Dat meen je nietquote:Op maandag 22 september 2008 16:17 schreef jortje538 het volgende:
Bij Dead like me bedoel je?
Waren geen paar minuten, hooguit 1.
Two Pints of Lager stopt over 2 weken. Ze maken dit seizoen nog uit en gaan voorlopig seizoen 7 nog niet uitzenden. Die staat pas begin 2009 gepland (terwijl seizoen 8 dan allang is opgenomen). Wel jammer, ben benieuwd naar de live aflevering. Heb hem al eens bekeken, maar zonder ondertiteling vallen er toch altijd wel grappen weg.
Nog 2 weken genieten dus..
Dat vond ik ook het beste, dat waren de shows die dan ook gewoon echt gaaf waren en dan bijna elke avond kwamen.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef Canisfire het volgende:
Comedy Central valt me qua series nog steeds een beetje tegen.
Wat ik leuk vind is The Simpsons, Southpark That 70´s show en Calaforniacation.
Verder heb je de catogorie wel te pruimen waar de series ´´Scrubs, Die serie met Danny de Vito , Dead like me , Malcom in the middle en Two pints of larger ondervallen. Maar de rest is eigenlijk gewoon bagger.
Daar komt bij dat ik nooit wat snap van de progamering in het begin was eigenlijk nog het beste toen je gewoon een blok had van Southpark , That 70 show en Family guy wat ze dan gewoon elke avond vier of vijf keer herhaalde. Nu heb ik nooit geen idee wat er wanneer op komt.
Seizoen 5 is net begonnen dus in principe kunnen ze wel even vooruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Entourage heb ik wat gezien deze zomer op Nederland 3, leek me wel leuk.
Maar ze begonnen met seizoen 2, als CC gewoon met 1 begint ga ik zeker kijken.
Mja ze verdiepen zich sowieso slecht in wat ze uitzenden. Ze hebben het ook over de 'pubers van south park'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef Breuls het volgende:
CC is raar. Ik hoorde ze net beweren dat Dead Like Me een nieuwe serie is.
(Serie liep van 2003 tot 2004, niet echt nieuw meer.)
Volgens mij zeggen ze letterlijk "nieuw bij Comedy Central", en dat is toch gewoon correct...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef Breuls het volgende:
CC is raar. Ik hoorde ze net beweren dat Dead Like Me een nieuwe serie is.
(Serie liep van 2003 tot 2004, niet echt nieuw meer.)
Nee, de promo die ik vanavond zag had het over 'de nieuwe serie'. Ik had het hier niet genoemd als dat niet zo was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef jaap1068 het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze letterlijk "nieuw bij Comedy Central", en dat is toch gewoon correct...
Ik heb Dead Like Me wel eens op de Nederlandse tv gezien, dus die vlieger gaat ook niet op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:55 schreef Stephan123 het volgende:
Ze bedoelen van dat de serie niet in nederland is geweest denk ik en dat het dus NIEUW op tv is net zoals ze bij sommige series zeggen, volgende week nieuwe aflevering Prison break
Klopt, Net5 heeft het uitgezonden dacht ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:40 schreef Breuls het volgende:Ik heb Dead Like Me wel eens op de Nederlandse tv gezien, dus die vlieger gaat ook niet op.
Enige tekenfilms die van mij bij CC doormogen zijn:quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:05 schreef Stephan123 het volgende:
Ondertiteling malcolm loop tweer erg raar![]()
Geen ondertiteling is makkelijk te volgen, maar als er verkeerde onderstaat is dat bijna niet te volgen, dat is zo irritant.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:39 schreef 2Mini het volgende:
Gisteravond stond de tv bij me aan.. af en toe gekeken. Ondertiteling van Malcolm was verkeerd.. maar ik gebruik geen ondertiteling.
Voor de rest vond ik Simpsons en Southpark een gehel verbetering in de avond.. tot ze weer over gingen naar die lompe engelse series
Somebody is gonna get hurt real bad!!!quote:
Je bedoeld die met die accent?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef ernstigezaak het volgende:
Heeft iemand zojuist 'The World's Stand Up' gekeken ?
De laatste comedian kwam uit Wales, maar heb z'n naam niet meegekregen. Weet iemand de naam van hem? Vond hem erg goed.
Today it's your lucky day!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef ernstigezaak het volgende:
Heeft iemand zojuist 'The World's Stand Up' gekeken ?
De laatste comedian kwam uit Wales, maar heb z'n naam niet meegekregen. Weet iemand de naam van hem? Vond hem erg goed.
Dat is vrij normaal in de VS.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef wolferl het volgende:
Ik heb geprobeerd om Chris Rock te kijken, maar die gast lult alleen maar negatief over het blanke ras.
Six Feet Under is een erg goeie serie, maar past voor geen meter bij die andere series op CC inderdaad. Het is ook niet echt een comedy. Ik denk dat SFU er heel snel weer uit gaat, het is niet echt een serie voor de gemiddelde CC-kijker.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef BB-boy het volgende:
Six feet under is wel een aanwinst (al vind ik het niet echt bij CC passen).
Kwam via de mail binnen, dus ter info.quote:Datum: zaterdag 18 oktober
Wijziging:
23.00 – 23.35 Californication
Finale van seizoen 1: “The Last Waltz”
23.35 – 24.35 Stand Up Comedy: Pablo Francisco
Registratie van de show “Bits and Pieces”
24.35 – 02.00 That ‘70s Show
Amerikaanse sitcom. Marathon uitzending.
02.00 – 05.00 Nachtprogrammering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |