Beter helemaal niets dan Jamie Foxx!quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja nu, het was eventjes een uurtje beeld op zwart. (en dan bedoel ik niet dat ze jamie foxx uitzenden)
So true...quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:35 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Beter helemaal niets dan Jamie Foxx!
Malcolm in the middle staat ook om 23.00 in de programmering, en daarna just shoot me.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Stephan123 het volgende:
Nu : Just shoot me
Straks: Malcolm in the middle
Later: The simpsons
en wat start nu
Malcolm in the middle![]()
Snap ook niet waarom ze dat niet eens vervangen. Herhaal desnoods Alf, Full House of Happy Days. Jamie Foxx is te irritant voor woorden en belangrijker: totaal niet grappig. Een documentaire over Hitler is nog leuker. En het vervelende is: CC zendt Jamie Foxx uit op het moment dat er écht NIETS anders meer op tv is en alle nieuwsherhalingen al bekeken zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
So true...
Is er serieus iemand die dat wél leuk vindt? Ik ken ze niet namelijk...
Ja, en dat blijft leuk, ook al is het herhalingquote:Vandaag was weer Californication of niet?
Als ze dat zouden doen is het meteen de tofste zenderquote:
Full house lijkt me wel weer eens leuk om te zien. Zal wel tegenvallen met factor 100000 maar dat geeft niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:04 schreef Daverz het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze dat niet eens vervangen. Herhaal desnoods Alf, Full House of Happy Days. Jamie Foxx is te irritant voor woorden en belangrijker: totaal niet grappig. Een documentaire over Hitler is nog leuker. En het vervelende is: CC zendt Jamie Foxx uit op het moment dat er écht NIETS anders meer op tv is en alle nieuwsherhalingen al bekeken zijn.
[..]
Ja, en dat blijft leuk, ook al is het herhalingBen benieuwd naar seizoen 2
Niet meer dan Jamie Foxx denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Full house lijkt me wel weer eens leuk om te zien. Zal wel tegenvallen met factor 100000 maar dat geeft niet.
Moet zeggen dat ik er alleen aan dacht door jouw avatarquote:
Als ze dat zouden doen is het meteen de tofste zender
Wat?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:20 schreef Stephan123 het volgende:
That 70th show komt 1 september weer
idd. Jamie Foxx is echt zó lamequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:12 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Wat?!
Nou ja, da's in elk geval stukken beter dan Jamie Foxx!
Holland: Facts and fictionquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:38 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Dat kunen ze maar beter niet doen, dan raken ze alle kijkers kwijt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:35 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
Holland: Facts and fiction
RomeijnLand says, don't broadcast Transito Motel because the tv-station will lose all of his viewers. Fact
Damn... 30 Rock heb ik net helemaal op internet zitten kijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef Mr.N het volgende:
30Rock komt samen met Psych in November op Comedy Central
Bron: Veronica Magazine
Heb de eerste aflevering van 30Rock gezien op zo'n promotiedvd van bol.comquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef Mr.N het volgende:
30Rock komt samen met Psych in November op Comedy Central
Bron: Veronica Magazine
Zoow irritant!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Stephan123 het volgende:
Nu : Just shoot me
Straks: Malcolm in the middle
Later: The simpsons
en wat start nu
Malcolm in the middle![]()
What the fuckquote:Op donderdag 4 september 2008 15:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vandaag van Comedy Central heel seizoen 1 van Scrubs binnengekregen, omdat ik ze had gemaild over de ondertiteling die nooit klopte bij Two Pints of Lager!
Als je Scrubs leuk vindt, probeer je het toch. Kan jou het schelenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat is wel tof ja
Nee, ik ga ze nu niet mailen.
Iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:08 schreef jortje538 het volgende:
Two pints alleen nog maar op maandag en dinsdag.
Stelletje klootviolen
Dat zal dan ook wel seizoen 1 van Scrubs worden, net als de twee heren hierboven!quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:23 schreef Houniet het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je krijgt, laat het maar even weten! Dan kunnen we allemaal mailen !
.
Volgensmij liep bij Scrubs en Malcom in the Middle wel alles redeijk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel seizoen 1 van Scrubs worden, net als de twee heren hierboven!
Ging er gisteravond nog een ondertiteltje mis? Dan kan je vandaag ook even mailen Houniet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |