quote:Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef jortje538 het volgende:
Geweldige aflevering van Two Pints gisternacht![]()
Als Two-pints-kijker gaan we er ook weer op achteruit. Voortaan alleen nog maandagnacht![]()
Ook wel logisch, nog maar 2 aflevering van seizoen 6 en dan zouden ze moeten beginnen aan seizoen 7, alhoewel die wel in januari 2008 in Engeland op TV was, ben benieuwd of ze hem al uit gaan zenden.spoilertags lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik CC even ga mailen of ze seizoen 7 uitzenden..
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef Houniet het volgende:
WAT GAAT JOHNNY DOOD ?
En wtf, seizoen 7 al. Ik dacht dat we in seizoen 2 zaten
.
En alleen nog maar op maandagavond? En Frasier dan.
Op vrijdag dus ook al geen Frasier meer.
Mad About You.
De seizoenen van two pints zijn heel kort. Seizoen 1 en 2 bestonden allebei uit 6 afleveringen. Seizoen 6 en 7 allebei 10 gelukkig..quote:Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef Houniet het volgende:
WAT GAAT JOHNNY DOOD ?
En wtf, seizoen 7 al. Ik dacht dat we in seizoen 2 zaten
.
En alleen nog maar op maandagavond? En Frasier dan.
Op vrijdag dus ook al geen Frasier meer.
Mad About You.
Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen, maar misschien dat daarom Frasier niet meer op de gewone CC is?quote:MTV en Endemol met Comedy Central Family
maandag 16 juni 2008, 14:13
Vanaf 1 september is Nederland een digitaal 24-uurs kanaal rijker. MTV Networks en producent Endemol Nederland lanceren dan Comedy Central Family.
Het nieuwe kanaal biedt de kijker een aanbod van locale succesproducties tot internationale hitseries. Het is volgens beide initiatiefnemers voor het eerst dat er in Nederland een samenwerking op dit niveau plaatsvindt, waarbij een zender en producent een nieuwe digitale zender lanceren. Vanaf 1 september is de zender 24-uur per dag in de lucht via kabeldistributeur Ziggo. Naar het einde van het jaar toe zal het aantal aanbieders worden uitgebreid. Het aanbod van deze nieuwe zender varieert van Stand-up Comedy, Late night Shows, Animatie, Hidden Camera en Comedy Game Shows. Concreet houdt dit in dat het kanaal een mix biedt van locale Endemol-Producties als Ushi & Van Dijk, Booby Trap en klassiekers als De Vlaamsche Pot, Vrienden voor het Leven en Toen Was Geluk Heel Gewoon. Daarnaast biedt de zender ook internationale hitseries als Saturday Night Live, Frasier en That 70’s Show. De analoge zender Comedy Central bestaat inmiddels een jaar. De samenwerking tussen MTV Networks en Endemol in Comedy Central Family behelst een lineair tv-kanaal, een video on demand-aanbod en een digitaal magazine.
Het is toch gewoon om het hele plot te verraden of ben je daar te stom voor om dat te beseffen?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:24 schreef jortje538 het volgende:
[..]
Wat vrolijker mag ook wel, slechte dag gehad?
Iig klopt je gebruikersnaam wel.. lul
Je hebt wel een heel erg kutleven, is 't niet?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:14 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Het is toch gewoon om het hele plot te verraden of ben je daar te stom voor om dat te beseffen?
frasier is gewoon te zien op woensdag, donderdag en vrijdag.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen, maar misschien dat daarom Frasier niet meer op de gewone CC is?
Hm, toch niet dus. Nu The Daily Show in plaats van Frasier. Hoe irritant wanneer de paar goede programma's elkaar ook nog eens gaan verdringenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
frasier is gewoon te zien op woensdag, donderdag en vrijdag.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Gnittoo het volgende:
frasier is gewoon te zien op woensdag, donderdag en vrijdag.
Daar ben ik het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat de programmering van het nieuwe seizoen er zo op achteruit is gegaan.
Voor m'n vakantie zond CC nog iedere dag Malcolm in the middle uit, daarna the Simpsons en Southpark, mijn 3 favoriete series achter elkaar.
Nu is het allemaal door elkaar gegooid, en zenden ze the Simpsons nog maar één keer per week uit ofzo.
Bovendien is het niveau van de stand-up komedie die ze uitzenden te slecht voor woorden.
Sja ach. Je kan niet altijd hetzelfde uit blijven zenden. Ik heb eerlijk gezegd Malcolm in the Middle nu wel helemaal gezien. Zelfde geldt voor de Simpsons... En South Park, ja, heb ik ook allemaal al 20 keer gezien eigenlijk. Hoewel dat wel fantastisch blijft.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat de programmering van het nieuwe seizoen er zo op achteruit is gegaan.
Voor m'n vakantie zond CC nog iedere dag Malcolm in the middle uit, daarna the Simpsons en Southpark, mijn 3 favoriete series achter elkaar.
Nu is het allemaal door elkaar gegooid, en zenden ze the Simpsons nog maar één keer per week uit ofzo.
Bovendien is het niveau van de stand-up komedie die ze uitzenden te slecht voor woorden.
Dat komt ook omdat ze bepaalde afleveringen oneindig vaak herhalen, vooral bij Southpark doen ze dit veel, ipv dat ze nu eens doorgaan tot de allernieuwste seizoenen.quote:Op zondag 21 september 2008 11:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sja ach. Je kan niet altijd hetzelfde uit blijven zenden. Ik heb eerlijk gezegd Malcolm in the Middle nu wel helemaal gezien. Zelfde geldt voor de Simpsons... En South Park, ja, heb ik ook allemaal al 20 keer gezien eigenlijk. Hoewel dat wel fantastisch blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |