Heb de eerste aflevering van 30Rock gezien op zo'n promotiedvd van bol.comquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef Mr.N het volgende:
30Rock komt samen met Psych in November op Comedy Central
Bron: Veronica Magazine
Zoow irritant!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Stephan123 het volgende:
Nu : Just shoot me
Straks: Malcolm in the middle
Later: The simpsons
en wat start nu
Malcolm in the middle![]()
What the fuckquote:Op donderdag 4 september 2008 15:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vandaag van Comedy Central heel seizoen 1 van Scrubs binnengekregen, omdat ik ze had gemaild over de ondertiteling die nooit klopte bij Two Pints of Lager!
Als je Scrubs leuk vindt, probeer je het toch. Kan jou het schelenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat is wel tof ja
Nee, ik ga ze nu niet mailen.
Iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:08 schreef jortje538 het volgende:
Two pints alleen nog maar op maandag en dinsdag.
Stelletje klootviolen
Dat zal dan ook wel seizoen 1 van Scrubs worden, net als de twee heren hierboven!quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:23 schreef Houniet het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je krijgt, laat het maar even weten! Dan kunnen we allemaal mailen !
.
Volgensmij liep bij Scrubs en Malcom in the Middle wel alles redeijk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel seizoen 1 van Scrubs worden, net als de twee heren hierboven!
Ging er gisteravond nog een ondertiteltje mis? Dan kan je vandaag ook even mailen Houniet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |