Ze moeten eerst al die DVD'tjes kwijtquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:48 schreef Steeven het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze het wel fixen na een paar klachten, het is niet echt professioneel daar.
Ik snap er ook geen reet van!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:48 schreef Steeven het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze het wel fixen na een paar klachten, het is niet echt professioneel daar.
Nu het bij de That 70s Show was hoop ik op een DVD van de That 70s Show, dus ik heb toch gemaildquote:Op donderdag 4 september 2008 15:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nee, ik ga ze nu niet mailen.
quote:Bedankt voor jouw bericht! Wij gaan jouw bericht zo snel mogelijk bekijken en zullen als dat nodig is je bericht beantwoorden
Heel goed. Kan jou het schelen. Als ze geen DVD's uitdelen dan merken ze in elk geval dat de klachten toenemen en dat ze er snel iets aan moeten doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nu het bij de That 70s Show was hoop ik op een DVD van de That 70s Show, dus ik heb toch gemaild![]()
Via hun site, kon zo gauw geen e-mailadres vinden
Neequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie ook meteen je adres er bij vermeld? Voor de zekerheid enzo?
Mócht u mij in een opwelling een DVD willen toezenden, dan had ik graag Californication.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee
Jij hebt ook meteen om DVD's gevraagd?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Mócht u mij in een opwelling een DVD willen toezenden, dan had ik graag Californication.
Had ik eigenlijk moeten doen... gemiste kans![]()
Niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:07 schreef Houniet het volgende:
[..]!!!!!!! Dat kan je toch niet maken !
En als u dan toch mijn adres heeft, moet ik ook nog seizoen 3 van The Office USquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Mócht u mij in een opwelling een DVD willen toezenden, dan had ik graag Californication.
Had ik eigenlijk moeten doen... gemiste kans![]()
Whehehe, that's the spiritquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En als u dan toch mijn adres heeft, moet ik ook nog seizoen 3 van The Office US
Scherp! Nu je het zegt!quote:
De eerste keer toen ik het zag op youtube vond ik het redelijk grappig. Nu je ermee wordt doodgegooid via ads, popups en TV-reclames voor mobieltjes ben ik het echt kotsbeu.quote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Stephan123 het volgende:
Een nieuwe show op comedy central![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Hallo .......
Allereerst hartelijk dank voor je bericht! We stellen het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen ons te laten weten wat je van Comedy Central vindt.
We waarderen je bijdrage en zijn ons van deze uitzendfouten bewust.
We zijn onlangs overgegaan op een andere uitzendtechniek.
Er wordt hard aan gewerkt om deze problemen op te lossen.
We hopen zo snel mogelijk weer op correcte wijze uit te kunnen zenden.
Excuses voor het ongemak.
Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.
Desondanks hopen we dat je met plezier naar Comedy Central blijft kijken.
Met vriendelijke groet,
Comedy Central Team
We’ve Got Comedy
Nou Greys, zeg het maarquote:Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.
Woahquote:Op maandag 8 september 2008 11:47 schreef Greys het volgende:
Dat mailtje kregen de anderen ook eerst, met enkele dagen later geloof ik het verzoek hun adres te mailen. Er is dus nog steeds hoop voor je Houniet!
Ik kreeg precies hetzelfde terug vandaag, met niet eens mijn naam erboven, maar een andere :|.quote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef Houniet het volgende:
[..]!!!!!!! Niet eerlijk!
[..]
Nou Greys, zeg het maar.
quote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Stephan123 het volgende:
Een nieuwe show op comedy central![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |