Wat is dit nou voor een raar bericht? 'Alle klachten worden zorgvuldig bekeken en serieus genomen'? Het zijn niet eens klachten. Er wordt gewoon gewezen op het feit dat jullie nieuwe 'uitzendtechniek' (wat dat ook mag zijn) voor geen meter werkt. Dat moeten ze zelf ook allang doorhebben, dus doe er wat aan dan. Desnoods ga je maar weer even over op de oude uitzendtechniek, want volgens mij werkte die prima. Het had dus niks te maken met of mensen de moeite namen om te laten weten wat ze van CC vinden, maar dat mensen het gepruts van de afgelopen weken een beetje zat zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:59 schreef Stephan123 het volgende:
bericht van vorig topic
Beste Comedy Central kijkers,
Wellicht is het je al opgevallen dat er de afgelopen week wat mis gaat met de uitzendingen. Onze excuses hiervoor. We zijn recentelijk overgegaan op een andere uitzendtechniek en helaas ondervinden we wat opstartproblemen.
Hartelijk dank voor de berichten! We stellen het erg op prijs dat jullie de moeite hebben genomen ons te laten weten wat je van Comedy Central vindt.
Helaas voor ons waren deze mailtjes niet allemaal positief.
Alle klachten worden zorgvuldig bekeken en erg serieus genomen.
We zijn hard aan het werk om deze fouten te herstellen.
We hopen dat je met alle plezier naar Comedy Central blijft kijken.
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Comedy Central Team
We’ve Got Comedy
bron comedycentral.nl
Uiteraard met name door Hal.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:42 schreef Artificial-life het volgende:
Malcolm in the Middle XXL is altijd leuk, 2 uur lang afleveringen. Leuke serie, toen ik het voor het eerst tegen kwam verwachte ik er niet veel van, maar het is gewoon super leuk!
die kerel is echt geweldig gestoordquote:
Inderdaad, die pa redt de fucking show, hoewel de rest ook wel leuk is, maar hij kan hilarisch zijn.quote:
Idd. Van de week ook. Was hij even lekker - samen met allemaal andere nieuwe pappa's - curling aan het spelen met zijn baby. Toen de rest van de familie de gymzaal instapten... Schitterende scene!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Steeven het volgende:
[..]
Inderdaad, die pa redt de fucking show, hoewel de rest ook wel leuk is, maar hij kan hilarisch zijn.
Dat zijn toch gewoon de uitzendingen van ma t/m vrij achter elkaar?quote:
Ja, maar dat is toch op die Family zender?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:26 schreef Asgard het volgende:
Ze gaan nu wel een aantal ERG oude series weer uitzenden
Wtf .... :/
But he looks alright!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:40 schreef Beauregard het volgende:
Nostradeeemus, nu op CC. Tering, wat matig zeg.
Otto is de topper. Dewey is top, Malcolm ook en Reese ook. Dewey is geweldig. Dat hoofd is al genoeg.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Steeven het volgende:
[..]
Inderdaad, die pa redt de fucking show, hoewel de rest ook wel leuk is, maar hij kan hilarisch zijn.
Californicationquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgende week begint de herhaling van seizoen 1 van Californication, daarna zenden ze seizoen 2 uit. Dat is dan wel weer tof.
quote:Six Feet Under
Comedy Central zendt vanaf oktober de nieuwe Amerikaanse serie Six Feet Under uit. De serie portretteert op komische wijze het chaotische leven van een geïsoleerde en disfunctionele familie die de begrafenisonderneming Fisher & Diaz in Los Angelos runt.
In de eerste aflevering komt het gezinshoofd, Nathaniel Fisher, om bij een verkeersongeluk. In de daaropvolgende afleveringen zijn de perikelen van overgebleven familieleden, die nu verantwoordelijk zijn voor het familiebedrijf, te zien. De oudste zoon Nate wordt met zijn bizarre familie herenigd tijdens de wake van zijn vader, de christelijk opgevoede zoon David worstelt met zijn homoseksualiteit, dochter Claire gaat door de hel van het volwassen worden en weduwe Ruth is een toegewijde moeder die moet leren het leven onder ogen te zien zonder haar man.
Six Feet Under werd eerder uitgezonden op de Amerikaanse zender HBO en won vele awards, waaronder drie Golden Globe Awards. De serie werd vooral gewaardeerd voor het onomwonden thema van de dood die als rode draad door de serie loopt. Ook komen onderwerpen als huwelijk, overspel en homoseksualiteit aan bod in deze komische serie.
Vanaf 9 oktober iedere donderdag om 21.25 uur te zien bij Comedy Central.
Bronquote:Stand Up Saturday
Comedy Central gaat tijdens het programma Stand Up Saturday de beste internationale en nationale stand up acts uitzenden! Vanaf oktober zullen iedere zaterdag om 20.00 uur de beste grappen op deze zender voorbij komen. Stand up comedy is op deze schaal nog niet eerder vertoond op Nederlandse televisie, dus een waar hoogstandje van Comedy Central.
Chris Rock doet de aftrap op 4 oktober met een hilarische, dubbele uitzending! Daarnaast zie je op deze premiere avond de nieuwste show van de Nederlandse stand up comedian Howard Komproe. In de weken erna zie je niemand minder dan Ellen Degeneres, Bill Maher, Denis Leary, Lewis Black, Roseanne Barr, Ricky Gervais en Will Ferrell op de bühne schitteren. Comedy Central zorgt met deze vermakelijke shows voor een zaterdagavond om voor thuis te blijven!
Vanaf 4 oktober iedere zaterdag om 20.00 uur te zien bij Comedy Central.
Wellus, Southparkquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze zenden nu helemaal niks uit.
Ja nu, het was eventjes een uurtje beeld op zwart. (en dan bedoel ik niet dat ze jamie foxx uitzenden)quote:
Ha broeder!quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:59 schreef Breuls het volgende:
Wat een prutsers.
Ik dacht overigens dat ze met SNL waren gestopt. Zijn het een beetje actuele afleveringen die ze nu uitzenden?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja nu, het was eventjes een uurtje beeld op zwart. (en dan bedoel ik niet dat ze jamie foxx uitzenden)
Beter helemaal niets dan Jamie Foxx!quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja nu, het was eventjes een uurtje beeld op zwart. (en dan bedoel ik niet dat ze jamie foxx uitzenden)
So true...quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:35 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Beter helemaal niets dan Jamie Foxx!
Malcolm in the middle staat ook om 23.00 in de programmering, en daarna just shoot me.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Stephan123 het volgende:
Nu : Just shoot me
Straks: Malcolm in the middle
Later: The simpsons
en wat start nu
Malcolm in the middle![]()
Snap ook niet waarom ze dat niet eens vervangen. Herhaal desnoods Alf, Full House of Happy Days. Jamie Foxx is te irritant voor woorden en belangrijker: totaal niet grappig. Een documentaire over Hitler is nog leuker. En het vervelende is: CC zendt Jamie Foxx uit op het moment dat er écht NIETS anders meer op tv is en alle nieuwsherhalingen al bekeken zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
So true...
Is er serieus iemand die dat wél leuk vindt? Ik ken ze niet namelijk...
Ja, en dat blijft leuk, ook al is het herhalingquote:Vandaag was weer Californication of niet?
Als ze dat zouden doen is het meteen de tofste zenderquote:
Full house lijkt me wel weer eens leuk om te zien. Zal wel tegenvallen met factor 100000 maar dat geeft niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:04 schreef Daverz het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze dat niet eens vervangen. Herhaal desnoods Alf, Full House of Happy Days. Jamie Foxx is te irritant voor woorden en belangrijker: totaal niet grappig. Een documentaire over Hitler is nog leuker. En het vervelende is: CC zendt Jamie Foxx uit op het moment dat er écht NIETS anders meer op tv is en alle nieuwsherhalingen al bekeken zijn.
[..]
Ja, en dat blijft leuk, ook al is het herhalingBen benieuwd naar seizoen 2
Niet meer dan Jamie Foxx denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Full house lijkt me wel weer eens leuk om te zien. Zal wel tegenvallen met factor 100000 maar dat geeft niet.
Moet zeggen dat ik er alleen aan dacht door jouw avatarquote:
Als ze dat zouden doen is het meteen de tofste zender
Wat?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:20 schreef Stephan123 het volgende:
That 70th show komt 1 september weer
idd. Jamie Foxx is echt zó lamequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:12 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Wat?!
Nou ja, da's in elk geval stukken beter dan Jamie Foxx!
Holland: Facts and fictionquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:38 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Dat kunen ze maar beter niet doen, dan raken ze alle kijkers kwijt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:35 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
Holland: Facts and fiction
RomeijnLand says, don't broadcast Transito Motel because the tv-station will lose all of his viewers. Fact
Damn... 30 Rock heb ik net helemaal op internet zitten kijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef Mr.N het volgende:
30Rock komt samen met Psych in November op Comedy Central
Bron: Veronica Magazine
Heb de eerste aflevering van 30Rock gezien op zo'n promotiedvd van bol.comquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef Mr.N het volgende:
30Rock komt samen met Psych in November op Comedy Central
Bron: Veronica Magazine
Zoow irritant!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Stephan123 het volgende:
Nu : Just shoot me
Straks: Malcolm in the middle
Later: The simpsons
en wat start nu
Malcolm in the middle![]()
What the fuckquote:Op donderdag 4 september 2008 15:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vandaag van Comedy Central heel seizoen 1 van Scrubs binnengekregen, omdat ik ze had gemaild over de ondertiteling die nooit klopte bij Two Pints of Lager!
Als je Scrubs leuk vindt, probeer je het toch. Kan jou het schelenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat is wel tof ja
Nee, ik ga ze nu niet mailen.
Iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:08 schreef jortje538 het volgende:
Two pints alleen nog maar op maandag en dinsdag.
Stelletje klootviolen
Dat zal dan ook wel seizoen 1 van Scrubs worden, net als de twee heren hierboven!quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:23 schreef Houniet het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je krijgt, laat het maar even weten! Dan kunnen we allemaal mailen !
.
Volgensmij liep bij Scrubs en Malcom in the Middle wel alles redeijk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel seizoen 1 van Scrubs worden, net als de twee heren hierboven!
Ging er gisteravond nog een ondertiteltje mis? Dan kan je vandaag ook even mailen Houniet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |