abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61585376
Heb ook geen tweede mailtje ontvangen, helaas
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:45:47 #177
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_61586056
We vissen achter het net, omdat een andere gebruiker hier zonodig een mailtje stuurde met dat als ze hem dan toch een dvd wilde opsturen, dat het dan die en die serie moest zijn. Of was dat een grapje?
pi_61628638
Vanaf 28 september eindelijk Extras op Comedy Central!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 15 september 2008 @ 23:32:10 #179
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61663140
Straks Simpsons en Two Pints of Lager !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61711761
Geweldige aflevering van Two Pints gisternacht
Als Two-pints-kijker gaan we er ook weer op achteruit. Voortaan alleen nog maandagnacht
Ook wel logisch, nog maar 2 aflevering van seizoen 6 en dan zouden ze moeten beginnen aan seizoen 7, alhoewel die wel in januari 2008 in Engeland op TV was, ben benieuwd of ze hem al uit gaan zenden.

De 1e aflevering van seizoen 7 is in ieder geval een leuke, dat is de aflevering die helemaal live opgenomen was (en waar Jonny in dood gaan)..

Ik denk dat ik CC even ga mailen of ze seizoen 7 uitzenden..
pi_61712465
Ik heb Two Pints niet meer gezien, begon om half 1 of zo?
Jammer dat Jonny doodgaat trouwens, dan liever Louise.
  woensdag 17 september 2008 @ 22:18:34 #182
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61716389
WAT GAAT JOHNNY DOOD ?
En wtf, seizoen 7 al . Ik dacht dat we in seizoen 2 zaten .
En alleen nog maar op maandagavond? En Frasier dan .

Op vrijdag dus ook al geen Frasier meer .
Mad About You .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61717457
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef jortje538 het volgende:
Geweldige aflevering van Two Pints gisternacht
Als Two-pints-kijker gaan we er ook weer op achteruit. Voortaan alleen nog maandagnacht
Ook wel logisch, nog maar 2 aflevering van seizoen 6 en dan zouden ze moeten beginnen aan seizoen 7, alhoewel die wel in januari 2008 in Engeland op TV was, ben benieuwd of ze hem al uit gaan zenden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik CC even ga mailen of ze seizoen 7 uitzenden..
spoilertags lul
pi_61719574
Koop nu een DVD uit de Comedy Collection en spaar alle 10 de comedy onderzetters, vind jij één van de elf speciale Comedy Central onderzetters dan win je de gehele Comedy Collection van 91 DVD’s met de beste Britse comedy's.
Win!

Ga snel naar de winkel en koop een DVD die tot de Comedy Collection behoort. Heb jij één van de elf speciale Comedy Central onderzetters gevonden?

Stuur deze onderzetter en de kassabon van de DVD met je naam en adres naar:
Comedy Central
t.a.v Comedy Collection
Postbus 10001
1001 CB Amsterdam

Uiteraard krijg je naast dit geweldig megagrote DVD pakket, je gevonden onderzetter en kassabon retour.

bron comedycentral.nl

goede actie
pi_61732792
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:41 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

spoilertags lul
Wat vrolijker mag ook wel, slechte dag gehad?
Iig klopt je gebruikersnaam wel.. lul
pi_61732816
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef Houniet het volgende:
WAT GAAT JOHNNY DOOD ?

Mad About You .
pi_61732849
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef Houniet het volgende:
WAT GAAT JOHNNY DOOD ?

Mad About You .
De seizoenen van two pints zijn heel kort. Seizoen 1 en 2 bestonden allebei uit 6 afleveringen. Seizoen 6 en 7 allebei 10 gelukkig..
pi_61733012
Maandag trouwens eindelijk weer eens That 70s Show gezien. Volgens mij seizoen 1, dat is echt een stuk minder leuk dan de latere seizoenen.
pi_61733075
quote:
MTV en Endemol met Comedy Central Family
maandag 16 juni 2008, 14:13

Vanaf 1 september is Nederland een digitaal 24-uurs kanaal rijker. MTV Networks en producent Endemol Nederland lanceren dan Comedy Central Family.

Het nieuwe kanaal biedt de kijker een aanbod van locale succesproducties tot internationale hitseries. Het is volgens beide initiatiefnemers voor het eerst dat er in Nederland een samenwerking op dit niveau plaatsvindt, waarbij een zender en producent een nieuwe digitale zender lanceren. Vanaf 1 september is de zender 24-uur per dag in de lucht via kabeldistributeur Ziggo. Naar het einde van het jaar toe zal het aantal aanbieders worden uitgebreid. Het aanbod van deze nieuwe zender varieert van Stand-up Comedy, Late night Shows, Animatie, Hidden Camera en Comedy Game Shows. Concreet houdt dit in dat het kanaal een mix biedt van locale Endemol-Producties als Ushi & Van Dijk, Booby Trap en klassiekers als De Vlaamsche Pot, Vrienden voor het Leven en Toen Was Geluk Heel Gewoon. Daarnaast biedt de zender ook internationale hitseries als Saturday Night Live, Frasier en That 70’s Show. De analoge zender Comedy Central bestaat inmiddels een jaar. De samenwerking tussen MTV Networks en Endemol in Comedy Central Family behelst een lineair tv-kanaal, een video on demand-aanbod en een digitaal magazine.
Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen, maar misschien dat daarom Frasier niet meer op de gewone CC is?
pi_61737765
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:24 schreef jortje538 het volgende:

[..]

Wat vrolijker mag ook wel, slechte dag gehad?
Iig klopt je gebruikersnaam wel.. lul
Het is toch gewoon om het hele plot te verraden of ben je daar te stom voor om dat te beseffen?
pi_61741682
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:14 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Het is toch gewoon om het hele plot te verraden of ben je daar te stom voor om dat te beseffen?
Je hebt wel een heel erg kutleven, is 't niet?
Als je dat Jonny doodgaat het hele plot van al die seizoenen wil noemen, dan wel ja. PM me maar als je meer te zeiken hebt.
  donderdag 18 september 2008 @ 22:12:35 #192
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_61743255
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen, maar misschien dat daarom Frasier niet meer op de gewone CC is?
frasier is gewoon te zien op woensdag, donderdag en vrijdag.
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:02:17 #193
111843 Cassius
Something's fucky
pi_61770168
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Hm, toch niet dus. Nu The Daily Show in plaats van Frasier. Hoe irritant wanneer de paar goede programma's elkaar ook nog eens gaan verdringen
  zaterdag 20 september 2008 @ 19:02:37 #194
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61784867
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Gnittoo het volgende:
pi_61788928
Jammer dat de programmering van het nieuwe seizoen er zo op achteruit is gegaan.

Voor m'n vakantie zond CC nog iedere dag Malcolm in the middle uit, daarna the Simpsons en Southpark, mijn 3 favoriete series achter elkaar.

Nu is het allemaal door elkaar gegooid, en zenden ze the Simpsons nog maar één keer per week uit ofzo.

Bovendien is het niveau van de stand-up komedie die ze uitzenden te slecht voor woorden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:15:35 #196
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61789057
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat de programmering van het nieuwe seizoen er zo op achteruit is gegaan.

Voor m'n vakantie zond CC nog iedere dag Malcolm in the middle uit, daarna the Simpsons en Southpark, mijn 3 favoriete series achter elkaar.

Nu is het allemaal door elkaar gegooid, en zenden ze the Simpsons nog maar één keer per week uit ofzo.

Bovendien is het niveau van de stand-up komedie die ze uitzenden te slecht voor woorden.
Daar ben ik het helemaal met je eens .
pi_61795597
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:

Sja ach. Je kan niet altijd hetzelfde uit blijven zenden. Ik heb eerlijk gezegd Malcolm in the Middle nu wel helemaal gezien. Zelfde geldt voor de Simpsons... En South Park, ja, heb ik ook allemaal al 20 keer gezien eigenlijk. Hoewel dat wel fantastisch blijft.
pi_61806848
Beeld stond net een paar minuten vast
pi_61815668
quote:
Op zondag 21 september 2008 11:29 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Sja ach. Je kan niet altijd hetzelfde uit blijven zenden. Ik heb eerlijk gezegd Malcolm in the Middle nu wel helemaal gezien. Zelfde geldt voor de Simpsons... En South Park, ja, heb ik ook allemaal al 20 keer gezien eigenlijk. Hoewel dat wel fantastisch blijft.
Dat komt ook omdat ze bepaalde afleveringen oneindig vaak herhalen, vooral bij Southpark doen ze dit veel, ipv dat ze nu eens doorgaan tot de allernieuwste seizoenen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_61827389
Bij Dead like me bedoel je?
Waren geen paar minuten, hooguit 1.

Two Pints of Lager stopt over 2 weken. Ze maken dit seizoen nog uit en gaan voorlopig seizoen 7 nog niet uitzenden. Die staat pas begin 2009 gepland (terwijl seizoen 8 dan allang is opgenomen). Wel jammer, ben benieuwd naar de live aflevering. Heb hem al eens bekeken, maar zonder ondertiteling vallen er toch altijd wel grappen weg.

Nog 2 weken genieten dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')