Wat is dit nou voor een raar bericht? 'Alle klachten worden zorgvuldig bekeken en serieus genomen'? Het zijn niet eens klachten. Er wordt gewoon gewezen op het feit dat jullie nieuwe 'uitzendtechniek' (wat dat ook mag zijn) voor geen meter werkt. Dat moeten ze zelf ook allang doorhebben, dus doe er wat aan dan. Desnoods ga je maar weer even over op de oude uitzendtechniek, want volgens mij werkte die prima. Het had dus niks te maken met of mensen de moeite namen om te laten weten wat ze van CC vinden, maar dat mensen het gepruts van de afgelopen weken een beetje zat zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:59 schreef Stephan123 het volgende:
bericht van vorig topic
Beste Comedy Central kijkers,
Wellicht is het je al opgevallen dat er de afgelopen week wat mis gaat met de uitzendingen. Onze excuses hiervoor. We zijn recentelijk overgegaan op een andere uitzendtechniek en helaas ondervinden we wat opstartproblemen.
Hartelijk dank voor de berichten! We stellen het erg op prijs dat jullie de moeite hebben genomen ons te laten weten wat je van Comedy Central vindt.
Helaas voor ons waren deze mailtjes niet allemaal positief.
Alle klachten worden zorgvuldig bekeken en erg serieus genomen.
We zijn hard aan het werk om deze fouten te herstellen.
We hopen dat je met alle plezier naar Comedy Central blijft kijken.
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Comedy Central Team
We’ve Got Comedy
bron comedycentral.nl
Uiteraard met name door Hal.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:42 schreef Artificial-life het volgende:
Malcolm in the Middle XXL is altijd leuk, 2 uur lang afleveringen. Leuke serie, toen ik het voor het eerst tegen kwam verwachte ik er niet veel van, maar het is gewoon super leuk!
die kerel is echt geweldig gestoordquote:
Inderdaad, die pa redt de fucking show, hoewel de rest ook wel leuk is, maar hij kan hilarisch zijn.quote:
Idd. Van de week ook. Was hij even lekker - samen met allemaal andere nieuwe pappa's - curling aan het spelen met zijn baby. Toen de rest van de familie de gymzaal instapten... Schitterende scene!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Steeven het volgende:
[..]
Inderdaad, die pa redt de fucking show, hoewel de rest ook wel leuk is, maar hij kan hilarisch zijn.
Dat zijn toch gewoon de uitzendingen van ma t/m vrij achter elkaar?quote:
Ja, maar dat is toch op die Family zender?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:26 schreef Asgard het volgende:
Ze gaan nu wel een aantal ERG oude series weer uitzenden
Wtf .... :/
But he looks alright!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:40 schreef Beauregard het volgende:
Nostradeeemus, nu op CC. Tering, wat matig zeg.
Otto is de topper. Dewey is top, Malcolm ook en Reese ook. Dewey is geweldig. Dat hoofd is al genoeg.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Steeven het volgende:
[..]
Inderdaad, die pa redt de fucking show, hoewel de rest ook wel leuk is, maar hij kan hilarisch zijn.
Californicationquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgende week begint de herhaling van seizoen 1 van Californication, daarna zenden ze seizoen 2 uit. Dat is dan wel weer tof.
quote:Six Feet Under
Comedy Central zendt vanaf oktober de nieuwe Amerikaanse serie Six Feet Under uit. De serie portretteert op komische wijze het chaotische leven van een geïsoleerde en disfunctionele familie die de begrafenisonderneming Fisher & Diaz in Los Angelos runt.
In de eerste aflevering komt het gezinshoofd, Nathaniel Fisher, om bij een verkeersongeluk. In de daaropvolgende afleveringen zijn de perikelen van overgebleven familieleden, die nu verantwoordelijk zijn voor het familiebedrijf, te zien. De oudste zoon Nate wordt met zijn bizarre familie herenigd tijdens de wake van zijn vader, de christelijk opgevoede zoon David worstelt met zijn homoseksualiteit, dochter Claire gaat door de hel van het volwassen worden en weduwe Ruth is een toegewijde moeder die moet leren het leven onder ogen te zien zonder haar man.
Six Feet Under werd eerder uitgezonden op de Amerikaanse zender HBO en won vele awards, waaronder drie Golden Globe Awards. De serie werd vooral gewaardeerd voor het onomwonden thema van de dood die als rode draad door de serie loopt. Ook komen onderwerpen als huwelijk, overspel en homoseksualiteit aan bod in deze komische serie.
Vanaf 9 oktober iedere donderdag om 21.25 uur te zien bij Comedy Central.
Bronquote:Stand Up Saturday
Comedy Central gaat tijdens het programma Stand Up Saturday de beste internationale en nationale stand up acts uitzenden! Vanaf oktober zullen iedere zaterdag om 20.00 uur de beste grappen op deze zender voorbij komen. Stand up comedy is op deze schaal nog niet eerder vertoond op Nederlandse televisie, dus een waar hoogstandje van Comedy Central.
Chris Rock doet de aftrap op 4 oktober met een hilarische, dubbele uitzending! Daarnaast zie je op deze premiere avond de nieuwste show van de Nederlandse stand up comedian Howard Komproe. In de weken erna zie je niemand minder dan Ellen Degeneres, Bill Maher, Denis Leary, Lewis Black, Roseanne Barr, Ricky Gervais en Will Ferrell op de bühne schitteren. Comedy Central zorgt met deze vermakelijke shows voor een zaterdagavond om voor thuis te blijven!
Vanaf 4 oktober iedere zaterdag om 20.00 uur te zien bij Comedy Central.
Wellus, Southparkquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze zenden nu helemaal niks uit.
Ja nu, het was eventjes een uurtje beeld op zwart. (en dan bedoel ik niet dat ze jamie foxx uitzenden)quote:
Ha broeder!quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:59 schreef Breuls het volgende:
Wat een prutsers.
Ik dacht overigens dat ze met SNL waren gestopt. Zijn het een beetje actuele afleveringen die ze nu uitzenden?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja nu, het was eventjes een uurtje beeld op zwart. (en dan bedoel ik niet dat ze jamie foxx uitzenden)
Beter helemaal niets dan Jamie Foxx!quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja nu, het was eventjes een uurtje beeld op zwart. (en dan bedoel ik niet dat ze jamie foxx uitzenden)
So true...quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:35 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Beter helemaal niets dan Jamie Foxx!
Malcolm in the middle staat ook om 23.00 in de programmering, en daarna just shoot me.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Stephan123 het volgende:
Nu : Just shoot me
Straks: Malcolm in the middle
Later: The simpsons
en wat start nu
Malcolm in the middle![]()
Snap ook niet waarom ze dat niet eens vervangen. Herhaal desnoods Alf, Full House of Happy Days. Jamie Foxx is te irritant voor woorden en belangrijker: totaal niet grappig. Een documentaire over Hitler is nog leuker. En het vervelende is: CC zendt Jamie Foxx uit op het moment dat er écht NIETS anders meer op tv is en alle nieuwsherhalingen al bekeken zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
So true...
Is er serieus iemand die dat wél leuk vindt? Ik ken ze niet namelijk...
Ja, en dat blijft leuk, ook al is het herhalingquote:Vandaag was weer Californication of niet?
Als ze dat zouden doen is het meteen de tofste zenderquote:
Full house lijkt me wel weer eens leuk om te zien. Zal wel tegenvallen met factor 100000 maar dat geeft niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:04 schreef Daverz het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze dat niet eens vervangen. Herhaal desnoods Alf, Full House of Happy Days. Jamie Foxx is te irritant voor woorden en belangrijker: totaal niet grappig. Een documentaire over Hitler is nog leuker. En het vervelende is: CC zendt Jamie Foxx uit op het moment dat er écht NIETS anders meer op tv is en alle nieuwsherhalingen al bekeken zijn.
[..]
Ja, en dat blijft leuk, ook al is het herhalingBen benieuwd naar seizoen 2
Niet meer dan Jamie Foxx denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Full house lijkt me wel weer eens leuk om te zien. Zal wel tegenvallen met factor 100000 maar dat geeft niet.
Moet zeggen dat ik er alleen aan dacht door jouw avatarquote:
Als ze dat zouden doen is het meteen de tofste zender
Wat?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:20 schreef Stephan123 het volgende:
That 70th show komt 1 september weer
idd. Jamie Foxx is echt zó lamequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:12 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Wat?!
Nou ja, da's in elk geval stukken beter dan Jamie Foxx!
Holland: Facts and fictionquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:38 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Dat kunen ze maar beter niet doen, dan raken ze alle kijkers kwijt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:35 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
Holland: Facts and fiction
RomeijnLand says, don't broadcast Transito Motel because the tv-station will lose all of his viewers. Fact
Damn... 30 Rock heb ik net helemaal op internet zitten kijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef Mr.N het volgende:
30Rock komt samen met Psych in November op Comedy Central
Bron: Veronica Magazine
Heb de eerste aflevering van 30Rock gezien op zo'n promotiedvd van bol.comquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef Mr.N het volgende:
30Rock komt samen met Psych in November op Comedy Central
Bron: Veronica Magazine
Zoow irritant!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Stephan123 het volgende:
Nu : Just shoot me
Straks: Malcolm in the middle
Later: The simpsons
en wat start nu
Malcolm in the middle![]()
What the fuckquote:Op donderdag 4 september 2008 15:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vandaag van Comedy Central heel seizoen 1 van Scrubs binnengekregen, omdat ik ze had gemaild over de ondertiteling die nooit klopte bij Two Pints of Lager!
Als je Scrubs leuk vindt, probeer je het toch. Kan jou het schelenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat is wel tof ja
Nee, ik ga ze nu niet mailen.
Iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:08 schreef jortje538 het volgende:
Two pints alleen nog maar op maandag en dinsdag.
Stelletje klootviolen
Dat zal dan ook wel seizoen 1 van Scrubs worden, net als de twee heren hierboven!quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:23 schreef Houniet het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je krijgt, laat het maar even weten! Dan kunnen we allemaal mailen !
.
Volgensmij liep bij Scrubs en Malcom in the Middle wel alles redeijk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel seizoen 1 van Scrubs worden, net als de twee heren hierboven!
Ging er gisteravond nog een ondertiteltje mis? Dan kan je vandaag ook even mailen Houniet!
Ze moeten eerst al die DVD'tjes kwijtquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:48 schreef Steeven het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze het wel fixen na een paar klachten, het is niet echt professioneel daar.
Ik snap er ook geen reet van!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:48 schreef Steeven het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze het wel fixen na een paar klachten, het is niet echt professioneel daar.
Nu het bij de That 70s Show was hoop ik op een DVD van de That 70s Show, dus ik heb toch gemaildquote:Op donderdag 4 september 2008 15:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nee, ik ga ze nu niet mailen.
quote:Bedankt voor jouw bericht! Wij gaan jouw bericht zo snel mogelijk bekijken en zullen als dat nodig is je bericht beantwoorden
Heel goed. Kan jou het schelen. Als ze geen DVD's uitdelen dan merken ze in elk geval dat de klachten toenemen en dat ze er snel iets aan moeten doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nu het bij de That 70s Show was hoop ik op een DVD van de That 70s Show, dus ik heb toch gemaild![]()
Via hun site, kon zo gauw geen e-mailadres vinden
Neequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie ook meteen je adres er bij vermeld? Voor de zekerheid enzo?
Mócht u mij in een opwelling een DVD willen toezenden, dan had ik graag Californication.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee
Jij hebt ook meteen om DVD's gevraagd?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Mócht u mij in een opwelling een DVD willen toezenden, dan had ik graag Californication.
Had ik eigenlijk moeten doen... gemiste kans![]()
Niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:07 schreef Houniet het volgende:
[..]!!!!!!! Dat kan je toch niet maken !
En als u dan toch mijn adres heeft, moet ik ook nog seizoen 3 van The Office USquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Mócht u mij in een opwelling een DVD willen toezenden, dan had ik graag Californication.
Had ik eigenlijk moeten doen... gemiste kans![]()
Whehehe, that's the spiritquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En als u dan toch mijn adres heeft, moet ik ook nog seizoen 3 van The Office US
Scherp! Nu je het zegt!quote:
De eerste keer toen ik het zag op youtube vond ik het redelijk grappig. Nu je ermee wordt doodgegooid via ads, popups en TV-reclames voor mobieltjes ben ik het echt kotsbeu.quote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Stephan123 het volgende:
Een nieuwe show op comedy central![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Hallo .......
Allereerst hartelijk dank voor je bericht! We stellen het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen ons te laten weten wat je van Comedy Central vindt.
We waarderen je bijdrage en zijn ons van deze uitzendfouten bewust.
We zijn onlangs overgegaan op een andere uitzendtechniek.
Er wordt hard aan gewerkt om deze problemen op te lossen.
We hopen zo snel mogelijk weer op correcte wijze uit te kunnen zenden.
Excuses voor het ongemak.
Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.
Desondanks hopen we dat je met plezier naar Comedy Central blijft kijken.
Met vriendelijke groet,
Comedy Central Team
We’ve Got Comedy
Nou Greys, zeg het maarquote:Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.
Woahquote:Op maandag 8 september 2008 11:47 schreef Greys het volgende:
Dat mailtje kregen de anderen ook eerst, met enkele dagen later geloof ik het verzoek hun adres te mailen. Er is dus nog steeds hoop voor je Houniet!
Ik kreeg precies hetzelfde terug vandaag, met niet eens mijn naam erboven, maar een andere :|.quote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef Houniet het volgende:
[..]!!!!!!! Niet eerlijk!
[..]
Nou Greys, zeg het maar.
quote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Stephan123 het volgende:
Een nieuwe show op comedy central![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Telaat, denk 5/10 minuten te laat , geen begin gemist denk ik want ondertiteling klopte gewoonquote:Op maandag 8 september 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Te laat als in... te laat, of mist het begin?
Even voor de zekerheid: Californication zijn nog steeds oude afleveringen toch?
Ja, eind September schijnen de nieuwe te komenquote:Op maandag 8 september 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Te laat als in... te laat, of mist het begin?
Even voor de zekerheid: Californication zijn nog steeds oude afleveringen toch?
Ik heb gemaild met klachten over That 70s show, en scrubsquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nu het bij de That 70s Show was hoop ik op een DVD van de That 70s Show, dus ik heb toch gemaild![]()
Via hun site, kon zo gauw geen e-mailadres vinden
Ik ook. Nog wat langer afwachten dan maarquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef RobbieBoy het volgende:
Heb alleen een standaard mailtje terug gekregen. Jammer:(
Wanneer heb jij een mailtje gestuurd dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:11 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik ook. Nog wat langer afwachten dan maar
Ik zag laatst écht reclame op CC dat eind september weer nieuwe afleveringen van Californication zouden worden uitgezonden!quote:Op maandag 8 september 2008 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, in de VS pas. Dus het zal nog wel weer een tijdje duren voordat we de serie op CC kunnen zien.
Gistermiddag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wanneer heb jij een mailtje gestuurd dan?
In de Veronicagids staat 20 oktober.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag laatst écht reclame op CC dat eind september weer nieuwe afleveringen van Californication zouden worden uitgezonden!Was het niet iets van 28 september ofzo?
Oh ja, 20 oktober komt me ook bekend voor!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In de Veronicagids staat 20 oktober.
Ze gaan 30 Rock ook uitzenden.
Nou ja, normaal duurt het stukken langer voordat ze een serie uitzenden, meestal zit er toch wel een halfjaar tussen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, 20 oktober komt me ook bekend voor!![]()
Shit, nog langer wachten.
Je hebt gelijk, ik ben gewoon erg ongeduldigquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, normaal duurt het stukken langer voordat ze een serie uitzenden, meestal zit er toch wel een halfjaar tussen.![]()
Wie weet!quote:Geven ze ook bij positieve mails dvd's weg?![]()
Hoi mop!quote:Hoi Greys.
quote:Vandaag heeft het advocatenkantoor van David Duchovny het bericht verspreid dat David zich laat opnemen in een kliniek voor zijn seksverslaving. Fictie en werkelijkheid lijken hier door elkaar te lopen. David zijn TV- karakter Hank Moody uit Californication heeft namelijk soortgelijke problemen. Zal het Hank Moody wel lukken op het rechte pad te blijven? Kijk vanaf 20 oktober iedere maandag naar nieuwe afleveringen van Californication bij Comedy Central om hier achter te komen.
Het eerste seizoen werd vorig jaar lyrisch onthaald door Amerikaanse en Nederlandse tv-critici, maar Moody’s avonturen veroorzaakten echter ook kritische geluiden vanuit conservatieve kringen in de USA. De expliciete inhoud van de show stuit veel mensen tegen de borst en zorgt voor veel ophef. Het maakt ‘Californication’ een controversiële serie die iedereen gezien moet hebben!
Californication 2
De serie vertelt het verhaal van Hank Moody die al zuipend, snuivend en neukend zijn weg in het leven vindt op zoek naar de genegenheid van zijn gezin.
‘Californication’ speelt zich af in metropool Los Angeles en laat zien dat het leven daar zeker niet alleen ‘glitter and glamour’ is. Hank Moody is een complex karakter met een hoop tegenstellingen. Aan de ene kant probeert hij de coole ouder uit te hangen die zelf het leven van een tiener leidt. Maar als het er op aan komt, blijkt Hank toch ook een strenge liefhebbende vader te kunnen zijn. De serie houdt een uitzonderlijke balans tussen liefde, spijt, eenzaamheid, overspel en morele waarden en normen. Een combinatie die je niet vaak tegen komt.
Cliffhanger
De laatste aflevering van het eerste seizoen ging over berusting en verzoening. Hank zijn ex-vrouw Karen, gaat opnieuw trouwen met een nieuwe man. Deze nieuwe man ‘Bill’ is de ideale schoonzoon, maar stiekem hunkert Karen nog steeds naar Hank Moody.
Aan het eind van de laatste aflevering hangt Karen haar droomhuwelijk in de wilgen. Ze springt lachend achter in Hank zijn Porsche met hun dochter Becca. Hieruit kunnen we concluderen dat ze haar keuze heeft gemaakt. De grote vraag blijft natuurlijk of dit een slimme zet is, want kan een mens veranderen?
Heb je een aflevering gemist? Seizoen 1 is op het moment t/m 13 oktober iedere maandag te zien om 22.00 uur.
Californication 2: Vanaf 20 oktober iedere maandag om 22.30 uur te zien bij Comedy Central (herhaling: zaterdag om 22.15 uur)
Heb jij inmiddels al wat gehoord???quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:11 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik ook. Nog wat langer afwachten dan maar
Is uit op DVDquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:19 schreef RobbieBoy het volgende:
Heb nog nooit een aflevering van californication gezien. Ken David alleen als Mulder uit de x files. Is Callifirornication al op DVD?
nee. vermoed dat het al verpest isquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef Houniet het volgende:
Mensen onlangs nog wat mogen ontvangen?
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef jortje538 het volgende:
Geweldige aflevering van Two Pints gisternacht![]()
Als Two-pints-kijker gaan we er ook weer op achteruit. Voortaan alleen nog maandagnacht![]()
Ook wel logisch, nog maar 2 aflevering van seizoen 6 en dan zouden ze moeten beginnen aan seizoen 7, alhoewel die wel in januari 2008 in Engeland op TV was, ben benieuwd of ze hem al uit gaan zenden.spoilertags lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik CC even ga mailen of ze seizoen 7 uitzenden..
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef Houniet het volgende:
WAT GAAT JOHNNY DOOD ?
En wtf, seizoen 7 al. Ik dacht dat we in seizoen 2 zaten
.
En alleen nog maar op maandagavond? En Frasier dan.
Op vrijdag dus ook al geen Frasier meer.
Mad About You.
De seizoenen van two pints zijn heel kort. Seizoen 1 en 2 bestonden allebei uit 6 afleveringen. Seizoen 6 en 7 allebei 10 gelukkig..quote:Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef Houniet het volgende:
WAT GAAT JOHNNY DOOD ?
En wtf, seizoen 7 al. Ik dacht dat we in seizoen 2 zaten
.
En alleen nog maar op maandagavond? En Frasier dan.
Op vrijdag dus ook al geen Frasier meer.
Mad About You.
Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen, maar misschien dat daarom Frasier niet meer op de gewone CC is?quote:MTV en Endemol met Comedy Central Family
maandag 16 juni 2008, 14:13
Vanaf 1 september is Nederland een digitaal 24-uurs kanaal rijker. MTV Networks en producent Endemol Nederland lanceren dan Comedy Central Family.
Het nieuwe kanaal biedt de kijker een aanbod van locale succesproducties tot internationale hitseries. Het is volgens beide initiatiefnemers voor het eerst dat er in Nederland een samenwerking op dit niveau plaatsvindt, waarbij een zender en producent een nieuwe digitale zender lanceren. Vanaf 1 september is de zender 24-uur per dag in de lucht via kabeldistributeur Ziggo. Naar het einde van het jaar toe zal het aantal aanbieders worden uitgebreid. Het aanbod van deze nieuwe zender varieert van Stand-up Comedy, Late night Shows, Animatie, Hidden Camera en Comedy Game Shows. Concreet houdt dit in dat het kanaal een mix biedt van locale Endemol-Producties als Ushi & Van Dijk, Booby Trap en klassiekers als De Vlaamsche Pot, Vrienden voor het Leven en Toen Was Geluk Heel Gewoon. Daarnaast biedt de zender ook internationale hitseries als Saturday Night Live, Frasier en That 70’s Show. De analoge zender Comedy Central bestaat inmiddels een jaar. De samenwerking tussen MTV Networks en Endemol in Comedy Central Family behelst een lineair tv-kanaal, een video on demand-aanbod en een digitaal magazine.
Het is toch gewoon om het hele plot te verraden of ben je daar te stom voor om dat te beseffen?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:24 schreef jortje538 het volgende:
[..]
Wat vrolijker mag ook wel, slechte dag gehad?
Iig klopt je gebruikersnaam wel.. lul
Je hebt wel een heel erg kutleven, is 't niet?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:14 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Het is toch gewoon om het hele plot te verraden of ben je daar te stom voor om dat te beseffen?
frasier is gewoon te zien op woensdag, donderdag en vrijdag.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen, maar misschien dat daarom Frasier niet meer op de gewone CC is?
Hm, toch niet dus. Nu The Daily Show in plaats van Frasier. Hoe irritant wanneer de paar goede programma's elkaar ook nog eens gaan verdringenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
frasier is gewoon te zien op woensdag, donderdag en vrijdag.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Gnittoo het volgende:
frasier is gewoon te zien op woensdag, donderdag en vrijdag.
Daar ben ik het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat de programmering van het nieuwe seizoen er zo op achteruit is gegaan.
Voor m'n vakantie zond CC nog iedere dag Malcolm in the middle uit, daarna the Simpsons en Southpark, mijn 3 favoriete series achter elkaar.
Nu is het allemaal door elkaar gegooid, en zenden ze the Simpsons nog maar één keer per week uit ofzo.
Bovendien is het niveau van de stand-up komedie die ze uitzenden te slecht voor woorden.
Sja ach. Je kan niet altijd hetzelfde uit blijven zenden. Ik heb eerlijk gezegd Malcolm in the Middle nu wel helemaal gezien. Zelfde geldt voor de Simpsons... En South Park, ja, heb ik ook allemaal al 20 keer gezien eigenlijk. Hoewel dat wel fantastisch blijft.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat de programmering van het nieuwe seizoen er zo op achteruit is gegaan.
Voor m'n vakantie zond CC nog iedere dag Malcolm in the middle uit, daarna the Simpsons en Southpark, mijn 3 favoriete series achter elkaar.
Nu is het allemaal door elkaar gegooid, en zenden ze the Simpsons nog maar één keer per week uit ofzo.
Bovendien is het niveau van de stand-up komedie die ze uitzenden te slecht voor woorden.
Dat komt ook omdat ze bepaalde afleveringen oneindig vaak herhalen, vooral bij Southpark doen ze dit veel, ipv dat ze nu eens doorgaan tot de allernieuwste seizoenen.quote:Op zondag 21 september 2008 11:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sja ach. Je kan niet altijd hetzelfde uit blijven zenden. Ik heb eerlijk gezegd Malcolm in the Middle nu wel helemaal gezien. Zelfde geldt voor de Simpsons... En South Park, ja, heb ik ook allemaal al 20 keer gezien eigenlijk. Hoewel dat wel fantastisch blijft.
Dat meen je nietquote:Op maandag 22 september 2008 16:17 schreef jortje538 het volgende:
Bij Dead like me bedoel je?
Waren geen paar minuten, hooguit 1.
Two Pints of Lager stopt over 2 weken. Ze maken dit seizoen nog uit en gaan voorlopig seizoen 7 nog niet uitzenden. Die staat pas begin 2009 gepland (terwijl seizoen 8 dan allang is opgenomen). Wel jammer, ben benieuwd naar de live aflevering. Heb hem al eens bekeken, maar zonder ondertiteling vallen er toch altijd wel grappen weg.
Nog 2 weken genieten dus..
Dat vond ik ook het beste, dat waren de shows die dan ook gewoon echt gaaf waren en dan bijna elke avond kwamen.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef Canisfire het volgende:
Comedy Central valt me qua series nog steeds een beetje tegen.
Wat ik leuk vind is The Simpsons, Southpark That 70´s show en Calaforniacation.
Verder heb je de catogorie wel te pruimen waar de series ´´Scrubs, Die serie met Danny de Vito , Dead like me , Malcom in the middle en Two pints of larger ondervallen. Maar de rest is eigenlijk gewoon bagger.
Daar komt bij dat ik nooit wat snap van de progamering in het begin was eigenlijk nog het beste toen je gewoon een blok had van Southpark , That 70 show en Family guy wat ze dan gewoon elke avond vier of vijf keer herhaalde. Nu heb ik nooit geen idee wat er wanneer op komt.
Seizoen 5 is net begonnen dus in principe kunnen ze wel even vooruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Entourage heb ik wat gezien deze zomer op Nederland 3, leek me wel leuk.
Maar ze begonnen met seizoen 2, als CC gewoon met 1 begint ga ik zeker kijken.
Mja ze verdiepen zich sowieso slecht in wat ze uitzenden. Ze hebben het ook over de 'pubers van south park'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef Breuls het volgende:
CC is raar. Ik hoorde ze net beweren dat Dead Like Me een nieuwe serie is.
(Serie liep van 2003 tot 2004, niet echt nieuw meer.)
Volgens mij zeggen ze letterlijk "nieuw bij Comedy Central", en dat is toch gewoon correct...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef Breuls het volgende:
CC is raar. Ik hoorde ze net beweren dat Dead Like Me een nieuwe serie is.
(Serie liep van 2003 tot 2004, niet echt nieuw meer.)
Nee, de promo die ik vanavond zag had het over 'de nieuwe serie'. Ik had het hier niet genoemd als dat niet zo was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef jaap1068 het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze letterlijk "nieuw bij Comedy Central", en dat is toch gewoon correct...
Ik heb Dead Like Me wel eens op de Nederlandse tv gezien, dus die vlieger gaat ook niet op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:55 schreef Stephan123 het volgende:
Ze bedoelen van dat de serie niet in nederland is geweest denk ik en dat het dus NIEUW op tv is net zoals ze bij sommige series zeggen, volgende week nieuwe aflevering Prison break
Klopt, Net5 heeft het uitgezonden dacht ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:40 schreef Breuls het volgende:Ik heb Dead Like Me wel eens op de Nederlandse tv gezien, dus die vlieger gaat ook niet op.
Enige tekenfilms die van mij bij CC doormogen zijn:quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:05 schreef Stephan123 het volgende:
Ondertiteling malcolm loop tweer erg raar![]()
Geen ondertiteling is makkelijk te volgen, maar als er verkeerde onderstaat is dat bijna niet te volgen, dat is zo irritant.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:39 schreef 2Mini het volgende:
Gisteravond stond de tv bij me aan.. af en toe gekeken. Ondertiteling van Malcolm was verkeerd.. maar ik gebruik geen ondertiteling.
Voor de rest vond ik Simpsons en Southpark een gehel verbetering in de avond.. tot ze weer over gingen naar die lompe engelse series
Somebody is gonna get hurt real bad!!!quote:
Je bedoeld die met die accent?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef ernstigezaak het volgende:
Heeft iemand zojuist 'The World's Stand Up' gekeken ?
De laatste comedian kwam uit Wales, maar heb z'n naam niet meegekregen. Weet iemand de naam van hem? Vond hem erg goed.
Today it's your lucky day!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef ernstigezaak het volgende:
Heeft iemand zojuist 'The World's Stand Up' gekeken ?
De laatste comedian kwam uit Wales, maar heb z'n naam niet meegekregen. Weet iemand de naam van hem? Vond hem erg goed.
Dat is vrij normaal in de VS.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef wolferl het volgende:
Ik heb geprobeerd om Chris Rock te kijken, maar die gast lult alleen maar negatief over het blanke ras.
Six Feet Under is een erg goeie serie, maar past voor geen meter bij die andere series op CC inderdaad. Het is ook niet echt een comedy. Ik denk dat SFU er heel snel weer uit gaat, het is niet echt een serie voor de gemiddelde CC-kijker.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef BB-boy het volgende:
Six feet under is wel een aanwinst (al vind ik het niet echt bij CC passen).
Kwam via de mail binnen, dus ter info.quote:Datum: zaterdag 18 oktober
Wijziging:
23.00 – 23.35 Californication
Finale van seizoen 1: “The Last Waltz”
23.35 – 24.35 Stand Up Comedy: Pablo Francisco
Registratie van de show “Bits and Pieces”
24.35 – 02.00 That ‘70s Show
Amerikaanse sitcom. Marathon uitzending.
02.00 – 05.00 Nachtprogrammering
20 oktoberquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maandag volgens mij seizoen 2 van Californication
Tegenwoordig gaan die koters voor middennacht niet naar hun nest hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:40 schreef Cassius het volgende:
Wtf is dat nou toch met al die reclames voor kinderproducten? Eerst al die kauwgum en nu Chupachups en die karaokedinges ... om 23:40
Da's mooi. Ik vind American Dad een heel stuk beter dan Family Guy, en hoewel ik de eps die tot nu toe zijn verschenen wel allemaal heb gezien pak ik ze op tv gewoon nog een x mee, het blijft leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:10 schreef Mr.N het volgende:
Vanaf 1 december American Dad! bij Comedy Central!
Van de makers van Familyguy![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron: persbericht MTV Networks
En op 26 december de kerstshow van Jeff Dunham: A Very Special Christmas Special![]()
Bron: persbericht MTV Networks
Zit wel een klein foutje in: 30 Rock wordt opgenomen in Silvercup studio's, niet in Rockefeller Center (wat overigens 30 Rockefeller Plaza is als je het als adres wil uitspreken). Dat adres is het NBC gebouw waar Saturday Night Live wordt uitgevoerd en dat is waar TGS op is gebaseerd.quote:De populaire sitcom ‘30 Rock’ is vanaf 13 november eindelijk in Nederland te zien. De show werd geschreven door komediante Tina Fey, onder meer bekend van haar parodie op de republikeinse running mate Sarah Palin. De serie dankt zijn naam aan de opnamelocatie: de NBC-studio’s van 30 Rockefeller Center in New York City. In 2007 won 30 Rock won al een Emmy en in 2008 werd de show zelfs met 7 Emmy’s onderscheiden. Onder andere voor beste comedy, beste mannelijke hoofdrol en beste vrouwelijke hoofdrol. Sinds de uitzending van de eerste aflevering trekt de show een miljoenenpubliek in Amerika.
De sterrencast met onder andere Alec Baldwin en Tina Fey wordt aan de lopende band aangevuld met wekelijkse bezoeken van allerlei grootheden. Zo maken Jerry Seinfeld, John McEnroe, Al Gore, Whoopi Goldberg, Matthew Broderick, LL Cool J, Isabella Rossellini en David Schwimmer hun opwachting in de serie. Entertainment Weekly omschreef de serie als "...scherp maar niet te overdreven, gek maar geen slapstick, NBC's '30 Rock'...de grappigste comedy op televisie."
30 Rock in het kort
De sitcom gaat over een team schrijvers en producenten van een tv-show genaamd The Girlie Show. Alles loopt lekker totdat Jack Donaghy (Alec Baldwin) de touwtjes in handen krijgt. Jack als nieuwe baas zorgt in ieder geval voor veel ophef op de werkvloer. Hij ontslaat mensen zonder reden, negeert het creatieve proces en geeft zichzelf een rol in de tv-serie. De haat-liefdeverhouding die zich ontwikkelt tussen werkgever Jack en het team van werknemers is er een die iedereen wel herkent. Ook Liz Lemon (Tina Fey) die bedenker is van de serie heeft moeite met Jack en moet alle zeilen bijzetten om iedereen tevreden te houden.
Jack wil daarnaast door een bekende Hollywoodster aan de cast toe te voegen de kijkcijfers van The Girlie Show wat opkrikken. Tracy Jordan (een karakter geïnspireerd op Eddie Murphy, gespeeld door Tracy Morgan) is die nieuwe ster, maar hij is wat vreemd en tot overmaat van ramp wordt de naam van de show veranderd in ‘TGS with Tracy Jordan’. Of The Girlie Show hierdoor net zoals 30 Rock meerdere Emmy’s in ontvangst gaat nemen, valt nog te bezien.
Vanaf 13 november 30 Rock iedere donderdag om 22.30 uur bij Comedy Central (herhaling op zaterdag om 21:35 uur en maandag om 23.05 uur).
je hebt anders vanavond nog één kans, om 23.30u wordt de eerste aflevering van seizoen 2 nog een keer herhaald.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:33 schreef 2Mini het volgende:
Ik vergeet telkens om naar nieuwe seizoen van Californication te kijken...
quote:Week 45 (3-7 november):
Maandag t/m donderdag
20.00-20.25 Scrubs (ipv That ‘70s Show)
Vrijdag 7 november:
20.00-20.25 The Daily Show (ipv That ‘70s Show)
Week 46 (10-14 november):
Maandag t/m donderdag
20.00-20.25 Scrubs (ipv That ‘70s)
Vrijdag 14 november:
20.00-20.25 The Daily Show (ipv That ‘70s Show)
Week 47 (17-21 november):
Maandag t/m vrijdag
Week 48 (24-28 november):
Maandag t/m vrijdag
En ze gaan het nog doen ook ! voor 1 keer danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Idd, ze moeten The Colbert Report gaan uitzenden.
Idd, als ik goed heb opgelet (ben zelf nl niet zo'n South Park fan), zagen we 3 keer de eerste helft van de aflevering (Guitar Queer-o). Het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 3 november 2008 21:52 schreef Xummon het volgende:
gaat niet altijd soepel met CC, heel vaak dat een aflevering onderbroken wordt, nu begint southpartk na de reclame weer opnieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Wijzigingen Comedy Central November:
Vrijdag 14 November
00.00-00.30 South Park (voorheen Extras)
00.30-01.00 Family Guy (voorheen Never Better)
01.00-01.30 The Daily Show
01.30-02.00 Family Guy
Zondag 16 November
21.00-21.30 Two pints of lager (voorheen Never Better)
Maandag 17 November
20.00-20.25 The Simpsons (voorheen Scrubs/That ‘70s Show)
00.55-01.25 Scrubs (voorheen Mad About You)
Dinsdag 18 November
20.55-21.25 Scrubs (voorheen Knights of Prosperity/Mad about you)
00.50-01.20 Scrubs (voorheen Mad About You)
Woensdag 19 November
20.55-21.25 Scrubs (voorheen Knights of Prosperity/Mad about you)
Donderdag 20 November
20.55-21.25 Scrubs (voorheen The Knights of Prosperity/Mad about you)
21.25-21.50 Family Guy (voorheen Six Feet Under)
21.50-22.00 World Stands Up (voorheen Six Feet Under)
22.00-22.30 Frasier (voorheen Six Feet Under)
Vrijdag 21 November
23.55-01.10 Family Guy (voorheen Extras/Never Better)
01.10-02.00 South Park (voorheen Family Guy)
Zaterdag 22 November
00.00-00.55 Besf of SNL. Mr. T & Hulk Hogan
00.55-02.00 That ‘70s Show
Zondag 23 November
20.50-21.00 World Stands Up (voorheen Never Better)
21.00-21.30 Two pints of lager (voorheen Never Better)
21.30-22.00 Extras
Maandag 24 November
00.55-01.25 Scrubs (voorheen Mad About You)
Dinsdag 25 November
20.55-21.25 Scrubs (voorheen The Knights of Prosperity/Mad about you)
22.30-23.00 Malcolm in the Middle (voorheen It’s Always Sunny in Philadelphia)
Woensdag 26 November
20.55-21.25 Finale Malcolm in the Middle (voorheen the Knights of Prosperity/Mad About You)
Donderdag 27 November
20.25-21.25 Psych (voorheen Stand Up Comedy/Carpoolers & Mad About You)
21.25-21.50 Family Guy (voorheen Six Feet Under)
21.50-22.00 World Stands Up (voorheen Six Feet Under)
22.00-22.30 Frasier (voorheen Six Feet Under)
22.55-23.25 Californication (voorheen Carpoolers/That ‘70s Show)
00.20-00.50 Frasier (voorheen Stand Up Comedy)
00.50-01.20 Scrubs (voorheen Stand Up Comedy)
Vrijdag 28 November
00.05-01.20 Family Guy (voorheen Extra’s/Never Better)
01.20-02.00 South Park (voorheen Family Guy)
Zaterdag 29 November
21.10-21.40 Finale Malcolm in the Middle (voorheen It’s Always Sunny in Philadelphia)
Zondag 30 November
20.00-20.25 The Simpsons (voorheen Dead Like me)
20.25-21.50 South Park (voorheen Dead Like me)
20.50-21.25 Two pints of lager (voorheen Never Better)
21.25-22.00 Extras
Hoewel ze vast wel gelijk hebben met het concept 'premiere' in Nederlandse context: Frasier is gestopt in 2004 en seizoen 11 was het seizoen dat toen eindigde. 'Still going strong' slaat dus nergens op.quote:Nieuwste seizoenen Frasier en South Park bij Comedy Central
Twee premières op Nederlandse televisie vanaf 11 en 17 november
Amsterdam, 10 november 2008
Frasier- en South Park-fans kunnen hun geluk aankomende weken niet op: van beide hitseries zijn vanaf aankomende week spiksplinternieuwe seizoenen te zien bij Comedy Central. Vanaf 11 november begint het nieuwe seizoen 11 van Frasier: iedere maandag, dinsdag en woensdag om 22.00 uur. Nog niet eerder op Nederlandse televisie uitgezonden. En vanaf 17 november is ook het nieuwe, nooit eerder in Nederland uitgezonden seizoen 12 van South Park te bewonderen. Iedere maandag om 21.25 uur.
Frasier is de Amerikaanse sitcom die gebaseerd is op het wel en wee van hoofdpersoon Frasier (Kelsey Grammer), een radiopsycholoog in Seattle. De serie bestaat al sinds 1993 en is ‘still going strong’. Het elfde seizoen begint met de aflevering: ‘No Sex Please, We’re Skittish’, waarin Frasier zijn nieuwe en oude liefde moet zien te combineren.
South Park bestaat al sinds 1997 en heeft inmiddels een legendarische status opgebouwd over de gehele wereld. De animatieserie gaat over de avonturen van een bijzondere vriendenclub in het provinciestadje South Park, die er onconventionele ideeën over mens en samenleving op nahouden. Seizoen 12 begint met de aflevering ‘Tonsil Trouble’, waarin Cartman erg ver gaat om de juiste behandeling voor zijn ongeneeslijke ziekte te vinden.
Frasier: te zien op maandag tot en met woensdag om 22.00 uur (herhalingen op zondagavond vanaf 0.40 uur).
South Park: te zien op maandag om 21.25 uur (herhaling op zaterdag om 23.30 uur).
Het wordt overigens pas echt leuk na 2-3 afleveringen. Maak je borst maar nat.quote:Op maandag 17 november 2008 21:37 schreef jaap1068 het volgende:
Als iemand het geweldige 30 Rock gemist heeft: zometeen om 23u nogmaals de pilot
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, optyfen met Six Feet Under, Never Better, Dead Like Me en It's Always Sunny...
Vreemd... Heb al drie keer alle zenders heen en weer gezapt en alleen CC zit zonder geluid (Noord-Holland).quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
Beeld en geluid zijn goed hier, Gelderland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |