebben wij de eerste wedstrijd van het jaar die er om gaat niet met 0-2 verloren.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Angstgegner het volgende:

Ik zal het idd niet zeggenquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Inderdaad. Het hele "je moet er geen waarde aan hechten"begint een beetje ongeloofwaardig te worden. Ze moeten nu toch wel een keer gaan overtuigen..Het komt allemaal wel dicht bij nu.
 . Maar komop zeg dit gaat echt nergens over, het was niet zo goed te volgen allemaal maar wat ik kon zien was weer niet best.
. Maar komop zeg dit gaat echt nergens over, het was niet zo goed te volgen allemaal maar wat ik kon zien was weer niet best.  .
.

Nu sluit een goede voorbereiding natuurlijk ook niet uit dat je kampioen wordt he. Het is niet het een of het ander..quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Beter een slechte generale en kampioen, dan al die nietszeggende oefenpotjes winnen en tweede worden.

Met andere woorden een voorbereiding zegt zo goed als niks. Hoevaak wonnen we die JC schaal van PSV en werden we 2e achter ze?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nu sluit een goede voorbereiding natuurlijk ook niet uit dat je kampioen wordt he. Het is niet het een of het ander..

Willem IIquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:43 schreef Silaz het volgende:
Tegen wie is de volgende oefenpot eigenlijk?

Nee je hebt een chick dat is wat andersquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:39 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat die wedstrijd vanavond pas was
 .
.quote:Ajacied Thomas Vermaelen moet aanstaande dinsdag vanaf de tribune toekijken hoe het olympisch elftal van België speelt tegen dat van Kameroen in de halve finale van de Olympische Spelen. De verdediger pakte al snel in de kwartfinale tegen Italië een rode kaart, waardoor hij een strafschop voor de Italianen veroorzakte. Deze werd benut door de Italianen, maar de Belgen wisten uiteindelijk een 2-3 overwinning te boeken op de Azzuri. Dit mede door twee doelpunten van AZ'er Moussa Dembélé.
"Ik zit met een dubbel gevoel", zo trapt Vermaelen af tegenover het Belgische Sporza. "Ik ben heel blij dat de ploeg met tien man toch de klus geklaard heeft, maar ik mis wel de halve finale."
"Ik ga niet moeilijk doen over die kaart. Ik heb de beelden gezien: er was contact, de scheidsrechter kon de bal zeker op de stip leggen. Daarna heb ik trots naar de ploeg gekeken. Ik was verbaasd toen ik plaatsnam in de tribunes en er 1-2 op het scorebord stond. Sowieso volgt er nog een wedstrijd voor mij, hopelijk de finale. Ik ben in ieder geval dinsdag supporter van België."

Marco heeft toch vaak genoeg als bondscoach op de tribune gezeten om te kijken, dit moet toch niet nieuw voor hem zijn, althans voor mij is dit het standaard Ajax van de afgelopen jaren.quote:Er werd geen duel gewonnen, de concentratie was er niet en er werd niet omgeschakeld.

Hebben we eindelijk een goed aankoopbeleid kom je aan met Ruud Knolquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax kan beter ruud knol kopen. Die wil graag terug naar Nederland. Verder een goeie linksback want Vertonghen is echt een zwaar goede middenvelder. Die hoort daar echt te spelen dit seizoen.

Je kunt beter een verdediger kopen in het buitenland en dan stuur je hem meteen door naar de nonnen in Noord-Brabant en een week later kunnen ze vloeilend Nederlands, dus dat is het probleem niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haha ze zoeken toch een nederlandse verdediger. Die jongen is een echte leider en een goede verdediger. Verder kost hij niet zo gek veel. Het is zeker het proberen waard.

quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Twente wordt kampioen dit jaar Waar zie je mij dit beweren, maar ik heb nieuws voor je, jullie worden het absoluut niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie je mij dit beweren, maar ik heb nieuws voor je, jullie worden het absoluut niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Douglas en Wielaert voor 2 van onze afdankers zou ideaal zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:00 schreef Triptamine het volgende:
Marco, als je meeleest. Koop a.u.b. Wielaert van Twente.

Colin, die zou nog niet eens in het tweede elftal van mijn amateurclub Spakenburg in de basis staan. Lul niet zo dom joh.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Marco, doe het voor 2.1 miljoen euro en Colin aub!

Want Twente is beter dan Spakenburg? Lul niet zo dom johquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:03 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Colin, die zou nog niet eens in het tweede elftal van mijn amateurclub Spakenburg in de basis staan. Lul niet zo dom joh.

Colin is van het niveau Denneboom. Dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:03 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Colin, die zou nog niet eens in het tweede elftal van mijn amateurclub Spakenburg in de basis staan. Lul niet zo dom joh.

Doen ze N'Kufo er ook even bij... kan mooi bij Ajax uit de voeten in een Urzaiz-rol.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Douglas en Wielaert voor 2 van onze afdankers zou ideaal zijn

! En dat trainingspak zeg
! En dat trainingspak zeg   !
! .
.

Ik ga nu even swifferen, sjonge jonge wat een onzin en aantijgingen en gezeur lees ik zo al. Kinderachtig gedrag.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja leuk Houniet. Maar doe je werk eens. Ingrijpen met die hap!

daarom, als ze dan toch zo nodig kut moeten spelen, dan maar in oefenpotjesquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het was niet best gisteren hoorde ik? Ach, het is nog maar oefenen.

je moet wel kopers vinden natuurlijk.... iemand met zo'n salaris zal niet buitengewoon aantrekkelijk zijn...quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:39 schreef TheJanitor het volgende:
Wanneer dumpen we al die slechte spelers nou eens.. nu begint de tijd toch wel te dringen. Je moet er toch niet aan denken dat straks Luque echt voor 2mil per jaar in het 2de balt

Das mijn punt ook. Toch is het vreemd dat er ook totaal geen geruchten zijn over de spelers die wegmoeten. En verontrustend. Als we ze nu dumpen scheelt dat toch al gauw 11miljoen in 3 jaar tijd. Plus misschien nog enkele tonnen transfergeldquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
je moet wel kopers vinden natuurlijk.... iemand met zo'n salaris zal niet buitengewoon aantrekkelijk zijn...

, anyway.. vrij weinig gebeurd qua Ajax-nieuws volgens mij? Oefenwedstrijden zijn kut, maar zeggen nog vrij weinig. Als ze er in de competitie maar staan.
 , anyway.. vrij weinig gebeurd qua Ajax-nieuws volgens mij? Oefenwedstrijden zijn kut, maar zeggen nog vrij weinig. Als ze er in de competitie maar staan.

Slecht gemaakt filmpje, erg matig spuitwerk en ze zingen vals als de hel.quote:

omdat het pillenslikkende paupers zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:07 schreef toma het volgende:
[..]
waarom moet daar altijd zo'n dom hardcore deuntje onder
Lijkt het dan stoerder ofzo?

Ja man , zelfs de Graafschap is beter dan Ajax ,want zij winnelmet 3-1 van Espanyol , wordt nacompetitie voor Ajax denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
Het is alweer crisis, geloof ik? Al die reacties zo links en rechts.

Niet geblesseerd maar oververmoeid.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:34 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Sportbladet zal Lindgren wederom geen debuut maken in het nationale team van Zweden. Hij is geblesseerd. Ishizaki zal zijn plaats innemen.
http://www.aftonbladet.se(...)et/article3120747.ab

Jezelf dan nog hooligan durven noemen ook.. Als Ajax supporters zoiets zouden doen zou ik me kapot schamen
 Jezelf dan nog hooligan durven noemen ook.. Als Ajax supporters zoiets zouden doen zou ik me kapot schamen

er zijn ongetwijfeld voldoende Feyenoord supporters die zich hier ook gewoon voor schamen. Zoveel verschil zit er niet in alle supportersgroepen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:26 schreef denthemen het volgende:
whahahahahahaha dat filmpje met dat supporters honkJezelf dan nog hooligan durven noemen ook.. Als Ajax supporters zoiets zouden doen zou ik me kapot schamen

Dat snap ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
er zijn ongetwijfeld voldoende Feyenoord supporters die zich hier ook gewoon voor schamen. Zoveel verschil zit er niet in alle supportersgroepen.

Mooi zo.quote:'United betaalt 32 miljoen voor Berbatov'
De transfer van Dimitar Berbatov naar Manchester United lijkt komende week al rond te komen. De spits van Tottenham Hotspur levert zijn ploeg naar verluidt 32 miljoen euro op.
Zaterdag werd de Bulgaar tijdens het Premier League-duel bij Middlesbrough een uur lang op de bank gehouden. Of dat verband houdt met de aanstaande overgang van Berbatov lijkt enigszins zeker. Volgens The Daily Mirror is de aanvaller één dezer dagen van The Red Devils.
De ploeg van coach Sir Alex Ferguson wil toeslaan nu de FA heeft besloten om het bezwaarschrift van Tottenham voorlopig te laten rusten. De Londense ploeg tekende beroep aan bij de Engelse voetbalbond nadat United de international zonder toestemming zou hebben bendaderd.

Die kans zit er dik in gezien de defensie van Feyenoord en de aanval van Ajax.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat snap ik
Overigens zou het wel mooi zijn om het D Day doek omhoog te houden in de Kuip als Ajax (wéér) wint

Dat is tenminste één iets dat goed is aan het filmpjequote:Op zondag 17 augustus 2008 19:07 schreef toma het volgende:
[..]
waarom moet daar altijd zo'n dom hardcore deuntje onder
Lijkt het dan stoerder ofzo?

ado is eerder al langsgeweest.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is tenminste één iets dat goed is aan het filmpje
Maar eerst werd gezegd dat Ado het had gedaan

ik geef psv weer net zoveel kans dit seizoen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
ado is eerder al langsgeweest.
Wel mooi om te zien natuurlijk, al die angst zo vroeg in het seizoen. Ajax gaat eindelijk weer eens kampioen worden. En in den haag en rotterdam weten ze dat ook al!!

Dit ging niet over de open dag?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
ado is eerder al langsgeweest.
Wel mooi om te zien natuurlijk, al die angst zo vroeg in het seizoen. Ajax gaat eindelijk weer eens kampioen worden. En in den haag en rotterdam weten ze dat ook al!!

ja maar die gekke trainer daar wil Klaas erbij hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:25 schreef patrickt37 het volgende:
Real heeft ook geen spits nodig, gezien RvN er weer vrolijk op los scoorde.

KJH heeft altijd gezegd te willen vertrekken naar een Europese topclub, waar hij zeker is van een basisplaats.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef toma het volgende:
[..]
ja maar die gekke trainer daar wil Klaas erbij hebben.

Die zal hij niet zo snel vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
KJH heeft altijd gezegd te willen vertrekken naar een Europese topclub, waar hij zeker is van een basisplaats. Daarbij komt ook nog dat hij de Engelse competitie prefereert.

op MOTD ging het gerucht dat ze voor Pavyluchenko of Arshavin gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:37 schreef Radegast het volgende:
Mocht de transfer van Berbatov naar Manchester doorgaan deze week, dan kan Danny een telefoontje uit Londen verwachten denk ik.

Die bedoelde ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
op MOTD ging het gerucht dat ze voor Pavyluchenko of Arshavin gaan.

quote:Tottenham Hotspur is afgehaakt in de strijd om het binnenhalen van Andrei Arshavin. De Engelsen zouden volgens eerdere Russische berichten dichtbij een akkoord zijn met werkgever Zenit Sint-Petersburg na een reducering van de vraagprijs, maar de Spurs vinden het bedrag volgens de BBC alsnog te gortig en stoppen de onderhandelingen.

Klaas Jan wil niet de overstap maken naar een eeuwige subtopper.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:37 schreef Radegast het volgende:
Mocht de transfer van Berbatov naar Manchester doorgaan deze week, dan kan Danny een telefoontje uit Londen verwachten denk ik.

Ik las dat Vermaelen zijn team nog wilde aan moedigen. Dat lijkt me geen optie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:43 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax wil Vermaelen snel terughalen
Geschreven op maandag, 18 augustus om 08:14
Ajax wacht vol belangstelling op de uitspraak van de tuchtcommissie op de Olympische Spelen in Peking. Thomas Vermaelen kreeg in de kwartfinale tussen België en Italië (3-2) een rode kaart en lijkt verdere deelname te kunnen vergeten. "Als hij een schorsing van twee duels krijgt, kan hij niet meer in actie komen en zien we hem het liefst zo snel mogelijk terugkeren”, vertelt algemeen directeur Henri van der Aat maandag in De Telegraaf. "Daar zullen we dan met Thomas over praten."
Na achttien minuten spelen in het kwartfinaleduel hield Vermaelen de doorgebroken Robert Acquafresca vast binnen het strafschopgebied en kreeg daarvoor de rode kaart. Dinsdag treden de Jonge Duivels in de halve finale aan tegen Nigeria. In de andere halve finale staat de beladen ontmoeting tussen Argentinië en Brazilië op het programma.

, maar als MvB hem terug wil hebben perse denk ik niet dat hij er erg moeilijk over moet gaan doen ook
, maar als MvB hem terug wil hebben perse denk ik niet dat hij er erg moeilijk over moet gaan doen ook  .
.

.
.

Dat dus! Wat heb je dr aan als hij daar blijft?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:06 schreef toma het volgende:
Als hij ook voor de finale geschorst is lijkt het me meer dan logisch dat ie zo snel mogelijk terug komt.

Laat hem lekker bij de ploeg blijven, België zal misschien nooit meer een halve finale bereiken van een groot toernooi.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat dus! Wat heb je dr aan als hij daar blijft?

Hij zal wel erg vrolijk terugkeren dan ja. België komt misschien op het podium en Vermaelen zit zich te verbijten in Amsterdam. Laat hem gewoon nog even een weekje daarblijven joh.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat dus! Wat heb je dr aan als hij daar blijft?

Heb je een punt idd!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem lekker bij de ploeg blijven, België zal misschien nooit meer een halve finale bereiken van een groot toernooi.
 )! Weten wat je aan elkaar hebt e.d.
)! Weten wat je aan elkaar hebt e.d.

Ja dat is natuurlijk ook weer zo. Ik had er niet aan gedacht dat wanneer ze de finale niet zouden halen er nog een duel gespeeld gaat worden voor het brons.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:34 schreef Suijk het volgende:
Idd. En dan winnen ze straks een medaille, daar heeft hij toch ook zijn aandeel in geleverd.

Iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal wel erg vrolijk terugkeren dan ja. België komt misschien op het podium en Vermaelen zit zich te verbijten in Amsterdam. Laat hem gewoon nog even een weekje daarblijven joh.

Verstandigquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:24 schreef patrickt37 het volgende:
Lindgren waakt voor overbelasting en meldt zich af
Geschreven op maandag, 18 augustus om 11:07
Rasmus Lindgren blijft deze week gewoon in Amsterdam. De middenvelder van Ajax heeft zich maandag bij bondscoach Lars Lagerbäck afgemeld voor de vriendschappelijke interland van Zweden tegen Frankrijk, aanstaande woensdag.
Lindgren waakt voor overbelasting en wil zo fit mogelijk beginnen aan de start van het nieuwe seizoen. Lagerbäck heeft inmiddels Stefan Ishizaki van IF Elfsborg opgeroepen als vervanger. Het duel in Göteborg staat onder leiding van Eric Braamhaar. Trainer Marco van Basten traint deze week met een uitgedunde selectie. Acht selectiespelers zijn er de komende dagen niet bij op het trainingsveld: Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Maarten Stekelenburg, Klaas-Jan Huntelaar, George Ogararu, Luis Suárez, Bruno Silva en Dennis Rommedahl.

Denk dat voor Huntelaar ook nog wel iets meer telt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
/care geld is all that matters.

http://www.markthisdate.c(...)_2008_2009_6473.htmlquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef Billie80 het volgende:
Ik heb nog een tip voor mensen die het speelschema van Ajax makkelijk in hun digitale agenda willen hebben. Dat kan bij een website, flogs.nl geloof ik. Met 1 druk op de knop heb je het speelschema met wedstrijden en tijden voor het hele seizoen in je agenda staan. Echt super handig. Ook van andere sporten en clubs is het mogelijk..

Handig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
http://www.markthisdate.c(...)_2008_2009_6473.html

GMT +1.00 kiezen.quote:

Aldus foksport. njaa kan je nog wel een paar mil voor vangen denk?quote:Ajax-speler Kennedy Bakircioglü heeft volgens SkySports over belangstelling niet te klagen.
De 27-jarige Zweed is onder Marco van Basten niet langer nodig bij Ajax en mag de Amsterdammers dan ook verlaten.
Bakircioglü kwam vorige zomer over van FC Twente en begon sterk in Amsterdam. Na het vertrek van Henk ten Cate en divers blessureleed raakte de international uit beeld bij de hoofdstedelingen.
Van Basten ziet het helemaal niet zitten in de rechtsbuiten, die dan ook mag vertrekken bij Ajax. Volgens SkySports hebben diverse clubs uit de Premier League interesse in Bakircioglü, die ook zou worden gevolgd door enkele Spaanse clubs.

Plus het feit dat, als hij redelijk presteert, hij binnen no-time alsnog promotie maakt naar Manchester of Arsenal.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spelen in de grootste competitie bij een ambitieus team dat bezig is te verjongen om een greep te doen naar het kampioenschap in de PL, allemaal dat soort praatjes in combinatie met een flinke zak pietermannen doet een hoop.

quote:Ajax speelt geen extra oefenwedstrijd
Marco van Basten mocht dan niet tevreden zijn over zijn laatste oefenwedstrijd met Ajax tegen Real Murcia (2-1 verlies), toch zal er geen extra oefenwedstrijd worden ingelast voor komende week.
Technisch manager Danny Blind vertelde aan De Telegraaf dat Van Basten liever twee weken goed traint: "Marco geeft er de voorkeur aan om nog twee weken goed te trainen. Deze week spelen veel jongens interlands en om dan komend weekeinde wéér het vliegtuig in te stappen voor een oefenwedstrijd, zien we niet zitten," aldus de oud-profvoetballer.
De Amsterdammers wisten in haar voorbereiding niet te overtuigen. Er werd gelijk gespeeld tegen Cardiff City en het vriendenteam van Jaap Stam. De viervoudig Champions League-winnaar verloor van Arsenal en Internazionale, alleen van Cardiff City, Sunderland en enkele amateurclubs werd gewonnen.

Goed nieuws lijkt me.quote:Calderon: "Real is uitgewinkeld"
Met het aantrekken van Rafael van der Vaart heeft Real Madrid zijn selectie voor komend seizoen rond. De Spaanse landskampioen trekt deze transferperiode geen spelers meer aan, laat voorzitter Ramon Calderon weten aan Marca.
Real werd de afgelopen weken in verband gebracht met diverse aanvallers. David Villa (Valencia) en Klaas Jan Huntelaar (Ajax) zouden op het lijstje staan van de Spaanse topclub, maar hoeven vooralsnog niet te rekenen op een aanbieding uit Madrid.
"Wij halen geen spelers meer", zegt Calderon. "Naar mijn gevoel gaat dit een goed jaar worden voor Real. Ik heb al gezegd dat het project compleet is. Wij moeten in het begin van het seizoen consolideren. Onze trainer beschikt over een uitgebalanceerde en complete selectie."
Calderon laat eveneens weten dat Chelsea niet hoeft te rekenen op de komst van Robinho. "Hij is een speler die wij niet laten gaan. Robinho leek vandaag erg gelukkig in het hotel. Ik ben er absoluut zeker van dat hij komend seizoen bij ons speelt."
Bron: Voetbalprimeur

Hebben we nou gewonnen of gelijkgespeeld tegen Cardiff City?quote:

Iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:50 schreef fathank het volgende:
Wat moet je nou bij Tottenham. Dat is nou niet echt een Europese topclub..
 Zal het ook niet worden met deze aankopen
 Zal het ook niet worden met deze aankopen   

Urby? Knalde bij t Olympisch team een vrije trap aardig binnen.. Of is die ook rechts?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:59 schreef BoNi het volgende:
Ik benieuwd trouwens benieuwd wie dit seizoen de directe vrije trappen zal gaan nemen.
Huntelaar heeft ze met rechts weleens aardig binnengeschoten, maar we hebben volgens mij niet echt een linksbenige specialist....

Jantje Vertonghen met zijn pegel in zijn benenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:59 schreef BoNi het volgende:
Ik benieuwd trouwens benieuwd wie dit seizoen de directe vrije trappen zal gaan nemen.
Huntelaar heeft ze met rechts weleens aardig binnengeschoten, maar we hebben volgens mij niet echt een linksbenige specialist....

Hartstikke links joh.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Urby? Knalde bij t Olympisch team een vrije trap aardig binnen.. Of is die ook rechts?

Over welke wedstrijd gaat dit nou?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:57 schreef BoNi het volgende:
Inmiddels 4-0 met een goal uit een vrije trap van onze Million Dollar Baby...!

Hopelijk winnen die Belgen het OS, zou leuk zijn voor Jantje en Thomasquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef patrickt37 het volgende:
'Vermaelen moet één duel toekijken'
Geschreven op maandag, 18 augustus om 20:17
Ajax hoeft Thomas Vermaelen deze week nog niet terug te verwachten. AD/Sportwereld heeft vernomen dat de verdediger één Olympisch duel is geschorst en zodoende in Peking voor de Belgische ploeg beschikbaar blijft. Zijn werkgever had op een versnelde terugreis richting Amsterdam gehoopt.
Afgelopen zaterdag kreeg Vermaelen in het duel tussen België en Italië (3-2) al na achttien minuten de rode kaart te zien nadat hij Robert Acquafresca in doorgebroken positie onderuit haalde. Voorts was het afwachten wat het schorsingsoordeel van de tuchtcommissie zou zijn. Bij een verbanning van twee duels was het toernooi voor de Ajacied voorbij.
Dinsdag om 12.00 uur (Nederlandse tijd) strijden de Rode Duivels om een plek in de Olympische finale. Nigeria, de kampioen van 1996, zal dan als opponent aan de overkant verschijnen. Het andere duel betreft de clash tussen titelverdediger Argentinië en Brazilië.

Brasil gaat gewoon winnenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hopelijk winnen die Belgen het OS, zou leuk zijn voor Jantje en Thomas

De Tinman uit de gouden jaren zeventig!quote:Oud-bestuurslid Henk Timman overleden
Amsterdam, 18 aug 2008
Afgelopen nacht is Ajax' oudste erelid Henk Timman overleden. Timman (1914) vervulde vele functies binnen Ajax. Zo was hij onder meer dertien jaar penningmeester bij de Amsterdamse club. Henk Timman is 94 jaar geworden.
Timman was een warme persoonlijkheid en een echte Ajacied. Nadat hij in 1944 als donateur zijn opwachting maakte binnen de club, was hij vele jaren lid was van de financiële commissie. In 1964 werd Timman geïnstalleerd als penningmeester. Twee jaar voordat hij afzwaaide als bestuurslid werd hij benoemd tot erelid. Na zijn jaren als penningmeester trad hij toe tot de Ledenraad, waar hij tot 1984 lid van bleef.
Voorzitter Uri Coronel leerde Henk Timman in de voorbije jaren goed kennen. Hij bewaart dan ook goede en mooie herinneringen aan het oud-bestuurslid.
Coronel: ,,Henk is vooral bekend geworden als de belangrijke financiële man van Ajax gedurende de gloriejaren waarin wij drie keer achtereen de Europa Cup veroverde. Na vele jaren als lid van de financiële commissie werd Henk in 1964 benoemd tot penningmeester, een functie die hij tot 1977 op voorbeeldige wijze heeft vervuld. Tekenend is de kop van een interview dat Tijn Middendorp in oktober 1972 met hem had: ‘Ik ben wel zuinig, maar niet gierig’. In 1975 werd Henk door de Ledenraad tot erelid benoemd. Tot op het laatst heeft hij in goede gezondheid de wedstrijden van ons eerste elftal en de vergaderingen van de Ledenraad bijgewoond. In Henk Timman verliezen wij een echte Ajacied. Gelukkig blijft de naam Timman in de persoon van zijn zoon Kees, die ook vele functies bij Ajax vervult, aan Ajax verbonden.’’
Op 6 oktober 2007 werd Timman nog in het zonnetje gezet als jubilaris. De immer opgewekte jubilaris was zijn club meer dan 50 ‘dienstjaren’ trouw.
Ajax wenst de nabestaanden van Henk Timman veel sterkte.

quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ronnie laat zijn kanarie patta's spreken of niet broeder
Rustig

Als Ajax nou eerst spelers als Kennedy, Delorge en Luque snel verpatst dan hebben ze in ieder geval een betere inzicht in hun selectie. Leo hoeft mij van mij niet zozeer weg. Die jongen heeft amper een kans gekregen.quote:Ajacied Leonardo heeft een concrete aanbieding van NEC op zak, maar wil eerst met zijn huidige trainer Marco van Basten over zijn toekomst praten. Trainer Mario Been bevestigde eerder al zijn interesse in de Braziliaan. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik hem er graag bij zou hebben. Maar goed, wij zijn pas partij als Ajax aangeeft dat hij daar weg moet."

We hebben sowieso geen vrije trap specialist.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:59 schreef BoNi het volgende:

Denk dat je het wel onderschat - er loopt geen speler rond met de pure kwaliteit zoals Sneijder, maar er zijn er toch wel een paar die een behoorlijk goede trap in de benen hebben waaruit genoeg goals kunnen komen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
We hebben sowieso geen vrije trap specialist.

vd Heijden is een specialist. Maar ik ben al blij als ie uberhaupt speelt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:36 schreef Radegast het volgende:
[..]

hij heeft tenminste werkquote:

Het is een wonder.quote:

MILF.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:04 schreef Emimich het volgende:
Die vrouw ziet er wel een stuk beter uit dan pakweg 2 jaar geleden!

Ja echt super tof!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dit was mijn cadeau zaterdag op m'n verjaardag van een ex-collega.. Gelaserd uit RVS.. Ongeveer 25 cm hoog.. is toch helemaal te gaaf!!
[ afbeelding ]
Sjonnie

quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja echt super tof!
Toen ik nog lid was van de kameraadjes en nog Feyenoord behang op mijn kamer had, had ik ook wel zo'n ding van Larsson op mijn kamer willen hebben. Wat zou die toen prachtig naast mijn gespaarde Feyenoord poppetjes hebben gestaan!

Bruno Silva, scoorde vorig jaar al een vrije trap, maar helaas werd deze afgekeurd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:36 schreef Radegast het volgende:
[..]

Leo, Manu en Kennedy, zou dan toch de schoonmaak nog beginnen?quote:RTV Noord-Holland meldt dat Edgar Manucharyan binnen nu en twee weken zal vertrekken bij Ajax.
De 21-jarige Armeniër praat momenteel met enkele clubs uit de Eredivisie over een mogelijke transfer. Manucharyan is bij Ajax niet meer in beeld voor het eerste elftal.
De aanvaller is echter niet van plan nog een seizoen bij Jong Ajax te voetballen en wil op het hoogste niveau acteren. Op dit moment zou de Armeniër contact hebben met drie clubs uit de Eredivisie.

welke Perez wilde aanspannen om in het eerste te mogen trainen?
 welke Perez wilde aanspannen om in het eerste te mogen trainen?

Die dient 25 augustus, dacht ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de arbitragezaakwelke Perez wilde aanspannen om in het eerste te mogen trainen?

Dan heeft die kerel nog 6 dagen om een nieuwe club te vindenquote:

Bruno's voorzetten, wat die bal tegen Roda ook eigenlijk was, zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bruno Silva, scoorde vorig jaar al een vrije trap, maar helaas werd deze afgekeurd.

Mag van mij wel verkocht worden, het is al 3 jaar een " talent" en heeft het nog niet waar (kunnen) maken... Gevalletje mitea, erg jammer, maar zonde van het geld...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:37 schreef Wooldoor het volgende:
Hoop wel dat het gaat om een verhuur van Manucharyan en niet gelijk een verkoop.

Nou Montana, begin maar weer....quote:Thomas Gravesen is niet langer speler van Celtic. Beide partijen hebben in gezamenlijk overleg besloten om het contract van de middenvelder te ontbinden. Daardoor kan hij transfervrij op zoek naar een andere werkgever.
Gravesen verruilde in 2006 Real Madrid voor Celtic, maar komt niet langer voor in de toekomstplannen van manager Gordon Strachan. Vorig seizoen werd de middenvelder verhuurd aan zijn oude club Everton, maar daar wist hij geen vast contract in de wacht te slepen.
"Celtic en de zaakwaarnemers van Gravesen hebben in gezamenlijk overleg besloten om het contract te ontbinden", luidt een persverklaring op de website van de Schotse club. "Wij wensen Thomas veel succes in zijn verdere loopbaan."
Celtic was de vijfde club in de carrière van Gravesen. De 66-voudig Deense international stond eerder onder contract bij Everton, Real Madrid, Hamburger SV en Vejle BK.

Hehe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nou Montana, begin maar weer....

eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:46 schreef F1Bas het volgende:
Manu zou ik niet verkopen maar verhuren.

Opnieuw naar Zegreb, alleen nu met >100 man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder heb ik ontzettend veel zin in de Uefa Cup. Hopen op weer wat mooie tripjes.

Dat mag ik ook mezelf aanrekenen, want toen ben ik ook niet geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Opnieuw naar Zegreb, alleen nu met >100 man.
 .
. 

Denk dat alles in België een combi wordt, dus liever niet. Engeland is altijd wel leuk. Duitsland, ook als het maar geen Bremen-taferelen worden. Frankrijk is saai. Scandinavië duur. Italië en Spanje wel aardig, maar niet bijzonder (of het moet Napoli worden). Dus wat mij betreft wordt een de eerste ronde Oostblok, lekker een extreem goedkoop land, met lekkere wijven en kans om door te komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag ik ook mezelf aanrekenen, want toen ben ik ook niet geweest.
Luik zal wel een combi worden, maar anders...
Staat nog een rekening open met die gasten.

quote:Ajacied Dennis Rommedahl wil vechten voor zijn plaats in de basis bij de Amsterdamse club. Kort geleden kregen de overbodige spelers bij Ajax te horen dat zij mochten vertrekken. Onder hen ook Dennis Rommedahl.
"Ajax-trainer Marco van Basten gaf aan dat als ik verkocht kon worden, dat ook zou gebeuren. Ik heb hem gezegd dat ik wil blijven vechten voor mijn plaats", aldus de getergde Deense vleugelaanvaller tegenover het Deense Ekstra Bladet.
Mocht Rommedahl zich niet terugvechten in de basis dan rest voor hem een plaats op de bank of op de tribune. Rommmedahl stapte in 2007 over van het Engelse Charlton Atlethic naar Ajax. Daarvoor kwam de Deense international onder meer uit voor PSV.
quote:Albert Luque heeft zijn eerste officiële minuten gemaakt in het beloftenelftal van Ajax. In het bekerduel met Jong FC Omniworld was de Spanjaard direct succesvol. Wel viel hij geblesseerd uit.
In Amsterdam nam Luque de 3-0 voor zijn rekening. Een vrije trap vanaf de rechterkant van het veld krulde de Spanjaard met zijn linkervoet overtuigend binnen. Na precies een uur spelen moest hij geblesseerd naar de kant.
Een transfer voor Luque lijkt voorlopig niet op handen. Edgar Manucharyan is wel in gesprek met drie clubs uit de Eredivisie. Hij kwam tegen FC Omniworld ook een uur in actie en wist één keer te scoren.

Begin er nou niet aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

.
.

Gezien het aantal keer jullie hebben opgeroepen en geprobeerd FCDB te pakken voor de wraak van Luik vonden jullie dat niet zo leuk nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder, inderdaad een domme opmerking van mij, want ik was even vergeten dat jij met je FCDB vriendjes er ook zou lopen.

Voor de verhuur hoop ik toch zeker?quote:Edgar Manucharyan is wel in gesprek met drie clubs uit de Eredivisie.

Want? Jij ziet nog toekomst voor die gast bij Ajax?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor de verhuur hoop ik toch zeker?

Die jongen heeft al vaak het vertrouwen gekregen. Move on.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor de verhuur hoop ik toch zeker?

Je kan het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Standard kan makkelijk zonder ons. Die heb ik een aantal keer "in actie" gezien en daar verwacht ik -zeker thuis- toch wel wat meer van dan van Ajax harde kern.

Ik denk dat het een van de meest begaafde voetballers die op dit moment in Nederland rondloopt. Nou weet ik dat balcontrole er de laatste jaren niet toe deed bij Ajax, ik ga er nog steeds van uit dat daarvoor wel plek moet zijn bij Ajax.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:37 schreef Suijk het volgende:
Want? Jij ziet nog toekomst voor die gast bij Ajax?

Eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven
Luik heeft een aardige groep, en dan met name thuis omdat de plaatselijke noord afrikanen lekker meelopen...
Anderlecht en Brugge blijft de top in Belgie imo....

Mwah, vanuit het verleden wel. Is wel afgenomen. Sowieso schiet het niet echt op in Belgie omdat er bij die clubs veel verschillende (kleine) groeperingen zijn met eigen opvattingen etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:50 schreef PyTh het volgende:
Anderlecht en Brugge blijft de top in Belgie imo....

Bogarde was ook een aanvaller.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Er moet een linksback bij geen centrale verdediger. Vertonghen is een middenvelder.

Wat is er met Standaard Luik dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag ik ook mezelf aanrekenen, want toen ben ik ook niet geweest.

Met die spelers niets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Wat is er met Standaard Luik dan?

Niet meer kansen dan Leonardo, bovendien is Manu nog jonger en zie ik hem graag eens een jaar in actie bij een eredivisie ploeg, dit kan echt weer zo´n spelertje zijn die ergens anders opbloeit en waar we dan spijt van krijgen dat hij is vertrokken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die jongen heeft al vaak het vertrouwen gekregen. Move on.

Er is in het verleden wel eens iets voorgevallen tussen Luik en Ajax. Vandaar dat ze niet zo blij zijn met je Ajax-vaantjes. That's it.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:44 schreef Ruiseart het volgende:
Ik vraag het alleen maar omdat een tijdje geleden op een parkeerplaats in de buurt van Brussel een bus Luik-supporters zich vreemd begon te gedragen toen ze m'n Ajax-vaantjes zagen.

Standardquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef Ruiseart het volgende:
Wat is er met Standaard Luik dan?

quote:John Heitinga verruilde deze zomer Ajax voor Atlético Madrid. Het aanpassingsproces verloopt volgens de verdediger goed. "De aanpassing gaat redelijk snel."
"In Spanje is alles heel anders. Het weer bijvoorbeeld, maar ook de club en het eten. Er wordt ook op een andere manier gewerkt. Maar Atlético is een heel mooie club en Madrid een mooie stad. Al is het er nu snikheet. Toch begin ik me er al aardig thuis te voelen. Het bevalt me goed in Madrid. De eerste indruk is goed", zegt Heitinga op de officiële website van Ajax.
Dat hij dinsdag met het Nederlands elftal trainde in de Amsterdam ArenA was even vreemd voor de international. "Het was best gek om het ArenA-dek weer op te rijden. Normaal kwam ik hier om een wedstrijd te spelen. Een wedstrijd in het Ajax-shirt. Zo is het lang geweest. Dat is ook niet gek als je zeventien jaar bij Ajax hebt gespeeld."

Eens.. Na de aankopen die gedaan zijn en het scorendvermogen dat er nu rond looptquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Pfff, als Ajax dit jaar geen kampioen wordt is het echt een dramatisch seizoen, klaar. We blijven bouwen. Jammer dat Marco net begonnen is, hij wist waar hij aan begon.

quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef versteegrob het volgende:
Doe is normaal! Hoe kan je nou zoiets verwachten binnen 1 jaar. Door mensen zoals jij komt er een te hoog verwachtingspattroo. Als hij binnen 3 jaar geen kampioen is mag je klagen, niet al gelijk na 1 jaar.
Zeikerd

doe=normaal? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef versteegrob het volgende:
Doe is normaal! Hoe kan je nou zoiets verwachten binnen 1 jaar. Door mensen zoals jij komt er een te hoog verwachtingspattroo. Als hij binnen 3 jaar geen kampioen is mag je klagen, niet al gelijk na 1 jaar.
Zeikerd

Ik denk dat je defensief zeker te zwak bent als je met drie aanvallend ingestelde verdedigers gaat voetballen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef versteegrob het volgende:
Van Basten moet nu gewoon definitief kiezen voor voetbal in de as, oftewel voor Anita en Aissati ipv Vd Wiel en Cvitanich.
De laatste heeft een uitstekend gevoel voor positie en hoort de concurrentie voorin aan te gaan, de 1e is nog jong en komt bij mij vooral in aanmerking als mandekker.
Tuurlijk, een as met Anita en Aissati is kwetsbaar, maar voetballend dik in orde en zorgt iig voor een elftal dat in de buurt komt van het Ajax waar ik mee ben opgegroeid. Dat betekent ook dat we de afgelopen 10 jaar moeten vergeten. We beginnen op nul en daar hoort bij dat je niet perse kampioen wordt. Dus aub geen paniekaankopen in de vorm van zogenaamd robuuste verdedigers die de bal het stadion uitschoppen als het moet.
Als Ajax over 3 jaar geen kampioen is geworden kun je gaan zeiken, dit jaar is het jaar dat de basis gelegd wordt, op traditionele Ajaxwaarden. En nee, dat sluit een kamioenschap niet uit.

Gefaald? Wil je hem dan gelijk ontslaan, zou krijg je toch nooit een basis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
doe=normaal? Sinds wanneer?
En, wat je ook allemaal wil gaan zeggen, boeit niet. Ajax moet en zal kampioen worden na die drama jaren. We geven MvB niet voor niets volledig carte blanche, hij kan kopen, ruimen, schofferen, de top vervangen etc etc.
Dat heeft nog nooit iemand gemogen, dus daar moet iets tegenover staan. Zeker nu de CL niet meeweegt zal hij zonder een kampioenschap gewoon gefaald hebben, klaar.

Want Willem II is een goede graadmeter?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:37 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Maar ben benieuwd naar Willem 2, vanaf dan kan je pas iets zeggen.

Dat is de eerste wedstrijd die ergens om gaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want Willem II is een goede graadmeter?

I don't do "nuance"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef Blight het volgende:
Hoewel enige nuance niet zou misstaan ben ik het wel eens met HeatWave: gezien het feit dat Van Basten alle touwtjes in handen heeft gekregen moet hij het ook wel waar maken. Een hoofdprijs is een must.
 .
.  .
.

Die hoofdrpijs moet er komen ja, maar je kunt niet eisen van Van Basten dat hij dat dit jaar al voor elkaar krijgt... Hij zit er net enkele weken..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef Blight het volgende:
Hoewel enige nuance niet zou misstaan ben ik het wel eens met HeatWave: gezien het feit dat Van Basten alle touwtjes in handen heeft gekregen moet hij het ook wel waar maken. Een hoofdprijs is een must.

Adriaanse was goed aan het opbouwen, maar die stak Van Basten onvoldoende veren in de reet naar de mening van supporters en bestuur. De rest kan gewoon niet opbouwen, niet omdat ze het materiaal niet hebben of de tijd niet krijgen, maar gewoon omdat ze dat onderdeel van het vak niet beheersen. Koster uitgezonderd natuurlijk, die moest redden wat er te redden viel met die combinatie van krachtpatsers, middelmaat en over the top spelers die Van Geel had uitgezocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:42 schreef HeatWave het volgende:
We zijn nu al met Adriaanse, Koeman, Blind, Ten Cate, Koster aan het opbouwen geweest. Nog een jaar geen schaal, dus geen CL, geen aanzien gaat echt de doodsteek worden. Het is nu al lastiger en lastiger om spelers te kopen, zowel qua geld als qua aanzien.
Als we goede progressie zien en het voetbal is in april dat van een kampioen maar er zijn teveel punten verloren dan mag hij van mij blijven. Maar weer vier jaar wachten om te kijken of hij nog een keer doorkrijgt hoe je een elftal moeten laten voetballen lijkt me ook geen goed plan. Als we het in december nog moeten hebben van individuele klasseflitsen om een goal te maken dan mag hij van mij dan al weg want dan is inmiddels wel duidelijk dat hij het vak niet verstaat.quote:Nee, sorry, de tijd voor kutsmoesjes is voorbij, MvB doet zich voor als God met alles in de hand willen hebben, iedereen maar eruit trappen voor zijn eigen beleidsplan (zowel spelers als bestuur dus) hij is alleen heerser van Ajax, maak het maar waar of tief op. Klaar.

De helft is buitenlands tegenwoordig, snappen ze toch nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heel de selectie schijnt mee te lezen hoor heatwave!
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |