abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60894118
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Angstgegner het volgende:
Gaat lekker jongens met jullie helden. Wielaert is nog steeds te koop voor een miljoen of tien.. Het wordt tijd dat Huntelaar zijn conclusies trekt. Wat moet hij nog bij dit wanhopige zootje?
FC Twente - UD Alméria (Spa) 0-1

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60894535
Ik dacht dat die wedstrijd vanavond pas was
pi_60894549
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 04:23 schreef steeze het volgende:
Het blijft een oefenduel, maar dan nog.
Inderdaad. Het hele "je moet er geen waarde aan hechten"begint een beetje ongeloofwaardig te worden. Ze moeten nu toch wel een keer gaan overtuigen..Het komt allemaal wel dicht bij nu.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60894556
En weer nuchter. Tsja, het is maar een oefenwedstrijd. Willem II rollen we op.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60894724
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Angstgegner het volgende:
Gaat lekker jongens met jullie helden. Wielaert is nog steeds te koop voor een miljoen of tien.. Het wordt tijd dat Huntelaar zijn conclusies trekt. Wat moet hij nog bij dit wanhopige zootje?
Gelukkig hebben wij de eerste wedstrijd van het jaar die er om gaat niet met 0-2 verloren.

Omdat onze competitie zolaat begint is het toch nog niet zo erg dat we nu nog geen topniveau bereiken.
Liever pieken rond november/december en zodoende goede basis voor het kampioenschap behalen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 17 augustus 2008 @ 09:59:03 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60894782
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 09:40 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Inderdaad. Het hele "je moet er geen waarde aan hechten"begint een beetje ongeloofwaardig te worden. Ze moeten nu toch wel een keer gaan overtuigen..Het komt allemaal wel dicht bij nu.
Ik zal het idd niet zeggen . Maar komop zeg dit gaat echt nergens over, het was niet zo goed te volgen allemaal maar wat ik kon zien was weer niet best.

Haalt Marco de winterstop? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60894874
Stelletje negatievelingen, foei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:17:14 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60895065
Beter een slechte generale en kampioen, dan al die nietszeggende oefenpotjes winnen en tweede worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60895114
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Beter een slechte generale en kampioen, dan al die nietszeggende oefenpotjes winnen en tweede worden.
Nu sluit een goede voorbereiding natuurlijk ook niet uit dat je kampioen wordt he. Het is niet het een of het ander..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60895324
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:19 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Nu sluit een goede voorbereiding natuurlijk ook niet uit dat je kampioen wordt he. Het is niet het een of het ander..
Met andere woorden een voorbereiding zegt zo goed als niks. Hoevaak wonnen we die JC schaal van PSV en werden we 2e achter ze?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60895962
psv heeft ook vaak zat een slechte voorbereiding gehad in de afgelopen jaren, dus ik maak me nergens druk om.
AFC Ajax
pi_60896029
Pas na 16 november ga ik me eventueel druk maken.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60896645
Tegen wie is de volgende oefenpot eigenlijk?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60896779
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:43 schreef Silaz het volgende:
Tegen wie is de volgende oefenpot eigenlijk?
Willem II
pi_60896783
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:51 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Willem II
pi_60897014
Van Basten maakt zich zorgen na wanprestatie
Geschreven op zondag, 17 augustus om 09:30

“Het was heel slecht vandaag”, was de duidelijk conclusie van Marco van Basten na afloop van het oefenduel met Real Murcia. De coach van Ajax had zijn ploeg zien zwalken én verliezen (2-1) en moest eens te meer concluderen dat de verdediging de achilleshiel van de ploeg is. Van Basten zal de Olympische Spelen dan ook met lede ogen volgen. Op het toernooi in Peking staan de Belgische verdedigers Jan Verthongen en Thomas Vermaelen in de halve finale. De twee spelers zijn normaliter basisspelers in Amsterdam en worden gemist. De achterste linie maakt opnieuw geen sterke indruk en de roep om een extra versterking werd weer hoorbaar.

Ajax verloor uiteindelijk met 2-1. “Ik weet zeker dat hier niemand met een goed gevoel het veld is afgestapt. Iedereen presteerde onder de maat”, oordeelde Van Basten op de website van de club. De coach weigerde het duel te zien als 'slechts een oefenpotje'. “We hebben dit duel serieus benaderd, dus dat het zo matig was baart zorgen. Er werd geen duel gewonnen, de concentratie was er niet en er werd niet omgeschakeld.”

Aanvoerder Klaas-Jan Huntelaar sprong zijn coach bij. De spits gaf toe dat hij in het veld ook niet genoten had, maar kon geen antwoord vinden op de vraag waar dat aan lag. “Het liep gewoon niet”, aldus de aanvaller. “Het was een slechte dag, maar ik vind dat je dan als ploeg nog steeds een redelijk niveau moet kunnen halen. Dat lukte echter totaal niet."
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:06:29 #92
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_60897022
Traditionele 6-0
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:15:14 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60897165
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 09:39 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat die wedstrijd vanavond pas was
Nee je hebt een chick dat is wat anders .
quote:
Ajacied Thomas Vermaelen moet aanstaande dinsdag vanaf de tribune toekijken hoe het olympisch elftal van België speelt tegen dat van Kameroen in de halve finale van de Olympische Spelen. De verdediger pakte al snel in de kwartfinale tegen Italië een rode kaart, waardoor hij een strafschop voor de Italianen veroorzakte. Deze werd benut door de Italianen, maar de Belgen wisten uiteindelijk een 2-3 overwinning te boeken op de Azzuri. Dit mede door twee doelpunten van AZ'er Moussa Dembélé.

"Ik zit met een dubbel gevoel", zo trapt Vermaelen af tegenover het Belgische Sporza. "Ik ben heel blij dat de ploeg met tien man toch de klus geklaard heeft, maar ik mis wel de halve finale."

"Ik ga niet moeilijk doen over die kaart. Ik heb de beelden gezien: er was contact, de scheidsrechter kon de bal zeker op de stip leggen. Daarna heb ik trots naar de ploeg gekeken. Ik was verbaasd toen ik plaatsnam in de tribunes en er 1-2 op het scorebord stond. Sowieso volgt er nog een wedstrijd voor mij, hopelijk de finale. Ik ben in ieder geval dinsdag supporter van België."
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60897321
Mooi. Rust voor Vermaelen.
pi_60897463
Krijgt ie maar 1 wedstrijd? Jammer...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_60898465
Marco draait gelukkig niet om de realiteit heen.
pi_60899366
quote:
Er werd geen duel gewonnen, de concentratie was er niet en er werd niet omgeschakeld.
Marco heeft toch vaak genoeg als bondscoach op de tribune gezeten om te kijken, dit moet toch niet nieuw voor hem zijn, althans voor mij is dit het standaard Ajax van de afgelopen jaren.

Dus Marco werk aan de winkel om het er eens in te stampen.
MOKUM XXX RATED
pi_60899803
Verdediging zorgenkindje mat Ajax

Door ROGIER DEELSTRA
MURCIA/AMSTERDAM - Marco van Basten zal niet erg vrolijk opgekeken hebben van het bericht dat het Belgische voetbalelftal de halve finale op de Olympische Spelen heeft bereikt. Dat betekent dat hij het voorlopig nog zonder Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen, sterkhouders in het elftal dat Italië zaterdag naar huis stuurde, moet doen.
afbeelding vergroten Ajax-aanvoerder Klaas Jan Huntelaar vecht een duel uit met Marcinho Guerreiro van Real Murcia. FOTO PRO SHOTS
Het tweetal wordt op dit moment nodig gemist bij Ajax.

Dat werd nog maar eens onderstreept tijdens het verloren oefenduel van de Amsterdammers in Spanje, de laatste serieuze partij voordat Van Bastens mannen zaterdag 30 augustus in Tilburg aan de competitie beginnen. Real Murcia, afgelopen seizoen gedegradeerd naar de Segunda División A, won in eigen huis met 2-1.

Van Basten kon niet anders concluderen dan dat het een onthutsend slecht duel van Ajax-zijde was. ,,Ik weet zeker dat hier niemand met een goed gevoel het veld is afgestapt. Iedereen presteerde onder de maat. We hebben dit duel serieus benaderd, dus dat het zo matig was baart zorgen.”

Naast rechtsback Bruno Silva en rechter centrale verdediger Oleguer startte Ajax op links met jongeling Gregory van der Wiel - een rechtspoot - en Robert Schilder in de achterhoede. Laatstgenoemde kreeg in april al te horen dat hij naar een nieuwe club mocht uitzien, maar heeft in de voorbereiding al de nodige minuten gemaakt. Ook op het Amsterdam Tournament tegen Arsenal, de wedstrijd waarop Van Basten zijn 'eerste elftal' liet spelen, begon Schilder.

Normaliter zijn Vertonghen en Vermaelen - beide linkspoot - basisklanten bij de hoofdstedelijke vereniging. Vervanger Van der Wiel, die vorig seizoen een stormachtig debuut maakte en daarna terugviel met veel blessureleed, is een groot talent, maar is gezien zijn leeftijd en uitstraling zeker niet de man die de verdediging zal leiden. Zijn collega Oleguer, die vanwege zijn pro-Catalaanse standpunten bij elk balcontact werd uitgefloten, is de Nederlandse taal nog niet machtig.

Bij de eerste tegentreffer van Ajax in Murcia leed Silva balverlies, liet hij zich te gemakkelijk passeren en dekte Van der Wiel doelpuntenmaker Ranko Despotović niet kort genoeg. Ook doelman Maarten Stekelenburg, bij gebrek aan leiders de tweede aanvoerder achter spits Klaas Jan Huntelaar, ging niet vrijuit. De rond de honderd meegereisde Ajax-supporters zagen dat er bij de 2-1 sprake was van een miscommunicatie in de defensie, waarbij Silva niet kon voorkomen dat Dialiba binnentikte.

Luis Suarez had Ajax tussendoor op gelijke hoogte gebracht. Zijn vrije trap belandde met enig fortuin, via de muur van Murcia, tegen de touwen.

Aanvallend hoeft Van Basten zich weinig zorgen te maken. Hoewel ook dat deel van het elftal weinig klaarspeelde tegen Murcia, zijn Klaas Jan Huntelaar, Luis Suarez, Miralem Sulejmani en Darío Cvitanich een garantie voor goals. Het viertal was vorig seizoen samen goed voor bijna negentig doelpunten.

De laatstgenoemde Argentijn mocht het zaterdagavond proberen als aanvallende middenvelder. Cvitanich kweekte in de voorbereiding veel goodwill met zijn gedrevenheid, maar in zijn hoofd gaat het regelmatig sneller dan zijn benen kunnen. Zowel voor als na de pauze kon Cvitanich niet laten zien waarom hij en niet Ismaïl Aissati op '10' zou moeten spelen.

Typerend was het moment dat Huntelaar van positie wisselde met Cvitanich. De topscorer van de Clausura 2008 deed op het eigen toernooi vorige week tegen Arsenal en Internazionale stukken beter als (vleugel)spits.

http://www.sportwereld.nl(...)kindje_mat_Ajax.html
pi_60900512
'FC Twente wil 5 miljoen voor Wielaert'
Datum post: 17-08-08 11:08 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 2134 - Aantal reacties: 6

Exclusief - Mocht Ajax Robbie Wielaert willen overnemen dan zou het minimaal vijf miljoen op tafel moeten leggen. Dat heeft Ajaxfans uit betrouwbare bronnen vernomen. De verdediger uit Enschede was persoonlijk al akkoord met de Amsterdammers maar FC Twente sloeg tot twee maal het bod af.

Wielaert speelde zich vooral de laatste twee jaar bij Twente in de kijker. Hij bleek zowel in defensief als offensief opzicht een meer dan bruikbare kracht. Hij was een vaste waarde in de verzorgd spelende Tukkerse ploeg en schakelde onder meer Ajax uit in de play-offs om een plek in de voorronde van de Champions League.

Het laatste bod van drie miljoen die de Amsterdammers onlangs uitbrachten werd per direct van tafel geblazen. Omdat de verdediger nog een doorlopend contract heeft mag hij alleen voor de hoofdprijs uit Enschede vertrekken. Ajax is vooralsnog niet bereid om te voldoen aan de vraagprijs, en zal nog verder zoeken in de jacht op een extra verdediger.
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:19:27 #100
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60900563
Ajax kan beter ruud knol kopen. Die wil graag terug naar Nederland. Verder een goeie linksback want Vertonghen is echt een zwaar goede middenvelder. Die hoort daar echt te spelen dit seizoen.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')