Zie het van de positieve kant: geen Andrew!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
wtf zometeen Miranda? Nou, dan gaat de radio dus echt uit..
Dat is absoluut waar maar ook geen toffe muziek dus al met al voor mij geen reden omquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zie het van de positieve kant: geen Andrew!
* Timo20 meldt!quote:
* WebHawkjuh meld zich.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
The Elms.. wie kent ze niet.
Dankjewel!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Feivel gefeliciteerd met je verjaardag !
Timo
Tot volgende week, M&M&R!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Maricha en Rick een goed weekend !
Michiel tot morgen ? of vervalt het EkStra weekend ??
Mjummm!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohja, helemaal vergeten:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik trakteer ook ivm mn baantje
Geen officiele EW, maar ik ben wel van 19 tot 22 uw dj vanaf LL. Met Wombats en Infadels op bezoek!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Ook nog lijm en glittertjes?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mjummm!
Watvoor baantje heb je?
Ik trakteer morgen luxe koeken op mn vakantiewerk omdat t de laatste dag is. En kheb lekker oldschool met stiften en kleurpotloden een kaartje gemaakt, hihi!
Morgen om 19.00 uur Michiel vanaf Lowlands!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Veel plezier op Lowlands! En feliciteer Matt ffquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef MichielV het volgende:
[..]
Geen officiele EW, maar ik ben wel van 19 tot 22 uw dj vanaf LL. Met Wombats en Infadels op bezoek!
Tot morgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Morgen om 19.00 uur Michiel vanaf Lowlands!
Dat is ook niet slecht zeg ! nou tot morgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef MichielV het volgende:
[..]
Geen officiele EW, maar ik ben wel van 19 tot 22 uw dj vanaf LL. Met Wombats en Infadels op bezoek!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Gaat vast wel leuk worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Morgen om 19.00 uur Michiel vanaf Lowlands!
Nee, dat niet, hihi!quote:
Dat worden een paar rustige dagenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, hihi!
Fijn weekend allemaal! Ik ga nu lekker slapen, morgen ben ik in t theater in Rotterdam (Les Mis!!) en za/zo/ma ben in ik valkenburg limburg en dinsdag in antwerpen en woensdag in walibi flevo.
Met andere woorden: TOT VOLGENDE WEEK!
Hou ook van jou schatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat worden een paar rustige dagen
Infadelsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef MichielV het volgende:
[..]
Serieus? Komt WebHawkjuh echt langs bij 3?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
Na de EO komt Guis, met Webhawkjuh in de studio!
Veel plezier op Lowlands, moet je morgen om 19.00 dan maar voor de 3FM Stustu op Lowlands staan, want dan krijg je badeenden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef Glacier het volgende:
Ik ga slapen
Morgen om 4.00 op om zo vroeg mogelijk op Lowlands te kunnen zijn
* Glacier is benieuwd hoeveel hij vannacht kan slapen
Slaap lekker allemaal voor straks
Jepquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Serieus? Komt WebHawkjuh echt langs bij 3?
Leuk man! Je eerste keer naar 3, of ben je al eerder in de studio geweest?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
JepBij Guis. Laatste trein vanavond heen en 1e morgen terug. Ben om 00.57 op hilversum noord station, en dus een minuut o 5 a 10 later bij de 3fm studio
Ik ben al een keer bij MetMichiel geweest. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik niet meer bij minigigs etc. uitgenodigd wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Leuk man! Je eerste keer naar 3, of ben je al eerder in de studio geweest?
Kom je om 1 uur nog even langs op het forum / de chat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
hoi en doei iedereen...ben net thuis van men werk en ik ga ff lekker chillen op de bank![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kom je om 1 uur nog even langs op het forum / de chat?
* WebHawkjuh knippert met puppyoogjes
Gaat ie een soort van sidekicken ofzo?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
om 1 uur? als ik niet al in mn REM-slaap ben kom ik zeker langs, maar ondanks je mooie puppie-ogen kan ik geen beloftes maken en ik zou er maar niet op gaan zitten hopen als ik jou was
![]()
toedels allemaal![]()
en WH kommop heh je kennet...ik zal over je dromen![]()
Kan je om 4.50 de zwemfinale van Veldhuis zienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef Glacier het volgende:
Ik ga slapen
Morgen om 4.00 op om zo vroeg mogelijk op Lowlands te kunnen zijn
* Glacier is benieuwd hoeveel hij vannacht kan slapen
Slaap lekker allemaal voor straks
De omroepklok heerst!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 vindt die klok in de Peperbus nog leuk..
Het testbeeld.
Als ik ooit nog eens weer naar 3FM mag, zou ik het direct doenVeel plezier WebHawkjuh!
In principe kom ik gewoon langs. Maar ik ben als internetradio DJ overal voor in, het blijft wel guis' programma, dus hij zal daar over gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Echt wel! Ga je sidekicken bij Guis ofzo?
Indatgeval noem ik je gewoon GuiSidekick ;-)
Misschien ontdekt hij dé WebHawkjuh (geëdit door Feivel himself persoonlijk) welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
In principe kom ik gewoon langs. Maar ik ben als internetradio DJ overal voor in, het blijft wel guis' programma, dus hij zal daar over gaan
zou je heel misschien mijn naam weg willen editen?quote:
Ik heb het er voor je uitgehaald, ik zal er in het vervolg rekening mee houdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
zou je heel misschien mijn naam weg willen editen?
ik stal het niet zo op prijs dat bepaalde lieden uit bijv /49 mijn naam weten.
maar inderdaad, misschien vind die gek me nog goed ook... (dat isie althan.s pas als ie dat vind :p )
Danku. dat is het nadeel van zo'n unieke naam. als je hem weet kost het je vrij weinig moeite om een pallet pizza's of fok/knokploegen langs te sturen :pquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb het er voor je uitgehaald, ik zal er in het vervolg rekening mee houden
Chillse , jij harde werksterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
hoi en doei iedereen...ben net thuis van men werk en ik ga ff lekker chillen op de bank![]()
Als ik het forum niet meer red, dan luister ik op bed naar guisjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga afsluiten. wellicht straks nog even mobiel online via den pda in de trein.en tot vannacht
Op GS zouden ze zeggen: "Sterf."quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:36 schreef Sirolf het volgende:
Webhawk, heb je trouwens gaas meegenomen om ervoor te zorgen dat je niet van alles uit het raam gooit?
Aha, je FOK!t via je je mobiel ofzo?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Inmiddels op venendaal de klomp. en verder naar u-tee-reech
Jep. en irc en msn :pquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Aha, je FOK!t via je je mobiel ofzo?
Kan dat dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat je met 't ding ook nog kan bellen.
Als je om 0:45 uur Hilversum CS binnen komt rijden (volgens mij moet je daar nog tien minuten wachten op overstap), kijk dan even naar rechts. In één van de huizen die je dan ziet lig ik op bed naar Frasier te kijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
nog 9 minuten dan gaat mijn trein naar hilversum centraal.
FRASIER? Screw Guis, ik kom naar jou toe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:23 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Als je om 0:45 uur Hilversum CS binnen komt rijden (volgens mij moet je daar nog tien minuten wachten op overstap), kijk dan even naar rechts. In één van de huizen die je dan ziet lig ik op bed naar Frasier te kijken.
Have fun @ Guis!
Nou oke, misschien nog net niet, maar het wordt een close call. Frasier Heerst.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
FRASIER? Screw Guis, ik kom naar jou toe.
Dank.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijne uitzending, WH.
En de rest: welterusten.
Ik heb (godzijdank) geen raam aan de stationskant... Maargoed, Frasier is afgelopen, dus ik ga slapen. Weltrusten iedereen die hier nog rondhangt!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
zo. hilversum centraal. zie maar 2 huizen aar boven licht brand. dus of je zit in een daarvan of je zit aan de achterkant
... en Webhawk (als gast).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:01 schreef Sersjee het volgende:
Goedenacht![]()
Even kijken hoe Guis het doet...
Moeten ze wel de webcam even bijzettenquote:
Novastar is tofquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:37 schreef Topspin het volgende:
Lekker nummerGeen stress nummer ook.
Mooi Wark mag er ook wezen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:35 schreef Topspin het volgende:
Kedeng Kedang Kedang Kedeng
50 cent nu, fout maar ook best okey.
Goeiemorgen! Was hartstikke Vet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
WH, zo te lezen was t leuk vannacht in de studio? Hoe bedenk je t, is toch geen normaal tijdstip?
Ik ga zo werken, lekker laatste dagje! Vanavond Les Miserables, dan Valkenburg... en dan kom ik hier maandagavond wel weer ff buurten denk ik.
Goed weekend mensen!!
quote:07:06| Kid Rock - All Summer Long
06:56| Direct - Hungry For Love (Giel Edit)
06:54| Boyzone - Picture Of You
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:43 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. WEEEEEEEEEEEKEND
![]()
, dalijk nog eventjes slapen en dan beginnen vanavond de Dommelsch Zomeravondfeesten Valkenswaard
. Wordt een goed weekend
.
Jepquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:58 schreef -Hans- het volgende:
wtf was WH gewoon te gast bij Guis?! Helaas gemist, maar cool zeg !
Nu pas thuis?! wow, en zometeen zeker direct slapen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jeptussen 01 en 04. ben pas net 5 minuten thuis.
Kennen wij die hele goeie band?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:00 schreef Marc63 het volgende:
Heb ik Webhawk gemist?
Nou ja, ik heb lekker veel bier achterover geslagen en een hele goeie band zien spelen. Morgen eens kijken hoe ze heten.
Ben benieuwd !quote:Lowlands dit weekend uitgebreid op Radio 3FM
Lowlands is dit weekend uitgebreid te volgen op 3FM. Vanaf het festivalterrein in. Biddinghuizen doen 3FM en de VPRO op TV dag en nacht verslag van het festival. Het programma van Lowlands staat dit jaar bomvol grote namen zoals Editors, The Kooks, Anouk, N*E*R*D en Amy Macdonald.
Vandaag presenteren de dj's Coen Swijnenberg en Sander Lantinga de Coen en Sander Show tussen 16:00 en 18:00 uur live vanaf Lowlands. Michiel Veenstra verzorgt om 19:00 uur de kick-off voor een 3FM weekend Lowlands met bijzondere gasten, interviews, akoestische optredens van bands en veel live concerten.
Morgen zendt 3FM om 18:00 uur uit vanaf Lowlands en maakt Giel Beelen traditiegetrouw van 23:00 tot 01:00 uur Campingradio waarbij hij verslag doet van het nachtleven op de Lowlands camping. Dave Clarke sluit de zaterdag van 01:00 tot 03:00 uur af met 3VOOR12 Whitenoise.
Zondag zendt 3FM vanaf 15:00 uur live uit vanaf het festivalterrein en van 23:00 tot 01:00 uur presenteert Michiel Veenstra de Lowlands afterparty met alle hoogtepunten van 3 dagen festivalgeweld, aangevraagd door 3FM luisteraars en de afzwaaiende festivalbezoekers.
Wordt zeker gaaf. Vandaag dj's , morgen Alain clark en van dik hout en zondag wordt de tofste dag. Pater Moeskroen en Rowwen Heze komen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeeej ! nou, heeeeel veel (zuip-) plezier![]()
Een paar keer met jingles meegezongen :-) Hai hai hai haaaaiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu pas thuis?! wow, en zometeen zeker direct slapen?![]()
Heb je ook nog air-time gekregen? als dat zo is dan ga ik de podcast zeker even checken
Wow dat klinkt leuk zeg ! die 2 laatsten zijn ook wel erg tof om even los op te gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wordt zeker gaaf. Vandaag dj's , morgen Alain clark en van dik hout en zondag wordt de tofste dag. Pater Moeskroen en Rowwen Heze komen dan.
Ooh die jingle.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een paar keer met jingles meegezongen :-) Hai hai hai haaaai
haha! te gek spandoek man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar, guis hééft zijn spandoek gehad
Edit: ziet iemand gele kikkers? zo ja host ik 'm ff ergens anders
Geen idee maar het bevalt mij voor geen meter. Rot op met die Lange Frans figuur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom loopt giel uit? is de mengtafel kapot?
Weet Feivel sinds kort ook alles van..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
WEER
COLA
OVER
DE
MENG
TAFEL
Oh mijn god. GIEL!?!?!!
Giel heeft zn mengtafel zojuist cola gevoerd. daarom kon waarschijnlijk niet direct afgeschakeld worden zoals normaal. Maar ik vind het inderdaad niet normaal...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:07 schreef -Hans- het volgende:
Dit kan toch niet ?! 09:00 gewoon journaal zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Of maakt Giel tegenwoordig zo'n hoogstaand programma dat het journaal maar geskipped wordt?
Ik mag hopen dat een zender niet van een mengtafeltje afhangt? Ze kunnen toch gewoon overschakelen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Giel heeft zn mengtafel zojuist cola gevoerd. daarom kon waarschijnlijk niet direct afgeschakeld worden zoals normaal. Maar ik vind het inderdaad niet normaal...
Ik heb de neiging om de radio vandaag maar eens uit te laten :/.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor dat ik weer te vroeg 3FM heb ingeschakeld![]()
![]()
. Ha Ha. Wat grappig
.
Ze hebben toch een regiekamer daar die het kan overnemen? naja, het is nu schijnbaar opgelost want ik hoor Antiroosquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Giel heeft zn mengtafel zojuist cola gevoerd. daarom kon waarschijnlijk niet direct afgeschakeld worden zoals normaal. Maar ik vind het inderdaad niet normaal...
*eens isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:20 schreef -Hans- het volgende:
Antiroos ziet er weer zomers uit vandaag
Eens, eens en eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:45 schreef -Hans- het volgende:
Cos, idd.
RdW weer lekker bezig. Noemt Q-music een truttenzender, de makers van Big Brother zijn net zo debiel als de mensen in het huis en Micky Hoogendijk noemt hij een doorgesnoven cokehoer
Hahaha, okee danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:45 schreef -Hans- het volgende:
RdW weer lekker bezig. Noemt Q-music een truttenzender, de makers van Big Brother zijn net zo debiel als de mensen in het huis en Micky Hoogendijk noemt hij een doorgesnoven cokehoer
jaren geleden gooide Gerard eens koffie over de tafel. Zender gelijk op zwartquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze hebben toch een regiekamer daar die het kan overnemen? naja, het is nu schijnbaar opgelost want ik hoor Antiroos
"Keep the sooooooooooooooooooooul alive"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef -Hans- het volgende:
RDW blijft wat dat betreft gewoon een erg lachen gast. Denk wat dat betreft nog vaak terug aan de periode met Jeroen kijk in de Vegte en Sander de Heer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MeesterlijKquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaren geleden gooide Gerard eens koffie over de tafel. Zender gelijk op zwart
Gelukkig draaide de webcam door, en zag je Gerard + producer wegrennen naar neem ik aan de regiekamer, en na een half minuutje was er weer muziek in de ether.
Hahaha, leuk was dat inderdaad. Gewoon ouwehoeren maar dan wel op een leuke manier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Keep the sooooooooooooooooooooul alive"![]()
.
En dan de plaat terugdraaien met "ik kom je halen!".
Hilarisch!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:16 schreef gerbenp het volgende:Ik gebruik daar een handig tooltje voor waarvan ik op het moment even niet meer weet hoe het heet. Sirolf e.a. misschien wel. Super handig tooltje is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oe, tof!quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel met een half oog naar een vioor de OS-streams gereserveerde monitor kijkt
quote:
inderdaad, moest ook gelijk aan Let the sun shine denken. Niet aan die reclame trouwens, dat zal jouw zieke geest wel zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit doet met aan de Let The Sun Shine boter-reclame denken... Of dat nou zo positief is...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:16 schreef gerbenp het volgende:Gadwin PrintscreenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus...quote:Dans de week uit met een uit je dip tip! Welke wordt het voor jou?
Meatloaf - Paradise by the dashboard light
Grease - Grease megamedley
Ike & Tina Turner - River deep, mountain high
... en het is nog steeds niet bekend wat de opvolger gaat worden. Toch vreemd...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:44 schreef -Hans- het volgende:
Infadels![]()
Volgende week de laatste Leuk is Anders !
Ik vreesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het is nog steeds niet bekend wat de opvolger gaat worden. Toch vreemd...
Duurt wel lang inderdaad.. Had toch eigenlijk ook wel een naam verwacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het is nog steeds niet bekend wat de opvolger gaat worden. Toch vreemd...
ja, vage gastquote:
Da's over 3 wekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Is het niet zuipfest2008 akak kermis? Moet je daar niet zijn?
Hoewel we dit leuker vinden.
is dat raar danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
En zoals gewoonlijk is er weer een volslagen idiote bitrate-combinatie gekozen op het Lowlands-webcambeeld... 1,11Mbps video en 32kbps audio...![]()
En het geluid klinkt daarnaast ook nog eens erg overstuurd en teveel op linksachter...
http://www.omroep.nl/live/3fm_lowlands08.asx
Beetje laatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:36 schreef -Hans- het volgende:
Eric Prydz - Pjanoo Meeeeeeeeeeeeeegahit!
De normale webcam heeft een geluidskwaliteit van 64kbps (wat al erg weinig is, de audio-only stream is 128kbps) en een videokwaliteit van rond de 300kbps.quote:
ah, dus men gaat voor beeld met brak geluid?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De normale webcam heeft een geluidskwaliteit van 64kbps (wat al erg weinig is, de audio-only stream is 128kbps) en een videokwaliteit van rond de 300kbps.
ja en neequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:37 schreef Againzender het volgende:
Is er eigenlijk Ekstra weekend vanavond, en zo ja, met wie?
Nee, wel Michiel vanaf Lowlands.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:37 schreef Againzender het volgende:
Nope, maar wel Veenstra Veenstra en daarna MYA ook vanaf Lowlands..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:37 schreef Againzender het volgende:
toen ik Ibiza hoorde wist ik wel genoegquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:39 schreef -Hans- het volgende:
Toen ze het hadden over een danceplaat hoopte ik toch even op de nieuwe van Chemical Brothers, maar dit is ook wel OK.
je moet ook geen regulier programma doen tijdens Lowlands natuurlijk, dat wordt toch nietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, maar wel Veenstra Veenstra en daarna MYA ook vanaf Lowlands..
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7584
Het schoot ook bij mij wel even door mijn hoofd, maar ik wist het eigenlijk pas zeker toen ik de eerste klank van de plaat hoorde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen ik Ibiza hoorde wist ik wel genoeg
dat hoorde ik even niet, mijn radio staat zo hardquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Fucking Hell... Am i wasted or what?
Dan komen de headlines dus nog gewoon uit Hilversum.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:34 schreef Feivel1 het volgende:
We gaan naar de headlines, maar ik hoor niks op de webcam stream..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |